Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba13Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba14Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba15 
Jake
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba13Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba14Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba15 
Lori
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba13Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba14Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba15 
Valentine
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba13Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba14Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba15 
Edgar
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba13Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba14Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba15 
Abigail
Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba13Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba14Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Din karakter. Hvem, hvad, hvor?

Go down

Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Empty Din karakter. Hvem, hvad, hvor?

Indlæg af Sean Søn 14 Jul 2013 - 11:09

Hejsa kære brugere på UW!

så er jeg tilbage efter en fantastisk festival og klar til at hjælpe jer igen, med alt mellem himmel og jord!
Jeg var lidt betænkelig ved at efterlade jer helt alene, men umiddelbart ser det ud til siden stadig står! Wink

Velkommen til alle de nye brugere der er kommet til, mens jeg har været fraværende. Det er super skønt!
Men det giver mig også lyst til at minde jer om nogle småting...Både til de nye og ældre brugere. Da jeg netop har skrevet alle de faceclaims ind, som folk havde sendt til mig, gik det op for mig jeg havde lyst til at gøre opmærksom på nogle småting angående faceclaims, ting jeg håber folk vil tænke over og tage til sig.

Valg af fc:
Hvem skal jeg vælge? Hvilke sangere/skuespillere kender jeg mon, som endnu ikke er taget? Ah, ham/hende vælger jeg bare! så kan jeg skifte senere hvis jeg finder et nyt. Lige nu vil jeg bare i gang...
Denne tankegang dur simpelthen ikke! niks!
At oparbejde en karakter er en fantastisk ting, en ting nogle sikkert kan bruge flere timer på. En karakter skaber en basis, man kan spille ud fra og skabe handling omkring. Jo mere gennemført denne er, jo mere gennemført kan spillet blive. Jo flere detaljer kan man putte på, jo mere kan småting blive finpudset. Jo mere styr har man selv på sin karakter og jo bedre kan man komme i gang med at spille.
Så brug dog, også jer nye spillere der bare vil i gang, bare 5 minutter ekstra på at vælge et godt faceclaim. Ikke tag det første og det bedste: Tag det der passer jer.
Ens karakter har et udseende. Der kan ske ting, så dette ændre sig, men generelt har man jo det samme. Lige som i virkeligheden! Der går man heller ikke fra at være et stort, skaldet muskelbundt til en slatten, langhåret hippie. Eller hvad?
Tænk over det.

bare en lille ting fra mig af. Og så selvfølgelig min evige påmindelse om at melde fc til mig! Selv om de fleste vist allerede har gjort det. Smile

God sommer!
- Sean
på vegne af DTBM

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Din karakter. Hvem, hvad, hvor? Empty Sv: Din karakter. Hvem, hvad, hvor?

Indlæg af Sean Søn 14 Jul 2013 - 15:52

Kort note:

Husk at skrive, hvis i skifter fc fra den ene til den anden person, at skrive hvem i skifter fra. Det spare mig utroligt meget tid, hvor jeg ellers sidder og læser hele listen igennem for at finde det tidligere fc.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum