Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I will give my life for you //Bigbaloo// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Jake
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Sasha
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Renata
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Lenore
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Genevira
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Celenia
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Taliia
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Madelena Gray
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 
Katrina
I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba13I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba14I will give my life for you //Bigbaloo// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

I will give my life for you //Bigbaloo//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 12:12

Tid:13:00
Vejr: Sol
Omgivelser: Masser af forhandler og slaver
Outfit: Bare fødder og lidt ødelagt tøj.


Solen skinnede meget kraftigt idag men det var os en perfekt dag at sælge slaver i for idag var den stor dag hvor man solgt sin slaver til rige mennesker.
Ksenia havde aldrig troet hun skulle komme i sådan en situation men det gjorde hun, hun havde gået i 3 dage sammen med alle salverne som salve handleren havde med.
Hun havde kæder rundt om halsen,fødderne og hænderne men det var os kun pga hun prøvede at flygte hele tiden men aldrig gik godt pga salve handlerne var forbedret og havde taget nogen mænd med til at hjælpe.
Ksenia havde slået handleren i ansigt med sin never derfor havde han en ar i ansigtet, hun kunne ikke bruge sin våben for dem havde de os taget.
Da de kom til Doomsville City, kunne Ksenia bare se hvordan folk lavede en stor bue om hende men det var os pga hun var meget kold person at gå hen til, folk kunne mærke den kold kulde der kom fra hende.
Da de kom til market, blev Ksenia sat fast til et træ lige i solen. Ingen skygge eller noget, de andre salver havde skygge, vand og mad menes hun skulle nærmest død i solen uden vand og mad.
Folk kiggede på hende men de ville ikke have hende pga hun havde den kold kulde over sig og det kunne folk ikke lige så kom slave handleren hen til hende og slog hende i ansigtet.
Hun faldt ned på sin knæene og skreg, hun spyttedet blodet ud af sin mund, Ksenia tog en spytkaldt og ramte handleren.
Han tog sin nerverne frem og slog hende en gang i ansigtet.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 12:18

Kuuma kom trampene igennem slave området, fordi han ville se om han kunne hjælpe nogen ud af dette sted, og han så at nogle slaver havde det bedre end andre, der var dog en, en slags dæmon, med en grov kulde over sig, han blev lidt fasineret af hende, han så dog slave handleren slå hende, han rynkede panden og trampede der over.

han var et gigant i forhold til manden og så ned på ham og knurede ''slår du hende igen, så bliver det du sidste du gør..'' han vidste ikke hvorfor han gjorde dette for hende men han brummede så ''hvad skal du have for hende's frihed?'' han lød ikke særlig venlig over for manden, men han sendte dæmonen et venligt blik da sagde *jeg skal nok hjælpe dig* hvor efter han nedstirrede den lille mand med et meget truende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 13:33

Ksenia kunne se en stor skygge kom over hende, da hun kiggede op var der en stor mand med masser af muskler.
Ksenia kiggede på ham med et blik om hjælp.
''Hun er ikke til salg, hende her skal ud til en rig mand som leder efter alt muliges kvinde hvis du ved jeg jeg mener'' Sagde handleren og blikkede.
Handleren tog fat i hendes kæbe, Ksenia bed ham i hånden. ''AV din lede kælling'' Råbte handleren og slog hende igen.
Ksenia kiggede ned i jorden, blodet flød ned af hendes kind og ud af munden.
De andre salver som handleren havde var helt bange for handleren ville gøre det samme som han gjorde ved Ksenia.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 16:49

Han nedstirrede manden og løftede sin enorme næve, og stak manden en gigantisk lussing, så manden gik i jorden med et brag ''så tager jeg hende med'' ser stille på de andre slaver han har ''og resten af dem, ser jeg dig med slaver igen, så brækker jeg halsen på dig næste gang'' det var ikke en tom truslen, imens han gik over og rev kæderne i stykker, hjalp dæmonen op, imens han så støttede hende over til de andre, gav hende sin dunk med vand i, og begyndte og befri de andre slaver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 17:05

Ksenia tog fat i hans hænder, hans hænder var meget større end Ksenia's hænder.
Da Ksenia fik noget vand drak hun det bare væk og æd bare manden hurtig så sulten hun var, da hun var færdig gik hun om i hans vogn og rodede efter noget.
Ksenia fandt hendes våben frem ''Mine babys'' Sagde Ksenia og kiggede på dem da hun holdt dem op i solen, hun fandt os hendes tøj( [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] )
Hun skiftede sit tøj om til det tøj handlerne havde taget fra hende, alle salverne kiggede på hende da hun hev forsigtig bukserne over hendes røv.
Ksenia gik hen til ham der havde befriet hende, efter hun havde fået noget at drikke, spist og vaske sit ansigt havde hun fået nogen af sine kræfter tilbage men der var stadig en ting i manglede.
''Tak dude'' Sagde Ksenia og klappede ham på skulder.
Hun begyndt at gå....


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 17:10

Han var færdig med og befri slaverne, og han gik over imod kvinden, da han så hende finde våben og tøj frem, oven i købet skifte tøj, han gik roligt over til hende, da han så hun gik over imod ham, og han hævede sit øjenbryn ved ordne tak dude, han hævede sit øjenbryn da han så hende gå, og gik roligt over til hende og brummede ''hvor vil du så gå hen?, fordi du er ligenu en undsluppet slave, og du kommer ikke langt alene, da vagterne er på vej, så hvis du går alene, så vil de tro du er en undsluppet fange, går du med mig, tror de jeg har købt dig, og så slipper du for en del problemer, men hvad får jeg ud af det?'' han hævede sit øjenbryn og smilede venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 17:31

Ksenia kiggede på ham. 
''God ide'' Sagde Ksenia.
Hun løb hen til salverne som hun havde gået med i 3 dag, hun hviskede til dem om en plan.
Handleren som lå bevidsteløs på jorden havde en karpe på som Ksenia tog om sig da hun havde det skjulte hun sig blandt de andre salver.
De begyndt alle sammen at gå mod porten og forbi vagterne, de slap heldigvis forbi dem ud til skoven.
''Puha der var tæt på men ja som alt kan stoppe os'' Sagde Ksenia og smilede koldt.
Hun kiggede på den stor muskel mand med et koldt blik.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 17:40

Han nikkede roligt, imens han saa daamonen snakke med dem, han forte dem saa ud, som var de hans slaver, han gik roligt ind til de var i sikkerhed, han bemaarekede saa dAmonens kolde omgangs manere.
han saa stille paa hende med et stille blik og svarede stille *ja det var det*.
han greb fat om hende med sine enorme naaver og loftede hende op og sa pa hende og knurrede *hvorfor sa fjendelig* han lod ret vred.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 17:45

Ksenia kiggede bare på i hans øje med et koldt blik igen.
''Jeg har ingen sjæl derfor er jeg kold'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.
Hun kunne mærke han var meget mere stærk end hun var og hun ville være sikker på hun ville død nu.
''Vil du gerne sætte mig ned'' Sagde Ksenia og fniste koldt.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 18:08

Han stirrede bare på hende med et tomt blik man ser hos folk da har set så meget død, og dræbt så mange, at de ligeglade om de skal dræbe flere.
''det kan da være noget om'' han svarede truende og tomt.
Han strammede sit greb og vred så pludslig hende's arm om og hamrede hende i gulvet, uden og gøre skade på hende, da han mistænkte hende for at ville skade ham, imens han vred hende's arm i en ikke skadene, dog smerte fuld stilling.
''nej, men jeg vil vide om du vil skade mig, for at stoppe mig'' han lød fuld kommen tom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 19:45

Ksenia skreg af smerte, tårer løbe ned af hendes kinder pga smerten.
''DU ER LIGESOM SALVE HANDLEREN! JEG HAVDE IKKE TÆNKT AT SKADE DIG MEN NU HAR DU GJORT DET KAN GODT VÆRE JEG GØR DET!'' Råbte Ksenia i smerte.
Hvorfor var han sådan, hun troede han reddet hende men som hun altid vidste ingen er venlige og søde i den her verden.
Måske skulle hun bare død i stedet for.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 19:48

Han så usikker ud og sukkede stille.
''må du undskylde, jeg trodede faktisk du ville skade mig, fordi du virkede så kold, sån for alvor, det jeg ked af'' han lød oprigtig, han rejste sig op og hjalp hende op, imens han så stille på hende, det var ikke han's mening at skade hende, men han havde troedet hun faktisk ville skade ham, pga hende's kulde, han indså dog det bare var den han var og sagde blidt ''det beklager jeg virkelig, du virkede bare kold og udfordrende'' han lød venlig og stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 19:57

Ksenia puster ud da hun kom op og manden tilbyd hjælp op, afviste hun af med hjælpen.
''Ja det ville jeg os sige hvis det var mig'' Sagde Kesenia og tog sin til armen.
Hun bankede jordet af sig og bevægede armen forsigtigt.
''Jeg har ligesom fortalt dig hvorfor jeg er kold men ingen jeg siger mig om ligger jeg og æder græs'' Sagde Ksenia koldt og gik hen til ham.



[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 19:59

han stod bare stille og så på hende og brummede bare og svarede.
''ja det ville du, men du har næppe levet i et fængsel, hvor hverdag kan blive den sidste, hvor hvert sek er som en mund luft, hvor den mest kolde kan være en's sidste sek at leve i'' han beskyldte hende ikke for noget og det var let og høre, men han's mistroiskhed for den slags var blevet vagt på gamle minder.
han sukkede stille ''skal vi gå tilbage til min hule, dele mad, og snakke om tingene?'' han lød venlig og tænkte hun mon måtte være sulten, efter så langtid uden mad først og fremmest osse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 20:10

''Let's go bad boy'' Sagde Ksenia sexet og gik lige så stille fremad.
Hvorfor er han så led og så god på samme tid, han skulle udnytte til at være ond tænkte Ksenia menes de gik.
Skulle hun løbe eller skulle hun blive, det tænkte hun da de kom til hans hule.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 20:13

Han grinte ved hende's ord og sendte hende et muntert blik, og han så hende i øjnene og knurrede muntert til hende da han osse fornemmede det sexet i hende's stemme.
han gik roligt som den kæmpe bjørn han var over til sin hule, han åbnede roligt døren og trådte til side for at vise hende inden for imens han overvejede om hun havde udfordret ham med sin stemme der før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 20:20

Ksenia gik ind.
''Hvorfor tog du mig der fra?'' Sagde Ksenia og foran ham.
Hun tog sin økse frem pga hun ikk vidste at om han ville gøre noget igen.
Ksenia kunne ikke rigtig se noget pga af mørket, ''Hvorfor er der ikke noget lys?'' Spurgte Ksenia.
For at føle sig frem brugt hun sin hænder og fingre.
Da hun vendte om for at sige det væltede hun over noget og lagende i hans arme.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 20:23

Han gik ind.
''fordi det fortjente du ikke'' han lød venlig og rolig da han gik bagefter.
han fornemmede et våben, da han kunne dufte metallet, men han lavede intet for at skade hende.
han gik over, fandt rundt i mørket uden problemer.
''jeg spare på olien i mine lamper'' han lød rolig og venlig.
han duftede hende's nærvær, dog uventet da hun faldt ind i han's arme, han greb hende uden besvær, for at støtte hende, han fornemmede dog hvor tæt på hun er og han knurrede en venlig lyd til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 21:04

''Tak for du støttede mig'' Sagde Ksenia og gik videre.
Endelig kom til lyset, det gjorde helt ondt i hendes øjne da de havde gået i mørket i nogen minutter.
Hun smed sig på en stolene som var i rummet, hun tog og lade sin økse på bordet men stadig sådan hun kunne nå den.
Hun gik ned i sin lomme og tog en smøg frem, hun tændt den og tog en hiv af den og pustede røgen ud.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 21:22

Han nikkede venligt og så stille efter hende.
Han så sig roligt omkring da lyset ikke generede ham, han gik over og fandt noget mad frem som han begyndte og varme over et par varme sten.
Han gik så over og satte sig ned i en stol og så på hende imens han hævede sit øjenbryn og knurrede muntert af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 21:33

''Kan du ikke sige andet end at brumme?'' Sagde Ksenia og tog et hiv.
Ksenia smed fødderne op på bordet ''Hvad vil du med mig?'' Sagde Ksenia.
Hun undrede sig over hvad han ville med hende.
Hun var sulten men ikke efter mad men noget andet.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 21:37

han grinte bare af det og svarede muntert ''jeg kan sku mange tinge, kommer an på hvad det skulle være'' han knurrede muntert og drillende.
Han hentede madet og lagde det på 2 talerkner og skubbede den ene over til Zero imens han begyndte og spise selv, og overvejede sit spørgsmål ''ved jeg ikke, havde tænkt mig og hjælpe dig igang, jeg befriede dig bare, ved ikke hvad du havde i tankerne, jeg kunne bare godt bruge noget selskab her, da jeg ikke rigtig har nogen hehe'' han lød venlig og imødekommende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 21:50

''Der var surt for dig, selv inden kone eller kæreste?'' Sagde Ksenia og spiste kun lidt af maden.
Hun skubbede tallerken fra dig ''tak for mad men det kan ikke rigtig blive mæt på det her'' Sagde Ksenia og kiggede på øksen.
Ksenia tog den og kørte sin fingre hen over øksen.
Da muskel manden var færdig, rejste Ksenia sig op. Gik hen til ham og tog fat i hans hænder. Hun lagde ham på bordet og satte sig på ham, hun slikkede lige så stille på hans håndled. 
Ksenia  tog en kniv og skar lige så stille i hans håndled og begyndt at drikke blodet der fra på en meget sexet måde.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 21:56

''lang tid i fængsel ødelægger en's liv, og nope intet'' han lød stille og roligt imens han så på hende.
han hævede sit øjenbryn men så bare roligt til og kiggede spørgende på øksen.
Han så roligt til da hun kørte sin finger over øksen.
han havde roligt spist færdigt, da han så hende rejse sig og tage han's hænder, han kæmpede ikke imod da hun lagde dem på bordet, og han kunne mærke sit lem røre let på sig da hun satte sig oven på ham og slikkede han's håndled, men han ventede roligt på hende.
han så roligt til da hun skar i han's håndled, og han kunne fornemme sine hormoner gå løst da hun gjorde det på en ret tændene måde, så han's lem begyndte og blive hårdt så hun kunne mærke det, da hun sad oven på ham, han rødmede dog svagt, men sagde intet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 22:07

Ksenia drak blodet fra hans håndled, hun kunne mærke hans lem var bleven hård men det gjorde nu hende ikke noget.
Blodet løb ned af hans arm og det fik Ksenia øje på begyndt hun at slikkede det væk.
Da hun var færdig slikkede hun alt det tørre blod væk, hun hoppede af ham og slikkede sig rundt om munden.
''Tak for mad'' Sagde Ksenia sexet.
Hun tog en smøg og tog et hiv, ''¨Jeg håber det er ok, jeg tog lidt fra dig. Du regnet med at jeg bliver ikke mæt på menneske mad, jeg skal have blod og sjæle for at overleve.'' Sagde Ksenia og stod mellem hans ben da han lå stadig på bordet.
''Forresten jeg er Ksenia Zero bare kald mig KS eller Zero. Dit valg'' Sagde Ksenia og kiggede på ham.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I will give my life for you //Bigbaloo// Empty Sv: I will give my life for you //Bigbaloo//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum