Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Party//Aeron// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Party//Aeron// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Party//Aeron// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Party//Aeron// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Party//Aeron// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Party//Aeron// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Party//Aeron// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Party//Aeron// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Party//Aeron// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Jake
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Sasha
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Renata
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Genevira
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Celenia
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Lenore
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Katrina
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Lori
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 
Edgar
Party//Aeron// Voteba13Party//Aeron// Voteba14Party//Aeron// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Party//Aeron//

Go down

Party//Aeron// Empty Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 0:42

Dag Fredag perfekt dag for en fest, der stopper søndag.
S Et stort flot hus, hvor der er fest idag.
O en masede folk som er til festen.
V det regne lidt udenfor, men ellers er det fint.
Kl 22,00
P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] Jakken er i sort.

Luke ladt sine våben mens han kigge mod døren, hun ville komme her efter hvad han havde høre fra en kilde. Så han var næsten 100 på at hun ville dukke op. Luke tjekke en sidste gang og tog så vievandet med sig. Han kigge på klokken da han så hvor mange den var, hvorefter han gik der over. Luke så sig omkring men da han lige skulle til og gå ind ,bliv han dog holdt tilbage. "Stop lige der , du må ikke ha våben med indenfor." Sagde den mand som stod vagt han var lidt mindre end Luke men det var ikke så let og se. Luke skrævet til ham og sukke, "what come on, seriøst" Svaret Luke og kigge på vagten, Vagten ryste bare på hovedet hvor efter Luke så begynde og tag sine våben af. " I har bare med og passe på dem, ellers Love jeg jer at i komme til og høre for det." Sagde Luke hvor efter han begynde og gi hans våben, til vagten han tog første hans Winchester af hvor efter det bliv hans to pistoler. Luke stod tilbage, mens person kigget på ham som om han kunne gætte han havde andre våben. Luke sukke og træk alle hans andre våben op, mens han kigge på vagten. "Må jeg nu komme ind, eller hvad." Sagde Luke hvor efter vagten viste ham ind  af døren, Luke sukke og gik så ind hvordan skulle han kunne dræbe Aeron nu. Luke lytte til musik hvor efter der kom et lille smil på hans mund, der var mange singler hvem havde skrevet den her besked til ham så han kunne komme ind. Han rette lidt på sin jakke og gik over mod baren, mens han vente sig omkring hvor var hun så snart han fandt hende ville hun dø. Luke bestille et stort glas vodka, mens han vente på hvad der ville ske. Luke kigge mod pigerene, som danset alle sammen en kom dog over mod baren og prøvet og lægge an på ham han smilet bare hvor efter hun gik. Luke var kun her på grund af en ting, dræbe Aeron eller i det mindste forsøge.

//håber det er en ok start Wink.//


Sidst rettet af Luke Lør 17 Maj 2014 - 1:44, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 1:04

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]//

Denne fest var klasse, og hun elskede det. Humøret der var oppe i himlen og svæve rundt. Latteren der forlod hendes læber, imens hun dansede på bordene. Aeron svang hofterne frem og tilbage- hun havde det sjovt. Følte sig fri. Musikken var perfekt til vild dans, og Aeron fuldførte jobbet som danser til fest perfekt - også selvom det ikke var et rigtig job - hun elskede det bare, at danse. Hun hoppede ned fra bordet og dansede sammen med nogle fremmede kvinder, sveden gled ned af deres hals. Aeron kiggede kort på deres hals, da en god ven af hendes hviskede i hendes ører, at der var en, som var ude efter hende. Aerson slog blikket op og tog et kig rundt. Hun kiggede om nogle skilte sig ud, og der fandt hun en person - hun kunne genkende hans profil- det var langtid siden hun havde set ham. Han sad bare deroppe ved baren, og hun valgte at hoppe op på enden af barenbord - hun gik elegant hen af barbordet, og da hun endelig kom hen til ham, satte hun sig på hug foran ham. "Missed me?" Smilede hun og lagde hovedet lidt på skrå. Det var tydeligt hun ønskede ham ikke ondt, hun var faktisk glad for at se ham. Hendes smil var et smil man ikke så nemt glemte, det var sådan et smil der fik en til at smile. Hun satte sig ned og svang benene nedover bardisken, ved siden af den stol han sad på. "Hvordan går det?" Spurgte hun nysgerrigt, og lagde hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 1:37

Luke kigge op da han hørte en bekendt stemme, mens han smilte til hende. "Maybe i have Sugar," svaret Luke og kigge på hende med et lille flirt smil, "hvordan det går prøver stadig og finde  en kvinde som jeg mangler og tag min hævne på." svaret Luke mens han så på hende. "Men hvad med dig, hvordan går det selv." Svaret Luke hvor efter han studeret hende med øjne, hun var som han husket men havde han virkelig kræfter til hvad han ville gøre. Kunne han få sig selv til det,  havde han hvad der skulle til han var ikke så sikker på om han kunne gøre det men lige nu skulle han bare være helt rolig. Luke kigge op på hende og sende hende, et lille smil igen han måtte bare tag det rolig og vente til han kunne slå til. Så snart Luke havde hende et sted, hvor der ikke var andre ville han kunne gøre hvad han skulle gøre Ikke før. Luke træk sin halskæde frem og kigge lidt på den, mens han så op på hende. " Så Aeron hva med dig hvordan går det, helt ærligt."  Sagde Luke mens han kigge på hende med et lille smil, han ville dog spørge hende om hun kunne finde en person til ham men han skulle ikke så langt ud. Ellers ville han helt sikkert ikke kunne dræbe hende, Luke tog imod sin vodka da den kom og tog en  ordentlig slurke hvor efter han kigge på Aeron med et lille smil. "Men du skulle vel ikke vide hvem, der har send dette brev til mig angående denne fest." Svaret Luke og smil lidt drillende til hende, mens han lagde beskeden frem på bar bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 11:05

Aeron nikkede stille, hun vidste at han var ude efter at hævne sig på en dæmon kvinde. Det var vel bare meningen i hans liv, hvorfor folk gad at gå op i hævn i over 500 år, det vidste hun virkelig ikke - det var i hvertfald ikke hendes stil at gøre hævn. Hun fik serveret et glas whisky og placerede glasset for hendes læber - og drak et par slurke, inden hun satte det fra sig igen. "Det går glimrende." Svarede hun med et varmt smil, måske var hun vampyr - og selvom hun sagtens kunne opfører sig som en, så havde hun det også med at være venlig. Og hun holdt jo af Luke, så hvorfor skulle hun ikke være venlig?
Aeron tog sig et kig på hans invitation, og tog brevet i sin ene hånd. Hun lod den anden hånd glide henover skriften. "Isabelle Monro Katlson. Det hende der har stået for det hele her. Rigmandsdatter, sjæledæmon, enebarn, og forældreløs." Svarede Aerson og lagde brevet ned igen, og gled skubbede det forsigtigt over til ham igen. "Hun deltager aldrig selv til sine fester, hun har sine vagter nede for at holde øje. Hvis det er hende du vil have ram på, får du brug for mig - til at komme forbi vagterne." Smilede hun udfordrende. Aeron var god til at analysere omgivelserne og personernes adfærd. "Og jeg kan sørge for at få dine våben ind. Men brug dem fornuftigt." Sagde hun alvorligt, og kastede sit hår lidt tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 11:38

Luke kigge chokeret da hun talte, var det hende var det virkelig kvinde der havde smadret hans liv han tog sig til hans tatovering som han havde fået af hende. Den brænde kraftig, han havde aldrig føle det sådan før. Han prøve og holde fokuset, men det blive bare være og være. " Aeron Hende dæmon, ikke hvor gammel er hun." Luke tog en tår af hans Vodka hvor efter han bestilte en Wishkey. Han tog sig igen til hans tatovering, hvor efter han prøvet og holde smerten inde. Hun var til festen det var han sikker på, men alle de dæmon der var til festen. Luke gispet efter vejret, han var blive forgifte. Luke kigge op hvor efter han gik ud som et Lys, hans tatovering brændte helt det var som om hans Kærste. Brændet den mere tydelig ned i hans hud, da den var færdig. Lå Luke bare og gispet efter, vejret det var som om det var sort magi der den gang havde sat det på ham. Der var kun en der kunne gøre det, hende hans første flamme det var hende der havde lavet den på ham. Så vær gang han var ved og finde hende, og kunne dræbe hende. Brugte hun hans tatovering, til at kunne svække ham nok til og kunne stikke af. Luke rejste sig halvt op og tog sig til tatoveringen, den ville pine hans liv forevigt ind til hun en dag døde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 12:14

Aeron havde fået det at vide engang, hun prøvede at huske det. Så kom hun endelig i tanke om det. "Omkring 675 år, tror jeg. Men hæng mig ikke op på det, jeg er ikke helt sikker." Svarede hun forsigtigt. Det hele gik så hurtigt, pludselig lagde han på hovedet og gispede efter vejret. Aeron sprang ned fra bardisken og satte sig på knæ nede ved ham. "Luke!" Udbrød hun og vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun lukkede øjnene og udlukkede alt musikken og latteren. Hun kunne hører hvordan nogle løb rundt ovenpå, og slog blikket op. "Jeg tror din dæmon veninde er ved at flygte. Kom nu til dig selv for satan." Vrissede hun bekymret og rejste sig op. Hun brugte sin fart til at suse ovenpå. Kvinden vendte sig om, da hun opdagede at der var en ubuden gæst på overetagen. "Hvad vil du lille pige?" Sagde kvinden med en dyb vrissen, og vendte ryggen til hende. "Ja, hvor skal jeg starte. Du har forbandet min ven. Så måske hvis jeg gøre det af med dig, så slipper han for den forbandelse?" Sagde Aeron og inden kvinden nåede at blinke - stod Aeron lige foran næsen på hende. "Der tager du fejl min kære..." Kvinden holdt Aeron om halsen, og ind imod muren - og klemte til. "..Det er kun mig der kan ophæve den, hvis du dræber mig, så vil din ven aldrig blive kureret." Smilede hun lumsk, hun løj, men det vidste Aeron jo ikke, men hun troede heller ikke helt på hende. Dæmon stak sin hånd ind igennem Aerons brystkasse og greb fast om hendes hjerte, hvilket fik Aeron til at gispe. "Lad mig gå,ellers dræber jeg dig." Hviskede hun truende til Aeron, inden hun så lod slip på Aerons hjerte, og gjorde at hun gispede i kort tid efter. "Jamen tak, du ødelagde lige min yndlings trøje." Svarede Aeron og hævede koldt på det ene øjenbryn. Aeron løb op og brækkede nakken på kvinden, hun var ikke død - bare bevistløs. Det ville vel ligge en dæmper på Lukes smerter i tid nok til at finde vejen herop - hvis det jo var den rigtige kvinde - men hun virkede som den rigtige. Selvfølgelig havde Aeron aldrig set hende før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 12:56

Luke rejste sig op hvor efter han så  sig omkring, hvor var hun dog. Han fik rejste sig op og så Lige tids nok til og se Aeron, løbe  op ovenpå. Luke fik kæmpet sig op, hvor efter han tog sig til tatoveringen. Han kigge lidt på den da den var stoppet, Luke begynde og løbe op af trapperene, mens han gik efter lyden. Da han næsten var ved og være komme der op, begynde smerten igen. Luke fik sig selv kæmpe ind på værelset, mens han holde sig op af muren. "Hva Aeron hvorfor fik du så meget tempo på," grine Luke mens han tog sig til tatoveringen. Hvor efter han kigge på kvinden.  "Lad os binde hende fast til en stol, så vi kan afhøre hende." Der var ikke rigtig nogen grund til og sige, til hende at det ikke var hende men hvor kunne hun så styre det fra. Der var mere end en person, som åbenbaret Kunne gøre de ting ved ham. Han mærket noget brænde sig ind i hans skulderen hvor efter han tog sig til den. Luke kigge over på Aeron og begynde så, og gøre stolen klar. Luke prøve og undgå og vise at smerten var der, men hvis Aeron kender ham godt efter de år de havde være sammen. Ville hun vide hvad der var galt, Luke prøve dog og skjule det han begynde dog og bære hende der hende og binde hende fast mens han kigge over mod Aeron et Par gange. Luke satte sig ned efter det var gjorde, nu var det bare og vente mens smerten stadig var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 13:16

Aeron havde overblikket over situationen, og slæbte kvinden med dem hen til en stol. Hun holdt lidt øje med Luke, der som sædvandlig bare prøvede at skjule smerten. Han skulle vide bedre, efter 200 år med ham - kendte hun udemærket hans ansigter, og hans kropsprog. "Seriøst Lukee, fortæl mig det så. Hvad sker der? Hvem leder vi rigtig efter." Spurgte hun og kiggede over på ham. Kvinden vågnede op og slog Aeron i maven, og greb om hendes hals igen. Hun trak en kniv op af sin støvle og placerede den foran hendes strube, hun havde ikke set Luke endnu. Lyden af en slange fra et eller andet sted i rummet, kunne pludselig hørers, og der gik ikke langtid før kvinden fik et chok og hoppede forskrækket tilbage. Avalon havde bidt hende, det stålagtige armbånd var Aerons evne og hemmeligevåben. Den lignede endelig bare et smykke, men kunne gøre voldsom skade. Aeron skubbede kvinden ned i stolen. "Bind hende Luke." Sagde hun tydeligt og alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 14:40

Luke kigge over på hende, mens han kigge over på hende "det er ingen ting virkelig Aeronn bare drukke lidt for meget." Løj Luke mens han begynde og binde hende fast, Luke kigge ikke på hende han fokuseret kun på at binde hende fast. "Sikke dominerende du er idag Aeronn, wow siger jeg bare wow." Sagde Luke mens han fik bundet hende fast, han rejste sig lidt op efter det hvor han mærket noget brænde igen. Hans skuldere, fik mærket mens det føltes som om det brændet der var flere ellers ville de ikke kunne gøre det ved ham. Men med et stoppet det, han sætte sig ned og med et smilet han. Det første smil, han havde haft i lang tid. Luke gik  over mod hende og med et slog, han kvinde i kæben "hvad er det der sker med mig svarrrrrrrr mig," Råbte Luke og slog hende igen ind på hendes kæbe. Luke var rasende og det kunne man oss se på ham, han havde så stor lyst til og dræbe hende. Luke Blive bare ved med og slå hende igen, igen og igen. "Jeg burde slå dig ihjel, jeg burde dræbe dig men det er en alt, for lille straf fortælle mig hvor de andre der kan gøre det mod mig." Råbte han ind i hoved på hende "jeg burde dræbe dig jeg burde, dræbe dig på den mest brutal måde man kan komme i tænke om men som sagt det ville være for nådigt." Luke forsætte bare med og banke hende, som om han ingen hæmninger havde hans øjne var blive helt sorte. Han vendte sig om og kigge på Aeron mens han prøvet og finde på mere og sige. "Du kan tag over, jeg er bare ikke færdig med den kælling i nu." Dæmon kvinde begynde og grine da han gik væk, "nå jah jeg har jeres søn og Fortællte Luke dig ikke hvorfor han dukke op til festen." Sagde Isabella med et stort smil, "han ville dræbe dig i nat Aeron." Sagde hun og sende dem et smil, "er det ikke rigtig Luke det er hvad du laver nu ikke dræber Dæmoner og vampyrer." Sagde Hun og lagde hovedet lidt på skrå. Det var alt for meget for Luke da hun sagde det. "Aeron lyt ikke til hende hun er en dæmon, og dæmon lyver altid." Sagde Luke hvor efter en brænde smerte kom i hans arm. Dæmon smile af det og talte så, "nå jo bivirkning når du lyver brænde dine tatovering dig." Sagde hun med et smil, Luke begynde der efter og slå hende igen. "Hvad har i gjorde ved vores søn, hvis i har skade ham love jeg at du komme til og lide hvor er han." Sagde Luke hvor efter han slå hans knoere til blods ved hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 17:30

Aeron vidste ikke helt om kvinden faktisk fortjente tæsk, hun ønskede endelig bare folk kunne lade hinanden være. Luke havde et par vredes problemer, men det havde alle vel i ny og næ. Først da kvinden nævnte at hun havde Andrew, blev hun foralvor opmærksom. Det hele så ud til at blive en del mere dramatisk, end Aeron havde forventet- hun vendte blikket imod Luke og blinkede et par gange skuffet. "Du ville seriøst prøve at slå mig ihjel? Efter alt, så vil du bare slå mig ihjel." Hendes stemme blev lidt trist og skuffet. Så vendte hun blikket imod kvinden og sparkede til stolen så kvinden væltede bagover. Aeron trak stolen op, ved et fast greb i kvindens hår. "Jeg tager en snak med dig senere Luke, ligenu har vi vidst et fælles mål." Aeron rev til i kvindens lange mørke lokker, så hovedbunden brændte. "Fortæl os hvor han er, ellers fodre jeg dig med dine egne øjenæbler." Vrisede Aeron og rev lidt ekstra til. "du dæmon, det bliver ganske nemt - hvad jeg vil gøre ved dig. Jeg vil rive dine lemmer af en fra en, nerve fra nerve, til du siger hvor min søn er. Ellers bliver det værest for dig selv, forstået?" Snerrede Aeron med et koldblodigt smil, denne side af hende så man noget så sjældent, men den fandtes. Kvinden grinede blot. "Som om jeg ikke er ligeglad med mit liv, det eneste jeg skulle var at give jer lidt blod på tanden. Jeg ved intet." Smilede hun skævt, Aeron brækkede en pind af den ene stol og stak den i maven på hende. "Nå så du bare spild af tid." Hviskede hun i dæmons ører, inden hun kørte pinden op og spiddede hendes hjerte. Så vendte hun sig om og gik ud af rummet - hun skulle lige tænke over hvad hun skulle sige til Luke. Hun kunne ikke tro han bare ville slå hende ihjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 18:09

Luke kigge på hende da hun dræbte hende, deres eneste information var nu død. "Nej Aeron jeg, nej bare glem det det vigtigst nu er vil skal ha Information. Om  hvor vores søn er, efter det kan vi tale om det her andet hvis det er så vigtigt." Luke kigge sig omkring hvor han prøve og finde hvad han skulle bruge for at være sikker på hun var død. Luke kigge på Aeron og fulgtes så med hende ud af døren.  Luke kigge der ind, hvordan kunne dæmon lå. Hun kende til deres søn, men fra hvem, hvem ville os gøre det mod dem. Luke sukke hvor efter han gik, sammen med Aeron. Der var dog en pinelig tavshed mellem dem, da de gik ned af til festen. Luke kigge på hende uden han viste hvad han skulle sige, "såå nogen ide om hvor vi kan finde vores søn for så vidt jeg ved. Du har lige dræbte den eneste person, og jeg gentager den eneste person som måske viste noget hvordan skal vi finde ham." Sagde Luke og kigge på hende, mens han tog hans halskæde af. Han kigge på Aeron og gav hende den, "tag den så kan jeg vide hvem jeg ikke skal skade." Luke række den ud til hende, det var faktisk mere for at holde styr på hende at han ville gi hende den. Det var faktisk det eneste, Luke kigge afventen på hende, mens han holde halskæden fremme han håbet  hun ville tag imod den men hvis ikke jamen. Så skulle han bare finde en anden måde, og holde styr på hende. Luke Kigge sig omkring, mens lyden  af folk på trappe og rundt i huset fanget ham. "Aeron jeg tror vi skal smutte, enden vi blive fundet du ved omkring liget." Sagde Luke mens ha kigge sig omkring, de kunne ikke komme ud hvis det ikke skulle virke misetænkeligt skulle de kysse. Hvilket de sikkert ikke ville begge to, men de var nok nød til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 14:31

Aeron løb ned af trapperne, men tog bare imod den halskæde han rakte imod hende. Hun var mindre glad lige nu, men hadede konflikter og drama. Dog havde hun kun et mål lige nu. Andrew skulle findes. Det var det eneste der kom frem i hendes tanker lige nu. Hun hørte skam hvad han sagde, men hun havde været ligeglad om så der var kommet vagter efter dem - de havde lagt døde på stedet. Aeron kiggede på en vagt der blokerede vejen ud, tog hamrede hun bare hovedet på vagten ind i væggen så nakken brækkede - hurtigt kastede hun blikket tilbage og gik udenfor - i håb om at Luke var med hende. Halskæden hang fremme, og ramte ind imod hendes krageben fordi hun fik så hurtigt. Da de endelig havde forladt festen, vendte hun sig om imod ham. "Hør godt efter. Jeg har aldrig gjort dig noget, det eneste jeg gjorde var at elske dig, og det er takken jeg får? Måske vi ikke sammen mere, men det betyder ikke at jeg ikke stadigvæk holder af dig, Luke. Så enten er du med mig, ellers så burde du smutte. Jeg kan snildt finde Andrew selv." Sagde hun med en alvorlig tone, Aeron var vred, og den indre ild klingede voldsomt igennem i et skær fra det gyldne i hendes øjne. Hun mente det alvorligt, hvis han stadigvæk ønskede hende død, så kunne han skride afhelved til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 14:47

Luke kigge på hende, da hun dræbte sikkerhedsvagten. Et lille smil dukke frem, meget letter og gøre det sådan enlig. Luke fulgte med hende og viste selv godt, hvor meget han skulle forklare Luke sank en klump og stille sig foran hende, "jeg ved det godt men hør på mig ikke jeg vil godt få det afslutte jeg fik bare at vide at hvis jeg dræbte dig. Ville jeg kunne få hende dæmon fundet, så jeg ikke længere ville ha de problem med tatovering og kan du huske hvad jeg sagde første gang, vi kysset for det kan jeg jeg love dig at så længe vi var sammen ville jeg ikke jagte hende." Luke kigge på hende og håbet hun forstod hvad han mente, "jeg har det som om at det her har hun noget og gøre med min første kærlighed. Så jeg vil ikke dræbe dig igen. du betyder stadig meget for mig men jeg kan ikke bare lade dem ha vores søn jeg starte jagten på hende så det skal ende." Luke kigge på hende, mens han tog sig til håret. "Så hvad siger du vi dræber alle, Dæmoner der kommer i vejen, og jah finder Andrew som sagt det er min skyld." Luke kigge på hende, og sende hende så et smil, "nå hvor skal vi så starte. Aeronn" sagde Luke og sende hende hans charmernde men dog lidt seriøs ansigte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party//Aeron// Empty Sv: Party//Aeron//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum