Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba13Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba14Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 
Genevira
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba13Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba14Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 
Lori
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba13Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba14Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 
Edgar
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba13Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba14Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 
Valentine
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba13Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba14Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 
Abigail
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba13Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba14Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)

3 deltagere

Go down

Skal vi have en jobliste?

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba13100%Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 100% 
[ 10 ]
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba130%Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 0% 
[ 0 ]
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba130%Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 0% 
[ 0 ]
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba130%Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 10
 
 
Poll closed

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Empty Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Ons 3 Dec 2014 - 18:16

Hejsa kære Underworld!

Så kommer der lige en hurtig opdatering OG en afstemning! Dertil kommer der også et par andre ideer, som er kommet fra nogle af vores kære brugere, som jo altid er fuld af ideer! Smile

Først vil jeg sige:
Forsinket glædelig 1 december! Som i kan se, har Rowan været ganske kreativ og taget nogle brugeres ideer om at pynte op til jul, alvorligt. Vi håber i nyder disse små ting lige så meget, som vi gør! Åh...Og prøv at holde musen over mistelten...Den er rigtig sjov!

Nu vil jeg fortælle hvad vi admins har på tegnebrættet, både af egne ideer og bruger-ideer:

Tegnebrættet tilbyder:

Job-liste:
Denne ide er en jeg har set de har på andre sider. Dog er de fleste af siderne ganske små og det er ikke sikkert ideen vil virke lige så godt her på siden. Nu må vi se!
Dette er den ide der kommer til afstemning. Lad mig forklare hvad vi tænker med den...
Først og fremmest - på de sider, hvor jeg har set ideen blive brugt, har det næsten ikke været noget valg, alle blev skrevet op på listen. Omend, den ikke altid blev opdateret, var siderne jo også ret små og derfor var det nemt. Men denne side har både nogle år på bagen og et rimelig stort tal af aktive brugere. Derfor: Det vil blive fuldstændig frivilligt om man vil skrives op på listen!

Okay. Joblisten.
Kort sagt: En liste over de største steder og de jobs folk har der. Vi er ikke blevet enige om en opsætning endnu, det vil vi arbejde på i tilfældet af i kan lide ideen. Men vi tager selvfølgelig altid imod ideer til...Ja, ideen.
Vi tænkte på at skrive de mest vigtigste og halvvigtigste jobs op, på en nem og overskuelig måde, uden at der pludselig står hundred navne i en lang, uoverskuelig liste.
Et eksempel:

Doomsville:

Hersker: Sakref Morladin
Herskerinde: NPC-kvinde

Vagtchef:
Vagter:

Andre jobs: (denne vil dække de mere almindelige, som f.eks. bager og andre i den stil)

Dette er bare et eksempel, så i kan se hvad jeg mener. Jeg skal ikke kunne sige om denne opstilling vil være mest overskuelig. Som sagt, kom gerne med ideer til hvordan opstillingen er bedst for jer - Hvis i ønsker at indføre denne liste.

Og hvorfor skulle i være interesseret i denne liste?
Jeg ser et par grunde til at denne FRIVILLIGE liste kan bruges.
1: Folk kan se hvem de magtfulde personer er. For det første kan de lade som om de kender navnene på disse folk, som folk jo også gør IRL. Vi ved jo alle hvem statsministeren er, trods vi ikke alle har mødt hende...
2: Folk kan se de mest oplagte jobs i en liste, samt hvilke der er optaget eller ikke taget. Dette kan gøre det nemmere for folk at vælge et ledigt job, få et job med højere rank, eller undgå der er 50 der arbejder som det samme. Det gør også at folk bedre kan "jagte" de brugere, som umiddelbart ser ud til at have den rolle, der er brug for i et plot eller noget i den stil.

Det er altså mest for overskuelighedens skyld og så i bedre kan finde hinanden og fungerer som et samfund! Men vil der så overhoved stå nogle navne, hvis det er frivilligt?
Forhåbentlig! Det er derfor vi vil have jeres mening om ideen. Dertil kommer det også at vi måske selv skriver til folk og foreslår de bliver skrevet på listen, hvis vi mener de har et godt job at skrive på. Vi vil heller ikke have folk tænker "åh nej, endnu en regel, noget man skal" - Og dermed hader en ting, som ellers måske kunne hjælpe visse folk.
Mange tanker om denne ene ting...jeg vil lade resten være op til jer brugere. Kommenter endelig, fortæl os hvad i mener bedst om og hvordan i måske mener det bedst vil fungerer, hvis i overhoved ønsker jer denne liste.

Afstemningen er aktiv i 14 dage. Og den begynder...NU!

Brugernes ideer:

Oprør eller andet spændende:
En bruger har ladet en stille bøn falde til mig, om vi snart ville brygge noget nyt sammen, som havde med hele UW at gøre. Og det kan vi da sagtens, trods det nok tager tid at sætte sammen og sætte i gang! Hvis vi blot havde nogle ideer...
Har i nogen ideer til spændende fælles events, så skriv endelig! Smile

Julekalender eller andet julesjov:
I denne juletid, hvor der bliver snakket om nisser, er enkelte også meget glade for julekalender. Jeg er ikke sikker på vi overhoved kan sætte en faktisk julekalender op til jer (eller hvad vi overhoved skulle gemme på!) Men hvis i har nogle ideer eller sjove ting, vi kan sætte i gang her i julen, til jeres fornøjelse, så sig endelig til. Smile


Til sidst vil jeg blot huske folk på at melde deres faceclaim!
Fortsat god aften.

Mvh
- Sean
På vegne af DTBA (De Tre Blå Admins)

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Empty Sv: Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 18:34

Jeg kan godt lave en julekalender til jer, hvis I vil have det Smile Jeg kan i hvert fald prøve. Jeg skal bare vide hvad folk vil have bag lågerne. Skal det være et billede hver dag, et link til et emne eller noget andet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Empty Sv: Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)

Indlæg af Rafaela Ons 3 Dec 2014 - 19:55

Jaaa julekalender! Very Happy

Det kunne være nogle sjove gåder der omhandler om siden, billeder af en eller anden sjov ting og hvis der nu var et virkeligt godt emne igang så kunne det lige smides ind som link Very Happy

_________________
Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Empty Sv: Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 21:45

Jeg syntes det er en super fed idé med et plot der omslutter hele siden men min umiddelbare tanke er at der er mange der nok snart for travlt da det jo er december så min fokus vil i hvert fald ligge på de enkeltmands emner jeg har for tiden og så familien.
Nu kan jeg kun tale på mine egne vegne at det ikke passer så godt hvis det kommer til at ske i december men når vi når ind i det nye år er jeg mere end frisk Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Empty Sv: Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)

Indlæg af Camille Ons 3 Dec 2014 - 22:29

En julekalender med et billed eller et citat eller en joke ville være sjovt Smile


Altså Tristan MÅ være jordens heldigeste mand, jeg har lavet kalenderpiger til ham.
Han får hverdag...et julebilled!!!
Han var FØRST ikke SÅ taknemmelig igen, og sagde at så ville han hellere have aber,end jule motiver.

Og da jeg gør hvad jeg kan for at holde fyren glad, så får han julebilleder med juleaber på.....24 stk, tror i lige han 'nyder' julen XD

Så jeg er KLART med på den ide Rowan.
Og job listen er en rigtig god ide, Sean - vi ved det kan virke ; )


// ikke en kalenderPIGE MEN EN KALENDER PAKKE * suk* SÅ heldig er han alligevel ikke XD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Empty Sv: Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 23:24

Ja, det ville være fantastisk! En hel del nemmere at finde rundt i også Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)  Empty Sv: Ny ide på tegnebrættet - jobliste! (Adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum