Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Jake
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Sasha
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Renata
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Lenore
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Genevira
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Celenia
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Emery
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Taliia
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 
Madelena Gray
et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba13et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba14et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 17:05

S: the shadow peaks
T: 20.00
V: stjerne klart
O: victors hule, tre store søjler og hans trehovede vagt hund Jasper


victor landede et par meter fra grotten og så Jasper komme stomende mod Azazel. han stillede sig mellem den tre hovede "NEJ SIT!!!" han så hunden krympe sig "det var godt. Nu er du sød ikke også Jasper" han kløede hunden bag det midterste hovede "ved du hvad han er måske to måneder og alligevel er han næsten større end mig" han tog sin violin frem og begyndte at spille Jaspers yndlings melodi. hunden stod og svejede lidt og så faldt den i søvn. "bare rolig han er blid som et lam"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 17:42

Azazel landede lidt efter Victor og blev til et menneske igen. der kom en hund stormende *Jasper et tre hoved hund?* "wow jeg har ikke set tre hoved hunde i næsten 30 år også kommer der lige pludselig en stormende" hun smilte til Victor "hvor fik du den" Victor tog sin violin frem og spillede for hunden og den faldt i søvn. hun stirrede bare på hunden mens den faldt i søvn begrund af Victor spillede på violin "Utroligt" hun små grinte lidt og kiggede op igen "når så det er her du bor" hun kiggede ind i grotten "den er godt nok stor forhold til min" hun smilte og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 18:14

"nej nej det her er Jasper's. min hule er her hende" han gik et par meter længere hend og trådte ind til hulen. Den var ikke så stor men der var flere huler der lå op af den. Han gik hend til en hylde "vil du have noget at drikke" han tog et kranium og hældte en rød tykt fyldende væske op i den. han gik ind i den Jaspers hule og stilte den. Så satte sig i sin stol "sid ned jeg beder dig" han tog sit sværd frem og pudsede det. *nå lad os se hvor det her kan føre os hend*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 18:34

Azazel gik efter victor han hælte noget rødt væske op.
Azazel satte sig ned da victor bad ham om det. Victor tog sit sværd frem og pudsede det.
hun kiggede rundt i grotten den var meget anderledes forhold til hendes. "hvor lang tid har du boet her?" Hun kiggede over på ham og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 18:54

"tjo det er vel et hunrede år siden jeg flyttede ind" han så lidt rundt "ja her er lidt nusset men det er mit hjem" han kiggede igen på Azazel "undskyld jeg spørger. men hvor gammel er du?" han smilte lidt kækt "hvis du siger hvor gammel du er siger jeg også hvor gammel jeg er" han stak sværdet ned i den sten som den altid stod i og der genspejlede den beskuerens værste maridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 19:01

Azazel smilte "her er hyggeligt" hun kiggede rundt men vendte hovedt mod victor igen "jeg er 201 år" hun smilte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 19:45

"så smuk i den alder. Nå men et løfte er et løfte. jeg er 221" hans smil var forføredne han havde altid kunne smile sig ud af den slemmeste knibe "ønsker den smukke dame noget at spise" han lavede en gestus til at hun skulle tage hans arm "jeg laver meget god mad, eller det er i vert fald hvad min lærling siger" han viste hende ind i en lidt større hule "her er mit køkken" han trak en stol ud for Azazel "damerne først" han skubbede stolen ind efter at hun havde sat sig. Så gik han over for at lave mad. Han støj en tændstik og smed den ind i ovnen "hvad ønsker damen til middag"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Tors 17 Maj 2012 - 23:09

Azazel smilte "221" "du ligner ikke en på 221" hun grinte "kan du lave bøf" hun smilte hun var så sulten efter en bøf. Hun kiggede på ham og rundt i køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 0:06

han grinte med "entrico eller hakke bøf. jeg kan lave dem begge" han begyndte at lave et fad med entrico bøffer og et med hakke bøffer "vil du have kartofler eller ris til. på den anden side laver jeg bare lidt af værdt" han tog et fad og lagde det ind i ovnen med en kæmpe gås på "nå jeg har stadig ikke hørt hvad slags drage du er" han kiggede på hende mens han skar grønsager ud. "hvad siger du til noget sushi?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 10:08

Azazel kiggede på hvordan han lavede mad "jeg er en vand drage" hun smilte "hvad er du?" hun kiggede på sushien "nej tak jeg spiser ikke fisk" hun smilede. Hun kunne dufte bøfferne *Mhh.. Dejlig bøffer*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 10:30

"nå jeg er frost drage" han smilte "nå det er da en sjov spise vane" han dækkede bordet op med to store fade med bøffer og en gås der var stor nok at mætte 10 mennesker "tja jeg håber du er sulten" han satte sig og ventede til kartoflerne var færdige "nå hvad er din baggrund" han smilte venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 10:35

Azazel kigge på ham "frost drage" hun kiggede på fadet med bøfferne "hvad mener du med sjov spise vane" hun smilte.
"altså der er ikke så meget af fortælle kun af min familie blev dræbt af vampyrer og jeg var den eneste der var hurtig nok til af slippe væk" hun "men hvad er din baggrund" hun kiggede på ham "har du nogen familie eller noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 11:00

"tjo min tætteste familie er døde" han sagde det som om det var en ubetydelig bakkatel "det tætteste jeg kommer på en familie er Jasper og min lærling." han sukkede "men nogle gange bliver det lidt enstomt" han flåede låret af gåsen "spis endelig jeg skal ikke holde dig fra at spise" han lavede en gestus mod fadet efter at have set hvordan Azazel havde kigget på det. Der efter rejste han sig tog kartoflerne over på bordet "hør her. Jeg ved godt det kommer meget pludseligt men kunne du måske tænke dig at flytte ind her" han kiggede på hende "eller en af grotterne i nærheden" han nåede lige at indskyde det sidste før Azazel sagde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 11:30

Azazel kiggede på fadet som blev rakt mod hende hun tog et stykke "hvem er din lærling" hun kiggede undrende på ham.
"flytte ind ja det kunne godt være" hun smilte varmt og tog en bid af kødet Hmm.. Lækkert" kødet var helt mørt og dejligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 19:16

"åhh du bliver nød til at møde hende en dag. Hun er en seksten årig shapeshifter" han smilte bredt "det var da godt du kan lide bøfferne. når du er færdig så sig lige til jeg skal huske at fodre Jasper..." han tænkte lidt og så sagde han "ved du hvad hvorfor gør du det dog ikke. Hvis du giver ham en bøf bliver han din bedste ven" han grinte over sin kommentar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 19:27

Azazel smilte "shapeshifter ?" hun kiggede på sin bøf "ved du hvad jeg er færdig nu så jeg går over til jasper nu" hun kig over mod jaspers hule "altså vis jeg skulle flytter her over hvor ville du forslå jeg skulle bo?" hun grinte imens hun kig over til jasper "Jasper" hun kastede bøffen til jasper og kig over til Victor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 20:20

"tjo jeg vil sige så tæt på som muligt"han smilte og så hunden sluge bøffen hel "såså Jasper ikke spis så hurtigt, du bliver bare dårlig" *jeg håber hun bliver boende tæt på. jeg bliver så ensom her ude* han gned noget støv af den tallisman han havde om halsen "nå men du skal endelig sige til hvis orken inde ved siden af genere dig så slår jeg tænderne ind på ham" *igen*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 22:17

Azazel smilte "det kunne godt være jeg flytter ind ved siden af* hun kiggede rundt *og flytte fra min død syge grotte* "men hvem er den orker?" hun grinte "og bare så du ved det jeg ksn også være irrterende når først jeg er i fest humør" hun så over på ham og så på hans tallismand og nikkede over mod den "hvor har du den fra" hun kiggede på ham igen med sprøgende øjne. "er det den måde du beskytterdig udover din drageform?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 22:57

"nej det her er sinjin's talisman. Den lader mig gøre det her." han trykkede på midten og det stor øje åbnede sig. pludselig var der to mere af ham kan du se "kan du se" han high fivede sine kloner. han kiggede på hende "Ham orken har åbenbart hjernen i bukserne. lad os bare sige at han tænker mere på avl end sit liv. Jeg fangede ham i at prøve at voldtage min lærling" alle tre af Victorene spyttede ned i jorden på samme tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 23:22

Azazel åbnede øjne da victor lavede kloner af sig selv "wow" hun smilte.
"bare rolig med orkeren jeg kan godt beskytte mig selv" hun tog sit sværd frem som var lavet af vandet selv. Hun smilte *hvor jeg dog elsker dette sværd* hun lagde sit sværd på plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Fre 18 Maj 2012 - 23:28

"ha ja det kan jeg se" han kiggede på sværdet der så ud til at være lavet af vand. "men jeg tror ikke du har noget der er lige så effektivt som dé her våben" han trykkede på en hemmelig knap der lignede en sten og et helt værelse fuld af diverse våben og tortur maskiner. han tog en økse ned der var lavet af det reneste mørke. "prøv den her mod en af trænings dukkerne" han hev i en snor så en klude dukke hang fra loftet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 0:20

Azazel var helt forbavset da hun så alle disse fantatiske våben hun tog den økse som victor sagde hun skulle prøve og kig hen mod dukken hun svingede øksen og hovedet fra dukken trillede hen af gulvet "Wow sådan et må jeg anskaffe mig" hun kiggede på alle de mange våben *hvor for du alle de våben fra" hun kiggede over mod ham og kiggede så tilbage på våbne *det her er en drøm alle det fantastiske våben* hun grinte lavt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 1:03

"hehe behold den" han så på hende med et smil et smil der sagde alt "jeg har mine kontakter" han så hendes forbløffede ansigts udtryk " du har faktisk den ære at være den første der ser det her" han pegede rundt på lokalet "alt det her er lavet specielt til mig. men du skal være velkommen til at vælge et par stykker"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 9:05

Azazel kiggede på ham med et smil "Mange tak!" hun kiggede rundt og lagde der efter øksen i beholderen sammen med sværdet "hvor meget bruger du egentlig dine våben altså du har jo dragen som for det meste kan klare alt" hun kiggede ham dybt i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 13:35

"ja men det er ikke sjovt. det er sjovere at sprede kaos i menneske form" han så på hende med et glimt i øjet. han smilte og blinkede til hende "kom nu du ved hvad jeg taler om. det er så kedeligt at ødelægge en by som drageform"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade// Empty Sv: et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum