Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
hello lady //Callie// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
hello lady //Callie// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
hello lady //Callie// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
hello lady //Callie// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hello lady //Callie// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hello lady //Callie// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
hello lady //Callie// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
hello lady //Callie// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
hello lady //Callie// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
hello lady //Callie// Voteba13hello lady //Callie// Voteba14hello lady //Callie// Voteba15 
Abigail
hello lady //Callie// Voteba13hello lady //Callie// Voteba14hello lady //Callie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

hello lady //Callie//

Go down

hello lady //Callie// Empty hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 20:27

S-Ashen Wood Forest
T-19,39
O-skov så det siger meget jo
P-trøjen fra Profil billedet og eller et par bukser og sko.
V-lunt


Jason som så mange andre after havde han ikke noget sådan rigtig og lave så han var gået sig en tur i denne lune aften, og det var rart nok at det ikke stod ned i stænger med regn og andet slags vejr, når man nu var ude og gå som Jason var og roligt kom han ind i denne her skov som lå i nærheden af den by som han boede i og lod sig roligt gå længere ind i den og var jo ikke den der var bange for at gå ind i skove som denne her.
Så roligt som han gik der kom han jo længere ind og kendte dog godt vejen tilbage, hvis han nu fik lysten til at tage hjem igen, men det fik han nok ikke bare lige sådan med det sammen, og nu var det jo også godt vejr og alt det.
Han stoppede kort op og kiggede på en træ stub og satte sig roligt på den og slappede lidt af i sine ben da han havde gået i noget tid nu, og havde brug for et hvil i dem, så han ikke fik ondt eller noget i den form for smerter i kroppen, man skulle jo passe på sig selv selvom man godt ville en masse med sit liv kom ens krops behov først af dem alle.

//håber det går Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 20:44

det var en fin aften dog var en ung varulv ude, hun var i sin menneske form, hendes navn var Callie hun holdte sig i skoven, hun havde mistet sin bror og faren til sit barn, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre hun nussede sin mave blidt og kærligt og var glad for det, hun kunne ikke vente til hun skulle føde sin lille baby, hun havde dog ikke været til en læge endnu og blive undersøgt om barnet var okay, hun tur ikke, hun var jo alne mor, hun gik gennem skoven og sukkede dog satte hun sig ned og så op imod himlen... og så de smukke stjerner...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 20:52

Som han sad der kiggede han roligt rundt og fik roligt øje på en kvinde lidt væk fra ham af som sad og kiggede på himlen eller sådan noget, roligt smilte han for sig selv og rejste sig roligt op og gav sig til at bevæge sig over mod kvinden "godaften frøken hvordan kan det være en kvinde som dig er alene her ude"spurgte han roligt og kiggede på hende, og viste ikke om hun ville vænne sig om for at se på ham, da han endeligt stod omme bag hende, men det var op til hende selv, for han havde ikke tænkt sig og rykke sig ret meget mere, da han ikke følte for at bevæge sig mere end det behøves for at kunne komme i kontakt med denne her kvinde.
Han kunne roligt se på hende at hun var gravid men hvor langt hun var henne kunne han ikke ligefrem fornemme på hendes mave, men det var jo ikke rigtig noget han tog sig af, men hvorfor var hun her ude alene, det var mere det han syns så mærkeligt ud at hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 21:09

hun fik et chok da en stod bag hende, hun vendte sig om mod ham og ånede lettet ud, hun så på ham ''sir... de gav mig et chok..'' sagde hun blidt og rejste sig op ''jeg har ikke nogle at regne med alligevel så jeg er bare alene'' sagde hun blidt mod ham og tog en dyb indånding og grinede da den lille sparkede hun smilede over den lille ''hvad laver de her ude alene'' spurte hun blidt og roligt og slapper af og tænkte på en masse...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 21:16

Han kiggede roligt på hende "det må de undskylde frøken det var ikke min mening og give dem et chok men hvorfor har du ikke nogen og regne med"spurgte han roligt og satte sig så ned ved siden af hende "hmm jeg tænker sådan lidt på det hele omkring mit liv og den slags"sagde han roligt, og kiggede på hende igen da hun grinede "barnet er livligt eller tager jeg fejl af min tro om at du er gravid"sagde han roligt, og viste jo ikke hundrede om hun var det, men det gav god mening for hun lignede ikke en som var buttet eller noget, men nu måtte man jo se hvad hun ville sige, for han kunne jo ikke mærke hvad der skete i hendes krop, for han havde jo ikke et syn til at kunne se det på nogen måder.
Han så på hende "men navnet er Jason"sagde han roligt, bare så hun viste hvem hun snakkede med i stedet for hun kalde ham sir og hvad man kunne kalde en mand man ikke kendte navnet på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 21:43

hun smlede ''det er nu dejligt at sidde og slapp af og tænkte på ting der er sket men det kan også være trist... min bror ved jeg ikke hvor jeg er og faren til barnet er sammen med en anden'' sagde hun blidt og slog i jorden og nusser sin mave ''så ja jg er gravid... jeg er ca halvejs hvis ik længere'' sagde hun blidt, hun elskede at være gravid hun havde det dejligt hun havde en bule på maven, hun vlle ønske hun kunne komme i kontat med sin bror...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 21:49

Han sad roligt og lyttede til hvad hun sagde til ham "okay det lyder da ikke særligt godt at faren til barnet er sammen med en anden og har barn med dig hvorfor er han ikke sammen med dig du er ser jo dejlig ud og det hele"sagde han roligt, og mente det han sagde, for han havde det ikke med at sige ting han ikke mente, for sådan var han slet ikke selvom han var dæmon var han ærlig omkring ting, ligemeget hvad det var.
Han kiggede på hende og smilte roligt "men jeg fik aldrig dit navn frøken for du har fået mit"sagde han roligt og så på hendes mave "du er nu også flot med maven"sagde han roligt og smilte roligt til hende, han var bare glad for at han havde selvskab i stedet for at han sad her alene og gloede ud i den blå luft, så det var nu dejligt nok at hun var kommet og de kunne snakke sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 21:58

hun rødmede men smilede for sig selv, ''Mit navn er Callie'' sagde hun blidt med en rolig og blid tone, ''fordi det var en one night standt det var ikke megningen det skulle ske, vi er bedste venner og vi blev fulde en aften også.... ja så havde vi sex'' sagde hun stille og sukkede over det... hun ville gerne se faren til barnet igen så han vidste det de havde ikke snakket siden den dag, hun var trist over det da hun syns kani skulle vide det.. hun smilede til ham ''men tak for komplimangen'' sagde hun blidt og rødmede meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 22:19

Han kiggede på hende og smilte over at hun rødmede som hun gjorde "okay sådan noget kan ske for alle selv for sådan en som mig"sagde han roligt og så på hende, og syns hun så sød ud med den rødmen hun havde i kinderne og roligt lagde han en hånd på hendes mave for se om barnet sparkede efter hans hånd, men det viste han ikke, så derfor måtte han jo vente med tålmodighed.
Han så roligt på hende og nussede hendes på maven bare sådan for at være venlig mod hende, og ikke andet men hvordan hun ville tage det viste han ikke, men han nussede den bare roligt og så på hende mens han bare sad der med hende og håbede mest på at hun ikke blev sur på ham over at han gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 22:31

hun havde kke regnede med denne fremmede havde modet til at ligge en hånd på hendes mave, det var underlgt nok, at alle kvinder gjorder det fordi en kvindes gravidemave er jo en hver håndlæn men det gjorder hende endelig ikke noget at jason gjorder det, han virkede sød nok, hun smilede til ham den lille gjorder dog oprør og sparkede til hånden, hun mærkede det og bed sig i læben ''av'' sagde hun blidt med et lille grin ''hver sød du'' sagde hun og nussede sin mave blidt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 22:55

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "en lille vildbasse du har der i din mave"sagde han roligt og fjernede sin hånd fra hendes mave af "mon det passer til din egen opførelse som barn siden den sparker efter folks hænder der inde fra"sagde han roligt og smilte drillende til hende, for at se hvad hun ville gøre og den slags der, men om hun gjorde noget det var jo ikke til at sige, det var helt op til hende selv for det var jo ham der drillede hende og ikke omvendt jo.
Han så på hende og kørte en hånd gennem håret og så på hende "Men barnet bliver sikkert ligeså smuk som dens mor er"sagde han roligt og smilte til hende og var bare ærlig omkring hvordan hun så ud jo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 23:08

HUn så på ham, hun var overraskede over hvad han sagde ''øm.. tak'' sagde hun genert over det han have sagt og var da glad or nogen syns hun var smuk, det havde kani da også syns men han havde jo en anden, hun så ned i jorden hun vidste ikke hvad hun skulle gøre lige for tiden hun havde ikke noget sted at være, hun ville have hjælpe hvis hun kunne finde et sted at bo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 23:16

Han kiggede på hende med et stille smil og nikkede roligt "det var så lidt men hvordan ser det ud med tag over hovedet og den slags til når den lille engang komme ud fra sit lille skjul i som er din mave"spurgte han roligt og så på hende og ville bare være ærlig og spørge ind til det, for han ville da ikke ha hun skulle gå på gaden hvis han nu kunne hjælpe hende hvis det var det hun havde brug for, han så på hende og lænede sig over til hende og plantede et lille kys på hendes kind "du fortjener en der kan tage sig af dig og den lille og det lader jo ikke til faren vil det når han har en anden"sagde han roligt og så på hende, og smilte bare roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 23:21

hun smilede for sig slev og så på ham og rødmede da han havde kysset hende kind, ''jeg har intet sted at bo men jeg vil ikke trænge mig på'' sagde hun blidt og roligt.. hun var nysgærrig over hvorfor han var så sød ved hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 23:25

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt over det hun sagde til ham "det kunne jeg næsten tænke mig til at du ville sige til det Callie men jeg tænker ikke at du ville trænge dig på ved at bo ved mig for jeg tænker både på dig og dit barn så den har et sted og være sammen med dig til du finder noget passende til jer"sagde han og roligt kiggede på hende med et smil, og roligt lagde sin ene hånd på hendes mave og kørte den roligt op af hendes mave og op til hendes ene bryst og nussede det roligt uden sådan at tænke over det da han ikke kiggede, for han troede han nussede hendes mave lige nu og ikke andet, men roligt fik han øje på hvad han lavede og fjernede hånden fra hendes bryst "øhm det må du undskylde Callie det var ikke for at tage på dig"sagde han roligt og smilte stille til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 14:31

Callie så alvorligt på ham ''hold styr på dine hænder efter næste gang du gør det uden at have fået lov bider jeg dem måske af'' sagde hun og så alvorligt på ham, og rejste sig op hun var træt af folk bare troede de kunne tag på hende... hun holdte om sig selv ''lige nu ved jeg ikke om det er en god ide vi bor hos dig'' sagde hun stille og så ned i jorden og sukkede over det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 14:49

Han rejste sig roligt op og kiggede på hende "jeg har sagt undskyld for at jeg kom til det hvad skal jeg ellers sige kan jo ikke sige andet vel tror du jeg havde i min mening i at tage på dit ene bryst"sagde han roligt og kiggede bare på hende "nej jeg ved det heller ikke men jeg vil ikke bare stå her kigge på at du lever her på gaden eller skoven når den lille komme den skal ha tag over hovedet"sagde han og kiggede på hende og han mente det sgu, så kunne hun tage det som hun ville, han sagde bare sin mening til hende og gav hende det tilbud for han ville da ikke bare stå der og se på mens den lille måske kunne ende med at blive syg eller noget i den retning af og være ude i den kulde som helt lille og den slags der, det ville han ikke ha skulle ske på nogen måder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 17:16

Hun så på ham og knurede en smule men holdte sig så for maven ''uh... du tag det rolig mor er ikke en fodboldt'' sagde hun med et grin ''jeg tager imod dit tilbud'' sagde hun blidt og så på ham, hun vill ikke have hendes barn kom noget til og nu tilbød jason at hjælpe hende så hvorfor ikke tage imod det, hun smilede over det og slapper af og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 17:20

Han så på hende med et stille smil på sine læber "lyder godt men så ved jeg ikke om vi skulle tage hjem så du kan se hvor det er henne af så du ved det"sagde han roligt og så på hende med et smil og gik op foran hende og så hende i øjne, mens han bare smilte til hende, han var glad for at hun tog imod hans tilbud om at bo ved ham og det hele, for han havde plads nok til at hun kunne bo der også havde han også den person og snakke med når det var "du er nu smuk som du står der med mave på og det hele"sagde han roligt og viste ikke hvorfor han sagde det til hende.

//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 17:38

hun så på ham og blv overraskede over hvad han sagde til hende, ''mange tak jeg ved ikk hvad jeg skal sige til di'' sagde hun kærligt og slappr af og ser på ham med tåre i øjnene og slapper af hun tørte dem, hun var meget homonel på grund af graviditeten, hun så på ham ''jeg vil gerne med hjem og s det nu'' sagde hun blidt og roligt og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 17:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog roligt hendes hånd uden sådan og tænke over "håber det okay at jeg holder dig en hånden"sagde han roligt og gav sig stille og roligt til at gå sammen med hende.

Der gik cirka en times tid før de sådan var noget hen i nærheden af hvor hans ellers rettere deres hjem lå og efter det sidste stykke, de havde og gå stoppede han op og kiggede på hende "ja det så her vi bor"sagde han roligt og stod udenfor en hus der nu så nydeligt ud og det var både sådan indenfor og udenfor.
Han så på hende med et stille smil og gik hen til døren og lukkede den op og ventede på at hun gik ind, for han holde jo døren for hende og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 18:03

hun rødmede meget og gik inden for sammen med ham og smielde for sig selv og slapper af og rødmede ''hvor her fint og nej det gjorder ikke noget jason'' sagde hun blidt og roligt og så mod himlen og slapper af og ser på ham og tænkte på dem med et smil på sine læber..

//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 18:15

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber da de var kommet ind lukkede han roligt døren i og så på hende "ja det så her ovenpå er værelserne og her nede er stue og køkken"sagde han roligt og så på hende, mens han roligt smilte til hende.
Han gik roligt om bag hende og lagde sine hænder på hendes skulder og nussede dem stille og roligt og viste ikke hvad hun ville sige eller gøre lige nu, men han gav sig roligt til at give hendes skulder massage og den slags der og hvorfor han gjorde det viste han ikke rigtig selv, han gjorde det bare og det var nok for at være venlig overfor hende og alt det, men om hun kunne lide det det var jo det store spørgsmål af dem alle ellers måtte hun jo sige det til ham hvis det var sådan at han skulle stoppe med at gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 20:40

hun nød massagen og smilede for sig selv og bed sig i læben og så på ham og slapper af og tænker på en del, ''tak det føls godt'' sagde hun blidt og roligt og slapper af og bed sig i læben og slapper af...

//sorry kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 20:55

Han kiggede roligt på hende med et stille smil "det var så lidt Callie"sagde han roligt, mens han stod bag hendes gav han sig roligt til at køre sine hænder ned af hendes sider og op igen og sådan gjorde han et par gange og kiggede bare på hende bagfra og slappede af.
Han så på hende "står du og tænker Callie"spurgte han roligt og viste jo ikke hvad hun lavede lige nu men noget måtte hun jo lave, men det viste han jo bare ikke lige nu og her, andet end hun ikke sagde så meget som han havde håbet på at hun ville sige, eller bare snakke noget mere med ham.

//går nok (: //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hello lady //Callie// Empty Sv: hello lady //Callie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum