Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba13Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba14Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 
Genevira
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba13Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba14Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 
Jake
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba13Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba14Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 
Abigail
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba13Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba14Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 
Lori
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba13Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba14Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 
Edgar
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba13Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba14Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Skal vi have en ekstra e-rangsrace(Spøgelser)?

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba1376%Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 76% 
[ 16 ]
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba1314%Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 14% 
[ 3 ]
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba135%Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 5% 
[ 1 ]
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba135%Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 5% 
[ 1 ]
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba130%Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 21
Tilbage
 
 

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Delilah Søn 6 Jul 2014 - 22:02

Hej allesammen!

Så, på brugeropfordring har vi leget lidt med idéen om en ekstra race, nemlig spøgelser/ånder! Her tænker vi en form for E-rangs race, som alle racer kan blive, hvis de dør, men brugeren gerne vil beholde sin karakter. Men ikke bare hvilken som helst slags spøgelse! Et spøgelse der vil kunne tage/spise levende væsners livsenergi, og vil kunne bruge den til at være synlige for alle levende væsner, vil kunne flytte objekter og andet. Altså en lidt sjovere version af et spøgelse.

Alle detaljerne vil blive lagt på plads, hvis i er med på idéen! Vi admins er nemlig lidt bange for at den måske ikke ville blive brugt særlig meget, da man ligesom skal .. Well, dø for at blive det. Så! Nu spørger vi jer:

Ville i syntes det ville være fedt hvis vi får en ekstra E-rangs race - Spøgelser der er fanget i De Levendes Verden?

Ville i overhovedet komme til at bruge denne her E-rang, hvis det er?

Hvad syntes i generelt? Skriv i kommentarerne så vi kan snuse til jeres idéer og opfange den helt rigtige stemning - That would be great.

- Adminteam

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Gæst Man 7 Jul 2014 - 12:43

Jeg syntes det er en rigtig fed ide. Så hvis man måske fortyder på et tidspunkt, at ens karakter måske er død.. Så kan man ligesom 'genoplive' karakteren på den måde.
Det er en super awesome ide, og jeg ville i hvert til fald tage den i brug, hvis det skulle komme til min karakter døde.
Dog, burde der måske også komme noget med, at de kan gøre sig usynlig for folk.. og der ligesom også kommer en race leder for dem, så de ikke bare rasere verden. xD
Men, der burde måske også blive lavet regler for, hvor tunge objekter man kan løfte.. og hvordan man kan løfte det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Delilah Man 7 Jul 2014 - 12:45

Den idé der er lige nu, er at de skal bruge levende væsners livsenergi til at være synlige - Så når de ikke har nok, kan de ikke holde sig synlige og bliver usynlige for alle(undtagen dem der har spøgelses-relaterede evner)^^

Og vi kigger op på resten af idéerne hvis det bliver aktuelt(altså, hvis der er stemning for det) Wink

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Sean Man 7 Jul 2014 - 12:53

Der bliver (pt. hvad jeg tænker - Det vil være anderledes hvis folk virkelig ønsker det) pt. ingen raceleder for dem.
Dette ville passe bedste, da disse former for spøgelser er døde folk, der "svæver" mellem vores verden og en del af åndernes verden. Ingen ved hvor mange der er eller kan samle dem. Det ville være så godt som (pt.) umuligt at have en raceleder der skal kunne samle dem.
Og hvis de skal være E-rang, og ikke en generel form for..."ekstra race" man kan risikerer at ende som, vil der ikke være en raceleder.

Men ja, resten er jo detaljer som vi er begyndt at tænke over, men som vi endnu ikke har sat sammen, da den kun er på ide-stadiet xD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Gæst Man 7 Jul 2014 - 13:02

Cool. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Delilah Man 7 Jul 2014 - 13:05

Vi har snakket om at det eventuelt kunne blive en normal race, i stedet for E-rang - Så alle range kunne blive det.

Er der stemning for det? Vil i gerne kunne dø og stadig være her, selvom i er A-rang, B-rang eller hvad i nu er?

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Gæst Man 7 Jul 2014 - 13:42

Yup.. :i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Gæst Man 7 Jul 2014 - 16:39

Ja lyder fedt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Camille Man 7 Jul 2014 - 16:50

Jeg synes at de små gespenster lyder som en sjov og forfriskende ide. Smile

Det kunne være rart at de var tilgængelige for alle, simpelthen for de der havde interessen ikke skulle vente en evighed på at få dem . Smile

Rang har aldrig haft min interesse , heller  ikke da jeg var Erang, med Camille her .
Men da jeg lukkede hende ned, og genoprettede hende kort  efter, havde det nogle konsekvenser iforhold til ikke at være Erang mere.

Det jeg vil med dette er et spørgsmål..
Jeg har med Camille emnet langt over Erang , var nr 1 på topposters.
Mistede det hele da hun blev lukket - og sådan er det så bare.
Alle hendes bedrifter og uheldigheder ligger i systemet , så tælles de jo ikke i statistikken mere.

Det jeg synes er lidt....tamt....er at man så kan have brugere der ændrer deres karakter adskellige gange, men gør det på den samme 'bruger' ....det vil sige at selv om karakteren er helt ny, kan den i princippet være Erang.

Jeg ved det er helt Normalt, og det ofte sker....jeg synes bare det giver en rigtig dum skævhed, i forhold til det med rang og at have evner, ting eller...racer ( derfor kommer den lige i mine tanker nu ) Smile

Jeg ville ønske Erang var en mere flydende ting.
At en helt nyoprettet figur, ikke kan have erangs styrker og ting, selv om brugeren bag skærmen har emnet længe - og omvendt....selv om karakteren teknisk set er nyoprettet...kunne Erang genansættes, HVIS historien , start og emner alt sammen er veldokumenteret Smile


Jeg har drøftet det med admins før- og forventer derfor ikke et svar her fra dem - jeg ville bare lufte mine tanker omkring det offentligt , og lægge den tilbage til admin bordet, da en eventuel drøftelse ville høre til det XD
Men jeg stemmer ja til spøgelserne , det lyder fedt Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Gæst Man 7 Jul 2014 - 17:02

Helt enig med C.

Men det er en af de mest kreatíve ideer der har været på siden! og tusinde tak til de fantastiske admins!
Men syntes det med at vente til Erang, er lidt overflødigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Delilah Man 7 Jul 2014 - 17:22

Så tanken om at det bliver en "normal" race er tydeligvis positivt modtaget her. Lovely!

Cam, nu har jeg ikke været med i de foregående diskussioner, og jeg vil ikke gøre det her til en diskussion, men jeg vil alligevel lige kommentere(forhåbentligvis kort) på din kommentar omkring E-rang^^

I mit hoved er rang heller ikke så vigtigt. Men når jeg tænker på hvad det betyder, betyder det at man har udviklet sin karakter, er godt i dybden med den, kender den og ved hvordan man spiller den. Det kan jeg sagtens se. Men! I mit hoved handler det også om brugeren bag karakteren.

For mig handler det mere om, at man som bruger har været aktiv på en side, og får en 'belønning' for at være det. Man kender siden, man kender sin karakter, man var været her længe og er med i fællesskabet. Udenset om man skifter karakter eller ej. Jeg kan sagtens se din pointe, og jeg kender flere brugere på siden(dig inkluderet) der har slettet en karakter højt oppe i rang, er kommet tilbage og har mistet noget.

Og jeg kan godt se at det stinker for folk. Men hvis vi skulle give folk "karakterarrest" og sige at hvis de skiftede karakter ville vi tage deres E-rang væk fra dem, så ville det jo også være ekstremt surt. Jeg mener da også at du første gang fik dit sværd tilbage, eller sådan noget? Der var E-rang? Men hvis vi bare giver spillere fordele fordi vi kender dem, så kunne admins jo i princippet give alle Luke/Arthurs karakterer E-rang, fordi han havde Arason, eller alle Nilles karakterer det samme, fordi hun er i E-rang. Eller med Carolines karakterer.

Det handler om at man skal bygge det op, og får en belønning når man når derop. Hvis man sletter sin bruger og mister en E-rangsrace på grund af det, eller noget andet der er vigtigt for én, så kan man jo altid ansøge om at få det tilbage, og så må det drøftes internt. Jeg vil hverken udelukke muligheden, eller sige at selvfølgelig kan man få det.

Gav det mening? Folk har kommenteret på at jeg skriver forvirrende i dag xD

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Sean Man 7 Jul 2014 - 17:39

Netop fordi der allerede findes så mange E-rangs racer, netop fordi E-rang allerede kan og får så meget udleveret (set fra min side) og har så mange muligheder...
Snakker vi om at gøre det til en "normal" mulighed, så alle har en mulighed. Ligesom ansøgninger til klaner blev nedsat. Ikke alle har gejsten eller generelt bare når helt til E-rang...Og så er det synd hvis der slet intet er til dem også. Smile

Tak for jeres ris og ros, samt jeres spørgsmålstegn.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Camille Man 7 Jul 2014 - 17:54

Min pointe var den du startede med, lige præcis den a man kender sin karakter fra bund fordi den er støbt sammen , ikke i tankerne men faktisk gennem emner ,der alle ligge tilrådighed.

Ergo, ikke fordi man kender en person, men fordi personen bag skærmen har være aktiv....i mit eget tilfælde blandt de ti første...og ikke bare fået den titel fordi andre ( inklusiv mig selv) slettede min karakter så ander rykkede op ) .

Jeg har været her siden sidens start- faktisk før dens start fordi det emne med Sakref var på en helt anden side...også dokumenteret gennem emner.
Så alle de grunde der stilles op....har jeg indfriet og mere til.
Den eneste ting og det er åbenbart en der vægter langt mere end al det andet...er at jeg af personlige årsager har været nød til at lukke ned- teknisk ned.

Jeg har såmæn accepteret beslutningen, men derfor mener jeg alligevel der er en skævhed mellem brugen af Erang.

For mig giver det ikke mening , at en teknisk beslutning vægter så meget.
Mange rpg sider udlover F.eks E rang ved konkurrencer hvor man kan vinde Erang , får det som journalist eller andere ting man laver for siden.

Jeg vil ikke tale om andre brugere i en åben tråd, det synes jeg ikke er fair - derfor holder jeg mig til mig selv XD

Men ja....Camille er aktiv NU , men jeg tror helt ærlig ikke du finder en karakter hvis baggrund ligger mere veldokumenteret i emner, end hendes.

F.eks sværdet.....allerede i starten på en anden rpg sider, var der emner der knyttede Camille til det. Emner hvor Sakref lovede at skaffe hende det. Og hun var på mission for at opnå det. ( uden held XD )
Sværdet er fundet i emner og Eric har dræbt folk der ville stjæle det, så jaaaa.....det er en stor del af hendes historie. Derfor fik lige netop dét betydning for mig, fordi det var en del af en rød tråd der går gennem flere år i min rpg tid. Tre år plus .

Det jeg ønskede man gjorde med e rang, var netop en individuel vurdering, i de sær situationer der kunne komme på tale.
Ikke fordi man kendte folk, ikke om man brød sig om dem eller ej....men er der en rød tråd, kan den dokumenteret, er der noget solidt i fundamentet eller er det bare een glad indskydelse fra en bruger der sender mange ønsker om alverdens ting .
Smile

Men ....som sagt var det ikke for at drøfte min personlige tilgang i denne tråd.
Det var ment som insiration til tanker i admin forummet , om man kunne håndterer Erang mere fleksibelt - eller om man ender på at den måde det forvaltes på nu er den man ønsker.
Lidt selvreflektion er jo altid godt, så bliver man enten klogere eller bekræftigelse i man har valgt rigtigt Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Delilah Man 7 Jul 2014 - 17:57

Det er hermed taget op til overvejelse!(Som sagt, vil jeg ikke diskutere det her, da tråden stadig er viet til Spøgelses-racen xD)

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Camille Man 7 Jul 2014 - 17:58

* Camille er ikke aktiv NU
Mindre fejl af stor betydning XD
Hvor typisk for mig - sorry XD
Det kør lidt stærkt og er måske krydderet med feber , sorry XD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Camille Man 7 Jul 2014 - 17:59

Del - vi er sku enige i del XD. *highfive * XD

Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Sean Man 7 Jul 2014 - 18:42

Jeg vil også sige at diskussionen altid kan tages over PM.
Og så holder vi fokus på spøgelserne, så de ikke forsvinder midt i det hele Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Marcus Tirs 8 Jul 2014 - 1:20

Nu har jeg lige stemt ja til dette tiltag, men jeg må indrømme at jeg også vil udnytte lejligheden til at stille et spørgsmål.
Dette er et helt hypotetisk spørgsmål, ingen skumle eller personlige tanker bag det. Kun nysgerrighed:)
Men hvis vi nu tog udgangs punkt i Marcus, så tror jeg let vi bliver enige om at han teknisk set er død. Så hvordan havde i tænkt jer denne transformation fra et væsen til et andet skulle foregå? Og hvilken logisk tanke kan ligge bag? For, for mig at se ville det for Marcus' side af være en transformation fra død til død?
Dette kunne vel også gælde dæmon racen? Jeg har bare en smule svært ved at gennemskue det helt når det angår de racer der i forvejen bevæger sig på en sti så tæt på døden.

Dermed ikke sagt at jeg ikke elsker ideen! Oh I do! Det giver mange gode spil muligheder for flere racer og historier!
Men jeg vil mægtigt gerne høre adminerne såvel som andre bruger og ders perspektiv på det jeg anser som værende en mindre problematik i forslaget.

(Her til sidst en lille fodnote. Jeg er i øjeblikket uden en fungerende router i huset, så det bliver desværre endnu mindre i ser til mig det næste stykke tid end i plejer. Jeg er ked af det, men jeg arbejder på sagen sammen med Telenor!)

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Sean Tirs 8 Jul 2014 - 8:12

dæmoner er ikke allerede døde. Smile

Men tak for spørgsmålet.
Umiddelbart tænker jeg at....
Det måske bliver noget med at når kroppen er "død" og ikke kan bruges mere, når selve vampyren også bliver slået ihjel, vil det kun være ens sjæl tilbage. Det er jo, normalt, ikke kroppen der bliver flyvsk og til spøgelser, men mere normalt ens..."sind" og/eller "sjæl" - Jeg ved godt der er visse racer som anses uden sjæl. Og det er helt klart en problematik vi lige skal have tænkt lidt mere over xD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Elizabeth Ons 9 Jul 2014 - 14:36

Jeg er glad for i tog min ide op! :3 Jeres beskrivelse lyder fedt, men ja. Enig med Cam og de andre. ^^

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 20:19

Det lyder sejt! Og det giver en masse gode muligheder til ens karakter selv efter døden! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 20:22

synes det er en fed ide, men det skal være som almindelig race og ikke E-rang. Personligt ville jeg nok aldrig vælge denne E-rang. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Elizabeth Ons 9 Jul 2014 - 21:52

Men der burde nok laves nogle stramme regler om, hvor og hvordan man bliver til det her. Det kan være man skal igennem 'et sted' for komme videre til menneske verden efter man er død.

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Delilah Ons 9 Jul 2014 - 22:06

Hele pointen med denne her spøgelsesrace, er at det er en SPECIEL form for spøgelse. Normale spøgelser kan ikke bare gøre sig synlige, kan ikke bare sådan tage folks livsenergi, kan ikke bare sådan rykke på alt muligt. De er ikke rigtigt i den levendes verden. Pointen med de her spøgelser, er at de ikke er normale, så de har netop gået igennem nogle specielle forvandlinger, nogle besværgelser eller noget i den stil, for at blive fanget i de levendes verden/limbo i stedet for i åndeverdenen.

Hvordan vi regner med at gøre det, er dog ikke fastlagt endnu, da vi ville lave en afstemning for at se om folk var up for it. Det ser folk ud til at være, men vi venter nok med at gå videre før Sean er tilbage fra sin lille tur xD

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Elizabeth Ons 9 Jul 2014 - 22:08

Åh xD

_________________
Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Afstemning - Ekstra E-rangsrace? Empty Sv: Afstemning - Ekstra E-rangsrace?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum