Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Voteba13Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Voteba14Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Voteba15 
Abigail
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Voteba13Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Voteba14Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

3 deltagere

Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Rafaela Søn 17 Nov 2013 - 21:04

Hej alle sammen

Ja som mange af jer nok ved har jeg haft en meget svær periode, hvor jeg overhovedet ikke har vidst hvad jeg skulle gøre af med mig selv eller noget som helst. Selv det og skulle svare mine emner og finde rundt på Luce og har været meget svært for mig. Med tiden, hvor jeg har været meget inaktiv har også gjort det, at det i det hele taget er umuligt for mig og komme igang med mine emner igen eller bare spille hende.
Det har så ført mig frem til, at jeg kraftigt overvejer og lave en ny karakter. Stadig som dragonlycan da jeg sådanset er helt væk i den race xD Og er jo en dragetøs ^^
Men inden jeg lige gjorde noget hurtigt ville jeg lige spørge jer andre til råds først da mange af jer sådanset har nogle meget vigtige plot kørende med min karakter og det er jeg meget ked af, at jeg højstsandsynligt kommer til og spolere.
Denne besked er mest til de af jer jeg har et plot med, men også til jer andre som har haft eller har nogen indflydelse på Luce.

_________________
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Delilah Søn 17 Nov 2013 - 21:11

Okay, må jeg lige sige noget angående det her? Min karakter har ikke rigtigt haft nogle indflydelse eller det her, så det er bare min personlige mening:

Luce, seriøst. Hvis du vil skifte din karakter, så er det fuldstændigt ligegyldigt hvad fanden andre mener om det. Selvfølgelig er det fedt at du tilbyder at andre har indflydelse hvis din karakter er vigtig for dem, men det er ikke deres valg - det er dit. Og hvis du gør det til deres valg, så er det fordi du ikke har lyst til at skifte karakter i virkeligheden, og du gerne vil mindes om at du faktisk kan lide din karakter, så du ikke gør noget du ender med at fortryde.

Du kan jo godt spille dine emner færdige som Luce, selvom du skifter karakter^^
Just saying.

_________________
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Rafaela Søn 17 Nov 2013 - 21:15

Del ved jeg godt. Og inderst inde vil jeg heller ikke slette Luce, men har virkelig svært ved og spille hende for tiden da jeg føler lidt, at bare det, at Luce er der føler jeg lidt, at nogle personlige problemer er blevet hoppet frem fra gamle dage med tiden og det kan jeg dsv se i de emner der er kørende nu. Det er en af grunden til jeg ikke har svaret mine emner også det, at jeg har haft for meget om ørene til, at kunne overskue det hele.
Ved også godt mange af jer bare tænker "Du bestemmer selv" ja, men forhelved hvis vi bare tænker på Sean, Sakref, Zero, Josh og jeg skal komme efter dig har en så stor indflydelse på det med Luce, at jeg har virkelig dårlig samvittighed over, at ikke spørge jer omkring jeres mening.

_________________
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Delilah Søn 17 Nov 2013 - 21:25

Selvfølgelig har det indflydelse på dem, men hvis du virkelig vil/er nødt til at slette Luce, hvad forskel gør det så at de siger noget eller ej?

_________________
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Gæst Søn 17 Nov 2013 - 21:28

Altså... Jeg vil savne min lille baby drage frygteligt utroligt meget! Men hvis det er det du føler vil være bedst så giver jeg dig gerne min "støtte", eller hvad man nu siger, til at gøre det! Og håber alt snart bliver bedre irl! Og husk når først du har ramt bunden er der kun vej og det er op, men det kan tage tid så vær tålmodig men husk også at kæmpe for st kravle op! Det plejer jeg at tænke på når alt ramler sammen om mig( ved godt det er den forkerte bruger jeg skriver med :3)


Sidst rettet af Madelaine Søn 17 Nov 2013 - 21:30, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Lailah Søn 17 Nov 2013 - 21:29

Altså, Luce har ingen indflydelse på Lailah - som jeg ikke har spillet på i laaaaaaang tid - men jeg vil stadig gerne lige komme med en kommentar!

Altså (igen xD), hvis du virkelig vil slette Luce, så dræb hende? Så kan det jo være lige meget om du har en stor indflydelse på nogle andre, da døden er en del af livet, og hvis det skal være realistisk, så kunne Luce sagtens dø selvom hun er vigtig. Right? Smile

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Rafaela Søn 17 Nov 2013 - 21:31

Har bare brug for og høre deres mening omkring det og om de vil hjælpe mig videre hvis det er, at jeg bliver 100% sikker på hvad det er jeg vil

Vil da stadig være på siden selvom Luce dør xD Og jeg forbliver dragonlycan. Kan squ ikke undvære den race. Er nærmest "forelsket" i den race xD

Har ideen omkring Luces død hvis det er, at jeg vælger og slette hende og starte på en frisk.

Har slettet de forskellige ting i min profil men gemt det for, at det ville blive næmmere for mig og sætte på plads osv når jeg er blevet 100% afklaret med mig selv

_________________
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Delilah Søn 17 Nov 2013 - 21:34

Jeg er faktisk imod idéen om at dræbe en karakter, medmindre man er 1100% sikker på at man aldrig nogensinde vil spille den karakter - nogensinde. Fordi hvis du en eller anden dag begynder at savne hende, så er det bare synd, og du vil aldrig kunne bruge hende igen, fordi du har slået hende ihjel. Personligt synes jeg det er en dum idé, men ..^^

_________________
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Rafaela Søn 17 Nov 2013 - 21:36

Enten dør hun eller også forsvinder hun på mystisk vis og dukker pludselig frem igen hvis jeg kommer til og savne hende alt for meget. Er ikke sikker endnu

_________________
Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!) Empty Sv: Overvejning af slettelse af karakter (VIGTIGT!!)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum