Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Give it a chance ~ Zero  EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Give it a chance ~ Zero  EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Give it a chance ~ Zero  EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Give it a chance ~ Zero  EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Give it a chance ~ Zero  EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Give it a chance ~ Zero  EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Give it a chance ~ Zero  EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Give it a chance ~ Zero  EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Give it a chance ~ Zero  EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Lori
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Valentine
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Natalie
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Sean
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Lenore
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Renata
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Jake
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Edgar
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 
Elizabeth
Give it a chance ~ Zero  Voteba13Give it a chance ~ Zero  Voteba14Give it a chance ~ Zero  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Give it a chance ~ Zero

Go down

Give it a chance ~ Zero  Empty Give it a chance ~ Zero

Indlæg af Gæst Ons 18 Dec 2013 - 23:54

Sted ~ gyderne
Tid ~ 20:10
Omgivelser ~ folk der er på vej en på en stripbar og andre som arbejder der.
Vejr ~ der er ny måne og man kan se stjerne, dog er der lunt.
påklædning ~ [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Lilje gik hen af gyden, uden at sige en lyde så hun på de væsner der gik rundt i gyden tæt på en strip bar, hun have lidt blod på sine hænder efter nogen krasse mærke. Lilje fik skubbet sig forbi indgangen selv om mange kiggede lidt på hende var hun ligeglad med dem, de kunne kigge på hvad de ville. Hun var der kun fordi hun vil finde et job og efter som hun have hørte at ham, som ejede denne Stripbar måske kunne bruge en som hende, tog hun chancen. Hun så sig rundt, det var ikke det nemmeste da der var mange på denne tid, dog gik hun op til baren og fandt en bartender, "Jeg vil gerne snakke med din chef," sagde hun og så på ham med et roligt blik uden at trække en mine.
Han så ikke rigtigt ud til at forstå hende med det samme, "han har ikke tid.” svarede han hurtigt og så ikke på hende, hendes ansigt fik et bestemt udtryk hvorefter hun tog fat i hans skjorte og trak ham tætter på hende, "Du hørte hvis ikke hvad jeg sagde, så jeg siger det lige igen, jeg skal snakke med din chef." Sagde hun bestem og slap ham, hvor efter hun satte sig ned, mens han forsvandt for at finde ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give it a chance ~ Zero  Empty Sv: Give it a chance ~ Zero

Indlæg af Zero Bang Tors 24 Apr 2014 - 0:03

En mand klappede et par stole ved siden af hende. Hvorefter en mand i jakkesæt lang frakke og en hat der dækkede ansigtet rejste sig op. Og begyndte at gå hen bag hende. Mens han klappede videre. Og stoppede bag hende. "Må jeg vide hvad sådan en smuk ung dame..." Han stoppede midt i sin sætning. Og fandt en kortsnudet revolver frem fra under jakken greb fat i hendes arm til højre for ham. (Hendes venstre arm.) Svang hende rundt så hun havde ryggen imod ham. Og placerede derefter revolveren mod hendes baghoved. Diskoteket blev stille. Alle vendte sig mod manden. Manden skubbede roligt sin hat af. Og afsluttede sætningen. "På MIN!!! stripbar. Og skader MINE!!! bartendere." Han holdt revolveren klar mod hendes hoved. Og afventede hendes svar. "Du har 10 sekunder til at finde et godt svar. Før der kommer endnu et navn på min ryg." Sagde han hårdt

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum