Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Jake
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Sasha
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Renata
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Genevira
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Celenia
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Lenore
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Katrina
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Lori
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 
Edgar
I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba13I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba14I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

I'm not what you think I am //Zero//

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Empty Sv: I'm not what you think I am //Zero//

Indlæg af Zero Bang Tors 4 Sep 2014 - 3:22

Han så på hende roligt da hun sagde det blev for meget i længden. Men svarede hende ikke før de sad ned. Han begyndte roligt at nusse hendes mave som han havde en arm om. Og kyssede hendes nakke et par gange. "Undskyld Rafaela. Det var ikke meningen at tage den for langt. Det er bare. Når jeg først går igang kan jeg ikke stoppe. Det er den pris der har kostet mig flere forhold end jeg nogensinde vil kunne tælle til. Jeg vil gøre alt for at lade være. Men på samme tid. Betyder det også jeg ikke kan ha sex med dig så ofte som jeg gerne vil. Både for at gøre os tættere men også for at give dig en mere normal lyst. Jeg havde håbet du ville kunne li det. Måske kan du vende dig til det. Jeg ved det ikke." Han lænede sig roligt imod væggen i brusekabinen. Og hev hende blidt og forsigtigt ind til sig. Drejede hende lidt så hun lå op af ham på siden. Så hun kunne se på ham. Da hun spurgte hvorfor han var ond når hun gjorde noget forkert. Sukkede han kort. Og trak på skuldrene. "Jeg ved det ikke tøsen. Jeg er bare sådan. Det er det jeg er blevet oplært til." Han sukkede kort. "Undskyld min elskede." Hviskede han blidt og kyssede hendes hovedbund kort. "Det er det der hedder et submissivt forhold. Jeg er din fyr. Der er ingen tvivl om jeg elsker dig. Men jeg vil altid være dominerende. Jeg vil altid være det. Jeg forstår godt hvis du ikke er interesseret i det. Det ville ikke være første gang." Sagde han kort og lagde en hånd på hendes arm som var opad. Og nussede den blidt. Mens han lukkede øjnene. Og forventede nærmest hun gik.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

I'm not what you think I am //Zero// - Page 6 Empty Sv: I'm not what you think I am //Zero//

Indlæg af Rafaela Ons 10 Sep 2014 - 9:22

Hun elskede ham, men hun vidste samtidig ikke hvad hun skulle gøre eller tænke når han var i nærheden. Det irriterede hende, men han var den fyr som bestemte en helt del og det havde hun svært ved og kunne for hun fik normalt alt det hun pegede på. Hun lukkede sine øjne da han kyssede hende i nakken og nussede hende på maven. Hun lyttede stille til det han sagde. Hun svarede ham ikke med det samme da hun tænkte lidt over hvad hun skulle sige "Jeg ved det ikke. Måske, men det vil tage tid" Hun kiggede op på ham da han havde vendt hende om så hun sad med siden imod ham. Hun lagde sit hoved under hans hage og lukkede sine øjne imens hun slappede af ind til ham. Hun lyttede stille til det han sagde. Hun ville ikke forlade ham det var hun 100% sikker på, men der var et ord der undrede hende "Hvad betyder et submissivt forhold?" man kunne tydeligt høre på hende, at hun undrede sig over det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum