Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
destiny? ~ Arycia - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Jake
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Sasha
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Renata
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Genevira
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Celenia
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Lenore
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Katrina
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Lori
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 
Edgar
destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba13destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba14destiny? ~ Arycia - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

destiny? ~ Arycia

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Ons 26 Mar 2014 - 21:58

Hun smilede af hans smil, og tænkte lidt over det med at sove, "vil du så være her når jeg vågner?" spurgte hun og kiggede på ham meget spørgende. Hun lukkede kort øjne da hendes øjenlåg blev tunge i det hans hånd strøg hende over håret. *Så afslappende* tænkte hun og smilede.
Hun lod roligt sin arm ligge sig på hans mave. Hun smilede lidt for sig selv, af tilfredshed over at ligge her sammen med ham.
Hendes øjenlåg lukkede sig langsomt i, som han begyndte at nusse hende på armen. Hun lagde sig godt til rette ind hos ham, og slappede så ellers bare af til hun nok til sidst, ville falde hen og sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Ons 26 Mar 2014 - 22:06

Han så på hende da hun spurgte om han ville være her når hun vågnede. Han nikkede. Selvfølelig ville han det, da det ville virke alt for mærkeligt for ham bare at smutte uden at sige noget. ”Hvis du vil ha det, så er jeg her også når du en gang vågner.” sagde han en smule kærligt, og betragtede hende da hun lagde sig helt op af ham. Han kunne ikke lade være vær med at smile. ”godnat og drøm sødt.” hviskede han, og kunne ikke stå for tangen til at kyse hende en gang i håret. Han nussede hende stadig forsigtigt, og ville helt klart gære det noget tid endnu, til hun var faldet i søvn, og til han måske også faldt hen.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Ons 26 Mar 2014 - 22:15

Hun smilede stort da han sagde at han ville være der når hun vågnede, hvis hun ville have det, og selvfølgelig ville hun det. "Jeg vil rigtig gerne have du er her når jeg vågner" sagde hun.
Hun smilede blidt, "godnat" sagde hun inden hun lukkede øjne helt i, og hun langsomt begyndte at synke hen og til sidst lå og sov indtil ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Ons 26 Mar 2014 - 22:24

"Godt, så er jeg her når du vågner i morgen" lovede han stille, og blev ved med at nusse hende. Han la lidt og betragtede hende da hun vist allerede sov. Hans hjerte ville ikke helt som han vil. Det slog hurtigere hver gang han så på hende. Kunne han allerede ha fået nogle følelser for hende efter et par timer? Var det ikke umuligt? Han havde dog hørt om folk som blev forældede ved første blik, men han mente ikke selv at være den slags som blev så hurtigt ramt af det. Han sukkede for sig selv, og lagde sig så også til at sove, og nød hendes nærvejr.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Ons 26 Mar 2014 - 22:37

((Springer lige i tiden:D))

Hun åbnede langsomt øjne og lod lyset irritere til hendes øjne vende sig til lyset. Hun gabte kort inden hun kiggede sig til sin side og så at Benjimin stadig lå der, som lovet. Hun smilede stort og puttede sig blidt ind til ham.
Det betød meget for hende at han var blevet. At se ham ligge der ved siden af hende, tanken om at kun efter et par timer af snak, havde det allerede sovet i samme seng, puttet ind til hinanden. Det fik hende til at rødme, og fik hende til at tænke på om det her var starten på noget mellem de to.
Hun lå lidt og kiggede diskret på ham, så det ikke blev alt for creepy.


Sidst rettet af Arycia Ons 6 Aug 2014 - 0:32, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 7:20

Bejimin havde sovet det meste af natten. Han havde kun været vågen en gang i løbet af natten, men var ellers ret hurtigt faldet i søvn igen. Han kunne godt mærke at Arycia lå og kiggede på ham, men han fortsatte med at trække vejret roligt og regelmæssigt som om han stadig sov. "Godmorgen" mumlede han lidt efter, med en let hæs stemme. "Sovet godt?" Han slog langsomt øjnene op og kiggede over på hende, og smilte nærmest kærligt til hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 7:33

Et stort smil formede sig da hun hørte hans stemme, "godmorgen" sagde hun tilbage og betragtede ham roligt som han lå der.
Hun nikkede roligt, "bedre end nogensinde" sagde hun og smilede glad. "Hvad med dig?" Spurgte hun tilbage med en blid og varm stemme.

((Sorry det er kort, sidder i en bus, så kan ikke rgtig koncentrer mig når man bliver slynget rundt xD))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 7:43

Han lo kort af hende. Hun havde sovet bedre en nogle sinde? Mente hun virkelig det? "Hm jeg har sovet vidunderligt" smilede han tilbage. "Nogle planer for i dag, eller hvad?" Spurgte han stille, og aede blidt noget af hendes hår om bag hendes øre. Han var frisk på alt hvad hun nu en gang ville lave.


//kender det godt, sidder selv i en bus xD//

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 7:53

Hun smilede blidt og nussede sig ind til ham. "Godt at høre" mumlede hun og kiggede op på ham.
Hun tænkte lidt over hvad de kunne lave i dag, først kunne de få noget morgenmad.
"Morgenmad først, og bagefter... Det ved jeg ik endnu" sagde hun og grinede lidt.
Hun satte sig roligt og strækker sig ordentlig så man kunne høre det knække.

((XD))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 8:18

Han smilede varmt til hende. Morgenmad? Det havde han ikke spist i mange år snart, men han kunne vel godt prøve at se om han kunne spise noget alligevel, men han regnede ikke lige med det. "Ja okay, kan vi vel godt" sagde han lidt efter, og betragtede hende lidt. Han aede hende på kinden. Og smilede blidt til hende. Han havde ikke lyst til at stå op før hende, så han lid hende om at bestemme når de skulle op.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 9:08

Hun kiggede smilende på ham.
Hendes mave gav en klagende lyd fra sig om at den var sulten nu. "Hva siger du til... Pandekager?" Spurgte hun og smilede blidt.
Hun kiggede kærligt på ham da han aede hendes kind. Hun smilede blidt til ham og tog hans hånd for at få ham op og side. Hun betragtede ham roligt mens hun smilede. "Lad os stå op, jeg er super sulten" sagde hun og grinede blidt inden hun rejste sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 10:54

Han smilede til hende. Han kunne måske godt spise en pandekage. "Hm okay kan vi godt sige." Smilede han kærligt, og satte sig op da hun hev ham mere eller mindre op. "Jaja skal nok komme op" sagde han da han sad op, og så på hende lidt, inden han ville følge efter hende ud i hendes køkken.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 11:04

Hun nikkede og smilede kærligt tilbage.
Hun kiggede roligt på ham som han sad der. Hun smilede blidt til ham inden hun gik ud af værelset, hen til køkkenet, hvor hun tog to tallerkner og lagde en pandekage på en hver og to sukker på hans og syltetøj og sukker på hendes før hun rullede dem sammen og stillede tallerknerne på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 12:04

Benjimin fulgte stille med hende ud i køkkenet, og satte sig dovent ned på en stol ved bordet. Han betragtede hende lave panekagerne, og tog mod tallerkenen da hun gav ham den. "Takker" smilede han, og stillede tallerkenen på bordet ved siden af sig. Han så stadig på hende, kunne ikke lade være. Han smilede kærligt til hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 13:15

Hun smilede tilbage kærligt og satte sig ned ved siden af ham efter hun havde givet ham hans tallerken. "Det var så lidt" sagde hun og smilede.
Hun tog en bid af sin pandekage, det var dejligt med noget mad, efter at have sovet.
Hun kiggede derefter på ham med et smil, "lyst til at gå en tur senere i dag, det ser ud til at der er dejligt vejr... og der er ikke meget at lave her" sagde hun og grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 13:35

Han tvangsægteskab selv at tage en bid af pandekagen, tykke den og så synke den. Han var egentlig ikke sulten, men spiste alligevel. "Tjo, kan vi sagtens gøre" svarede han, og så kort ud af vinduet, inden han så tilbage på hende igen, med et skævt smil.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 14:02

Hun nikkede roligt og smilede. Hun spiste roligt sin pandekage færdigt, kiggede noget gange på ham af og til, gav ham et blidt smil engang imellem.
"Kan du lide at gå på diskotek?" spurgte hun lige pludselig og kiggede nysgerrigt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 14:37

Han sad lidt og så ned på sin pandekage da hun snakkede. Han rejste hovedet og så på hende. Diskotek? tjo, det kunne han vel. "Til tider." svarede han, og betragtede hende. "Vil du da gerne på diskotek?" spurgte han, og så på hende med et let spørgende blik. hvis hun ville det, havde han da intet imod at tage med. Han smilede til hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 15:12

Hun nikkede kort, som 'okay' og trak derefter på skulderne, "tjah... Jeg tænkte på at... Hvis du ville være her... Længere, så kunne vi gå på diskotek sammen i aften?" sagde hun og kiggede spørgende på ham med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 15:19

Han så på hende, og smilede bredt tilbage, og nikkede så som at han havde forstået det hun sagde. "Jo det kan vi sagtens, hvis du ikke ville ha at jeg smutter før, eller bliver træt af mig." drillede han. "Og indtil da vil du så bare gå tur, eller hvad?" spurgte han. Ikke fordi han ikke kunne lide at gå ture, for han vat som regel tit ude alligevel selv. han vil bare være helt sikker på om de skulle være ude hele dagen, eller om de måske kom tilbage igen. Han var egentlig ligeglad med det, da han jo i forvejen var en udeperson, mere eller mindre.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 15:32

Hun smilede stort og rystede på hovedet, "fedt, og som det er nu... Vil jeg ikke sende dig hjem" sagde hun og smilede blidt.
Hun trak på skulderne "medmindre du har andet du måske har lyst til?" hun kiggede spørgende på ham.
Hun vidste ikke helt hvad de måske ellers kunne gøre. Der var ikke det store at lave i lejligheden, så de kunne vel ikke gøre meget andet end at gå en tur og hyggesnakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 15:37

Han lo halvt af hende, på en let kærlig måde. "Tak det sætter jeg pris på" han gad heller ikke hjem nu. han vil hellere blive her sammen med hende.
Han rystede på hovedet. "Nej det har jeg ikke." smilede han. "Så at gå vil være fint nok. Hvor vil du så gå hen af?" spurgte han og betragtede hende stille.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 15:46

Hun smilede kærligt til ham, hun var glad for at han faktisk ville blive her sammen med hende, gå tur, og gå på diskotek med hende.
Hun smilede og trak lidt på skulderne igen... "Gå og kigge lidt på butikker, måske gå ind på en Café på et tidspunkt." sagde hun og smilede blidt til ham.
"Og så når klokken bliver aftensmads tid... Tager vi på diskotek" sagde hun og nikkede smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Benjimin Tors 27 Mar 2014 - 15:59

Han tænkte sig lidt om, eller lod som om han gjorde. Egentlig ville han ikke finde på andet end det hun forslog, men alligevel lod han som om han tænkte over det. Han nikkede så stille. "Jo det en god ide." Smilede han så.
"Hvornår vil du så gå?" Spurgte han, og så spørgende på hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Gæst Tors 27 Mar 2014 - 16:05

Hun smilede og nikkede, det ville blive en sjov dag i dag, det havde hun på fornemmelsen, først i byen og så på diskotek sammen, det kunne da kun blive sjovt. Hun smilede for sig selv.
"Hm... Jeg tror lige jeg tager noget nyt tøj på, men vi kan gå bagefter hvis du vil?" sagde hun og smilede blidt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

destiny? ~ Arycia - Page 4 Empty Sv: destiny? ~ Arycia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum