Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
//shifty// nyt hjem EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
//shifty// nyt hjem EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
//shifty// nyt hjem EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
//shifty// nyt hjem EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
//shifty// nyt hjem EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
//shifty// nyt hjem EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
//shifty// nyt hjem EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
//shifty// nyt hjem EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
//shifty// nyt hjem EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Jake
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Sasha
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Renata
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Lenore
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Genevira
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Celenia
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Emery
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Taliia
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 
Madelena Gray
//shifty// nyt hjem Voteba13//shifty// nyt hjem Voteba14//shifty// nyt hjem Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

//shifty// nyt hjem

Go down

//shifty// nyt hjem Empty //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 19:11

Tid: 13.00.
Sted: foran et gammelt nedlagt husgrund ude midt i Ashen Three Forest
Vejr: solskind.
Omgivelser: hus grunden og trærer.
Påklædning: sin hætte trøje og nogle ødelagte shorts

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 19:15

Nggung står og kigger på en ødelagt husgrund og tænker om han skal bygge sit hus der og snakker med sig selv "ville det here være et godt bo sted for sig selv hvis jeg nu ikke måtte bo hos Victor" og satte sig ned på en gren lidt over jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 19:28

Shifty gik lidt rundt med en taske over skulderen. Hun var grædefærdig og så ikke rigtig hvor hun gik. Hun vidste bare at hun skulle finde Nggung. Hun hørte pludslig en snakke og det lød som Nggung. Hun gik forsigtig hen mod ham og satte sig ved hans side. "hej" sagde hunbare og smilte lidt til ham, mens hun tog et æble op af hendes taske og spiste det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 22:03

"woo du gav mig et shock" sagde og smilte tilbage til Shifty "hvad er der galt" spørg Nggung Shifty da han så at hun var ked af det. "jeg gætter at jeg ikke måtte bo hos Victor" spørg han også lige så forsigtigt for ikke at gøre det være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 20:15

Shifty grinte lidt. "det bare svært at sige farvel til Nat"sagde hun lige så forsigtigt "og nej du måtte heller ikke bo der" Shifty kiggede hen mod det ødelagte hus "overvejer du at bo her" spurgte hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 21:10

"jo det ku da blive et flot hus hvis man sætter den i stand" sagde Nggung og smilede "det tog enlig kortere tid ind jeg havde regnet med" og grinte lidt "og ohm hvem er Nat" spørg han Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 21:37

"det kunne det da helt sikkert" Griner lidt "Nat er slave til Victor, hun har det ikke godt hos Victor" sagde Shifty stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 8:30

"jammen hvis hun ikke har det godt så kan du ikke tage hende med til her til" spurte Nggung Shifty, Nggung gik hen mod huset og sagde "hvordan skal det se ud"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 9:04

"nej for Victor lader hende ikke gå" sagde Shifty stille og spiste vidre på sit æble. "det ved jeg ikke, bare man kan sove og have mad der inde" grinte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 9:12

"troede heller ikke at han ville la dig gå" sagde Nggung og bagefter spurte han "så det må godt ligne et kloster som det jeg voksede op i"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 14:16

"jo han holder mig ikke tilbage for at gå rundt i verden og ødelægge ting, så kan han heller ikke holde mig fra at se dig" sagde Shifty og smilte kærligt til ham. "jaja jeg er ligeglad med hvordan det ser ud" grinte hun lidt kæk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 15:48

Nggung gik helt tæt op af Shifty "jo tak du" Nggung blev stående lidt for at se Shifty lidt an for at se hvad hun var villig til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 16:00

Shifty grinte lidt og smilte kærligt til Nggung da han stod foran hende. Uden hun rigtig tænkte over det lavede hun "elevator blikket" hun kiggede stille på sin hånd med et lille tavst smil, og tog stille i hans hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 16:06

Nggung blev lidt overasket du hun tog hans hånd, Nggung tog Hendes anden hånd og gik ldt tættere ind på og tænkte "ser jeg enlig godt ud siden hun gav mig ele blikket" men kom hurtigt fra tanken da han løftede hovedet op til Shifty's hoved og gjorde klar til at kysse hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 16:12

Shifty stod og tænkte lidt i sin egen verden mens hun smilte til Nggung. Hun tog det stille og roligt og lænede sig lidt frem for at kysse ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 16:31

i øjeblikkende hvor de stod og kyssede stod alt stille for Nggung, det eneste der bevægede sig var deres læber. Nggung stoppede efter nogle sekunder og begyndte at gå hen mod husten for at gå i gang med at bygge det, han var så glad at han kunne falde om hvor han stod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 18:32

Shifty kunne ikke andet end at smile. "nå men noget du kunne bruge en shafeshifters hjælp til" spurgte hun med et lille grin til sidst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 19:17

Nggung var begyndt at bygge huset som indtil vidre ligner nogle stammer der var sat oven på henanden da han høre Shifty spørger om noget, "jo det kan du godt hvad vil du hjælpe med" svare Nggung og griner lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 20:12

Shifty så beundret på Nggung som byggede vidre på huset. "det ved jeg ikke bare om jeg skulle hjælpe med noget ellers kunne jeg tage et smut til market og købe lidt mad og så vidre" sagde hun mens hun gik hen til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 20:22

Nggung stoppede med at bygge og stalte sig stille og kiggede på at Shifty kom tættere på "det må du godt, men du skal kun købe til en da jeg ikke rigtigt spiser som i gør" og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 20:31

Shifty kiggede stille på Nggung. "ja okay" grinte Shifty lidt. Hun gik hen til ham og kyssede ham og gik så derefter hen mod market. "ses søde" sagde huun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 20:44

Nggung grinte lidt med og kyssede Shifty tilbage og sagde "ja vi ses" og smilte og efter at hun var gået gik Nggung lidt væk for han var tørstig så han ledte efter et dyr som han kunne tømme for blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//shifty// nyt hjem Empty Sv: //shifty// nyt hjem

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum