Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Something is very wrong -Angela & Barbatos- EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Something is very wrong -Angela & Barbatos- Voteba13Something is very wrong -Angela & Barbatos- Voteba14Something is very wrong -Angela & Barbatos- Voteba15 
Edgar
Something is very wrong -Angela & Barbatos- Voteba13Something is very wrong -Angela & Barbatos- Voteba14Something is very wrong -Angela & Barbatos- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Man 8 Sep 2014 - 21:25

Let påklædning bar hun denne eftermiddag. En let sort kjole var ret enkel, men hun skulle jo også have lavet en opereation. Hun havde ikke nævnt det for nogle familiemedlemmer eller venner - de skulle ikke tale hende fra det - i kamp imod Julian havde hun brug for bedre færdigheder, hvis det var muligt. Derfor havde hun søgt lidt på det sorte mareked og fundet frem til en med erfaring og kontaktet denne Angela. De skulle mødes her. Et lille øde sted inde i byen, hvor ikke mange kom forbi, hvis de gjorde - bemærkede de knapt nok, hvis der skulle ske nået omkring dem. Stella kiggede omkring sig. Vejret var tørt. Grå himmel med tegn på, at der nok ikke ville blive ved med at være så tørt. Stella havde intet spist det sidste døgn - hvilket hun mente var et eller andet med man skulle under diverse forhold. Ikke at hun havde forstand på nået af det, for det havde hun i hvert fald ikke. Derfor var hun nok lidt spændt og en del nervøs - for at se om det overhovedet kunne lade sig gøre. Hun havde skam pengene, og havde gemt dem godt, så hvis Angela skulle snyde hende på nogen måde - ville det kun være Stella der vidste, hvor betalingen var. Halvdelen først og den anden del efter så hun var sikker på, at tingene kom til at gå som de nu engang skulle. Håret var sat op i en højhestehale der blottede hendes ansigt. Hun ventede på at Angela ville kontakte hende på mødestedet - så hun kunne føre hende hen til stedet, hvor tingene skulle ske. Det måtte gerne være snart inden Stellas nerver ville få hende til at vende om - nej nu måtte hun altså blive - det kunne da ikke gå helt galt - eller jo alting havde jo sin konsekvenser ikke sandt?

[Ved ikke om det overhovedet kan bruges men her Smile ]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 21:33

Til tiden, ikke et sekundt før og ikke et sekundt efter, stod en høj skikkelse i åbningen til den lille gårdhave som de skulle mødes i. Skikkelsen trådte ud fra skyggen, og blev tydelig i lyset. En kvinde, pakket ind i en lang sort millitærlignende jakke, sorte stramme bukser, og en langærmet bluse med rullekrave. Hendes fødder var pakket inde af sorte sammensnøret militærstøvler, og ud over dette havde hun en sort skuldertaske fyldt til randen med ting og sager. Hendes hår hang omkring hendes ansigt og lå blødt på hendes skulder, kvinden havde en stor barm, der som regel blev brugt til at lokke bytte med sig, men det var ikke tilfældet denne gang.
Han lagde hovedet på skrå "Stella?" hendes stemme var kold og hendes ansigt udtryksløst, hun søgte bekræftelse i at det væsen der stod foran hende var Stella, men havde en klar ide om at det var det, lugten af dæmon kunne hun nemlig ikke tage fejl af. I 4 hurtige skridt stod hun blot 20 centimeter fra Stella, og inspicerede hende "hvornår har du sidst spist? Hvilke ændringer ønsker du foretaget, og vigtigst af alt, har du min betaling? hun havde på fornemmelsen at betalingen skulle foregå i 2 dele, men Anige havde endnu ikke mistet en patient ~mod vilje i al fald~ så vidste at hun kunne modtage den anden halvdel når det var overstået. "stå stille" Befalede hun med hendes kolde tone, og gav sig til at mærke på Stella, ikke på en ubehagelig måde, men nærmest masserende og afslappende, hendes kyndige hænder gled op og ned af Stella's arme, hals, hænder, mave, og ryg, hvorefter hun satte sig på huk, og mærkede på Stellas ben "slap af, jeg er læge" sætningen kød meget kliche agtig, men hun mente det skam, hun havde ingen seksuel interesse i Stella, men så hende nærmest som et objekt. Efter at Stellas ben havde fået en grundig 'massage' og inspicering, rejste Anige sig hurtigt op. Deres ansigt var ikke langt fra hinanden, og hun invaderede nok for alvor Stellas private rum, de sorte øjne med rød ring omkring, så så dybe og uendelige ud, som om der var evigt mørke, så uendelig grusomme at selveste Satan ville være stolt af dem "det her et kun en forundersøgelse, der kommer mere når du ikke er i offentlig rum" hun trådte et skridt tilbage og så på lettere skeptisk på Stella "fulde race?" hun hentyede til hvilken klasse af dæmon som Stella var, og rakte derefter en hånd frem "betalingen" der var intet 'må jeg bede om' eller 'er du sød' og da slet ikke 'er det okay med dig at jeg...' hun var kontant og spildte ikke tiden på formelle sager, det var trods alt ikke dem der var sjove.






//Det kan fint bruges! Håber det er okay at jeg fumler sådan rundt med din karakter? Ellers må du lige sige til! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 21:53

//Det er skam iorden, så længe du ikke skære arme og ben af hende så xD //

Så snart den kvindelige skikkelse trådte op foran hende og sagde hende navn - nikkede Stella en enkelt gang. "Igår. Mere styrke, smedighed og gerne også hurtighed. Og ja selvfølgelig har jeg det." Svarede hun hurtigt uden at tøve det mindste. Hun stod stille og prøvede at lade hver med at diskutere med sig selv, om det nu var det klogeste valg der her. Da lægens hænder begyndte at tjekke hendes krop stod hun blot stille og kigede ud i luften. Hun fjernede opmærksomheden fra hvad lægen havde gang i - en evne hun havde udvilket sig efter de mange gange hun faktisk havde været udsat for voldtægt. Stella kiggede ind i øjnene på kvinden - de mindede hende næsten om den måde hendes egne havde været dengang hun havde været koldblodig og ligeglad med andre. Hun bebrejdede ikke kvinder der var kolde og modbydelige - medmindre det var virkelig til at gå udover Stellas grænser... men lægen havde jo ikke ligefrem gjort hende nået. Endnu. Stella nikkede blot til det næste der blev sagt og holdt et fast blik på kvinden. "Bloddæmon." Svarede hun hurtigt. Betalingen. Stella tog den første pose op med den pæne sum guldmønter, som hun havde hugget fra hendes brors penge lager - og selvfølgelig var der en pose til. Ikke fordi, at Stella ikke regnede med det skulle gå okay nok. Hun nikkede så til kvinden om, at hun var klar.

[Du kan faktisk bare styre hende... det har jeg intet imod. Altså, hvis du sætter hende under bedøvelse senere osv. Smile ]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tors 11 Sep 2014 - 20:28

//Syntes den har stået stille længe nu, så jeg springer bare ind, håber i kan tilgive mig Wink

En stor skikkelse trådte roligt tættere på de to Dæmoniske kvinder, denne skikkelse var i ført et par sorte løse bukser, en åben mørk duster coate, og sort tank top, og en bredskygget hat, en stor stenhånd kom op og fjernede hatten, "En fornøjelse at se dig igen Angela" sagde han og tog et godt sug af sin cigar, han kastede et hurtigt men utroligt detaljeret kast med øjnene på hende som Angela stod sammen med, intet undgik det ellers rolige blik, man kunne tydeligt mærke der var en mere åbenhed og varme ved ham end de fleste Dæmoner, han var langt mere gentleman end nogle andre Dæmoner han havde mødt i sin tid, han tog de sidste sug af cigaren inden han slukkede den i hånden og lod den falde til jorden imens han atter tog hatten på, "jeg har taget de ting med du bad om, er det hende her der skal en tur under dine kyndige hænder?" spurgte han og pegede på Stella, "det må du undskylde," han rakte stenhånden (højre hånd) frem imod hende, "navnet er Barbatos"


Sidst rettet af Barbatos Tirs 16 Sep 2014 - 8:44, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tors 11 Sep 2014 - 20:38

( Det er iorden venter alligevel også bare på Angie Smile )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 15:10

// undskyld jeg ikke har svaret! Jeg har været til bryllups tam tam siden torsdag, og på arbejde søndag, så har ikke haft tid, jeg blev bare pludselig stresset og glemte helt at skrive det! Undskyld! Jeg svare i aften! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 17:51

Det er skam helt i orden Smile! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 18:27

Angies ansigtsudtryk ændrede sig ikke en enkelt gang, som manglede hun noget inden i.
Hun tog imod posen, vejede den i hendes hånd, der havde nok mønter igennem hendes hænder til at hun vidste hvor meget det skulle veje, og desuden ville det være værst for denne Stella, hvis hun forsøgte at snyde hende. Posen blev lagt i tasken, i en af de utællelige rum. "hmm" mumlede hun, ide hun hørte tunge fodtrin, hun vidste hvem det var, og fjernede ikke blikket fra Stella. "Dette va første del af undersøgelsen, den lettere overfladiske undersøgelse, jeg er langt fra færdig" hendes stemme var som is, og der var intet medfølelse eller venlighed at spore i den. Hun vendte sig halvt, så hun stod med siden til stella, og kunne se Barbatos "du ved godt hvad det der gør ved dine lunger ikke sandt? på trods af at du er dæmon" hun svarede ikke på hans høflige kompliment. hun vente sig igen mod Stella, og en hurtig hånd gled ned i en af hendes lommer, som fandt en lille læderpose, som hun kastede til Barbatos, og forventede selvfølgelig at han greb den præciskastede pose "Det er en muteret muses lunger, som er blevet udsat for cigaret røg i 3 måneder" lungerne var helt grå, og blodårene på lungerne så mørke ud. "de er muterede med dæmonblod, der er selvfølgelig ikke i den rette skala, men du forstår" hun ventede på at Stella havde sagt goddag til Barbatos. "smidighed?" et koldt smil gled over Angies læber, det så helt forkert ud, helt kynisk. " Er du allergisk over for noget? Og er du tideligere blevet opereret? I så fald af hvem, hvor og mod hvad?" Dette var de sidste spørgsmål som Angie havde til Stella... For nu. Hun ryggede rundt med Stella så hun u stod foran Barbatos, alt imens hun roede i tasken efter noget "Grib" kom det hurtigt fra Anige til Barbatos, hvorefter hun hurtigt stak en kanyle i halsen på Stella, som øjeblikkeligt ville få hende til at miste bevidstheden. "Du er manden, du slæber" hun regnede med at Barbatos ville gribe Stella, og hvis ikke... Ja så var der jo heller ikke såå langt ned til jorden. Hun vendte ryggen til ham og gjorde tegn til at han skulle komme med, selvfølgelig med Stella.
"jeg har fået bygget mig en lille smedje udenfor mit... værksted?" Hun smagte på ordet, og blev enig med sig selv om at det ikke skulle kaldes det. Det var som sådan ikke en smedje, det var blot en stor 'oven' som kunne blive varm nok til at smelte de fleste metaller "Så hvis du skal lave noget om, eller noget i den stil, så kan du gøre det der, desuden kan du tage mål til nogle andre ting som hun også skal have lavet... Jeg har selvfølgelig betaling" Hun var effektiv og informerende, men der var intet humant over hende overhoved. Hun havde bedøvet Stella af flere grunde, dels skulle hun ikke se hvor hun boede, dels på grund af stress, men også for at få den første smugle gift i hende. Efter noget tid hvor de havde gået kom de til en lille vogn med en hest foran "Så skal du ikke bære hende længere, læg hende og dit udstyr i vognen, det går lidt hurtigere" Hun ventede tålmodigt på ham, men så snart han var kommet ombord satte hun igang. Efter godt en halv time, var de kommet til en skov. Hun trådte ud af vognen, spændte hesten af og satte den ved et vandtrug, som virkede til at være det eneste i miles omkreds. "Vi går her fra, jeg går ud fra at du kan have det hele?" egentlig regnede hun med at Barbatos kunne have både Stella og hans udstyr, men tilbød sin hjælp med at bære.
De skulle gå i godt et kvarter mere, før de kom til en hytte. Godt midt i en dal, omgivet af en masse træer, så det var godt gemt, fandt man en ny restaureret hytte, den så knap så primitiv ud som den engang havde gjort og de fleste ting så nye ud, både vinduer og taget var nyt, og døren var tyg med stål på ydersiden. Der kom lys ud fra 2 af de i alt 4 vinduer som hytten var udstyret med. Trådte man ind i denne hytte ville man se et stort træbord med ståloverflade, som var så klinisk ren at det skinnede, ved siden af dette store bord var et mindre bord, det var udstyret med små skuffer og en mindre hylle nederst, dette bord var fyldt med alverdens avancerede redskaber, alle lavede i kirurgisk stål og ikke fra denne verden. Rundt om i lokalet var der fyldt med hylder, hvor de verse krukker, glas og potter, alle fyldt med mærkelige sager, og alle med underlige navne, som kun Angie kendte betydningen på. Der hang diverse urter ned fra loftet, og en stor olielampe i loftet lyste det hele godt op. Ud over den store lampe, var der adskillige mindre lamper, som stod på underlige fødder omkring det store bord, så man kunne få lys fra enhver vinkel. Der var en nyrenoveret vask og en pumpe så rent vand kunne komme ind i huset uden at man skulle gå for at hente dette. I hjørnet stod en lille stol, et bord fyldt op med bøger og journaler og en kakkeloven der næsten var gået ud. For enden af dette rum var der en dør som ledte ind til et mindre rum, hvor der i midlertidig var mørkt og låst indtil. Angie åbnede døren for Barbatos, så han kunne træde ind "bare sæt hende op af døren, hun vågner inden så længe, og det friske luft vil hun have godt af" Hun tog sin jakke af, han den på en af knagene, som holdt flere tasker, jakker, kitler og forklæder, alt sammen i snorlige rækker. Hendes støvler blev taget af og hun iførte sig nogle andre sorte sko, som var helt rene. "Vask dig og tag dine sko af" beordrede hun, der skulle være hent herinde. Stella som nu sad op af den åbne hoveddør, halvt inde og halvt ude, blev nu klasket blidt i hovedet af Angies hænder "vågne vågne" kom den kolde stemme, hun havde sat sig foran Stella på huk, så de var i øjenhøjde. Barbatos, kunne nå enten gå i gang med at måle hende, eller blot vente på at hun kom til bevidsthed, eller noget helt tredje, det måtte han om.




//Igen undskyld, jeg håber dette kan bruges, ved godt at jeg hundser lidt rundt med jer ^^' men det vare ikke ved xD! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 18:49

Barbatos, du svare bare før mig. Så giver det nok lidt mere mening Smile
Og det er okay med mig, så er jeg sikker på, hvad der sker Wink //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 9:14

Barbatos havde med lethed haft grebet den lille pose Angela havde kastet til ham, og det eneste svar han havde givet på indholdet havde været "ja et eller andet skal man jo dø af" ikke at det ikke var helt ufarligt at sige til en person som Angela, hun havde langt flere måder at tage sig af personer end Barbatos havde smede værktøj, ligeledes, dog lidt uforberedt havde han også grebet Stella, og let lagt hende over skulderen, "det skulle du da ikke have gjort" han lød næsten smigret, og fulgt med Angela hen til den lille vogn hvor han lagde Stella nogen lunde bekvemt, og satte sig selv ind også, "selvfølgelig kan jeg da have det hele" sagde han og lagde atter Stella over skulderen, og hans udstyr havde han også massere plads til,
Han satte som han fik besked på Stella i dørkarmen, "og hvad så hvis hun vågner mens vi forbereder, vil hun så ikke måske begynde at valse rundt?" spurgte han og gik ind i den lille smedje afdeling, "det må man give dig, utrolig pæne lokaliteter"
han satte sine støvler af der inde, samtidig med han tog hatten af og tog en grundig vask i smedjens balje, og sørgede for at få sterile hænder inden han fandt det værktøj han havde med til Angela med, og lagde dem på en metalbakke, han knejsede let med nakken, "du sagde du skulle have noget mere udstyr, hvad tænker du på du mangler?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 15:43







//undskyld jeg ved det er noget rod med al det skriveri off-game inde i emnet, men altså! Stella, du svare før mig ikke ?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 15:45

//Synes det gør vi lettere som tre i emnet for overblik om, hvems tur det lige er xD Eller bare lidt xD
OVervejer lidt om du ikke bare skal svare, der ikke så meget jeg rigtig kan skrive endnu, så bare leg lidt med Stella til ja det hele går igang og jeg skal spille hendes fejl, medmindre det er nu xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 15:51

//altså hun skal bot kort svare på nogle spørgsmåpl, undersøges lidt mere, og så går hendes operation igang.... og SÅ er det nemlig det går 'rigtig' igang xD
Jeg kan godt svare nu, så svare du igen, og så svare Barbatos, og så mig og så Barbatos og så mig (fordi du er bedøvet på det tidspunkt vil jeg gå ud fra) Og så kommer den nye rækkefølge (som vi lige skal have fundet af) æææhhæhæ jeg ved ikke om det gav mening? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 15:52

Det gav skam fint mening. Men lad os sige det. Så svare jeg i små afsnit bagefter dig nu Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 17:08

Angi skævede til Barbatos som høfligt gjorde som hun bad om. Det behagede hende, at han hverken stillede spørgsmål eller protesterede når hun gav ham besked på noget. Det var også en af de grunde til at han var hendes fortrukne  valg. Hun så hvordan han vaskede sig, og stillede sig tilfreds med det. 'smedjeafdelingen' var i et lille 'rum' for sig, der var en gang fra huset på knap halvlanden meter, og så kom den lille smedje, hun havde bygget ekstra for Barbatos, han skulle jo gerne kunne fremstille hvad hun havde brug for, når hun havde brug for det. Smedjen var udstyret med en dør, ud til og en mulighed for at lukke af ind til selve huset, ud over dette havde den skodder som kunne åbnes så lyset udefra kom ind, og så der kunne komme luft ind i det der nok ville blive et varmt lokale. I loftet hang en stor lampe, som ud kunne luse lokalet godt op, men ilden fra selve smedjen kunne også gøre sit.
Hendes øjne blev igen rettet imod Stella, hvis øjne langsomt åbnede sig, hun ville nok føle sig svimmel, men grundet hendes fasteperiode havde hun ikke rigtig mulighed for at brække sig. "" Er du allergisk over for noget? Og er du tideligere blevet opereret? I så fald af hvem, hvor og mod hvad?" gentog hun, efter hun havde klappet Stella endnu et par gange på kinden. Angie rejste sig imens Stella kunne komme til sig selv, hun gik først over til sit lille bord ved siden af operationsbordet, hun åbnede en skuffe og tog en lille kasse op, derefter gik hun over til stolen og reolen med alle bøgerne, hun tog her nogle tegninger op og gik så hen til Barbatos. Hun rakte ham begge ting, rørte han hendes hud ville han kunne mærke varmen derfra, hun var meget varmere end de fleste andre væsner dog i dette stadie, ikke var nok til at brænde ham. Åbnede han æsken, ville han se en masse små kanyler, de var utrolig tynde, og det var umådelig svært at lave sådanne præcise ting, men hun havde vel lov at spørge ham? Hun lagde tegningerne på et bord som også var i den lille smedje, det viste billeder af buet metal som havde samme form som en knogle, dog ville det ikke dække hele vejen rundt. "Jeg ved ikke om du kan lave kanylerne, og om du i det hele taget ved hvad det er, men jeg kan give dig en tegning af dem, som du kan gå efter, men det er ikke det vigtige lige nu, dem skal jeg bare bruge senere... nok ikke idag. Det jeg skal bruge er buet metal, som kan formes omkring hendes knogler, vi skal lige måle knoglerne først, men standartformen er tegnet her, så du bare kan gå i gang mens jeg måler, det skal helst laves i stål eller aluminium, hvis det kan lade sig gøre. For en gangs skyld ændrede hendes ansigtsudtryk sig, og formede i få sekunder en spørgende mine, men faldt så tilbage i det neutrale, ufølsomme udgangspunkt. Hun ventede kort på svar men forlod ham så, uanset om han havde nået at svare hende eller ej. Han kunne vel få lidt arbejdsro? Hun gik ind på det lukkede værelse, og kom kort tid efter ud igen, med noget stoflignende i hånden. Hun gik hen til Stella, som for håbentlig var ved bevidstheden nu. "tag den her på" kom det kort fra hende, inden hun gik hen til bordet igen. Det var en stor bluse bluse af en art, i glat materiale, med en meget bred hals så man let kunne komme til, og så var den relativt kort, den ville ikke engang gå til hendes knæ, men det var heller ikke dens formål at dække Stella til, nærmere omvendt. Læg dig her" beordrede hun og pegede på det store bord, som hun skulle ligge på de næste timer. Efter at Stella havde lagt sig, gik Angie igang med en større undersøgelse. Hun rev, strakte og målte Stella, hun masserede hendes muskler, målte hendes puls, tog underlige redskaber fra en anden verden frem, således at hun kunne lutte til både hjerter og lunger. Hun satte Stella op og trykkede på hendes hals "gør det her ondt?" dette spørgsmål kom flere gange mens hun lavede noget, ikke fordi hun var bange for Stellas velbefindende, men fordi hun undersøgte hendes sundhed, og hvor vidt hun kunne operere hende. "Host" kommanderede hun, små ufølsomme komandoer, som hun forventede at Stella gjorde. "Er du indforstået og bevidst om hvilke bivirkninger og hvilke principper du har sagt ja til?" Angie gik hen til hendes taske, tog sprøjten fra før, lukkede døren og gik hen til bordet med den. Adskillige flasker og andre ting blev stillet rundt omkring inden for en let rækkevide, deriblandt noget der lignede sener fra en ukendt tidligere levende kilde. Uanset om Stella havde svaret ja eller nej til spørgsmålet ville Angie fortsætte hendes procedure. Hun fyldte sprøjten fra før med noget som havde en lilla-ish farve og sprøjtede den i Stellas arm It's just good business.... Og lidt af sikkerhedsmæssige årsager" et koldt smil listede sig frem på Angies læber, mens hun fyldte sprøjten igen, denne gang med en klar væske "godnat" kort efter Angie havde sagt dette, ville Stella opleve en kløen i hendes arm, som resultat af den 'gift' som Angie netop havde givet hende, men hun ville ikke kunne nå at reagere, for i samme nu ville Angie bedøve hende. Angies smil forsvandt, sammen med alt hvad Stella ellers kunne se og mærke.
Angie gik ind til Barbatos med målende "jeg starter med at forlænge hendes scener, det bliver noget af et arbejde, så giv du dig god tid til at lave dem her, de skal være meget præcise" hun lød nærmest streng og insisterende da hun sagde det sidste, men tvivlede egentlig ikke på ham. "husk at sterilisere dig, og remedierne du kreere til mig, inden du kommer ind til mig" Derefter gik hun ud igen og lod ham arbejde, hun iførte sig et forklæde, og bandt en maske af stof omkring munden, hendes hår blev sat op og hendes arme vasket op til albuerne, før hun gik hen til Stella igen.
Stella blev dæket af en salve der dræbte alle bakterier på hendes hud, derefter gik de kyndige hænder igen, noget som de havde gjort over en million gange, de skar først hendes arme op, sprættede scener fra hinanden og hentede nye fra en krukke, som hun havde fra en anden dæmon... hvis liv nu var slut. Der blev pumpet adskillige ting ind i hendes muskler, som skulle styrke dem, "Hmm" mumlede Angie under processen *Gad vide om? .... man kan vel lige så godt bruge hende som forsøgskanin* hun fyldte en sprøjte med noget rødt, som havde noget skindende i sig, og sprøjtede det ligeledes ind i Stella. Og et tungere hjerteslag end de andre kom fra Stellas krop *interessant* Angie fortsatte, vendte og drejede Stella, skar hende op på alle leder og kanter, det eneste der ikke blev skåret i, var hendes mave, bryst, underliv, og baller. Alt dette lod hun være.
Hun var efterhånden klar til at få remedierne fra Barbatos, de skulle styrke hendes arme og ben, som nu skulle være i stand til at udholde mere styrke og smidighed, så de var mere robuste. Scenerne var syet sammen med præcision, musklerne havde nåle i sig, som skulle øge blodcirkulationen, i de muskler som havde fået sprøjtet noget ind i sig, imens hun var bevidstløs. Hun lignede noget der var obduceret, og der var en del blod på gulvet og bordet, men ikke nok til at Stella ville dø af det. Et primitivt drop lavet af en ledderpose og vene sad i Stella, som tilføjede blod til hende, fra en bloddæmon med samme blodtype som Stella. Der var tænkt over hver eneste detalje, og alt gik som det skulle. "hvor langt er du Barbatos?" råbte hun ud imod  smedjen, mens hendes hænder med forsigtige elegante og præcise strøg syede et af de mange 'huller' sammen.





//Superb, så gør du bare det ;D!!! //


Sidst rettet af Angela Morituri Lør 20 Sep 2014 - 16:56, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 17:29

Stella nåede knapt nok at sige nået før kanylen var i hendes hals, og hun kort gav et gisp fra sig - inden hun faldt imod jorden, men blev grebet - hvilket hun alligevel ikke var vågen nok til at huske.
Stella kunne hører lidt stemmer, og synet blev klare og klare da Angelas stemme star igennem hende. "Nej det er jeg ikke. Heller ikke opereret før." Svarede hun hurtigt, men lidt sløv i Stemmen, før hun ellers hurtigt tvang sig selv på benene. Hun skulle lige finde balancen men det var ikke nået man ikke kunne se hun arbejdede med.
Snart kom den mystiske læge til syne for hende i hel figur, og det gjorde hun holdt vejret ganske kort. Hun modtog det glatte stod i sine fine slanke hænder og nikkede kort inden hun så klædte sig af sin kjole og skiftede til trøjen - om det var meningen eller ej - Stella nikkede kort til orderen fra Angela, og gik hen og og lagde sig hvor Angela pegede uden at tøve. Stella åndede forsigtigt ud og kiggede blot fremfor sig imens Angelas berørelser på hende var som vinden henover hende. Om det gjorde ondt? "Nej." Svarede hun kort og lyttede så til den næste ordre hun fik. Stella hostede lidt, lidt unaturligt for en dæmon, medmindre det var blod man begyndte at hoste op af. Stella nikkede kort til det næste Angela formulerede om. Alt havde bivirkninger, men hvor tit var det lige, at det skete? Stella kunne mærke sprøjten komme indunder hendes hud og trykket fra da væsken flød ind i hendes årer. Dertil blev hendes blik mere og mere sløret til hun til sidst ikke mere kunne se, og var reddet væk fra, hvad der forgik omkring hende, og ventede blot på at hun ville vågne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 21:45

"jeg kan se om jeg kan lave disse kanyler, i alt fald kan jeg eksperimentere lidt med noget nyt jeg er ved at lære´, som gør det muligt at få tro kopier af ting," han tog glædeligt imod de ting Angela rakte til ham, nye udfordringer, ny læring, der var intet bedre end dette, da Angela forlod ham i den lille smedje sørgede han for at lukke alle vindduer og døre der ind til, før han satte en livlig flamme i gang inde i ildstedet, han trak det tunge forstykke på så ikke ilden skulle få fat i hans tøj, han satte et smelte kar over og begyndte at smelte diverse metaller i forskellige kar
Da Angela atter kom ind til ham med mål over knogler, og de instrukser som fulgte med nikkede han blot og bad det blive lagt på bordet, han måtte skygge for sine øjne over det klare lys som kom inde fra hendes rum i forhold til det dunkle lys hans smedje kastede,
han studerede kort de noter hun var kommet ind med, hendes kanyler havde han valgt at lave et aftryk af til at starte med, og derefter fylde formene med det flydende metal for at få det bedst mulige resultat,
derefter påbegyndte han arbejdet med det metal der skulle omkring Stellas knogler, noget af et projekt, og vanskeligt at gå med måtte det da være, trods det ikke var meget metal hun skulle have i kroppen var det alligevel tunge sager frem for bare en knogle,
Lige da Angela kaldte på ham inde fra det andet rum havde han trukket de sidste knogle afstøbninger op af det kolde vand som var i en dyb balje, "de sidste er lige blevet færdige" svarede han tilbage, og åbnede et par vinduer en smugle for at få det værste damp væk, han gik hen til døren som adskilte de to lokaler, tog forstykket af, og foretog en grundig vask af sig selv og metallet inden han åbnede døren på ny, "det er lige her" han kiggede kort på Stella som lå på bordet, og alt det andet Angela havde sat op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tors 18 Sep 2014 - 21:21

///undskyld, men svare først imorgen xS Jeg er ked af at det går gå langsomt med at svare, er bare presset lidt for tiden ^^' undskyld!!!! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Tors 18 Sep 2014 - 23:04

/HElt okay, svare nok ikke før Lørdag engang, men derfor kan i jo sagtens fortsætte til jeg skal blandes ind Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Lør 20 Sep 2014 - 17:35

Synet som mødte Barbatos var nok lidt abstrakt for ham, der var en del blod på bordet og gulvet, krukkerne var fyldt med alverdens mystiske ting, og organer, for slet ikke at snakke om Stellas åbne krop, hvis hud havde fået et gulligt skær af den salve som der var på det. Angie vendte sig i en elegant bevægelse mod Barbatos, hendes hænder var løftet, i den ene hånd var der en nål, og den anden havde en tang til at holde huden sammen eller skille den ad hvis hun ønskede det. "glimrende, glimrende! Det ser storartet ud! Jeg formoder du havde allomineium eller stål? De er tynde nok ud, så er de ikke så tunge" Angie lagde redskaberne fra sig, og gik over til Barbatos, hvorefter hun tog en af metalstøbningerne i hånden og vejede dem "hmmm" mumlede hun og studerede dem nøje "godt håndværk... som altid, jeg tror de kan bruges" Hun gjorde et nik med hovedet som tegn til at han skulle følge efter med resten af afstøbningerne. Angie vaskede dem af igen og smurte ligedes salve på disse afstøbninger, man skulle nødig putte ting i Stella som ikke skulle være det. I én elegant bevægelse var Angie igen tilbage ved Stella med alle redskaberne, den glidende bevægelse fortsatte, da hun trak en af skufferne på det lille bord ud, og fandt en stofmaske som lignede den hun havde på, og rakte den til Barbatos "tag den på" kommanderede hun, kastede den til ham og lukkede skuffen. Hun studerede igen både Stella og remedierne hvorefter hun begyndte at montere dem omkring knoglerne, hun tog et lille stykke allomineium fra hendes bord og varmede hendes ene finder på således at hun kunne smelte allomineiumen sammen omkring hendes knogler. Angies bevægelser var så præcise at hun ikke engang var tæt på at ramme nogle af stellas nerver eller andet, kun afstøbningerne blev rørt og intet andet. De passede perfekt, et godt stykke håndarbejde, og hun nikkede godkendende til Barbatos. Derefter gik efterarbejdet igang, Stella blev lukket sammen, hendes åre blev brandt sammen enkelte steder, og sårene var så små at de var svære at få øje på, hun gjorde sig utrolig umage om at lave så lidt skade på Stellas hud som muligt, således at det ville være svært at se de få ar som hun uundgåeligt ville få. Nålene blev pillet ud af hendes muskler, og droppet blev fjernet fra hende. Der blev sprøjtet lidt flere ting ind i Stella, ikke mindst en sidste dosis 'gift' som hun ville give Stella.
Stella blev vasket ren og et afløb under bordet blev åbnet, Angie kastede vand på gulvet, der blandede sig med blodet og løb ned i, så i løbet af et lille kvarter var der helt rent igen.
"nu er der kun tilbage at vente" Hun så på Barbatos, og satte sig i sin lænestol i hjørnet, hvorefter hun nikkede imod en skammel han kunne tage. "så, hvordan har forretningen det?" Hun så af og til over mod Stella for at se om hun var ved at vågne, hvis hun havde givet Stella den rette dosis af bedøvelse skulle der ikke gå mere end 10 minutter før hun ville vågne, men hvordan ville hun mon reagere på den blanding om Angie havde givet hende under operationen?
Det var en blanding af mørkelverblod, en mixtur som skulle hæmme ens smertesans, og engleblod til at booste adrenalin og kræfter, den effekt havde engleblod i al fald for det meste på dæmoner... Godt nok var dette kun en midlertidig effekt, som ville gå væk efter et par timer, men det ville være interesant at se hvordan hun reagerede på denne blanding, mørkelverblod havde det med at få folk til at hallucinere, men det gav i visse tilfælde en hurtigere reaktion, midlertidigt.
Hun rettede igen hendes opmærksomhed mod Barbatos, hvorefter hun rejste sig, tog masken og forklædet af "du kan også tage din maske af, nu hvor hun er lukket sammen" hun rakte hånden frem imod ham, for at tage imod den, og hvis han gav hende den ville hun tage den med og ligge den i en kurv det anede lokale, hvor beskidte ting hørte sig til. Gav han den ikke til hende, ville hun blod ligge hendes eget i kurven. Da hun kom tilbage, satte hun sig atter i stolen, med blikket rettet mod Barbatos.




// Undskyld at det blev så kort, og undskyld ventetiden... igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Lør 20 Sep 2014 - 17:56

//Det er da en pæn længde? Smile Skal jeg svare nu eller Barbatos? ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Lør 20 Sep 2014 - 17:58

///æhæ tak ^^' ....... jeg aner det faktisk ikke xD Passer det ind nu? For Barbatos kan jo sagtens svare på mine spørgsmål selvom du måske svare nu... ej jeg aner det ikke... gør som du finder bedst xD! Det hele virker vil jeg tro xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Lør 20 Sep 2014 - 17:59

//Svare bare nu så. Men skal lige hente nået først. Men så bliver rækkefølgen vel: Dig, mig også Bar? Smile Skal vi ikke bare kører efter den ^^? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Lør 20 Sep 2014 - 18:00

/// JO! yaaas en rækkefølge!!! Den trænger vi til xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Gæst Lør 20 Sep 2014 - 18:01

//Jep. Tænkte jeg også xD! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Something is very wrong -Angela & Barbatos- Empty Sv: Something is very wrong -Angela & Barbatos-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum