Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
hello "friend" //Cameron// EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
hello "friend" //Cameron// EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
hello "friend" //Cameron// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
hello "friend" //Cameron// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hello "friend" //Cameron// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
hello "friend" //Cameron// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
hello "friend" //Cameron// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
hello "friend" //Cameron// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hello "friend" //Cameron// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
hello "friend" //Cameron// Voteba13hello "friend" //Cameron// Voteba14hello "friend" //Cameron// Voteba15 
Lori
hello "friend" //Cameron// Voteba13hello "friend" //Cameron// Voteba14hello "friend" //Cameron// Voteba15 
Jake
hello "friend" //Cameron// Voteba13hello "friend" //Cameron// Voteba14hello "friend" //Cameron// Voteba15 
Valentine
hello "friend" //Cameron// Voteba13hello "friend" //Cameron// Voteba14hello "friend" //Cameron// Voteba15 
Edgar
hello "friend" //Cameron// Voteba13hello "friend" //Cameron// Voteba14hello "friend" //Cameron// Voteba15 
Lenore
hello "friend" //Cameron// Voteba13hello "friend" //Cameron// Voteba14hello "friend" //Cameron// Voteba15 
Abigail
hello "friend" //Cameron// Voteba13hello "friend" //Cameron// Voteba14hello "friend" //Cameron// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

hello "friend" //Cameron//

Go down

hello "friend" //Cameron// Empty hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 19:36

Sted: Terrorvilles gågade
Omgivelser: fine folk, super topkvalitente butikker. Gitter for de få træer og små skraldespande hist og her.
Tid: 17.45
Vejr: Solskin. stille vind.

Evelynn kom gående gennem den den lille gågade i Terrorville. Gågaden med sine fine rene sten og de skinnende hvide mure. Det hele så rent og pænt, at man skulle tro hele gågaden lige havde været igennem en vaskehal. Som, hvis man bare lige kom til at fælde et hår, ville alle folk stille sig op og kigge på det, indtil man fjernede det, og smed det i en af de fine, lille, lyseblå skraldespande, som stod op ad de hvide mure.
Hun kom forbi en lille blomsterbutik, som havde flotte blomster, uden en eneste lille vissen plet, stillet op udenfor. På et bord stod der nogle fine blomster og bag bordet stod en fin lille buttet dame, med en lille blomst i sit stramt knoldopsatte hår. Og Evelynn kunne bare ikke lade være.
Da blomsterdamen kiggede væk, sneg Evelynn sin hånd omkring en af de små potteplanter og væltede den ned fra bordet, så krukken splintrede, og jorden fløj ud til alle sider, på de fine sten.
"Åh. Sikke klodset af mig, det må de virkelig undskylde," sagde hun og begyndte at grine. Hun bukkede sig ikke ned for at samle det op. Stirrede bare på den lille blomsterdame, som ikke helt vidste, om hun skulle blive sur, eller have medlidenhed med den "klodsede" tøs, og sige 'pyt', og ellers bare få det ryddet op i en fart.
Hun valgte den sidste mulighed.
"Det er skam bare et uheld. Det kan ske for enhver," sagde hun. Evelynn var ret sikker på, at damen ikke mente det kunne ske for enhver. Hun var sikkert pisse irriteret lige nu, og det var det, der morede Evelynn så meget. At irritere folk. Gøre dem frustreret. Få dem til at vise hvor dumme de i virkeligheden var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 20:58

Cameron kom stille og roligt gående for sig selv gennem gågaderne da han ikke sådan havde det helt vilde han sådan skulle en dag som i dag, så han var bare ude og gå og havde ikke noget der hastede helt vildt og alt det.
Han gik bare der og fandt en bænk og satte sig ned på den, han var let påklædt i da så det hed en hvid t-shirt og et par cowboy bukser der var hvide med noget blå ned af det ene ben.
Han sad der i noget tid før han rejste sig igen og gik bare vider, men en tanke kørte igennem hans hovede hvorfor var det lige at han var gået den tur her hvad lavede han der og sådan.
Han var ikke helt sikker men nu var han der så hvor kunne han ikke lige så godt gå og kigge på det forskellige ting og sager som der var i vinduerne og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Aug 2013 - 17:32

Mens blomsterdamen var i gang med at gøre op med Evelynns rod, valgte Evelynn at gå videre. Lade som om, at hun aldrig havde kendt til den smadrede potteplante, som nu lå og flød på de fine sten.
Hun så lidt rundt, for at finde ud af hvad andet kaos hun kunne forsage. Hun så en mand stå ikke så langt væk, så hun stillede sig hen ved siden af ham og så ind i den samme rude, som han selv stod og så på.
"Jeg fatter virkelig ikke meningen med dem der," sagde hun og pegede på en lille dukke. "Det er da bare spild af tid." Hun himlede med øjnene, og håbede lidt på, at der ville komme en eller anden reaktion fra manden. Irritation. Uenighed. Enighed. Et eller andet. Og helt ærligt. Hvorfor lige dukker? Hvad skulle man lige bruge sådan en til?


Sidst rettet af Becie Søn 25 Aug 2013 - 18:59, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Aug 2013 - 19:54

Han kiggede roligt på denne her kvinde som var komme hen og stå ved siden af ham og så så på de der dukker som hun pegede på "de til børn mere er der ikke i det"sagde han roligt og så på hende "Når du er en af de der person som bare skal sige noget ondt om noget ikke"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af.
Han var ikke ond eller noget han var bare lige ud overfor hende her kvinde, da han ikke kunne lide når folk bare var så negative om ting og sager, han så på hende og slappede roligt af "hvorfor kan du ikke se meningen i at det børn der leger med dem"spurgte han roligt og så på hende og viste ikke hvorfor hun var sådan, men han ville ikke finde ud af det helt for man viste jo ikke hvad der endeligt kunne ske hvis han gjorde og alt det, han så på hende "navnet er Cameron"sagde han roligt og viste ikke om hun ville sige hendes navn eller hvad hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Tors 22 Aug 2013 - 21:34

"Åh. Den regnede du skam hurtigt ud," sagde Evelynn og lød en smule overrasket. "Du er ikke helt så dum, som jeg troede du var. Men nu går jeg jo også bare ud fra normale folk. Alle sammen for dumme. Sikke en skam." Hun sukkede og rystede svagt på hovedet. Hun fjernede blikket fra ruden med dukkerne og vendte sig mod manden. "Der er jo ingen mening i at sidde og tale med en ting. Ville du nogensinde sætte dig til at tale med en sten? Er folk virkelig gået så langt nu om dage?" Hun himlede med øjnene og trak på skuldrene. "Børn burde lave noget mere praktisk end at gøre sig selv dummere fra dag til dag. Så ville man måske en dag skabe en bedre generation." For det første sagde Evelynn det hele for at irritere, og fordi hun mente det. Hun mente selv, at hun var så meget bedre end alle andre, og der var så mange ting hun ikke forstod. Dog mente hun også, at hun ikke burde forstå det, for en forståelse for ting som dukker, ville bare gøre hende dummere. Forståelse for folk og ting i det hele taget var for babyer.
"Fint navn. Men nu må jeg lige spørge: Taler du om navnet på dukken eller dig selv?" Hun hævede det ene øjenbryn og et smil bredte sig på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Tors 22 Aug 2013 - 23:09

Han kiggede på hende da hun snakkede til ham og så på hende og viste ikke hvad hun ville sige til det men han kunne jo lige så godt sige "jeg mener nu med mig selv"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af, han viste ikke hvordan hun ville tage det men sådan var han bare og alt det.
Han så på hende "når så børn skal være mere som dig gå og få fjender ved at fornærme en"sagde han roligt og så på hende, han viste ikke hvad han skulle sige ellers lige der, men han var ikke den som bare stod og blev fornærmet og alt det.
Han kiggede på hende og kiggede på dukken og gik så vider og var på en måde ligeglad med at hun var sådan, men det var sådan at hun fik fjender så let for det lod til at hun kunne få sådan en nemt nok og alt det halløj der.
Han viste godt hun nok prøvede sit bedste for at være venlig overfor folk men det gik vist ikke ligefrem for godt for hende og alt det, for hun virkede ikke sådan på nogen måder og alt det, roligt så han på hende og ventede på at han fik noget at vide om hende hvem hun var som start på det hele og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 18:59

Cameron begyndte at gå videre og Evelynn fulgte efter. "Fornærme folk og få fjender?" Hun rullede med øjnene. "Min hensigt er ikke at fornærme folk. De bliver bare fornærmede. Inderst inde ved de, at jeg har ret, og det er derfor de bliver sure. Fordi det rammer dem hårdt," sagde hun og trak på skuldrene. "Og jeg mener nu ikke at alle børn skal være som mig. De burde bare tænke på sin fremtid, i stedet for at spilde tiden med at bruge deres fantasi på unyttige ting. Altså hvad skal man bruge det til? Dagen efter er det jo bare fortid, og man vil ikke få gavn af det senere hen." Hun så afventende på ham. Han måtte give hende ret, for hun havde ret. Hvad gavn fik man, af at lade sin fantasi få frit løb i en time eller to?
"Og hvad mener du med, at jeg skaber fjender?" Hun så rundt. "Jeg kan ikke ligefrem se nogen rende efter mig med kniv eller noget," sagde hun og tilføjede: "Men folk kan for det meste ikke rigtig lide min ligefremhed... så jo. Folk hader mig, men det er kun fordi, de ved jeg har ret." Et smil kom frem på hendes læber.
"Hva' så Cameron. Har du nogen venner?" spurgte hun. "Sikkert mange, for du ved jo hvordan man skal opføre sig. Du er jo sådan en artig dreng." Det sidste sagde hun, som om hun talte til en hund.
"Du ved hvad folk vil høre, men er det også sandheden?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 19:29

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han gik der og det lod jo til at hun fulde efter ham og alt det "Altså børn i den alder tænker ikke på deres fremtid de tænker i nutid og bruger den på sådan noget"sagde han og så på hende "godt nok har du ret i det men man kan ikke fortælle børn at de ikke må for det er man for blød til som forældre"sagde han roligt og gik vider og prøvede på at se det fra en forældres side af, men det var lidt svært når man ikke selv var far og den slags der, han så på hende og slappede mens han gik der.
Han hørte hvad hun sagde til ham og det lød som om hun snakkede til ham som var han en hund eller noget, roligt stoppede han op og så på hende "det heller ikke sikkert af du har fjende men du har folk der hader dig men det kan du ikke gøre noget for du er som du er og ja det er vi andre jo også"sagde han roligt og spå hende og smilte roligt til hende, han kiggede på hende og gik roligt vider "nej ikke mange venner men heller ikke fjender mere bare bekendte folk for der ikke noget som er kommet nok tæt på mig til at kende mig sådan som jeg er"sagde han roligt og gad ikke være sur over det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Gæst Fre 1 Nov 2013 - 15:44

"Forældre er dumme. For det første vælger de at få børn, og for det andet opdrager de dem ikke ordenligt. Verden er blevet et forfærdeligt sted," indrømmede Evelynn. "Det er synd, at de forkorter deres liv med hele femten år, da det først er dér de begynder at tænke i fremtidige baner. Det er ikke alle der lever evigt, og dem, som kun lever i de hundrede år, de får sgu travlt med at indhente det spildte."
Hun blev ved med at følge efter Cameron, nysgerrig efter hvad han havde at sige. "Jeg må give dig ret. Folk er som de er, og det er jeg også. Men bør jeg hades for at være som jeg er? Hvis folk tænker, jeg er dum, fordi jeg siger, de er dumme... er vi så ikke kvit? Bør vi hade hinanden af den grund?"
Hun lyttede til hvad han havde at sige, for rent faktisk syntes hun, at samtalen var ved at blive interressant. "Så du lever et meget neutralt liv? Folk kender dig ikke, så derfor har de ikke en mening om dig, eller ved du det bare ikke? Folk har en tendens til at dømme, se for eksempel på mig. Jeg er dømt som en frygtelig person, men hvem kender mig egentlig? Hvem ved hvordan jeg er som person?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello "friend" //Cameron// Empty Sv: hello "friend" //Cameron//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum