Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyIdag kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba13skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba14skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba15 
Valentine
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba13skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba14skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba15 
Genevira
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba13skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba14skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba15 
Lori
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba13skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba14skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba15 
Edgar
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba13skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba14skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba15 
Abigail
skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba13skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba14skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med!

Go down

skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Empty skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med!

Indlæg af Sean Lør 24 Mar 2012 - 9:46

Hej alle.

Så er det vist store ferietid...Stort set.
Her på søndag, i morgen, står jeg op kl. 06:40 for at tage med min skole til Tyrkiet i en hel uge!
Svare altså ikke fra søndag, i morgen, til næste søndag, hvor vi kommet hjem. Dog først midt om natten, så kigger nok først forbi på mandag.

Men jeg er så heldig at have dobbeltferie!
For kun 3 dage efter vi kommer hjem fra Tyrkiet, om onsdagen, får jeg påskeferie!
Jeg vil selvfølgelig være i stand til at besvare jer i påskeferien, men så ved i jeg har ferie, hvis jeg er for langsom Wink
Den vare også en uge.

Derfor må i alle hygge jer og opføre jer ordentligt!
Lav nu ikke for meget ballade. Jeg vil selvfølgelig tænke på jer!

Til mine emner:
Nogen har jeg fået afsluttet herop til, men til jer andre vil jeg bare sige at jeg beklager ventetiden, men jeg vil svare så snart jeg kan, når jeg kommer hjem.

Ha´ en god uge selv!

- Singal

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Empty Sv: skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med!

Indlæg af Gæst Lør 24 Mar 2012 - 10:41

All good things come to those who wait!

Rigtig dejlig Tur og super dejlig ferie.

Please....må jeg være den første der ønsker....
GOD PÅSKE !!
^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Empty Sv: skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med!

Indlæg af Sean Lør 24 Mar 2012 - 11:26

haha, nåe ja...god påske da, til jer alle.
og tak, håber den bliver god Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med! Empty Sv: skoletur og påske. Vigtig for dem jeg emner med!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum