Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
People meet #Jonathan# EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
People meet #Jonathan# EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
People meet #Jonathan# EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
People meet #Jonathan# EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
People meet #Jonathan# EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
People meet #Jonathan# EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
People meet #Jonathan# EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
People meet #Jonathan# EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
People meet #Jonathan# EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Jake
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Sasha
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Renata
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Celenia
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Lenore
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Genevira
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Edgar
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Marcus
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 
Elizabeth
People meet #Jonathan# Voteba13People meet #Jonathan# Voteba14People meet #Jonathan# Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

People meet #Jonathan#

Go down

People meet #Jonathan# Empty People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:29

Tiden - Klokken er halv ni om aften
Stedet - Der forgå på Kroen Det Vilde Svin
Vejret - Det er nogenlunde varmt. Solen er næsten nede.
Omgivelserne - Der er en del mennesker, da der snart er koncert.
Påklædningen - [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Scenen var sat op, eller det vil sige den lille platform var sat op til Cassadee som stod med sin guitar klar til at spille for en masse mennesker som stod derude og ventede spændt på hendes optræden. Ser i, Cassadee er en smule kendt, dog ikke særlig meget, kun i nogle små kræse af mennesker. Men det er nok for hende at komme igang med at spille og stille op sådan nogle steder. For Cassadee elsker at spille, elsker at synge. Det var en af hendes meget store drømme, og hun udlever den så godt hun kan.
Hun stod og ånede tungt ind, nu var det nu, hun skulle ud og give et nummer.
Hun løb ud på scenen hvor der stod trommesæt, til en af hendes venner som allerede sad der og var begyndt på hendes sang. Men hun skulle lige huske at sige noget først.
"Jeg tror nogen kender den her"
Hun begyndte at spille på sin guitar og folk begyndte at hue.
Hun smilede bredt og tog microphonen og begyndte at synge.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hun bukkede fint efter som hun havde sunget et par sange. Hun forsvandt fra scenen med pulsen helt oppe. Hun havde brugt meget energi men hun havde stadig en masse at brænde af. *En løbe tur når jeg kommer hjem* tænkte hun til sig selv og smilede. Hun var altid meget energisk. Det elskede hun, hun var så hyper hele tiden. Hendes ven sad stadig der oppe og gav en trommesolo til publikum.
Hun smilede for sig selv og puttede sig guitar i sin taske og tog den så med sig ud af en bag indgang til køkkenet. Gennem køkkenet og helt ned i den anden ende af kroen hvor udgangen lå. Hun skulle dog lige ha noget at drikke først så hun bad om en flaske vand. Mens hun stod og ventede kiggede hun op på sin ven som stadig var i gang.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:48

Påklædning | [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Plus | Han har disse [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Han havde brugt stort set hele dagen, blot på at sidde ved kroen, mens han en efter en havde tegnet dem omkring ham, selv opdagede de ham ikke, man kunne sige hans briller nok gav dem en mindre lyst til at komme hen til ham. Han sad alene ved et bord, med et glas vand ved hans side og hans skitse blok på sit skød, som scenen blev sat op, blev han mere og mere nysgerrig om hvad pokker der mon skulle ske, han havde ikke rigtig haft muligheden for at høre hvad der englelig skulle ske, så det kom ham som lidt af et chok, da der med et trådte en smuk ung kvinde op på scenen.
Selvom han hverken kendte kvinden eller sangen hun spillede, klappede han alligevel af hende. I løbet af hendes lille show, var han godt i gang med at tegne hende, således at når hun var færdig ville han have en hel side med hende, fra forskellige vinkler, nogle steder var det bare hendes måde at holde om mikrofonen, ellers var det hendes ansigt såvel som det var hele hendes figur.
Han betragtede hende gå af scenen og smilede svagt, jep hun var ikke typen som ligefrem gik hen til en som ham og da slet ikke snakkede med ham, så i stedet for at tænke det store på hende, satte han sig godt til rette, lagde benet over knæet, for at have et slags bord, hvor på han gik godt i gang med at skitsere den unge mand der sad oppe ved trommerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:06

Som hun fik sin vand skruede hun med det samme proppen af og tog en tår af den. Hun smilede og klappede da hendes ven var færdig med sin trommesolo, han var altid så god til det. Det var jo oss derfor hun havde valgt ham. Hun kiggede sig rundt omkring, fik øje på en ung nydelig mand side der med noget der lignede en tegneblok. Det var det sikkert oss, for hun kunne se at han tegnede. Han så meget meget dygtig ud, sådan som han bare tegnede ud i det frie. Hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham roligt.
Hun besluttede sig som hun havde kigget lidt på ham, at gå over og kigge lidt over hans skuldre, for at se hvad han tegnede, om han var god eller ej. Hun rejste sig fra stolen og gik hen lydløst og stilede sig bag ham. Kiggede på det han var igang med at tegne, det var hendes ven oppe ved trommerne. Wow, det var godt nok imponerende. Hun betragtede det lidt mere, tegningen. Inden hun besluttede sig for at tale lidt. "Det ser godt nok flot ud" hun havde ikke rigtig tænkt nærmere over at hun måske ville skræmme ham da hun jo ikke havde været så let at ligge mærke til og bare havde stået bagved ham. Men hvis det var han var blevet skræmt ville hun selvfølgelig skynde sig at sige undskyld til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:22

Han var fuldkommen inde i sin tegning, han ikke bemærkede kvinden gik hen til ham, da hun sagde noget, sprang han bogstavelig talt op af stolen, tabte næsten sine briller og så overrasket på ham "øh...tak" fik ham frem sagt efter at havde sat sine briller på plads og samlet de ting op han havde tabt på vejen. Han lagde en hånd over sit hjerte og sukkede, trak vejret dybt ind før han fik sat sig ned igen "hold da op...du gav mig et chok" indrømmede han og tog en tår af sin vand.
Han var ikke just den mest sociale person, derfor var han ikke speciel god til dette smalltalk, han vidste ikke rigtig hvordan han skulle bære det an og det endte altid kejtet og dumt, derfor holdte han sig mere for sig selv, hvilket jo også gjorde han ikke fik disse kejtede situationer også var han ikke nød til at lære folk at kende, han kunne bare være sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:28

Hun fik sig selv lidt af et chok da han faktisk sprang op af stolen og tabte noget af det han sad med. Blandt andet de briller han havde på. Hun lagde hovedet på skrå med et svagt, skævt smil og grinede lavmælt. "Ej, det må du undskylde, jeg havde ikke tænkt over du nok ikke havde lagt mærke til mig." forklarede hun roligt. Hun kiggede tavst på ham som han satte sig ned igen. Hun kiggede lidt ned, havde armene bag ryggen og skrabede lidt sin sko mod gulvet. Hun kiggede dog lidt op på ham igen, hun vidste ikke rigtig om hun bare skulle gå igen eller om hun skulle spørger lidt mere indtil ham. For på mange måder ville hun egentlig bare gerne hjem og brænde noget krudt af, men på den anden side, var der noget dybt inde i hende der brændte efter at lære en at kende, og hvorfor lige ham her, tjoh.. Han virkede interessant. Og han var virkelig god til at tegne. "Er det en hobby, eller et arbejde?" spurgte hun roligt og pegede på hans tegneblok for at fortælle ham at det var tegninger hun talte om, selvom han nok godt havde regnet den ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:35

Han grinede kejtet og kløede sig i nakken "det gør intet...jeg plejer normalt ikke at lægge mærke til ting når jeg tegner...så er jeg meget...hvordan kan man sige det, indelukket" forklarede han stille og smilede svagt, han var måske en smule kejtet og for alle andre, var han bare en typisk nørd, brillerne stemplede ham som en, allerede før de havde lært ham at kende.
Han fik bakset en stol ud og pegede på den "sæt dig endelig ned, hvis...du altså har lyst" sagde han og lagde sin skitseblok på bordet, sammen med sin blyant, før han igen, vendte sin opmærksomhed mod hende "min familie...er alle kunstnere på en eller anden måde, jeg gætter vel at dt er en slags hobby, men også noget jeg til tider lever af" sagde han eftertænksomt, han greb fat om sin blok og fandt siden med alle tegningerne af hende, hvorefter han vidste hende den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:46

Hun nikkede og smilede svagt til ham. Hun havde måske også været lidt af en Ninja, sådan et snige sig om bagved ham. Men det var standart, at kigge over andres skulder, men ikke tage kontakt med dem, men ham her, han var anderledes, mere interessant, og hun ville lære ham at kende.
Hun smilede blidt af at han var en smule kejtet, det var nu ret sødt. Hun havde ikke mødt mange fyre så hun vidste ikke helt hvordan hun skulle håndtere ham her.
Hun kiggede på stolen som han pegede på og et stort smil brede sig på hendes læber. Hun satte sig lystigt på stolen og kiggede på ham som han lagde sine ting væk. "Mange tak" sagde hun roligt. Hun ville egentlig ikke havde forstyrret ham i at tegne, men han havde vel selv inviteret hende på en måde, kunne man vel sige.
Hun nikkede med et smil på læben, hans familie, så det var derfor han måske var så god til det. "Så din familie tegnede altså også meget ligesom dig?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå som han tog tegneblokken igen. Hun kiggede på den side han vidste hende og hun kunne med det samme se at det var hende da hun havde stået på scenen. Hun kiggede op på scenen og så på siden igen. "Det er jo fantastisk... Gjorde du det bare sådan lige?" det var virkelig flot det han havde tegnet. Tegnet hende, som hun bare havde stået deroppe. Han var jo et naturtalent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:00

Han smilede bredere til hende, da hun satte sig "det var så lidt" han drak af sit glas og lagde armene over kors "du...sang godt" roste han og vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, åh for helvede han var dårlig til det her, han vidste hverken hvad han kunne sige eller bare gøre, han var med korte ord på bar bund.
Han skar en grimasse "min mor lavede skulpturer, min far malerier også videre helt tilbage til den første" forklarede han, hans forældre levede jo ikke længere, de var døde for længst, så vidt han huskede blev de myrdet.
Han rynkede brynet "bare sådan...jeg tror ikke jeg forstår dit spørgsmål" sagde han stille og så forvirret på hende, han forstod ikke hvad hun mente med bare sådan lige, han havde jo tegnet længe derfor gik det vel hurtigt for ham, men han lavede jo altid grundlinjerne, altså skitsen, før han rigtig tegnede hårdere og derved skabte vedkommende eller tingen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:11

Hun smilede blidt og nikkede taknemligt "mange tak" sagde hun roligt og lagde hovedet på skrå. Forblev lidt tavs, vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige. Hun havde akavet stilhed, derfor talte hun ikke meget med folk medmindre det var nogen hvor hun vidste hvad hun skulle tale med dem om. Men her var det hele ligesom nyt for hende, hun havde lige mødt ham, hun havde ingen anelse om hvad hun skulle sige.
Hun lyttede efter, efter hvad han sagde, nikkede roligt "Så... Det har ligget lidt til familien gætter jeg på" sagde hun smilende. Havde dog undret sig over hvorfor han havde skåret sådan en grimasse. Hun lod dog den tanke passere lidt.
Hun kiggede lidt tænkende ud i luften, damn hun var så dårlig til at forklare hvad hun mente, det var det værste. Hvorfor hun kunne ikke helt forklar hvad hun mente, det var som at forklare hvorfor en hund blev kaldt en hund, det var mega svært. "Um.. Jeg mener, du har jo aldrig set mig før... Og så tegnede du mig bare" hende selv ville ikke bare sætte sig og så bare tegne en helt tilfældig person. Det var umuligt for hende, men hun havde heller ik så god erfaring som ham.
Hun kiggede lidt ud i luften men så på ham igen, "hvad hedder du, om jeg spørger?" hun smilede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 11:56

Han lagde hoved på skrå "det var skam så lidt" han tog sine briller af, hvorpå han pudsede dem. Under brillerne havde han smukke brune øjne. Han betragtede hende som han tog dem på igen "ja...det kan man meget vel godt sige det gør" han lagde armene om bag hoved, hvor han flettede sine fingre sammen.
Han lyttede til hende, forstod mere og mere hvad hun mente "nårh på den måde, jeg har tegnet siden jeg var helt lille...så ja...jeg tegnede dig vel bare sådan lige" sagde han stille, med et skævt smil. Hendes spørgsmål fik ham til at klukke "jeg hedder Jonathan, hvad med dig" han lagde armene over kors

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:05

Hun smilede roligt og betragtede ham roligt son han tog sine briller af for at pusse dem. Han betragtede hans brune øjne som ham havde, hende selv havde grønne øjne. Men stod det til hende havde hun brune. Brun var en flot farve til øjne.
Hun nikkede roligt, det måtte være fedt at have sådan en talentfuld familie. Han var virkelig god til at tegne, det måtte hun virkelig give ham. Og det var dejligt faktisk at tale med en som osse ville tale med hende, istedet for bare at være den creep bag ens ryg.
Hun smilede skævt til ham, "Sejt" sagde hun smilende.
Hun lagde hovedet let på skrå da han præsenterede sig selv. "Jonathan.. Jeg hedder Cassadee" svarede hun tilbage med et svagt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

People meet #Jonathan# Empty Sv: People meet #Jonathan#

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum