Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
All about us -River- - Page 2 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
All about us -River- - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
All about us -River- - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
All about us -River- - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
All about us -River- - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
All about us -River- - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
All about us -River- - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
All about us -River- - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
All about us -River- - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
All about us -River- - Page 2 Voteba13All about us -River- - Page 2 Voteba14All about us -River- - Page 2 Voteba15 
Lori
All about us -River- - Page 2 Voteba13All about us -River- - Page 2 Voteba14All about us -River- - Page 2 Voteba15 
Jake
All about us -River- - Page 2 Voteba13All about us -River- - Page 2 Voteba14All about us -River- - Page 2 Voteba15 
Valentine
All about us -River- - Page 2 Voteba13All about us -River- - Page 2 Voteba14All about us -River- - Page 2 Voteba15 
Lenore
All about us -River- - Page 2 Voteba13All about us -River- - Page 2 Voteba14All about us -River- - Page 2 Voteba15 
Abigail
All about us -River- - Page 2 Voteba13All about us -River- - Page 2 Voteba14All about us -River- - Page 2 Voteba15 
Celenia
All about us -River- - Page 2 Voteba13All about us -River- - Page 2 Voteba14All about us -River- - Page 2 Voteba15 
Edgar
All about us -River- - Page 2 Voteba13All about us -River- - Page 2 Voteba14All about us -River- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164701 indlæg i 8727 emner

All about us -River-

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Man 6 Jan 2014 - 21:25

Han kunne have slået sig selv ved det han lige havde sagt. Samlingnede han lige sig selv med Nate? En ondsvag varulv han ikke engang kendte.. Før han kunne nå at rette op på sine ord, startede mikayla med at snakke og han kunne slet ikke tro hende. Hendes? Var han virkelig hendes? Tilhørte han nogen? I det øjeblik han ville sige noget, kyssede hun ham og sendte ham i drømmeland. Vandet omfavnede dem begge, blidt og klæbende på samme tid. Han kyssede, trykkede hende ind til sig og de snoede rundt i vandet med yndefylde bevægelser. De var et..
Han kunne kysse hende i evigheder.. Men, han ville gerne sige noget til hende.. Da de igen var oppe ved overfladen, tog han en dyb indånding.. "Miky, vil du være min?" Han bed sig i underlæben men smilte selvsikkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Man 6 Jan 2014 - 22:01

De ord han sagde de bredte et smil ud over hendes læber, og hun nikkede til ham.
"Det intet lige nu jeg hellere ville." Smilede hun og kyssede ham atter engang. "Skal jeg ikke lette min våde pels og så kan du lette din blegehud op af den her pool og gå indenfor?" Spurgte hun drillende. Hun svømmede så hen til stigen og steg op af vandet. Så kiggede hun ned på River. "Kom nu." Sagde hun og drillede ham som om at han var langsom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Man 6 Jan 2014 - 22:13

Hun sagde ja! Nu var hun hans! Han kunne ikke finde ordene, hvilket forusagede at han i stedet bare smilte kækt til hende og gengældte det kys hun gav ham. Hvem havde troet at dette kunne ske? At han efter flere år uden nogen, fik han den han mindst havde regnet med at skulle få, første gang han så hende. Hendes små halv fornærmelser fik ham bare til at grine. Det drillende over miky var ikke til at tage fejl af, hun udfordrede ham og den skulle han gerne tage imod. Hurtigere end man kunne nå at blinke, var han oppe af vandet og med et skub, gjorde han sådan miky endnu engang mødte vandet. Han grinte lumsk og løb ind i huset.. Selvsikkert stoppede han op og ventede på miky..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Man 6 Jan 2014 - 22:31

Da hun ramte vandet endnu engang stillede hun sig blot op i det og lagde armene overkors. Hun så op på ham, og lagde hovedet lidt på skrå. "Det der. Det var overhovedet ikke tæt på at være fair." Sagde hun med et snøret grin over sine læber. Hun blev stående stædig som et æsel.
Et par minutter efter bestemte hun sig dog for at gå op af vandet og åbne døren ind til huset og lade River komme indenfor i det store hus. "Se hvor meget plads her er, der kunne bo totalt mange." Sagde hun så inden hun valgte at skubbe River op af muren og greb fast i hans hår så hun trak hans hoved til siden så hun gav sig til at kysse ham ned af halsen.
"Søde skat, dit tøj er helt vådt. Det kan vi da ikke have? Udfodrede hun ham nærmest og fjernede hans trøje ret hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Man 6 Jan 2014 - 22:45

Der gik længere tid end han havde regnet med, før hun endelig kom ind ad døren, tøjet klistret på kroppen og et smørret grin på sine læber. Et grin der afslørede at hun nok skulle få hævn over ham. Til komentaren om huset, kiggede han rundt og nikkede anerkende med hovedet. Derefter kiggede han hen på hende. "Jep, helt vildt mange, så måske du skulle invitere dit nye kobbel herover og bo?" Han så drillende hen på hende. En dråbe trillede fra hans pandehår, til ned af kinden og langs kæbepartiet.
Et hurtigt ryk fra mikayla og han stod op af muren. Lige som han troede at det var for at få ham til at klappe i, mærkede han hendes læber på hans hals.. Deres loggende blødhed, fik et nydende suk ud imellem hans læber.. Hun kunne bare et eller andet der gjorde ham skør. Skjorten blev rykket af ham og et kækt smil spillede om hans læber. "Og hvorfor så ikke det? Hvad hvis jeg kan lide at det er vådt?" Spurgte han drillende og så hende i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 10:50

Hun grinte til ham, og rystede lidt på hovedet af ham.
"Det jeg da ligeglad med, den klæder alligevel gulvet pænere." Sagde hun med en hviskende stemme og lod sine hænder kærtegne hans overkrop med flydende bevægelser fyldt med elegance. Så kyssede hun ham igen. "Har du da et problem med det?" Spurgte hun lidt flabet og slap hans læber, "Fordi du kunne jo tage den, men du kunne også lade hver. Det bestemmer du selv." Så kyssede hun ham hurtigt, og derefter lod hun sine hænder glide ned af hans overkrop imens hun trådte et skridt tilbage for at give ham et valg. Dog lagde en hænderne på hver hofte af sig selv, imens hun ventede på det lille valg. Så vendte hun grinnende ryggen til ham og gik ind i den mellem store stue, og smed sig i sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 12:32

Han havde ikke noget imod at gå rundt I bar overkrop, I hele sit liv som skovelver, havde han rendt rundt med baroverkrop om sommeren. Det gjorde ham ikke noget og hvis det behagede Mikayla at han rendte rundt sådan, så havde han bestemt ikke noget imod det. Han elskede at se hende sådan. Drillende og forførrende. Der var ingen der mindede om hende I hans øjne. Ingen. Med drillende bevægelser gik han hen imod hende, standsede ved kanten af sofaen, bøjede sig ned, så hans ansigt var meget tæt på hende. Da det så ud som om at han ville kysse hende, pustede han hende I stedet drillende I ansigtet og fjernede sig hurtigt, ved at sætte sig I den anden af sofaen. Hans latter var harmonisk og drillende. Som sagt, han elskede at udfordre hende og drille hende, sådan var de bare overfor hinanden. "Siden du elsker min krop, vil jeg beholde den på gulvet," Han blinked drillende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 12:41

Mikayla blev siddende til han nærmede sig, og tog ikke øjnene fra ham et enkelt sekund udover når hun fugtede de blå øjne ved at blinke dem. Hun kiggede på ham jo tættere han kom på hende, og endelig havde hun i sinde at rive ham ned til sig, dog blev Mikaylas plan ødelagt da han pustede hende i hovedet. Det fik hende til at hæve på et bryn, imens hun lagde hovedet på skrå. Så hurtigt hun kunne kastede hun en pude i hovedet af ham, og rejste sig hurtigt op og smed sig ovenpå ham. Mikayla 'kvalte' ham i puden, men uden han jo endelig ville tage skade af det, også var han stærkere end hende. Hun elskede bare at små drille ham. Så satte hun sig endelig, med røven på hans mave.
"Her sidder jeg jo endelig meget godt." Grinte hun og kørte en hånd igennem det blondte hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 13:10

Et blink på hans øje og inden længe, havde han en pude I hovedet, I et forsøg på at holde ham nede og ´kærligt' kvæle ham. Han kunne ikke stoppe med at grine. Puden fjernede han ikke. Af en eller anden grund, lod han den blive hvor den var, så Miky kunne have sejren. Til sidst kunne han dog ikke holde lysten til at vinde, nede mere. I det øjeblik han ville fjerne puden, fjernede hun den selv og satte sig I stedet oven på ham. Hendes fine numse imod hans mave. Til hendes lille sætning, grinte han bare og satte sig op, stadig med hende siddende på sig. Drillende svingede han armene om hende, lod som om at han ville kvase den smukke krop.. Det varede dog ikke længe før han gav slip igen. "Du sidder jo altid godt når du er I nærheden af mig," Han blinkede endnu engang drillende til hende. De mørke øjne blev et kort øjeblik fanget I hendes.. Han startede drillende med at kysse hendes hals. Lod læberne køre drillende ned af den og pacere kravebennet. Hele vejen igennem smilte han drillende.. Han stoppede ved hendes øre. "Jeg elsker dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 13:49

Selvfølgelig skulle han gribe om hende, ikke at hun havde forventet andet. Det var 'deres' ting, at angribe hinanden og irritere hinanden. Hun grinede blot imens han prøvede at 'kvase hende'. Så kyssede han hendes hals, hendes hud. Nydelsen var altid stor, det var bare den føltes større som varulv.. Hun smilede da han hviskede at han elskede hende.
"Det sjovt, fordi.. jeg hader dig." Sagde hun og vendte ansigtet imod ham. Så lod sin sit store smil brede sig udover hendes læber. "Du ved jeg elsker dig." Så kyssede hun ham atter inden hun så skubbede ham ned i sofaen igen med sin ene hånd. Så vendte hun sig så hun lagde over ham og kyssede hans overkrop til hun nåede op til hans hals. Stadigvæk kyssede hun hans kolde hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 18:58

Som om hun hadede ham. Hvis hun gjorde, ville hun ikke sidde sådan med ham, som hun gjorde lige nu. Men, for at følge med på hendes lille skuespil, lavede han et nedtrykt ansigt og bed sig i læben. Dog kunne han ikke skjule det drilske blik i sine mørke øjne. Alt ændrede sig, da hun tog ved, skubbede ham ned og ligge hvor hun derefter lod sine vidunderlige kærtegne hans kolde hud. Han kunne ikke holde de nydende suk inde. Han følte sig som et bytte under rovdyret.. På en god måde. Til sidst vendte han det hele rundt. Denne gang var det ham der skubbede hende. Hun ville ryge ned på gulvet med ham ovenpå sig.. Drillende nappede han hende i halsen og nussede hende ved låret med sin ene hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Lør 11 Jan 2014 - 23:12

Mikayla lagde på gulvet og rystede på hovedet af River.
"Nå jamen se nu der, hvem er ligeglad efter man mødte mig." Så spillede hun lidt på brynene og hentydede til dengang de diskuterede hvorvidt man kun kunne have sex i en seng, hvor Mikayla altid havde ment at det kunne gøres alle steder. Hun smilede drillende til ham. "Nu gulvet, du burde skamme dig." Mikayla rakte tunge af ham inden hun så kyssede ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 22:36

Hvem var hvad? Han kom i tanke om den samtale de havde haft for længe siden og det at han selv lå på gulvet nu, fik nu den samtale til at ryge ned i en grus med mudder. Var han en smule dobbelt moralsk lige nu? Han smilede drillende til hende, kyssede hende igen og trak derefter lidt væk fra hende, for at sætte sig op igen. "jeg skammer mig aldrig og det ved du, men, for at jeg ikke skal ødelægge min egen stolthed, stopper jeg det her," han rakte drillende tunge af hende. Et kort øjeblik slap han hendes blik, for at se rundt og betragte husets omgivelser. Det var ikke til at tro Katherine havde penge, men, det var nu godt gået alligevel. Han så hen på Mikayla igen med et drillende smil. De sorte øjne glimtede svagt i belysningen fra oven. Han lænede sig frem imod hende, kyssede drillende hendes næse og rykkede sig tilbage igen, hvor han rejste sig op og satte sig i sofaen. "Har du egentlig fået dig et kobbel i løbet af ugen?" han sendte hende et smil og lænede sig tilbage. "Varulve skulle nemlig være meget sociale,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All about us -River- - Page 2 Empty Sv: All about us -River-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum