Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
diskution om børn EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
diskution om børn EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
diskution om børn EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
diskution om børn EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
diskution om børn EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
diskution om børn EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
diskution om børn EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
diskution om børn EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
diskution om børn EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
diskution om børn Voteba13diskution om børn Voteba14diskution om børn Voteba15 
Abigail
diskution om børn Voteba13diskution om børn Voteba14diskution om børn Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

diskution om børn

5 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

diskution om børn Empty diskution om børn

Indlæg af Zero Bang Man 2 Dec 2013 - 6:54

Jeg så i tidligere snakkede om tidlig begyndelse indenfor den seksuelle interessante verden. Og jeg vil sige en ting som slår den Del og Madelaine. Min veninde begyndte at ha sex som 9 årig Smile Personligt synes jeg at det er for tidligt men jeg kendte hende ikke dengang Smile

_________________
Dusørlisten hvor han står som nummer 2.

diskution om børn Tumblr_moyjj2T3xa1rpfaq2o1_500

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Man 2 Dec 2013 - 10:12

Jøsses Kristus dog O.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Delilah Man 2 Dec 2013 - 16:26

Haha, jeg tror ikke det er en konkurrence på hvor ung man var .. Nede i den alder synes jeg dog det begynder at blive en tand klamt .. >.<

_________________
diskution om børn 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Man 2 Dec 2013 - 16:39

en tand klamt!? det er MEGET KLAMT! det er..ja sorry Zero..men det er altså utrolig klamt, tænker at hun må være flækket o.o en krop på 9 år er slet ikke bygget til den slags endnu! om man så får menstruation som 9 årig eller ej! din krop er først parat til seksuel omgang når du er...ja omkring de 15 år tror jeg o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Delilah Man 2 Dec 2013 - 16:55

.. Nej .. 15 er bare den officielle alder for hvornår det er lovligt(med nogle twists). Jeg er hundrede procent enig i at det er HELT forkert med 9-årig(så kan vi ikke godt stoppe med at snakke om det?), men kroppen er klar til det før man er 15(dog ikke ved 9-års alderen) o.o

_________________
diskution om børn 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Man 2 Dec 2013 - 16:58

jo lad os stoppe!...

AAAAAAARRRGGHHH MAN KAN KØBE HOBBITTEN TO BILETTER FRA I MORGEN !!!!! 8O 8O 8O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Delilah Man 2 Dec 2013 - 17:03

Vildeste emneskift dér

_________________
diskution om børn 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Man 2 Dec 2013 - 17:32

i know jeg er god til det! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Zero Bang Ons 4 Dec 2013 - 4:19

Del? Ikke for at virke smart. Men helt 100 procent korrekt indenfor kroppelig dannelse er ens krop først klar til mandelig indførelse ved 18-20 års alderen. Kvinders nedre dele er ikke klar før de mindst er 18 men kvinders tanker tvinger den klar. Det er også derfor der sker ting som flækkelser. Indtørrelser. p**strenge der springer. Det er fordi kvindens ædlere dele ikke er klar. Jeg har haft 3 ekskærester som alle vil være gynækologer Very Happy Last word from me in that subject

Cool skal du så ha billetter til den Madelaine? Very Happy

_________________
Dusørlisten hvor han står som nummer 2.

diskution om børn Tumblr_moyjj2T3xa1rpfaq2o1_500

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Sean Ons 4 Dec 2013 - 9:13

Det lyder som noget en overbeskyttende farmand ville sige.

Lad os få en ting på det rene:
Kvinder begynder at få menstruation imellem de 10-15 år (dette er meget forskelligt, men der omkring) og menstruation betyder at du nu kan blive gravid.
En ting er at være klar til sex, hvad jeg nok tror de skal holde til, en anden ting er at være klar til at føde et barn.

Hvis en kvinde først skulle være klar til kønslig omgang når hun var 20 år, hvorfor ved ingen det så? Hvorfor lære man ikke om det i skolen? Hvorfor skulle gynækologer holde denne ellers vigtige information for sig selv? Bare det at jeg søger på det på google, intet kommer frem om det! ikke der hvor leder, btw.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Ons 4 Dec 2013 - 10:45

Har hentet billetterne til premieren igår Zero Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Sean Ons 4 Dec 2013 - 12:25

Skal også ind og se hobbitten! Wink

Nåede ikke at skrive færdig før, da jeg var på vej ud af døren. Så her kommer min fortsættelse:

At tvinge. At tvinge er noget psykologisk. Jeg tvinger ikke min krop til at have sex, hvis den ikke selv vil. Jeg tvinger den ikke til noget som helst: Den vil gerne selv. Det er naturligt at have sex. Nogen gange kan man have lyst, uden at kroppen er klar til det og så må man enden have længere forspil eller vente til en anden dag. Jeg tror det måske er det at det ofte kan gå galt.

Sex er lige så meget en fysisk som en psykologisk oplevelse, de har begge dele lige meget at sige.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Ons 4 Dec 2013 - 13:14

Jeg kan ikke venteeeeee har kun ventet et HELT år xD
Jg skal have hobbit-fødder-sutsko på Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Ons 4 Dec 2013 - 15:39

At være i stand til at få ægløsning og være klar til at have sex, fysisk og psykisk er vidt forskellige ting.
Jeg tror ikke du vil finde en gynækolog der VIl ytre at en pige krop på 10 er udviklet til sex , med mindre det er med en gravhund ( joke )
Og en rettelse , det er ikke kvinder mellem 10-15 år , det er børn ! En verden til forskel.
Der er en grund til man har en seksuel lav alder.
Man kan også sætte et kryds på en stemme seddel inden man er 18, men defor er man først myndig når man er 18.
At man hormonelt menestruerer fra den alder , betyder at man fysisk kan skabe et barn - ikke at man er klar fysisk til sex nødvendigvis.

Jeg mener at have læst i en Sygeplejebog at piger er udviklet nok i 15 års alderen til kønslig omgang. Fysiks og de vurderes i den alder ansvarlige og modne nok til at kunne sige til og fra.

Børn på 10 år vil typisk få skader forneden , hvilke jeg ikke tror er en hemmelighed.
Udover dem de kan have på sjælen for altid.

Børn skal være børn. Og unge menensker kan debuterer seksuelt - ikke børn !


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Sean Ons 4 Dec 2013 - 15:47

Vi to har vidt forskellige syn på hvornår folk skal kaldes børn. Dine børn på 15 er i mine øjne teenager.
Jeg har på intet tidspunkt argumenteret for at folk skal have sex som 10 årige. Det syntes selv jeg er forkert. Men jeg også man skal lade være med at tro at folk faktisk venter til de er 15: for det gør de ikke. Og hvorfor skulle de også? Reglen er kun sat der, så små børn netop ikke burde blive udsat for sex, før de er klar. Men føler man sig klar før, er det jo bare i orden. Set fra min side.

Måske skyldes dette at vi er opdraget forskelligt. Jeg har for en tidlig alder skulle være klar til selv at tage stilling og selv at gøre ting, grundet en meget kaotisk...hverdag. Nogen gange. det modner også en ret tidligt.

Ærlig talt: hvorfor kan vi ikke bare blive enige om at det er individuelt hvornår man er klar og så lade den ligge?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Rafaela Ons 4 Dec 2013 - 15:53

Er enig med Sean i det der, men der er altså også nogen (Deriblandt mig og mange andre) Som overhovedet ikke er klar før de er over 18 år. Så som Sean siger er det individuelt fra person til person når man selv føler sig klar og hvornår kroppen mener den er klar til en seksuel omgang.

_________________
diskution om børn 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Ons 4 Dec 2013 - 16:04

Vi lagde ud med at snakke om den fysiske parathed - hvornår en krop var udviklet til at have sex.
Der blev sat lighedstegn mellem at få ægløsning og være klar . Den satte jeg spørgsmålstegn ved , da det er en ren hormonel ting. Og jeg mener ikke hvis man er uheldig at få menses som 9 årig , at man er færdigbokset til sin ' kvindekrop' i den alder.

Du taler om den psykologiske parathed , som Sean også nævner og jeg er her helt enig i at den er personlig og meget individuel.
MEN INGEN BØRN ER PSYKOLOGISK PARAT TIL SEX.
Børn skal ikke have sex. Og har man det som 9 årig burde det læge og politianmeldes, for så er der virkelig noget galt et sted i barnets verden.

Man er fra fødslen seksuelle væsner. Børn rør ved sig selv -men det har på ingen måde noget at gære med de er klar til at have sex. Der er en grund til det er ulovligt at have sex med børn.

Åååhhh Gud , ja søde venner ... Børn .. Sex..,, ikke noget der klinger godt sammen i min verden. Undskyld.

Men ..... Tilgængæld er der JuL og jeg har fundet den mest fantastiske gløgg MED jamaica ROM til 35 kr. Med kork prop og gasflaske og hele baduljen. Et stort Kris af den.... Og sååå det snart sengetid xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Ons 4 Dec 2013 - 16:06

Ok... Det er så bare en GLAS flaske , but still santa 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Rafaela Ons 4 Dec 2013 - 16:07

Det er jeg også helt enig med dig i Camille. Selv som 14 årig synes jeg det er for vidt. Har en kusine som er gravid i sin tredje måned og hun er kun 14 år og det synes jeg er fuldstændig hul i hovedet, men der er ingen som vil gøre noget ved det da faren til det barn kun er omkring de 13 år. Jeg synes det er helt hul i hovedet, at det er gået så vidt i nutidens Danmark og forøvrigt i de andre lande.

_________________
diskution om børn 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Sean Ons 4 Dec 2013 - 16:09

At en pige/teenager på 14 år bliver gravid ER forkert.
At en pige har sex, som 14-årig, hvis hun selv føler sig klar, finder jeg ikke forkert.

*at gnide sine øjne efter at have skrevet og læst en masse i dag* Store skoleopgaver...puha! Min opgave bliver endda alt for lang...så bliver nød til at skære noget af det fra...*ser trist ud*
Men nu vil jeg få lidt frisk luft og handle! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Delilah Ons 4 Dec 2013 - 17:43

Jeg er faktisk hundrede procent enig med Sean her. Hvis man føler sig klar, så er man klar(selvom, hvis man har sex som 9-årig så tror jeg ikke det er fordi man faktisk har LYST, så er det nok pres og en følelse af gerne at ville elskes m.m.). Det er meget individuelt, og personligt har jeg en veninde som havde sex som 12-årig første gang, og aldrig har fortrudt det, fordi hun var klar. Så det synes jeg er fint^^

Men graviditet er jo en heeeelt anden sag. Jeg tror næsten ikke sexlyst kan forbindes med hvornår man er klar til at få børn^^

_________________
diskution om børn 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Ons 4 Dec 2013 - 18:33

At man ' føler sig klar' i en meget tidlig alder , kan skyldes mange ting.
Mane unger piger booster deres selvværd ( eller prøver for det hjælper ikke) med at have sex i en tidlig alder eller ved at have sex med mange. ' jo tidligere jeg gær det , jo mere voksen er jeg' eller ' jo flere sex partnere jo mere attråsværdig er jeg'.

Hvis børn på 12 er seksuelle aktive bør der generelt gå en alarm lampe i gang. MEN naturligvis modnes folk forskelligt. Ingen regler uden undtagelser.

Jeg vil gætte på din veninde er i den unge alder stadig , del?? ( jeg vover pelsen xD ) 16-18 år. Deeet stadig lidt cool at sige man var tidligt i sving med ' voksen stuffey. '
Det er oz cool at være den der må være længest ude, se gyser film først, bliver fuld først og måske enda ryger! ( overdrivelse fremmer forståelsen)

Spørg hende når hun er 25-30 om hun stadig synes det er fint at dyrke sex som 12 årig Razz

Som udgangspunkt vil jeg sige at de 14-15 år , der vist også tegner gennemsnittet ( der før var 16) er mere rimeligt. Det er kæreste alderen , date alderen der ofte træder ind der.
Men - vent til det føles rigtigt , hele vejen rundt - eller ønsk dig en dildo med indstillig hastighed i julegave xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Sean Ons 4 Dec 2013 - 18:51

Vi forbliver uenige, Cam.

Og mere gider jeg ikke sige til det, for så kan vi vist blive ved i uendeligheder.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Gæst Ons 4 Dec 2013 - 19:05

HVAD er vi uenige Sean - skal den ikke kunne indstilles i hastigheden ? * driller* santa 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Sean Ons 4 Dec 2013 - 19:16

...den fangede jeg ikke? Oo

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

diskution om børn Empty Sv: diskution om børn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum