Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Vi lever stadig! (Admin nyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba13Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba14Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba15 
Jake
Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba13Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba14Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba15 
Lori
Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba13Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba14Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba15 
Edgar
Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba13Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba14Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba15 
Valentine
Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba13Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba14Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba15 
Abigail
Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba13Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba14Vi lever stadig! (Admin nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Vi lever stadig! (Admin nyhed)

2 deltagere

Go down

Vi lever stadig! (Admin nyhed) Empty Vi lever stadig! (Admin nyhed)

Indlæg af Sean Tors 6 Nov 2014 - 18:48

Hejsa kære Underworld!

Jeg har faktisk intet vigtigt at sige. Jeg vil blot gøre opmærksom på at vi admins stadig er her og holder øje med jer, trods vi heller ikke er de mest aktive for tiden.
Jeg vil gerne beklage for den ekstra ventetid der er på visse ting, vi admins skal klare. Smile

Nå...
Men jeg har stadig et par småting, som jeg lige så godt kan få fyret af:

Gifs!
Vi havde en kort snak om Gifs. Normalt er det fint nok, og mange af dem er faktisk flotte, men vi vil gerne opfordre folk til at tænke over hvor de bruger dem. De er ganske fine på profilen eller som underskrift, men det kan være for meget (og direkte distraherende) at have dem som profilbillede. Visse folk kan ikke udelukke de evige bevægelser og kan få problemer med at besvare emner med personen.
Dette er IKKE et forbud. Blot en "Husk at tænk" -besked Smile

Nomineringer!
Ja! Til de få af jer der måske har opdaget det...
Vi har altså fuldstændig glemt nomineringerne og haft for travlt med vores liv til at komme i tanke om dem...Til jeg huskede dem i dag.
Nu må vi se hvornår vi får opdateret det. Forhåbentlig snart. Smile

Racelederne! Jeres historier...
Blot en reminder til racelederne: De fleste af jer har lovet mig jeres historier, når i fik tid. Jeg vil blot finde jer om den. Jo flere historier jeg får, jo før kan jeg udarbejde en liste over raceledernes historier, så folk altid kan få opdateret deres spil. Det er selvfølgelig frivilligt, men det er fedest, jo flere historier vi får med! Smile

Meld jer ind i jeres race!
De fleste af jer vælger jo en normal race og skal ikke vente på den, beklageligt, lange ventetid på at admins godkender eller afviser en ansøgning. MEN! Selv om I har en fantastisk profil, kan vi ikke give jer farve, før i melder jer ind i en race. Husk det nu!
Hvis I ikke ved hvordan i gør, skal i endelig blot skrive! Det skal ikke holde nogen tilbage. Smile

Chokolade!
Åh ja, folk har bemærket at folk ikke er forfærdelige aktive for tiden og savner selskab. Dog er det sådan at folk har travlt med så mange ting og her mest tid til selskab i weekend og ferier. Dog...Er der kommet en teori om at det er fordi vi mangler chokolade!
Så jeg blev bedt om at sørge for mere chokolade på siden!
Derfor...
*Deler chokolade ud til alle*

Nå...Det var bare for at bevise vi stadig er her og holder øje med jer. Skriv endelig hvis der er noget. Spørgsmål, ris, ros, lyst til at emne...Og vi vil vende tilbage til jer så hurtigt vi overhoved kan! Smile
Håber andre har haft lige så fantastisk en dag, som jeg her. Og at den forhåbentlig vil fortsætte lige sådan!

Mvh
- Sean
På vegne af DTBA (De Tre Blå Admins)



_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Vi lever stadig! (Admin nyhed) Empty Sv: Vi lever stadig! (Admin nyhed)

Indlæg af Camille Tors 6 Nov 2014 - 19:50

Fedeste overskrift : adminnyhed vi lever ! XD

Det er mange sider der er stille for tiden ser det ud til, ikke bare her Smile
Jeg tror det er en lille træthed efter lidt sommer gejst og måske der kommer en opblomstring i jule ferien , det kan man håbe.

Jeg er all for chokoladen i hvertfald - så jeg skal nok være her XD

* guffer * XD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Vi lever stadig! (Admin nyhed) Empty Sv: Vi lever stadig! (Admin nyhed)

Indlæg af Camille Tors 6 Nov 2014 - 19:56

Orv...og jeg er enig i gif tingen ,
Altså jeg synes dog det er fint i profilen, det ser rigtig flot ud- men som underskrift billed når man læser bliver det hurtigt distraherrende .

Også hvis det er still billeder, men man har mange af dem , det virker også lidt voldsomt for blikket.
XD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Vi lever stadig! (Admin nyhed) Empty Sv: Vi lever stadig! (Admin nyhed)

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 23:26

Jaer... det er helt klart, fordi jeg ikke har fået meget chokolade, at jeg ikke har været aktiv... Selvfølgelig... ._.

Nej, jeg takker for chokoladen, men desværre kan det ikke gøre mig en del mere aktiv før efter sommerferien Sad Dog håber jeg, at det kan lokke flere spillere til, da jeg også har lagt mærke til, at folk ikke er så aktive, som de plejede at være inden sommerferien..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi lever stadig! (Admin nyhed) Empty Sv: Vi lever stadig! (Admin nyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum