Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Jake
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Sasha
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Renata
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Celenia
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Lenore
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Genevira
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Edgar
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Marcus
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 
Elizabeth
So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba13So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba14So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

So nothing new again *Suk* //Zero Bang//

Go down

So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Empty So nothing new again *Suk* //Zero Bang//

Indlæg af Gæst Fre 6 Dec 2013 - 17:22

Hår + tøj :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sted :: På arbejde på Zero's strip-tease bar, i Doomsville's gyder.
Omgivelser :: Alt det som er på en normal strip-tease bar.
Vejr :: Det er et okay godt vejr, selv om det er aften.
Tid :: Det er aften omkring ved 18 tiden måske hen omkring 19 tiden.



Så var det endnu en dag, endnu en smerte skulle ind i hendes liv, hun havde allerede fået så meget på de få uger hun havde kendt til Zero, hun havde mistede sin søster fordi at Zero synes det var sjovt at tage hende som slave, hun havde ikke set sin søster siden første gang de så hinanden, hun var bange for at Faith var kommet noget slemt til, som hun ikke kunne gøre noget ved, hun rystede svagt over hele kroppen, tanken om at hendes søster var kommet slemt til skade smertede hende voldsomt, hun havde også mødt en eller anden vampyr ved navn Damon, som hun selvfølelig ville fortælle Zero om, hun havde også overtaget en ny gruppe dæmoner hvor deres leder var en bladning af en vampyr og dæmon, måske ville de gøre Zero i beder humør, for da de var der hjemme var det som om at han ikke var så glad og bare gerne ville så hurtig som muligt af sted, for ikke at vise deres datter til Sammi, Sammi var en menneske pige som de begge havde taget sig af, desværre havde Sammi taget væk fra Ryan da hun var taget ud for at arbejde, hun havde søgt ly og uheldig vis var det hos Zero, som synes det var sjovt at sige at han var hendes far.

Ryan rystede på hovedet, der var ikke tid til at tænke på det nu, hun skulle fortælle Zero om både Mikkel men også om Damon, hun glædet sig lidt over det, fordi at hun viste hvordan Zero var over får sådan noget, og efter at de havde været sammen i nogen dage, synes Ryan at deres forhold var blevet til noget andet, selv om hun godt viste at Zero stadig var den samme mand som elskede at torturer kvinder, en mand som ikke viste hvornår han skulle stoppe, ikke en gang Ryan kunne stoppe ham, selv om hun havde prøvet, hun havde prøvet tale ham til fornuft, sagt at han skulle blive en beder mand ikke for hendes skyld men for Sammi's skyld, for der ville nok ikke gå særlig langt tid så havde Zero taget en eller anden kvinde med hjem og nok sige til Sammi at det var en af hans veninder, Ryan grinte lidt for sig selv, tanken om at Zero skulle komme hjem med en veninde, Ryan kunne bare ikke se det for hendes øjne.

Ryan's øjne var dejlige lyse grønne og hun viste at Zero kendte dem ud og ind, de viste ham alt smerte og glæde, de fortalte ham sandheden, hun havde også det helt normale røde hår, som hun næsten altid gik rundt med, hun havde ikke farvet det siden hun flyttede ind hos Zero, hun havde også sit sorte tøj på, selv om at hun havde fræk undertøj inden under fordi hendes job var at være slave for Zero og hun viste hvor glad han var for let klædte kvinder, Ryan kunne huske første gang hun var kommet her, hvor hun havde set sin søster, og hvor hendes søster skulle se på hende imens Zero torturet hende foran Faith, det smertede stadig Ryan voldsomt, men det var ikke kun det eneste som smertede hende, det var også her hun var gået i chok da en dæmon var kommet ind og havde fortalt Zero at det var hans skyld at Ryan var blevet som hun nu var blevet, at det var ham som havde dræbt hendes forældre, ham som havde voldtaget hende, ham som havde lukke hende ind i et trygluft kammer, med en dreng som også havde voldtaget hende og var tæt på at hukke hendes hånd af.

Ryan rystede på hovedet og gik ind på Zero's bar og forsatte ind på hans kontor hvor hun forventede at se Zero igen, på en eller anden møde glædet hun sig til at se ham igen, og så alligevel ikke, for hun viste hvad hun skulle igennem i aftne og Zero ville ikke være mere sød ved hende, bare fordi hun boede hos ham og havde en datter sammen med ham, at han ville mære sød ved hende, det var jo nu han kunne komme ud med alt hans vrede, han havde jo selv sagt at han ikke stolede på hende, eller kunne lide hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Empty Sv: So nothing new again *Suk* //Zero Bang//

Indlæg af Zero Bang Tors 22 Maj 2014 - 6:34

Tastelyde kom indefra kontoret. Zero havde for en gangs skyld endelig købt en skrivemaskine af dværgene. Men egentlig gad han ikke. Han var dog nød til det eftersom at hans arbejde var begyndt at hobe sig op efter Sammi var kommet ind i hans liv. Han var glad for Sammi. Han elskede hende som en rigtig datter. Men Kærlighed gjorde blind. Og han var begyndt at sjofle lidt med arbejdet. Han sukkede svagt. Hvorefter han roligt åbnede en skuffe og fandt en stor pengekasse frem. Som han stillede på bordet. Og åbnede. Kassen var fuld af penge. Og han begyndte roligt at tælle dem. Hvorefter han roligt hævede sit blik da han hørte døren gå op. Han smilede roligt. "Godaften Ryan. Velkommen. Er det allerede den tid igen at jeg skal mishandle dig?" Spurgte han roligt og lænede sig tilbage kort. Før han skubbede pengene han havde talt ned i en pose. Og lukkede kassen igen og gemte det væk. Hvorefter han roligt tastede beløbet ind som han var nået til. Hvorefter han roligt tog skrivemaskinen og lagde ned i en skuffe på den modsatte side af pengene. Og vendte sig så roligt imod hende igen. Før han roligt rejste sig op. "Hvad skal vi starte med idag? Lidt tortur. Eller lidt sex?" Spurgte han roligt og så afventende på hende mens han fortsat smilede roligt.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Empty Sv: So nothing new again *Suk* //Zero Bang//

Indlæg af Gæst Tors 5 Jun 2014 - 8:38

Ryan så hvordan Zero talte sine penge, det var ikke lige frem fordi at han manglede penge, dem havde han nok af, nok til at gøre Sammi glad og give hende alt hvad hun pige kunne ønske sig, det gjord Ryan i lidt beder humør at se at Zero havde penge til at passe på hendes elskede datter, Ryan kom også i tanke om at hun havde en svag underlig følelse i maven over alle de ting Zero har, f.eks. det hus hun nu er flyttede ind i, eller denne bar, var alt sammen noget han selv havde købt.
Hun fik dog et lille chok over at han havde snakket til hende på, selvfølelig var hun kommet igen, hun var jo slave for ham, eller havde han allerede glemt det efter Sammi? nej sådan noget glemmer man ikke bare, så skal der være en virkelig god grund til at Zero havde glemt det, hun kiggede ned i gulvet og tænke at hun havde siddet et eller andet sted på gulvet imens hun var blevet tortureret hun nikkede svagt uden at se på ham og sagde med en rolig og blid stemme, "Ja godfather, tiden er kommet igen, håber de er klar"
hun kiggede op og så hvordan han gemte sine penge væk igen, det var måske også det bedste, hvis nu denne dæmon kom igen og så hvor mange penge Zero havde, ville han nok aldrig lade dem være, og tanken om at denne dæmon som havde slået hendes forældre ihjel, opdagede at Ryan havde en datter ville være forfærdelig både for hende men også for Zero, hun vil slet ikke tænke på hvordan han vil blive, bare tanken om hvad Zero gjord sidste gang nogen havde taget Sammi gjord hende bange, eller mere vred på sig selv over at hun havde ladt Sammi være alene i alt for langt tid.
Ryan havde slet ikke opdaget at Zero havde stillede sig op og så på hende, hun fik et lille chok det spørgsmål han havde stillede, hvad mente han med tortur eller sex? han havde aldrig sex med sine slaver, han knippede dem så voldsomt at det næsten var voldtægt han gjord på den, hvad havde Zero i tankerne, hun kiggede undersøgende på ham og sagde med en stemme som ikke helt kunne finde ud af hvilken tone den skulle bruge, "Bestemmer de helt selv godfather" hun kiggede ned i gulvet igen, det så ud som om noget gik hende på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Empty Sv: So nothing new again *Suk* //Zero Bang//

Indlæg af Zero Bang Fre 15 Aug 2014 - 10:19

Et svagt smil bredte sig på Zeros læber. Som han langsomt bevægede sig rundt om bordet og lænede sig roligt op imod bordet. "Der er en hvis ringen til det synes du ikke? Zeronium Elliot Bang The Godfather. Det er ligefør jeg tænder mig selv bare ved at sige det." Sagde han roligt og så på hende med et svagt ondt smil. "Men du kan godt glemme alt om at bruge den udtalelse. For dig er det herre eller mester. Det ord er en antydning for respekt. Og vi ved udemærket godt at du hænger på mig. Selvom jeg snart ikke behøver at hænge på dig." Sagde han roligt og rejste sig op fra bordet med et ondskabsfuldt smil der så ud til at have vokset lidt. "Jeg har nemlig sat mine bedste efterlignere til at holde øje med dig og undersøge din væremåde. Så jeg en dag hvis det skulle være nødvendigt vil kunne skaffe mig af med dig. Uden at min kære Sammi vil blive påvirket af det. Dog vi har en aftale og selvom jeg ikke tvivler på du vil tøve et milisekund med at dolke mig i ryggen og bryde vores aftale hvis det ikke ville påvirke Sammi. Så holder jeg min del af aftalen. For Sammi's skyld." Sagde ahn roligt og smilede fast og stolt over hans tydelige overlegenhed. Roligt gik han rundt om bordet og satte sig på sin stol igen. "Jeg gætter på du har hørt de gode nyheder." Sagde han og så på hende med et roligt smil. Hendes forvirrede blik hun med garanti vil ha eftersom hun nok ikke vil kunne gætte det. "Jeg er verdenens anden mest eftersøgte mand. 1.1 million guldmønter for mit lig." Han grinte svagt. "Er det ikke herligt min kære." Sagde han med en tydelig sarkasme i ordene 'min kære'. "Hvilket er grunden til at Sammi fra nu af har 12 skjulte sikkerhedsvagter i nærheden af sig til en hver tid. Samt 1 der er tydeligt fremme i nærheden af hende. Hun er som du nok kan gætte min eneste svaghed. Og selvom jeg er glad for at få sådan en fantastisk dusør på hovedet. Så er jeg desværre ked af det over at hun så nok muligvis er et mål. Dog vil jeg ikke tro det eftersom du og jeg samt mine mest betroede mænd ved noget om det. Ikke?" Han så på hende med et blik som kunne dræbe.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

So nothing new again *Suk* //Zero Bang// Empty Sv: So nothing new again *Suk* //Zero Bang//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum