Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Vigtig besked! Din mening er vigtig! EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Jake
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Sasha
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Renata
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Genevira
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Celenia
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Lenore
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Katrina
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Lori
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 
Edgar
Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba13Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba14Vigtig besked! Din mening er vigtig! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Vigtig besked! Din mening er vigtig!

3 deltagere

Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Man 16 Jun 2014 - 22:43

Hejsa kære brugere på UW!

Så...
Ja. Beklager dette mindre, sure opstød enden vil give eller kan give. Smile
Men vi har beklageligvis har en sur bruger over PM, som har givet os, admins, grund til at tro der findes flere brugere på siden som ikke kan lide vores arbejde eller måske direkte os.

Jeg ved der har været nogle diskussioner, ikke onde diskussioner, men diskussioner om de ting der er blevet lavet på siden, tilføjet og enkelte ting der er lavet om. Men de fleste af tingene er, efter en længere samtale og visse misforståelser, blevet ændret eller rettet til, så flest mulige er tilfredse. Håber vi.

Men som sagt føler enkelte folk ikke at vi gøre det bedste for siden eller at vi ligefrem gider at lytte til jer! Og dette er en ret alvorlig anklage. Vi admins er jo til for jer!
Jeg ved også at enkelte folk er meget nærtagende og glemmer hvor mange ting vi rent faktisk skal holde øje med, ud over vores IRL-liv, og derfor ikke gider at gøre os den tjeneste, at gøre os opmærksomme (endnu en gang) hvis der er noget galt. Vi beklager hvis vi har trådt nogen over tæerne eller har overset nogen. Dette er ikke vores mening.

Så dette er en heads up til jer alle! Skriv, enden her eller over PM, enkelte har også vores skype - Men skriv til os! Både ris og ros! Især ris! Vi vil gerne vide hvis der er noget der går jer på eller hvis i føler jer overset, hvis der er et problem vi ikke har taget os godt nok af.
Og, hvis det som brugeren sagde er sandt, med at vi åbenbart aldrig lytter til jer...
Tør jeg godt love at vi vil anstrenge os så meget som muligt og tænke os godt om, endda spørge hinanden til råds, før vi svare jer på jeres henvendelser - Hvis der er nogen.

Når dette er sagt, så husk! Vi kan altså intet gøre, medmindre i har styrken og lysten til at fortælle os det. Vi kan ikke gøre det bedre for nogen som helst, hvis i gemmer jer i jeres skal, fordi vi en gang eller to har været så beklagelige ikke at lytte eller læse godt nok efter. Der kan også hurtigt være sket en misforståelse, enden fra vores side hvor vi ikke har forstået jeres problem eller hentydning, eller fra jeres om ikke at forstå vores mening eller hentydning.
Så giv det en chance!

Vi beder jer også om at komme med konstruktiv kritik. Selvfølgelig er det tilladt at skrive de ting i ikke kan lide eller kan lide, men hvis i har et direkte problem, så skriv konstruktivt. Og, lige som vi vil prøve at gøre, hold en rolig tone. Tingene er meget nemmere at løse hvis vi alle prøver at forblive rolige. Smile

Såå...
Det var det! En opfordring der, forhåbentlig, vil få de brugere, som evt. skulle gemme sig og føle sig dårligt tilpas over noget, vil få dem til at henvende sig til os.

Mvh
- Sean
På vegne af DTBA

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 1:43

Jeg ved ikke helt hvad der er sket ;D men i gør et godt stykke arbejde, og forsøger virkelig at gøre det bedste for at alle folk er glade...

Så jeg vil gerne takke alle jer Admins for jeres hårde arbejde og gode indsats ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 11:31

Jeg syntes på ingen måde at i admins gøre dårlige ting for denne side. Tværdigmod. I er enormt kreative, og jeg bliver virkelig positivt overrasket hver eneste gang i kommer op på nogle nye ting til spillet. I er gode til at holde øjne med, hvad der forgår rundt omkring på siden og i er retfærdige og dygtige til både at virke som venner over for os andre, men stadig at fungere som den autoritet der skal sørger for at brugere på denne side opføre sig ordenligt.
Så kun ros fra mig af! I gør et glimrende arbejde Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Tirs 17 Jun 2014 - 13:12

Tak for jeres ros Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 13:52

Altså, jeg er ikke den som har sendt beskeden til jer over pm, og har ingen ide om hvad der rent faktisk er skrevet til jer.
Så om jeg er enig i hvad personen sagde eller ej, har jeg ingen ide om.
Men personligt har jeg heller ikke været fan af de nyeste beslutninger som er kommunikeret ud til os brugere.
Jeg tror det ville være en ide, hvis noget af den beslutningstagende proces, er tilgængelig for os brugere.
I har jo et admin forum, som er lavet for at i kan udveksle ideer internt. Det er jeg fan af. Men nogen af de overvejelser, ikke alle sammen, men nogen af de ideer, kunne i have en news feed om, som vi brugere kunne følge med i, så vi har en løbende opdatering i hvor langt i admins er med en bestemt ide, eller forslag. - Og så vi som brugere kan se nogen af de overvejelser som er blevet gjort inden i lavet en regl.
som hvis nogen brugere her på siden, er utilfreds med en bestemt beslutning i tager, så kan man før man brokker sig (som jeg er god til desværre) se præcist hvad i har snakket om, inden i lavet reglen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 13:56

også fordi, det vil gøre det nemmere som bruger at komme med kontruktiv kritik. Både fordi vi er sat mere ind i situation, og har noget af den information som i har.
For lige pt, når man brokker sig, føltes det lidt som et admin team up. hvor hvis man siger noget andet end positivt, så kommer der ikke en admin til diskutions bordet, men to admins, plus admin støttere. Som så gør det svært at føle sig andet end vred og irreteret, hvis man skal respondere på hvad seks folk siger på en gang, og de alle sammen ikke er modtagelig overfor hvad man siger, fordi de har en gruppe mentalitet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Tirs 17 Jun 2014 - 13:59

Vi opdaterer allerede om de ting, vi arbejder på. F.eks. er det ikke så længe siden jeg har skrevet at vi arbejdede på nogle nye magibøger. Og ud over en enkelt regel, som er blevet ændret nu, har vi kun lavet kreative ting, ikke nogen ting der skulle være et problem for jer, men mere redskaber til dem der vil det.
Problemet med, hvis vi skal spørge hele siden om hver eneste lille ide eller ændring, er at det vil tage 100 år for at få bare en detalje ændret. For ingen er enige om alt. Og hvis alt alligevel bare skal laves sammen...Så mister vi vel også hele grunden til der overhoved er admins? Hvis vi aldrig føler vi skal tage en beslutning?

Når vi er i tvivl om hvorvidt noget er besværet værd eller om det overhoved er noget folk ønsker, så skriver vi til jer. Og før har der aldrig været problemer med det. Ikke nogen, folk har givet udtryk for, i hvert fald. Så den eneste grund til du har lidt modstand imod tingene, er fordi du var uenig i den ene regel - Så vidt jeg har forstået.
Men bare rolig. Vi har ingen planer om at indføre flere regler og vi skal nok åbne mere op for ideerne til regler, inden vi selv beslutter os for at lave dem, en anden gang, hvis vi mener det er relevant.


Sidst rettet af Sean Tirs 17 Jun 2014 - 14:00, rettet 1 gang

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Tirs 17 Jun 2014 - 13:59

Vi kan ikke forhindre folk i at reagerer eller skrive, hvad de tænker og føler, om emnet. Sådan er det med offentlig debat - Alle må svare.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 15:57

Du bad om kontruktiv kritik. Du fik det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Tirs 17 Jun 2014 - 16:03

Ja, og jeg svarede dig på det? Oo

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 16:52

Jeg synes i gør et fantastisk arbejde og er hurtige til at kigge tingene igennem, og give os brugere flere muligheder. Bliv ved med det! Det godt at se i får ordnet tingene rigtig fine, specielt Tiger ved jeg har været inde og redigere forskellige ting. Det blevet rigtig flot!
Forsæt med det gode arbejde!

Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 19:03

Konstruktiv kritik: I stedet for at kalde admin-nyheder for "Vigtig besked! Din mening er vigtig." så kald dem "Konstruktiv kritik søges!". Hvis vi lige kigger henover admin-nyhedsforummet, så spotter jeg titler som:
"Opdatering", "Vigtigt nyt", "Gammel ide reevalueret. Lille opdatering", "En lille nyhed", "De opdaterede nyheder" osv :) Hvis I måske kunne give nyheds-emnerne en mere beskrivende overskrift, så det er nemt at finde rundt mellem dem (og nemt at få en idé om hvad emnet handler om), så ville det være dejligt! ;)

Jeg er desuden lidt enig i Castles idé. Evt. kan I have en mindre gruppe af brugere, som kan kigge de ting igennem I vil indføre? Bare så tre eller fire brugere, som ikke er admins, kan kigge fx en ny regel eller et plot igennem, inden det bliver offentliggjort. På den måde kan man måske fange nogle misforståelser inden de sker, og måske få en brugers vinkel på det hele? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Delilah Tirs 17 Jun 2014 - 19:08

Jeg skal lige være sikker på at jeg forstår det du siger:
Du ønsker en form for .. brugergruppe, der godkender det admins laver, før det kommer ud?

_________________
Vigtig besked! Din mening er vigtig! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 19:53

Delilah:
Ja, det tænkte jeg kunne være en mulighed? Smile Måske ikke med alle ting, men med større ændringer som fx nye regler eller lignende. Det er blot et foreslag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Tirs 17 Jun 2014 - 20:30

Admins er blot en mindre gruppe brugere, der ser ideerne igennem og vælger hvilke der skal bruges og ikke bruges, til tider med en afstemning for hele siden.

Hvorfor denne kontrolgruppe? Jeg finder det enormt...Jeg er ikke sikker på det rigtige ord. Men den brugergruppe vil blot være ekstra admins, hvis eneste job er at sige deres meninger og være politi over for os andre. Ikke en dejlig arbejdstilstand for nogen som helst. Og det vil gøre alt meget langsommere.

Vi admins er altså også kun mennesker, tilmed med et IRL liv også. Vi har også følelser, vi er ikke robotter eller med en speciel uddannelse i at være holde en RPG-side. Vi er blot brugere, der har valgt at bruge ekstra energi, fordi vi elsker siden. Hvorfor, sådan som jeg forstår det, skal vi behandles som kriminelle?

Jeg bryder mig ikke om det. Vil det hjælpe hvis i fik nye admins? Er det hvad i vil have? Eller vil i have en ekstra admin? Eller skal vi bare slette alt det vi overhoved har lavet for nu...Så tingene kommer tilbage til sådan det var, ingen i overhoved begyndte at kritiserer os, både angående de ting vi laver og siden personligt?
Det skal ikke forstås som et skænderi eller kritik. Jeg er bare...lidt træt af at slås med sidens brugere nu, især når det eneste jeg ønsker, er i alle har det godt og får det i har brug for. Så jeg prøver at finde ud af hvad i helt i grunden har lyst til.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 21:55

Wow. Øhm... Jeg tror I tog mit foreslag meget hårdere end jeg mente det. Jeg kritiserede ikke jeres arbejde, og det var på ingen måde ment som en negativ kommentar mod jeres arbejde. I får konstant en masse ros for alt I laver, netop fordi I gør det godt. Men hvis der er nogle brugere, der er uenige I noget af det I laver, eller måske synes at en ny regel er for hård, så kunne det da være smart at have et lille råd hvor man siger: "Hej, vi har besluttet at gøre sådan og sådan. Har I nogle indvendinger?" 

I siger selv at I har et IRL liv som skal passes, og det er jeg da enig i. Netop derfor kunne en person eller to, der lige kan lette byrden lidt, være en god idé. Ingen snakker om nye admins (jeg gør i hvert fald ikke) - jeg talte blot om, at I måske kunne bringe jeres idéer for nogle medlemmer/brugere/venner/redaktører? Så kan de måske sige "Ja, den nye regel ser rigtig fin ud, men som skyggedæmon kan jeg se dette problem..." eller "Men modstrider det ikke lidt med denne raceleder?" eller hvad det nu kunne være. I er kun mennesker, som du selv siger, og I kan også komme til at lave en fejl. Er det ikke bedre, hvis fejlen bliver fanget af en lille gruppe som I selv vælger, end at fejlen kommer ud og det skaber forvirring på hele siden?

Jeg ved godt at admins også er brugere... Men fx var brugernes holdning til godkendelses-reglen anderledes end jeres holdning var. Blot for at give et konkret eksempel.

Der er virkelig ingen grund til at tage det ilde op. I bad om konstruktiv kritik, og jeg kom med det. Ingen talte om nye admins. Jeg sagde ikke at I skulle være uddannede. Jeg sagde ikke at I skulle bruge hele jeres liv på UW. Jeg kom derimod med et foreslag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Tirs 17 Jun 2014 - 22:04

Hvem skulle evt. vælge disse brugere?
Brugerne selv?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 22:08

Sean, jeg ser ingen grund til at I ikke skulle kunne vælge dem. I kunne vælge nogen I stoler på eller som I føler kan bidrage med noget kritisk. Igen - det er bare en ide. Hvis I ikke synes det er en god ide, så lad være med at implementere det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Tirs 17 Jun 2014 - 22:11

Jeg ville bare vide det. Taget i betragtning den utilfredshed der har været, ville jeg ikke risikerer vi valgte nogen, som ingen ville have vi valgte.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 22:14

Jeg har ikke set den kritik du nævner (medmindre jeg er blevet blind på mine ældre dage), så jeg skal ikke kunne udtale mig på kritikernes vegne. Måske skulle I tage en snak med dem der klager, og spørge om de har noget konstruktivt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Delilah Tirs 17 Jun 2014 - 22:18

Jeg kommer bare med en kort bemærkning.
Rowan som det er nu, ser jeg at hele siden er det 'brugerråd' du ønsker at få indført, så de ting vi admins kommer med kan blive godkendt. Vi opdaterer jo med ting hertil, vi spørger om råds når vi er i tvivl i form af afstemninger, og når vi publicerer noget i sidste ende, er der ikke lukket for diskussion, som set tidligere. Ærligt talt, kan jeg ikke se hvorfor der er brug for sådan et?Wink

Jeg mener. Den nye regel som vi kom med, kritiserede 'brugerrådet' - altså siden - og vi admins tog det til os, og ændrede dermed reglen efter brugernes ønske, så de stadig passede med det oprindelige formål. Er det ikke lige netop det du ønsker at lave i sidste ende, med dette brugerråd? Det som vi på nuværende tidspunkt, bruger alle brugere til? Hvis jeg har misforstået noget, ret mig endelig, men jeg kan ikke se hvad dette råd skulle bruges til, andet end netop det som vi på nuværende tidspunkt spørger hele siden om?Wink

Desuden tror jeg, som Sean siger, at de kommer til at fungere som et par ekstra admins. Vi ville måske vælge .. Hvad 5-6 personer? Hvilket betyder at når vi kommer med en idé skal vi ikke blot igennem grundige overvejelser fra 3 admins, men derefter også 5-6 personer, som nok ikke alle er enige, og det vil udtrække processen i uendeligheder, og gøre det næsten umuligt at få noget indført. Folk kan jo ikke altid være online konstant, og alle er ikke altid enige. Så hvorfor ikke bare lade hele siden kunne kommentere på reglerne, i stedet for kun 5-6 'særligt udvalgte'? Har jeg misforstået noget?Wink

Omkring det med at tage en snak med dem der har klaget:
*Points at topic* Det er hvad vi forsøger. Vi fik at vide at der var horder der var utilfredse, så vi forsøger at lokke dem frem fra sit skjul med godbidder og hvad vi kan få dem frem med. Vi vil gerne kende til klagerne, i stedet for at de foregår i det skjulte!^^

*Lader Sean tage over igen*

_________________
Vigtig besked! Din mening er vigtig! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jun 2014 - 22:58

OK, nu vil jeg bare åbne op for mine erfaringer fra andre sider, når admins gjorde disse ting. Så må I tage dem til jer, eller lade være.

For det første: I bad om konstruktiv kritik, og vi kom med det. På nuværende tidspunkt bliver jeg, som bruger, enormt frustreret. I vil have ideer fra os, brugerne, men det lader til at når vi kommer med noget, så skal I straks forsvare jer selv. I børster det vi siger væk, så det i sidste ende føles som om, at vores foreslag kan være lidt ligemeget. Det er sandt hvad Castle siger - hvis man ikke bruger en helt bestemt tone, så kan ens foreslag meget hurtigt blive sablet ned. Det er der absolut ikke behov for. Jeg vil nu kun tale på mine egne vegne: Jeg angreb jer ikke, men kom med et forslag til hvordan I kunne undgå at folk klagede over hvad I lavede. Svaret var simpelt: Lad nogle andre øjne kigge på det. 
I har før været kede af, at nogle brugere åbent har klaget i nyhedsemner pga noget I har lavet (og efterfølgende ændret), og dette kan man undgå hvis man har nogle ikke-admins til at kigge det igennem. Dét er hvad "rådet" skal bruges til. Dét er deres formål. At hjælpe jer. Det er ligesom at få en ven, til at læse sin stil igennem, inden man afleverer den. Så man lige fanger stavefejlene og de forvirrende sætninger. Ja, I kan få hele siden til at kigge det igennem, men så får I flere "godkendelses-regel"-situationer. Det er så op til jer. Jeg kom desuden med et foreslag; ikke et ønske.

Omkring det med at tage en snak med dem der har klaget: Alle herinde har været positive overfor jeres arbejde, bortset fra Castle og jeg. I de fleste situationer, er der 5-10 der skriver "Ih hvor er det godt, det I laver. I er de bedste admins i verden!" - så er der jo sjældent nogen der har lyst til at være lyseslukkeren, der påpeger at "hey... faktisk er det her mindre godt."  Nu ved jeg ikke, om dem der er utilfredse eller har klaget før, skriver til jer over PM, men herinde har de ikke vist sig. Kun Castle og jeg kommer med nogle foreslag. Alle andre der har skrevet er glade.
Personligt synes jeg desuden, at det er meget forkert for en admin at skrive et "surt opstød"-emne. Hvis der er nogen der er utilfredse med siden eller jeres arbejde, så bør de snakke med jer om det. Og kun jer. Der er absolut ingen grund til at hvirvle alle de glade og tilfredse mennesker ind i disse problemer - hvis folk har et problem, så bør de kontakte jer direkte. Det er jo sådan det fungerer! Det er dét en admin er til for. I skal træffe beslutninger og løse problemerne - I skal ikke åbent klage over, at der er nogen der er utilfredse. Det er fair at I bliver frustrerede og vrede på nogle brugere - det gør vi alle fra tid til anden. Men I mine øjne bør I som admins, lade være med at tage disse ting ind i de offentlige emne. I fremstiller folk, der er utilfredse, som om de er de er nogle møgunger, der ikke forstår noget som helst. Dette har en meget sørgelig effekt:
Folk der er utilfrese tør ikke skrive til jer nu (især ikke herinde)!
Jeg kan ikke fremhæve det mere! Emnet starter med at blive beskrevet som et "surt opstød", som er opstået efter en snak med en "sur bruger". I siger at der kan findes brugere som ikke kan lide jeres arbejde eller måske ligefrem ikke kan lide jer. Der bruges bagefter tid på at retfærdiggøre hvorfor den "sure bruger" og de andre eventuelle sure brugere der åbenbart ikke kan lide jer tager fejl; begrundet at I er mennesker med et IRL liv osv osv osv...

Med andre ord: Hvis en person skriver til jer nu, med en mindre klage, så er han/hun allerede stemplet som en sur bruger der ikke kan lide admins eller deres arbejde. Det er der da ingen der har lyst til.
I kan nu skrive, at sådan vil I ikke se på det. Sådan er det ikke, og I vil selvfølgelig behandle brugeren, som kommer med en klage eller lidt konstruktiv kritik, med et smil og et åbent sind. For I ved jo godt at det ikke er en sur bruger, der hader jer. I ved jo godt, at det er en bruger der bare er bekymret, eller gerne vil hjælpe jer.
Det er så her jeg gerne vil henvise til den respons jeg fik for min konstruktive kritik. I mindede mig om, at I ikke var robotter; At I havde et IRL liv; At I var mennesker der kunne lave fejl; I skriver indirekte, at jeg behandler jer som kriminelle ved min idé; I foreslår at slette jeres arbejde og at der kommer nye admins til.
Er det sådan I vil behandle de brugere, som I selv beder om at kontakte jer? Er det virkelig den respons vi fortjener, når vi kommer med konstruktiv kritik?

Jeg har sagt det en gang, og jeg vil sige det igen:
Hvis folk er utilfredse over noget på siden, eller jeres arbejde (eller jer for den sags skyld) så skal de skrive til jer. Over PM. Ikke i et emne, ikke på et fora. De skal kontakte jer. Hvis I vil opfordre folk til at kontakte jer, så skal I skrive et neutralt emne, hvor I nævner det. I skal ikke skrive et så følelsesladet emne som dette. Det kommer der ikke noget godt ud af.

Og hvis I siger I vil modtage kontruktiv kritik, så skal i fandme også kunne tage imod det, uden at skyde jeres brugere (og venner?) ondskabsfulde bemærkninger i skoene. Det var alt fra mig.

Tak.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Rafaela Tirs 17 Jun 2014 - 23:19

Jeg giver ret i det Rowan skriver der
Jeg tør endnu mindre nu komme med kritik efter de sidste beskeder der og ja jeg har været en af dem der klager meget og som jeg sagde til dig igår Sean over, at folk har svært ved at kontakte jer. Som Rowan så fint skrev bliver det ENDNU svære nu og få dem frem.
Jeg har fandme svært ved og skrive min mening lige nu og komme med ideer osv til jer for dsv ikke for noget i 2 Delilah og Sean så er i 2 virkelig gode til og skyde folks ideer, kritik osv væk fra jer. Kan lide jer som personer, men ærligtalt når i gør sådan noget der så tør man ikke komme med ris og ros til jer. Jeg tør næsten ikke og er næsten mere villig til og vente på Sakref for der ved jeg med 100% sikkerhed, at jeg ikke vil blive skudt ned på med mine ris og ros.
Håber ihvertfald lige i vil tænke over det så det måske kan undgås Smile Siger ikke dette for og træde ned på jer overhoved og det håber jeg, at i kan se.

Det er fair nok, at i har et irl liv osv det har vi andre også det skal i også have lov til og der siger jeg det samme som Rowan igen. I skal kunne tage de kritiker i beder om. I beder konstant om ris og ros, men man tør næsten ikke åbne sin kæft længere i frygt for, at man bliver skudt ned.
Derfor er jeg begyndt og holde mine meninger for mig selv indtil jeg er ved og sprænge i luften hvor det så kommer ud i vrede og frustration og det heller ikke fair, men indtil videre har jeg kun set, at det er det eneste tidspunkt jeg bliver lyttet til.

Nej er ikke sur overhoved. Er faktisk virkelig glad og rolig. lige nu imens jeg skriver dette, men bliver ærligtalt ret såret over det som jeg kan læse mig frem til. Havde valgt og holde min mund lukket i denne tråd, men ja jeg har svært ved og holde min kæft og det ved i jo godt Wink

_________________
Vigtig besked! Din mening er vigtig! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Delilah Ons 18 Jun 2014 - 8:52

Sikke en lang besked!Wink
- Den vil jeg besvare med en endnu længere én! Very Happy


Først:
Vi havde en meget .. lang dag i går. I forgårs blev jeg først kredset ud og fik en del grimme ting sagt om mig, ikke bare som admin men nærmere især omkring mig som person. Kort efter blev Sean trukket ind i det, og fik at vide at han var lige så slem som jeg var. I går fik vi næsten samme tur endnu engang, da vi dog denne gang i samlet flok blev angrebet, og fik at vide at vi kort sagt gjorde et forfærdeligt stykke arbejde.
Jeg siger ikke at det er en undskyldning, hvis folk har følt sit trådt på eller vi har sagt/gjort/opført os ubehageligt, men ..

Jeg siger at det var en ekstremt lang, frustrerende dag, og at i forgårs ligeledes var det. Der har været en hel del personlig kritik(ikke på baggrund af vores arbejde - f.eks at en enkelt eller begge er ekstremt dårlig til at hjælpe andre, at der altid bliver taget parti, at vi er 'bitchie' når vi håndterer ting), og hvis nogen har følt sig angrebet, kan det være på baggrund af, at når man er blevet angrebet personligt længe nok, begynder de ikke-personlige henvendelser, at føltes som kritik imod éns person.

Igen - Det er overhovedet ikke en undskyldning, for det er ikke okay hvis nogen har følt vi har gjort nogen uret. Det kan jeg med sikkerhed sige på Sean og jeg er kede af, hvis nogen har følt. Men jeg siger at når jeg har læst en del af det der står her igennem, især netop efter at have modtaget personlig kritik igen igen, så føltes det lidt som om vi får at vide at vores arbejde ikke er godt nok og at vi er nødt til at blive godkendt af andre folk, fordi det vi laver ødelægger siden. Det var nok på ingen måde hensigten med idéen, men .. Følelser er en irriterende ting nogle gange;)

Ahem ahem .. Så til 'rådet'!
Ja, som sagt før så virker det mest(korrekt mig hvis jeg er helt galt i byen), som om du ønsker at de idéer vi kommer med bliver 'godkendt' før vi får lov til at lægge dem ud til resten af siden? Sean og jeg har talt, og ud fra hans erfaringer er det ekstremt sjældent at der er nogen der er utilfredse med det der bliver lavet. Og siden det er endnu sjældnere at der kommer en ny regel eller på anden måde noget som folk er nødt til at tage stilling til, så er jeg ikke sikker på om det vil fungere så godt?

I mit hoved - igen, skub mig lige på plads vil jeg er i det forkerte spor - virker det mest, som om det her kommer på baggrund af den regel vi har følt os nødsaget til at indføre, som der ikke har været begejstring om. Fordi sådan noget kommer jo ekstremt sjældent, men lige den dér var simpelthen en nødvendighed. Men da folk så var utilfredse tog vi det til os, og da der så blev lagt idéer til noget vi kunne gøre i sted for ned på bordet, så tog vi idéen og gjorde som folk ønskede. Så, hvis der er kommunikation imellem bruger og admin - er det næsten ikke endnu bedre end særligt udvalgte?

Jeg skyder ikke din idé ned. Jeg siger ikke den er dårlig, og jeg vil i sandhed ikke angribe dig for at komme med den. Men når du kommer med en idé, så(er jeg sikker på både Sean og jeg har det sådan) så kan vi jo ikke bare ignorere den, og ikke besvare den. At der så kommer en mindre diskussion igang, det er uheldigt, men som sagt .. Åh hvor var det en lang dag. Undskyld!

Det med klagerne - Sorry beskeden er lang.
Du har netop fat i kerneproblemet, Rowan. Personligt blev jeg ekstremt overrasket, da folk begyndte at besvare tråden - både med positive og negative ting. Vi havde haft en - ikke en sur bruger - frustreret og irriteret bruger, der angreb os i starten halvpersonligt og med en lille vinkel på adminarbejdet, og senere helt personligt. Denne pågældende bruger(som naturligvis er anonym) sagde derudover at der var mange andre på siden, der havde det helt som ham/hende. Derfor!

Vi lagde denne her ud, som et kærligt skub til at hvis folk havde enten et personligt eller et problem med noget admin gjorde/sagde, så ville vi opfordre dem til at sende os en PM(eller eventuelt svare i tråden, hvilket jeg ikke havde regnet med ville ske), så vi kunne få kritikken, få at vide om folk virkelig mente at nogle af os skulle gå af og resten var nødt til at tage sig sammen og begynde at lytte til brugerne og holde op med at bitche så meget. Hele tanken var med baggrund i PM-udvekslinger:)

At du har misforstået vores budskab, til at vi mener at folk der er utilfredse er møgunger - det er sørgeligt! For det var slet ikke vores hensigt. Og selvfølgelig mener vi ikke det, men det er svært ikke at blive følelsesmæssigt og personligt involveret, og når man samtidig bliver slået og banket ned, så er det ekstremt svært at holde en ufejlbarlig facade(hvilket i forvejen er næsten umuligt, da ingen er ufejlbarlig). Så - Hvis man har et problem med os personligt eller vores adminarbejde, så skriv for guds skyld til os, ellers finder vi jo aldrig ud af hvad vi gør galt! Men.
Vi forsøger alt vi kan at holde en så god tone som muligt(jeg er ked af hvis den er smuttet), så det ville være super hvis brugerne kunne forsøge det samme med os.

Jeg er ikke bange for at sige at vi blev følelsesmæssigt involveret i denne her. Det blev vi begge to, og det blev vi meget. Men vi har også brugt flere timer de foregående dage, på at få at vide at vi var forfærdelige, dumme og bitchie folk, der hverken kunne finde ud af at hjælpe, lave noget ordentligt arbejde, eller gøre noget som helst der var godt for siden. Puha hvor er det svært at holde sig ude af en følelsesmæssigt involvering. Den er smuttet denne her gang. Indrømmet;)

Til Rafaelas kommentar(igen sorry for at indlægget er blevet så langt)
Vi ønsker både ris og ros, men især ris(selvom ros er en dejlig ting), fordi så får vi at vide hvad der laves, som folk ikke bryder sig om, hvad der måske skal bruge en ekstra overvejning og forhåbentligt den generelle stemning fra brugerne på siden. Faktisk tør jeg næsten også godt sige, at vi også gerne vil have det, hvis folk mener at vi netop - som tidligere eksempler der er nævnt - er bitchie, ikke kan finde ud af at hjælpe etc, fordi vi så kan få at vide hvad folk mener vi bør forbedre.

Men, når det bliver sagt i en ondskabsfuld tone, og man bliver ved og ved med at få det, åh så er det svært ikke at være følelsesmæssigt involveret!

Du skal selvfølgelig ikke holde din frustrationer inde, Rafaela. Skriv til Sean, Sakref eller jeg hvis du har nogle problemer, og vi vil så vidt som muligt forsøge at hjælpe hvis der er et problem, og hvis problemet er med en eller flere af os, så tage den sammen i forhold til hvad der skal forbedres. Vi forsøger på ingen måde at skyde folks idéer ned. Hvad vi forsøger er dog, at sørge for at folk ved at vi ikke ignorerer deres beskeder, og sørge for, at vi både danner os et ordentligt billede af idéen(ved at spørge ind), og derefter argumenterer hvorfor/hvorfor ikke denne idé kunne eller ikke kunne fungere på siden senere hen. Vi elsker idéer! Jeg gør i hvert fald. Det er fantastisk!

Men vi vil også tillade os at besvare idéen med både ris og ros, i et forsøg på at besvare folks idéer, så de ikke føler sig ignoreret eller uvigtige. Hvis vi har fået sagt det på en forkert måde her i tråden eller på andre måder .. Ja, det er jeg oprigtigt ked af.

*Betragter besked*
... Sorry, den blev da godt nok lang >.<

_________________
Vigtig besked! Din mening er vigtig! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sean Ons 18 Jun 2014 - 10:33

Jeg gik tidlig i seng i går. Og har lige læst det hele igennem. Hele samtalen går mig på, meget på, følelsesmæssig. Ikke på en vred måde...men mere på en sørgelig måde.

Jeg prøver at tænke mig om og vise hensyn til folk. Men ud fra hvad Rowan pointerer står i mit øverste indlæg...Tænkte jeg mig ikke nok om. Dette er ikke et angreb på Rowan, men en konstatering. Mine ord er blevet misforstået og, uden det var min mening, den forkerte stemning blevet spredt. Og gennem dette emne, sikkert til hele siden.

Jeg har de sidste 2-3 dage blevet angrebet på mit arbejde og blevet angrebet personligt. Enkelte folk mener det er nok bare at skrive til mig, at de ikke kan lide noget at det vi laver eller noget ved os, uden at komme med de grundlæggende detaljer om hvorfor. Og så udvikler også den samtale sig til en krig. Har vi misforstået hinanden, brugerne og admins, eller er vi virkelig så forfærdelige til at kommunikerer med jer?
Den eneste grund til jeg spørger ind til folks ideer eller argumenterer for og imod...Er jo den debat som folk plejer at elske. Og den samme debat vi også har i adminforummet - om for og imod. Men på det seneste...Ja, det lyder ikke som om vi skal sige noget til jer, overhoved. Vi skal bare nikke og sige...Sikke en god ide. Måske uden at forstå den egentlige mening med den.

Jeg vil gerne undskylde for at vi har været så dårlige til at kommunikerer med jer. Jeg vil også gerne undskylde for at vi er blevet så følelsesmæssig involveret i det her, når det er en admins job at forblive uden følelser.
Det er bare også svært...Når det føles som om folk prøver at halshugge os, når de skriver til os.

Jeg vil gerne undskylde for at det virker som om vi forsvare os og nedgøre jeres ideer. Det var ikke hensigten. Jeg vil gerne undskylde for alt det, i de sidste par dage, uger, måneder - Som vi har lavet. Og som har været forkert eller ikke godt nok. Og som har gjort jer nødsaget til at nedgøre os, på samme konto.

Hele denne besked er ikke rettet mod nogen bestemt. Den er ikke en svar til nogen direkte. Den er ikke for at gnide salt, nogen som helst steder. Det er bare mine tanker og følelser om emnet, i denne morgenstund, hvor fuglene prøver at synge morgen ind i mit hjerte og min the bliver kold ved siden af mig. Hvor min mobil blinker, fordi folk har skrevet til mig.

Jeg ved ikke længere hvordan jeg skal rette op på alle tingene. Og selv om jeg er imod at udlægge mig selv så meget offentligt...Så har jeg stort set givet op. Jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre eller kan tillade mig at sige, uden at det såre mindst en. Og når de bliver såret over noget jeg siger...Bliver jeg også såret. Og ked af det. For det er ikke min mening.

Jeg vil gerne takke Rowan for hans ide. vi vil tage den op til overvejelse. Det er en af de få ideer vi har modtaget, som kunne tyde på at gøre folk lige så tilfredse, som vi ønsker at gøre dem. Og tak til de folk der faktisk sagde deres mening, både gode og dårlige, til os. Både om de ting vi har lavet og om os...Som person.

Jeg vil lukke denne tråd nu, for svar. så der ikke udvikler sig yderligere dårlig stemning eller misforståelser. Og selv om jeg tydeligvis må virke som en kold og irriterende bitch, vil jeg alligevel være fræk nok til at sige at folk skal skrive over PM, hvis der er mere.

Ha en god sommer.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vigtig besked! Din mening er vigtig! Empty Sv: Vigtig besked! Din mening er vigtig!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum