Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The blood of an Angel (Elizabeth) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Jake
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Sasha
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Renata
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Genevira
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Celenia
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Lenore
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Katrina
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Lori
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 
Edgar
The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba13The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba14The blood of an Angel (Elizabeth) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The blood of an Angel (Elizabeth)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 11:10

Sted: Gå gaden.
tid: 20.13
Omgivelser: Gå gaden er godt fyldt op, da der stadig er rigtigt mange væsner som skal købe nogen forskellige ting, solen er næste lige gået ned, hvilket gør at der kommer en masse natkunder.

Shaden traskede ned af den godt trafikeret gå gade, han havde aldrig set så mange væsner her, der plejede aldrig at være så mange, der kom en støre gruppe af varulve.
Shaden har altid været dårlig til at håndtere Varulve, så da han så dem, skyndte han sig at dreje til side for at undgå dem, han var næste snublede over sine egne ben da han stødte ind i en person, han tabte sin lille pose med små glas og de knuste da posen havde ramt jorden. han kiggede op på personen som han var stødt ind i oh så på en Engel, han kunne dufte det.
"Undskyld det var ikke med vilje at gå ind i dig.." sagde han en smule køligt, Shaden havde altid gået op i gode manere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 11:43

Påklædning. Rød og sort kort kjole, høj hælede, med bånd op ad hendes ben, og håret hænger løst

Elizabeth kom gående med varsomme skridt ned ad gaden. Hun vidste egentlig godt at det ikke var et sikkert sted for hende, men lidt eventyrlyst var der over hende. Et sødt lille smil var på hendes læber, og mærkede blikkende på hende. Hun vidste at det var væsner hun gik blandt, men ikke hvad for nogle slags. Det kiggede hun ikke så meget på, og tænkte ikke så meget over det.
Hendes kjole og hår bølgede let i vinden mens hun gik, og hendes blik fandt sig hurtigt ned på sine sko, der var ret besværlige at gå med.
"Umpf!" hun gik ind i noget. Eller nogen. "Undskyld!" udbrød hun, inden at hun overhovedet vidste hvad eller hvem hun havde gået ind i. Hun så hurtigt op og fik øje på en pæn ung mand. Så ikke ud til at være en dag over 20. Blodet fra hendes ansigt forsvandt pludseligt, da hun faktisk lagde mærke til hvad han var. En vampyr. Hun havde aldrig brudt sig om vampyrer, da de aldrig havde andet med sig end ballade, og hun endte næsten altid i midten af det hele.
Hun betragtede ham kort, og kunne næsten ikke tro hvor pæn han var, men så igen. Han var jo vampyr. "Undskyld.." mumlede hun og prøvede at gå forbi ham. Eller mere, en stor ring uden om ham, for hun skulle så sandelig ikke nyde noget. Hun vidste jo ikke om denne vampyr ville gå til angreb på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 11:55

* Påklædning: Shaden havde en hvid skjorte på, med en rose i den ene skjorte lomme som lå over hans ene bryst, rosen duftede meget forførende. over skjorten havde han taget en sort kappe på, og et par lyse bukser og nogen fine sko.

Shaden hørte englen mumle undskyld og så hvordan hun prøvede at gå forbi ham, men hun havde jo været med til at knuse hans glas, og de var meget dyre så han lagde en hånd på muren, så hun ikke kunne komme forbi og sagde så "godaften, til din information kan jeg fortælle dig, at i den pose som nu ligger på jorden, er der en hel masse knuste glas. De glas har kostet mange penge, men bare rolig, vi var begge lige gode om det"
Shadens smil blev mildt og charmerende og han forsatte så "jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad sådan en smuk engel som dig hedder?"
Han fjernede hånden fra væggen, så hvis hun havde lyst kunne hun bare smutte nu, men han var ret sikker på at hun ville blive en smule længere, de fleste vampyre var uhøflige og voldelige, men Shaden var stille og rolig, og ret så høflig.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 12:21

Elizabeth så på vampyren og bed sig i underlæben da han satte en hånd op ad muren, hvilket gjorde at hun ikke kunne komme væk. Hun så ham ind i øjnene, og bed sig hårdere i underlæben. "undskyld.." mumlede hun endnu engang og så på ham. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige til ham, og de var jo lige gode om det.
Hun havde ikke lagt mærke til at han havde fjernet hånden til sidst, da hun bare lagde mærke til hans stemme og hans charmerende smil "øhmmm..." mumlede hun og rystede hurtigt på hovedet for at få sig selv tilbage til jorden. "Elizabeth" sagde hun lavmælt og prøvede at se væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 12:30

Shaden lo en smule da han hørte hende prøve at få sig selv ned på jorden igen, og gik et skridt tættere på hende, han gjorde det langsomt og med et stort smil.
"Et smukt navn du har, meget gammelt... hvad laver en smuk ung kvinde som dig, sådan et sted som her?"
spurgte han og var oprigtigt interesseret, det virkede en smule underligt for en Engel at spankulere rundt på det her tidspunkt her.
han lod sig støtte op af væggen, han var stadig sikker på hun ikke ville gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 12:40

Hun kørte sine fingre igennem sit hår for at få sit hår væk fra sit ansigt, og så på ham med sine store grønne øjne. "øøøhm, tak" sagde hun og smilte skævt op til ham. Hun fik til sidst vredet sit blik væk fra ham og ned på sine sko og trak på skuldrene "det ved jeg ikke helt, hr." sagde hun høfligt og ville ikke fornærme ham, da hun ikke vidste hvordan han ville reagere. "havde bare ikke lyst til at sidde derhjemme" mumlede hun og så op på ham gennem sit pandehår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 12:47

"bare kald mig Shaden eller Shade, det op til dig, og kan godt forstå at man opsøger spænding, men det kan os medføre grimme ting.. Bor du tæt på her eller?"
spurgte han og gik et skridt nærmere så de kun stod med en meter i mellem dem.
Han kunne godt lide hendes smil, det var pænt, og tænder var altid noget han havde sat højt.
*skal jeg charmere mig mere ind, eller skal jeg bare drikke her?* tænkte han og kiggede så rundt, der var ret beskidt og der stank en smule af alkohol *jeg tror jeg finder et andet sted at drikke*
han kunne se hun var nervøs og trak sin røde rose ud og sagde "prøv at duft til denne rose"
og pegede den i mod hendes næsebor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 13:01

Hun kunne mærke hvordan hendes kinder blev varme og vidste at hun stod og rødmede idet han kom tættere på. Hun sank en klump og nikkede "Shade" sagde hun med et sødt smil. "m..måske" sagde hun og havde ikke særlig meget lyst til at fortælle hvor hun boede. Selvom at han var så sød og charmerende.
Hun så på rosen og gik det sidste stykke tættere på ham, og duftede til rosen. Hun blinkede nogle gange og så så op på ham og vidste ikke helt om hun skulle gå lidt væk eller om hun skulle blive stående.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 13:18

"Kan du lide duften af min rose?" spurgte han, det så ikke ud som om hun var synderligt begejstrede overfor den, så det ville nok blive en lang aften.
Shaden smilede til hende og gik et skridt igen, nu var der kun omkring en halv meter fra dem.
hun ville hellere ikke komme ud med om hun boede langt væk så han forsatte "jeg kan lige så godt være så ærlig som muligt, jeg er en vampyr... men har været clean i lang tid"
Hvilket os var rigtigt, han havde i flere meget store perioder ikke drukket blod, fra væsner andre ind dyr, men det var ikke det samme.
"så jeg har ikke tænkt mig at gøre dig noget" det var dog ikke helt sandt, og dog...
Shaden var lidt i vildrede om han skulle drikke fra hende, hun så meget ung ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 13:37

Rosen duftede skam godt. Hun kunne bare ikke finde ud af at få sine parader ned. Hun nikkede og smilte til ham "ja den dufter vidunderligt" sagde hun med et smil på læberne. Hun rødmede dybere da han gik tættere på hende og bed sig endnu hårdere i underlæben end før. Hun kunne dufte ham og blev helt blød i knæene af han nærhed.
Hun løftede et øjenbryn af ham og smilte skævt "virkelig?" spurgte hun sarkastisk og fik så et skeptisk blik "vil du ikke?" spurgte hun og vidste ikke helt om hun skulle tro ham eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 13:45

"det sandt... jeg har været clean i lang tid, jeg er ikke ligesom alle de andre røvhuller til vampyre, jeg har en samvittighed, og hver gang jeg lukker øjnene ser jeg mine ofres ansigter, jeg føler hvad de følte når jeg slog dem ihjel.."
Svarede han og satte sig så ned.
Der var noget ved hende som fik ham til at komme ud med det hele, han sad op af muren og kunne mærke den kolde jord og en kort tanke strejfede ham *nu bliver dine bukser helt beskidte* og han grinede en smule for sig selv:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 13:49

Hun så ned på ham og sukkede. Måske havde han ret. Han ville måske ikke ikke gøre hende fortræd. Hun satte sig langsomt ned ved siden af ham og lagde en hånd på hans ben. Hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle gøre. Han virkede så trist og det brød hun sig ikke om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 14:00

Shaden mærkede hendes hånd på sit ben, havde hun nå ondt af ham eller hvad gik det her ud på?
"hvorfor.. er du ikke gået i nu? jeg mener du har næsten hele tiden bare kunne gå jeg ville ikke følge efter dig.. jeg lidt doven"
han kiggede ind i hendes øjne og smilede så "jeg mener du ved jeg er farlig og du føler dig usikker ved mig?"
han rejste sig op igen og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 14:04

Hun lyttede til ham og bed sig i underlæben og trak på skuldrene "jeg... Øhmmm..." sagde hun og skulle til at rejse sig op "hvis du vil have at jeg skal gå.." mumlede hun og ville egentlig ikke gå da han var så pæn og charmerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 14:17

"jeg vil skam ikke have du går, jeg elsker selvskab det ikke særligt tit jeg for det, var bare nysgerig"
han gav hende hånden så hun bedre kunne komme op og stå.
Da hun er oppe og stå har Shaden stadig fast i hendes hånd og trækker hende en smule tættere på så de står helt tætte, han kan dufte hende parfume og nyder at stå så tæt på hende og lader sin hånd køre fra hendes hånd ned på hendes hofte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 14:33

Hun smilte til ham og tog hans hånd for at komme op. Hun børstede sig af med hendes ene hånd og fik store øjne idet han trak hende tæt på og skulle synke en klump for ikke at sige noget dumt. Hun lagde en hånd på hans bryst og indåndede hans dejlige duft og rødmede dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 14:45

Shaden mærkede en hånd på sin brystkasse, jo hun var i hans magt nu, han kunne bide hende lige nu og her... drikke fra hende hvis han ville, men hellere vente lidt.
Shaden lod sig stille oppe af væggen stadig med hendes hånd på hans brystkasse og han trak hende hele hen til ham og hviskedet i hendes øre "du er virkelig smuk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 14:50

Hun så op på ham med store grønne øjne og betragtede ham imens han stillede sig op ad væggen hun blev ved med at rødme og begyndte at ryste ved hans krop som var så tæt på hende. Hun bed sig i underlæben "tak" sagde hun og lagde sin ene hånd op på hans ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 16:43

"så lidt... jeg må dog sige at jeg ikke har snakket helt sandt om mine hensigter med dig, jeg havede tænkt mig at dræne dig fra blod, men nu er jeg i vildrede da der er noget specielt ved dig"
Shaden lod sin hånd køre op under hendes have, og tvang hendes hovede op af så hendes hals var blottet, han lod sine læber røre hendes hals og kyssede den så, trak sig tilbage og ventede på hvad hun ville gøre *en god jagt kan os være rart nogen gange*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 16:50

Hendes hjerte bankede hurtigt, af frygt for ham idet han snakkede om sine hensigter med hende. Hun sank endnu en klump for at kunne sige noget. Hendes blik gik op på ham da han tvang hendes blik op på ham. Hun sukkede lavmælt da hans kolde læber ramte hendes nøgne hals. Hun rystede svagt og så op på ham, og var forstenet der hvor hun stod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 16:16

Shaden smilede til hende og sagde så "jeg giver dig et valg, du kan enten gå nu, og jeg vil ikke følge efter dig, men hvis vores veje mødes igen, vil jeg ikke bare lade dig smutte.
eller du bliver her og går først når jeg siger du må gå"
han stillede sig helt tæt på hende, og kiggede intenst ind i hendes øjne, med en hånd på hendes hofte, smilede charmerende til hende, men lod sine hjørnetænder forblive skuljte
Det var begyndt at blæse mere, og blive en smule koldere, der ville snart kommet regn.
*hvad mon hun vælger, enten er hun så optaget af mig at hun ikke kan få sig selv til at gå fra mig, ellers os må hun være bange og smutte, men nu har jeg givet hende et valg*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 0:16

Elizabeth så på Shade. Den nye fremmede. Den mand som nu fyldte hendes tanker og kunne næsten ikke få hans ord til at passe sammen. Hun bed sig blidt i underlæben da han stillede sig helt tæt på og kunne dufte ham og mærke hans kolde fingre igennem hendes kjole "jeg.. Øhmmm.." mumlede hun og begyndte at lege med hans knap i hans skjorte. Hun rystede hurtigt på hovedet af sig selv og rømmede sig "jeg bliver" sagde hun så og ville ikke give ham den tilfredsstillelse af tanken om at hun var bange for ham. Hun havde respekt og ja måske lidt frygt for ham, men det ville hun ikke vise ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 0:35

Hun blev stående hvilket, han os havde på fornemmelse. hun ville, han smilede meget charmerende, da hun sagde hun gerne ville blive, det overrasket ham dog kraftigt da hun begyndte at lege med hans skjorte "Det lyder godt, men.. jeg må sige jeg er en smule overrasket, og dog ikke helt..."
Han lagde sine hænder på hendes hofter igen, og holdt hende inde til ham, deres ansigter var meget tætte, og der var en intens spænding i mellem dem, han lænede sig en smule frem smilede og lod så hans mund ramme hendes, det føltes dejligt at mærke hendes bløde varme læber i mod sine og han køre den ene hånd om bag ryggen på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 17:15

Elizabeth smilte skævt over det han sagde og trak på skuldrene "tjaa.." mumlede hun og fik helt røde kinder i det han kom tættere på hende. "jeg.. Mm?" hun var begyndt på en sætning, men kunne ikke færdiggøre den før hans læber ramte hendes. Hun lukkede øjnene og sukkede dybt og vidste ikke om hun skulle stoppe ham eller lade ham blive ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 19:48

Shaden skubbede hende blidt op mod væggen, men denne gang var det ikke begrund af at han ville angribe, nej han ville noget andet,
de kyssede intenst og han åbnede forsigtigt munden, og lod den rulle ind og udforske hendes mund.
han kørte en hånd op af maven på hende og nussede.
*hun må stoppe mig, hvis hun ikke har lyst* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blood of an Angel (Elizabeth) Empty Sv: The blood of an Angel (Elizabeth)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum