Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Jake
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Sasha
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Renata
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Genevira
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Celenia
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Lenore
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Katrina
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Lori
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 
Edgar
Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba13Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba14Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 13:20

Han nikkede til det om han ville have hende, for ville han jo så meget have hende. Han smilede da hun sagde hvis de mente hun var et hæsligt monster om han så ville mene det, nu begynde han og ligge mærke til det han smilede og vende sig om så de så hinaden i øjne. "jeg vil stadig syndes du er smuk, og sød jeg er ikke bange for det du er." Sagde han og smilede til hende hun var mere smuk ende før der var noget omkring hende, der vare fik hans hjerte til og slå hurtigere han ville så gerne ha hende. Men hun ville hvis ikke ha ham, men han kunne jo prøve måske bliv de enig om noget. Han gik tæt på hende, og smilede så flabet i det han kyssede hende hårdt på læberne mens han træk hendes hoved tilbage. Han ville så meget af hende det var sindsygt så meget, han brænde efter hende. Han ville bare ha hende, om han så skulle dræbe sig selv for det. Han træk hans hoved væk efter det og rev hende så på hendes krop ned over skulder mens han smilede drillende til hende. Han ville ha hende lige meget hvor nok var han bare et menneske men hende her havde en stor magt over ham det var sikkert.//krea svigt og undskyld fejlende//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:05

Hun skubede hm fra sig da han kyssede hende hårdt, men da han med et kastede hende over skulderen, overskred han hendes grænse fuldkommen. Hun hamrede albuen mod hans ryg og med den styrke hun havde, var hun hurtigt ned i vandet igen. Hun så koldt på ham "du skal aldrig nogensinde så meget som røre ved mig" hvæsede hun og svømmede op til kajen, hvor hun satte sig op, ignorede hendes hale. Men ligeså snart hun var over vand, forsvandt den og hun havde igen ben, i en flydende bevægelse, rejste hun sig og tog sin kjole på. Hun åbnede munden som om hun skulle snakke, men lukkede den, rystede på hoved og trådte væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:18

Han nikkede bare  ligegyldige til hende, hvis hun ikke ville ha det var det jo op til hende selv han kiggede på hende og da hun svømme op og begynde med og gå. Begynde han og tag sit tøj på efter han selv var svømme op, mens han kiggede på hende" Undskyld jeg overskred dine grænser." Sagde han og gik med hende ind af, hans blik var stadig fanget af hendes. "Kan jeg byde på et eller andet som undskyld Genevieve." Han kiggede på hende og vendt der ved på hendes svar, men han kunne godt forstå hvis hun ikke ville gi ham lov og hvis det var tilfælde ville han bare træne det hjælp altid for ham nemlig. Han fulgte efter hende og vente på hendes svar, mens han kiggede på hende han havde nok overskred hendes grænser hvilke nok var dumt gjorde men hvad så han lære det jo så. Han forsætte med og gå ved siden af hende til hun svaret ham, men ellers ville han be om en ny chance. Så hun kunne se han ikke mente noget ondt, med det han havde gjorde. Han smilede til hende, og fulgte med hende hvor hen viste han dog ikke.


Sidst rettet af Jake Tors 11 Jul 2013 - 16:26, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:24

//de var i vandet...så jeg tvivler altså på at man kan træde væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:36

//har rette//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 19:15

Hun vendte sig mod ham "du er bare som alle andre mænd, kun ude efter en ting, er det virkelig for meget at spørge om, at bare møde en fyr, som man kan tage en drink med, sidde og grine i stedet for at vedkommende sidder og stirre på ens bryster" spurte hun og sukkede, hun kørte hånden igennem sit hår, før hun rystede på hoved og trådte væk. Hun lagde armene over kors "du er ung...meget ung, du skal nok finde en som kan give dig det du søger" hun klappede ham på kinden, før hun vendte sig og gik op mod vejen, hun magtede bare ikke folk der kun var ude efter en ting, jo vidst kunne hun vel være en tand for flirtende, men så hellere have en som sagde de lige skulle tage det med ro, lære hinanden at kende, hygge sig sammen, ikke gå direkte til sagen og op flere gange være ved at overfalde en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 20:32

Han kiggede bare forvir på hende, hvad talte hun om han var ikke ude efter noget. Men det var på en måde pinligt at høre hende tale om ham sådan. Han sank en klump og kiggede op på hende, "jeg jeg undskylder for jeg havde ikke jeg ville heller lære dig og kende os så jeg undskylder Genevieve det var ikke sådan ment, jeg jeg har bare aldrig som sådan været tæt på en anden kvinde." Sukkede Jake mens han kiggede undskylden på hende, han var jo jomfru og nu viste hun det han håbede hun ville tag imod hans undskyldnig og om de ikke bare stadig kunne lave lidt sjov og være sammen her til aften han kiggede op på hende. Nu ville han spørge, han ville ikke vende hende her ryggen og vær jah en idiot og den måde hun kende ham på nu. "Jeg jeg, vil gerne lære dig bedre og kende Genevieve hvis det kan lade sig gøre." Han kiggede ned i jorden og mærket hendes klap på hans kind, som føltes dejligt han ryste på hoved og kiggede op det ville aldrig ske ikke for ham aldrig nogen sinde.
//sorry vente tiden og krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 20:56

Hun vendte sig mod ham, lagde armene over kors, dog som han snakkede fik hun mere og mere et spørgende udtrykke i ansigtet "er du jomfru?" Spurte hun stille, samtidig gik hun hen til ham, hun greb fat om hans bluse, hun trak hans ansigt mod sit "det er bare så sexet" hviskede hun og kyssede ham, dog gav hun slip på ham og trådte væk "jamen okay, så kom dog dreng" hun rakte sin hånd mod ham, ventede med et hævede øjenbryn og et skævt smil. Hvorfor hun helt præcis fandt det sexet han var jomfru, var svært at forklarer, det var nok bare hele ideen med at en dreng i hans alder var jomfru, det var jo ikke hver dag man mødte sådan en.

//helt okay og ja samme her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 21:59

Han kiggede på hende vente, og da hun spurget om han var jomfru nikkede han svagt.
Det næste der skete noget Jake ikke rigtig og reagere på, da hun trak ham i blusen over til sig og hviske til ham at hun syndes det var sexet at han var jomfru og så kyssede hun ham kyssede ham. Han var et øjeblik helt forstenet, den eneste ting der kunne se han bliv mere tændt var hans lem der rejste sig lidt. Han kiggede på hende og tog så imod hendes hånd da hun tale til ham, han nikke til hende og smile igen til hende, fandt hun det sexet at han ikke havde været i seng med nogen og var jomfru. Han smile rolig da han lagde hans hånd i hendes hånd, "tak Genevieve det vil du ikke fortryde." Svaret Jake og fulget der ved med hende, hvor skulle de mon hen det var meget spænde og tænke over meget og det gjorde også noget ved hans ønsker igen. Han smile til hende og kiggede ind i hendes øjne, som han nærmest bliv fanget af mens han fulget med hende.
//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Som du synger for mig, vil jeg spille for dig. - Page 2 Empty Sv: Som du synger for mig, vil jeg spille for dig.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum