Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Come have fun here//Shifty// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Jake
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Renata
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Taliia
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba13Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba14Come have fun here//Shifty// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Come have fun here//Shifty//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Come have fun here//Shifty// - Page 2 Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 17:53

Hun lyttede, træk lidt i mundvien over det ene og smilte lidt over det anede han sagde til hende. Hun sukkede kort over det hele, som en form af en lettelse over at han ville hjælpe hende.

Shifty lagde hovede lidt på skrå, smilte lidt kærligt til ham, glimtet i hendes øjne var tilbage "jo det vil jeg gerne" sagde hun stille til ham "men hvem er Crasher endeligt" spurgte hun lidt undret..

// sorry, mistede ligt iderne om hvad jeg skulle svare :/ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// - Page 2 Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 31 Okt 2013 - 12:28

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "altså Crasher betyder at vi tager hjem til mig og slapper af efter en sjov aften og sådan det ikke nogen"sagde han med et smil og slappede bare roligt af, roligt satte han sig over ved siden af hende og lagde en hånd oven på hendes hovede og nussede hende i håret.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hende bare i håret og alt det, roligt lagde hans sine læber mod hendes kind og så på hende slappede af før han roligt lagde sine læber mod hendes læber og slappede roligt af, og håbede ikke hun ville blive sur og alt det.

//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// - Page 2 Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 15 Mar 2014 - 19:01

Hun kiggede hurtigt ned i jorden *hvor dumt* hun var ikke van til alle mærkelige ord som folk kendte..
Shifty mærkede hans hånd nusse hende i håret, roligt kiggede hun på ham, hendes krop frøs da han kyssede hende på kinden..
Det kom bag på hende at han ville kysse hende, men det gjorde ikke noget i følge hende, så hun gengældte hans kys, efter kysset bed hun sig lidt i læben med et lille smil, og rødmede en smule.

// sorry jeg ikke har svaret, skolen har gjort mig meget træt :/ og har slet ikke haft nogle ider til at svare med Sad//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// - Page 2 Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum