Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Voteba13Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Voteba14Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Voteba15 
Edgar
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Voteba13Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Voteba14Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 16:18

han tog sin hånd til sig. Han ville ikke røre hende, han afsatte bare endnu flere duftmærker.
Alian ville få et flip..

Han så bare ned, inden han rejste sig. Han var nødt til at få sit tøj på, han skulle jo på arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 16:30

Blair vidste ikke hvorfor han trak sig væk, men det var vel også ligemeget. Blair satte sig tilbage på stolen og så ned. Hun gik ud fra Ammon var sur på hende, så hun overvejede kraftigt at gå. "Jeg tror jeg går nu." Sagde Blair, rejste sig og gik hen imod døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 16:32

han stivnede kort. Hun ville gå..
Han greb fat i hende, hurtigt og hev hende ind i sine arme.
''undskyld.. det har været en lang dag..'' mumlede han mod hendes hår.
Hans håndklæde var ved at falde ned fra hans hofter, så han pressede sig lidt mod hende for at undgå det pinlige optrin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 16:40

Blair blev helt forvirret, han ville ikke have hun holdte ham i hånden, men han ville gerne holde om hende. Blair valgte at nyde det i stedet for at virke afvisende. Hun holdte meget af Ammon, hun følte sig tryg sammen med ham. "Det er okay, jeg troede bare du var sur på mig." Blair ville ikke være der hvis han ikke ville have det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 16:42

''hvis jeg var sur på dig, så ville jeg ikke havde inviteret dig herind.'' sagde han bare.
han duftede til hendes hår, og lukkede øjnene.
Han hadede at indrømme det, men det var svært at sove uden hende. Det var svært at gøre noget uden hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 16:52

Blair tog en dyb indånding, hun måtte ikke blive fristet. Hun skulle ikke have flere problemer med Alian, der var måske nogle følelser hun ikke havde set i øjnene, nogen hun ikke ville se i øjnene. Blair knyttede hendes hænder for at modstå ham. Men det var svært, meget svært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 16:59

''undskyld.'' han slap hende med en hånd, for at holde håndklædet, og derefter slap han hende med den anden også.

//skal lige dække bord//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 17:03

Blair forstod ikke hvorfor han undskyldte, han havde ikke gjort noget forkert. "Du skal ikke undskylde." Blair trådte væk fra ham. Hun blev nød til at holde tilbage hvis hun skulle løse problemerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 17:24

''hvorfor er du ikke flyttet ind hos ham endnu? Jeg får jo nærmest lyst til at beholde dig..'' han smilede uskyldigt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 17:49

Blair trak på skulderne. "Jeg ved ikke, jeg er bare bange for at jeg ødelægger noget endnu mere hvis vi flytter sammen." Blair var bange for de gik for hurtigt frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:06

''er du bange for at flytte ind hos ham? Han elsker dig virkelig Blair. Og jeg ved at han ville være i mit sted..'' sagde han bare.
Han gik mod sit værelse, for at få noget tøj på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:11

Blair så ned. "Jeg er ikke mange for at flytte ind hos ham, jeg er bange for at det ødelægger det hele. Jeg tror bare det ville gå for hurtigt. Jeg ved det godt, men hvad hvis det ikke er nok? Vi er stadig unge, der er ikke noget der haster." Blair kiggede ned af sig selv og kom i tanke om at det faktisk hastede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:24

Han kom ud fra værelset to sekunder efter, med grønne boksers på og i fulde sving med at få sine bukser på.

''jeg ved godt at du ikke har lyst. I kunne jo flytte ind her? Huset er ret tomt uden Dahlia..'' han hoppede og dansede for at få sine bukser på. det måtte se ret komisk ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:28

Blair havde svært ved at lade vær med at grine af ham da han hoppede og dansede, så hun så væk fra ham for at holde fokus. "Ja, det tror jeg måske ikke Alian vil gå med til." Blair ville gerne bo der, så kunne Alian og Blair bo sammen og Ammon kunne se barnet, det ville løse det hele. Men Alian ville aldrig gå med til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:32

''skal jeg tale med ham om det? woooouaw!'' han gled i sit bukseben og landede på bagdelen med et højt BUMP!

Han ømmede sig lidt og så fjoget på hende. ''lidt hjælp?'' gritne han og rakte ud efter hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:36

Blair kunne ikke lade vær med at fnise da han væltede, hun gik hen til ham og hjalp ham op. Han var lidt klodset, men det var en del af hans charme. "Efter jeres sidste samtale ved jeg ikke helt om det er en god idé."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:37

''han var ret nem imens du var besvimet?'' sagde han roligt.
Han smilede lidt til hende. Hans bukser hang om hofterne på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:39

Blair begyndte at tro det var hende der gjorde han blev voldig. "Virkelig? Så når jeg ikke er der kan han slappe af. Det er fantastisk." Sagde hun sarkastisk og så smilende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:55

''og når du ikke er sammen med mig, bliver jeg voldelig'' smilede han roligt. Han lagde armene om hende igen, i et kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 18:58

Blair lagde armene om ham og sukkede, hvorfor skulle det være så svært. "Det er der ingen grund til." Hviskede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 19:00

''det ved jeg da godt..'' mumlede han mod hendes hår. han elskede at stå sådan, og holde om hende. At kunne dufte hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 19:04

Blair bed sig selv i læben, hun ville sådan ønske at det ikke var så svært, at hun bare kunne vælge en og beholde den anden som ven, men hvem skulle hun vælge? Blair overvejede at trække sig væk fra ham, hun var bange for hun ville gøre noget hun fortrød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 19:09

''jeg kan mærke din fortvivlelse.'' hviskede han mod hendes hår.
Han aede hende blidt over håret.
''Det er okay.. Jeg ville ikke vælge mig.'' sagde han roligt og åndede ud i hendes hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 19:15

Blair tog en dyb indånding. Hun lukkede øjnene et kort øjeblik. "Men det vil jeg, jeg vil vælge jer begge." Hviskede hun. Blair ville så utrolig gerne have dem begge to, men det ville ikke være fair over for nogle af dem, hun vidste godt at hun ikke kunne gøre det. Men det var bare så fandens svært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 19:20

''jeg er, og forbliver din ven. Det gør Alian måske ikke.'' sagde han blidt, men slap hende ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 2 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum