Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Voteba13Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Voteba14Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Voteba15 
Abigail
Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Voteba13Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Voteba14Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 21:19

Han kyssede hende blidt på kinden, efter at have gjort sit ansigt normalt igen.
''Se nu at få sovet Blair.'' smilede han blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 21:21

Blair lukkede øjnene da han havde bedt hende sove, det hjalp at han havde puttet med hende, der skete ikke noget så det gjorde vel ikke noget. Blair faldt hurtigt i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 21:23

Han smilede let, og blev siddende i fodenden. Han fandt hurtigt noget papir og en blyant, og begyndte at tegne hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 21:27

Blair lå helt stille som hun altid havde gjort. Blair havde det med at drømme noget der allerede var sket hvis der var sket noget stort, og der var sket mange store ting på det seneste. Blair drømte først da Blair var sammen Ammon, og så senere da Alian overfaldte Ammon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 21:33

Han blev færdig med at tegne hende et par timer efter. Solen var stået op for en time siden. Hun sov vist endnu.
Han rejste sig, og gik ud i køkkenet, og begyndte at lave morgenmad til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 21:37

Blair hørte godt at Ammon gik, hun sov meget let, så hun vågnede af næsten ingenting. Blair blev liggende et stykke tid og vågende helt, hun ville helst vågne af sig selv, men det var sjældent hun kunne det. Blair rejste sig, tog sit tøj på og listede sig ud til Ammon, hun prøvede at være så stille hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 21:39

han lod som om han ikke havde hørt hende, mens han forsat stegte spejlæg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 21:41

Blair listede dig tættere på, det virkede til at han ikke havde hørt hende, men hvis han havde hørt hende slå sig selv i hovedet gennem en lukket dør, havde han også hørt hende nu, det var han sikker på. Hvis Blair ikke var stoppet med at flirte med alle, ville hun have sagt noget i stil med *Du er lækker når du laver mad* Men hun lod det være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 22:19

''ikke nok med at jeg kan høre dig når du kommer listende, dine tanker kan jeg heller ikke lade være'' drillede han og læssede spejlæggene over på en tallerken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 22:23

Blair så over på ham med et undrende blik. Det var nu ikke noget der der gjorde hende nervøs eller noget, men det var lidt som om hun havde mistet den sidste smule privat liv hun havde når hun var sammen med ham. "Så jeg skal også passe på hvad jeg tænker nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 22:30

Han smilede bare drilsk. ''Nej. Jeg drillede bare.'' smilede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 22:34

Blair sukkede lettet op. "Det må du aldrig gøre igen det der. Jeg stod jo lige og tænkte grim ting om dig." Hun så på ham med et skævt smil. Hvis han drillede kunne hun også godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 22:35

''neij, det gjorder du dog ikke.'' grinte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 22:37

Blair hævede et øjenbryn. "Jeg synes du sagde du ikke kunne læse tanker?" Blair blev meget forvirret over hvad der skete, kun han læse tanker eller ej?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 22:41

han grinte bare let. ''jeg kan ikke læse tanker. jeg kan fornemme dem. om de er negative, positive eller neutrale.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 22:43

Blair nikkede forstående, det gav pludselig meget mere mening. "Det giver da god mening. Tror jeg." Blair havde ikke tænkt nogle dårlige ting om Ammon, ikke noget hun kunne huske i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:01

han smilede lidt, og stillede en kop kaffe og en tallerken på bordet til hende.
der var toast, spejlæg og frugt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:05

Blair så på tallerkenen og startede stille ud med et stykke frugt. *Lad nu vær med at være så pokkers sød, du gør det jo sværere* Blair gik ud fra at den tanke ville være positiv, men hun var ikke helt sikker på hvordan det fungerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:06

han stod bare med ryggen til hende, og smilede mens han drak lidt af sin egen kaffe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:09

Blair spiste lidt mere. Han havde lavet en del mad mens hun havde været der. Blair vidste ikke om det var noget han gjorde hver dag, eller om det kun var til specielle lejeligheder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:10

han så hen på opvasken, opgivende. han hadede virkelig den forbandede opvask!

Han gik hen og begyndte at vaske op igen, mens han mumlede teksten til en sang han engang havde hørt som dreng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:13

Blair kunne ikke lide at han skulle lave det hele, nu havde han været så hjælpsom, så hun kunne godt gøre noget til gengæld. "Skal jeg ikke tage opvasken? Jeg vil gerne gengælde det du har gjort for mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:14

''sådan fungerer det ikke helt her. for det første, så er du gravid. for det andet, så er det mig der har rodet, så jeg rydder selv op. for det tredje så er du min gæst. du har intet at gengælde.'' smilede han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:17

Blair ville ikke give op. "Jeg kan godt vaske op selvom jeg er gravid, jeg er ligeglad med jeg er gæst. Jeg vil gerne hjælpe." Blair ville blive ved indtil hun fik lov, medmindre tonen blev uvenlig, så ville hun stoppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 23:18

''jeg diskuterer ikke det her med dig Blair. Det bliver so jeg har sagt.'' sagde han bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi bliver nød til at tale - Ammon. - Page 4 Empty Sv: Vi bliver nød til at tale - Ammon.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum