Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba13To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba14To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba15 
Jake
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba13To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba14To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba15 
Valentine
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba13To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba14To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba15 
Lori
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba13To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba14To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba15 
Edgar
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba13To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba14To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba15 
Abigail
To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba13To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba14To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Ons 11 Feb 2015 - 20:42

S Kroen Tagaryen.
V Det blæser og regner udenfor.
O En masse andre væsner, hvor nogen af dem får en drink.
Tid. 21,30 cirka.
P en Læderrustning og en kappe med hætte og bandana.
Regnet pisket ned over Geralt og Ari, mens de bevægede sig ned mod Kroen Tagaryen. Åndsvagt navn efter, hvad Geralt mente det viste bare, hvor meget de kongelige bekymret sig om folket. Ari hans kæmpeulv fulgte lige så stille, med ham ned mod kroen, hvor Geralt skulle mødes med en af hans kontrakter. Geralt smilede svagt for sig selv, hvorefter han bevæget sig der ned. De informationer han, havde skaffet til denne mand, havde været vildt svære at få fat i. Da Geralt nået døren med Ari, Rystede den kæmpeulv sin pels for at komme af med det meste vand. Geralt smilede svagt for sig selv, mens han prøvet og skjule morskaben siden hans bror jo var blive våd. Ari så kort over på Geralts smil, hvorefter han talte til ham. *Geralt grin du bare men, i det mindste har jeg været i bad nu.* Geralt kigget kort på ham, hvorefter han åbnet døren og gik ind. *Yeah du fik mig, nu mangler jeg bare et bad, det gjorde vildt ond, jeg er helt såret.* Kom det ironisk fra Geralt af, hvorefter han gik ind i krostuen med Ari og satte kursen mod en skummel person, der sad for sig selv i et hjørne. Geralt smilede, hvorefter han gik hen til ham, ”så Har du pengene.” Kom det svagt fra Geralt af, hvorefter manden kigget på ham og kigget lidt op. ”Yeah, jeg har dem har de informationerne som jeg betalte for.” Geralt grinte svagt, hvorefter han nikket ”yeah det har jeg Ari kom her.” Lød det Fra Geralt. Ari, havde hørt ham med det samme og var derfor løbet op mod ham. Geralt tog en nøgle som Ari, havde på sig, hvorefter han gav den til maden. ”Der har du hvad du ville ha, har låst det i en kiste og gemte den af vejen herinde som du bad om, så den lægge det sted.” Manden Smilte til Geralt, hvorefter han var lige ved og omfavne Geralt. ”Pengene jeg skal ikke ha et kram min fine ven, pengene og de hemmeligheder eller rygter du har fået at vide omkring de kongelige.” Lød det svagt fra Ham, hvorefter manden nikket og fandt de 3 guldmønter frem til ham. Geralt nikkede svagt, og tog dem alle sammen ned i sin læderpung, hvorefter han bevægede sig hen mod Baren. Manden begynde med det samme at gå ud af døren, efter det var sket, hvorefter Geralt gik hen til kroen med Ari bag sig. *Godt gjorde, hvad med manden vil han ikke blive mistænksom når han finder kisten tom.* Lød det fra Ari, Geralt smilede svagt, *han dør dernede du ved alle de fattig tag sig af ham.* Sagde Geralt hvorefter, han træk hætten af og gik op til baren. ”En whisky tak, jeg er ved at dø af tørste.” Manden nikket og gik så hen efter det, da han kom tilbage med det betalte Geralt med den ene guldmønt hvorefter han sætte sig i et hjørne med hans bror og nød derfra sin drik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 13:42

Allyson rettede knivens skarpe side imod menneskets strube samtidig med at mennesket pressede sin ryg imod muren i håb om at muren ville åbne op, og lade ham stikke. Så heldig var han dog ikke. "Jeg giver dig en chance mere. Hvor er han?" Allysons blå øjne skinnede svagt op imens hun begyndte at presse kniven lidt imod menneskets hals. Hun sørgede dog for at mennesket var i stand til at snakke. "R-R-Rolig nu! J-Jeg.. Jeg skal nok fortælle dig det! Han er i s-skoven! Imorgen vil han tage tilbage for at finde et nyt bytte!" Mennesket stammede og prøvede på ikke at bevæge sin hals for meget, så kniven ikke borede sig dybere ind i hans hals. Allyson nikkede tilfreds og tog daggerten væk. "Dygtig. Næste gang vil jeg foreslå at du spytter ud med det samme." Hun puttede daggerten ned i sin støvle, inden hun forlod mennesket. Hun trak sin kappe tættere om sig, trods at kulden ikke gjorde hende noget. Kappen havde en skjul lomme til hendes pistol. Indenunder kappen havde en brun tanktop på, og sorte bukser. Hendes støvler var også sorte. Det skulle jo passe lidt sammen, ikke sandt? Hun havde ikke pengene til at en masse tøj, så hun tog måske lidt fra de vampyrer, hun dræbte. Det var jo ikke at stjæle når de var døde! Det mente hun i hvert fald ikke. Med et svagt suk åbnede hun døren ind til en kro, hun endnu ikke havde været på, men hvor hun vidste at en vampyr som hun havde jagtet, de seneste par måneder snart ville komme tilbage til. Dette var tilsyneladende hans 'hunting grounds'. Allysons brune hår hang løst nedover hendes skuldre og ryg, men normalt var det samlet op i en hestehale. Hendes tørst var ikke så stor for tiden, hvorfor vidste hun ikke. Hun havde ikke drukket fra et menneske i lang tid, netop fordi hun ikke ville. Hun rørte kort ved sin hals og bed sig selv svagt i underlæben imens hendes øjne søgte efter et ledigt bord i et hjørne. Problemet var bare at der var så mange væsener, så mange af bordene var optaget.. Hun rystede lidt på hovedet og gik bare hen til baren i stedet, trods hun ikke ville bestille noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 15:19

Geralt kigget hen mod døren da den gik op, Ari gjorde af ren refleks det samme det syn som mødte Geralt fik ham til at tabe pusten kort. En smuk kvinde som gik op i baren, men det var især øjne der, havde fanget Geralts blik. Det var ikke fordi alt det andet på hende så dårligt ud, Geralt træk kort på smilebåndet, hvorefter han vende sin opmærksomhed mod drinken. Geralt kigget ned i sin whisky, hvorefter han tog en kæmpe tår af den. Ari havde dog ikke tænkte sig at lade Geralt bestemme selv. Så idet han så hvem Geralt, havde fået fanget hans  opmærksomhed, begynde han at gå over mod hende. Geralt kigget på Ari, da han bevæget sig over mod kvinden han, havde betragte svagt. *Ari hvad i Titanerns navn, tror du lige at du laver.* Lød det panisk fra Geralt af,Ari smilet  bare for sig selv, hvorefter han bevæget sig op mod Allyson. *Well det er jo derfor du har mig, jeg snakker med kvinden før dig siden du ikke tør og rejse dig op og snakke med hende.* Drillet Ari igen, Geralt sank en klump *du er nogen gange den værste bror jeg nogensinde har haft.* Sagde Geralt, hvorefter han tømte sin whisky og gik op mod hende, hvor hans bror Ari allerede var begyndt og prøve og snakke med hende. Geralt satte lige så stille tempoet op, da han så at Ari hoppet op mod forpoterne som sad på hendes ben. Mens han kigget op på hende med hundeøjne, Geralt skynde sig op da han så hvad Ari lavet, "fy Ari kan du lade vær med at tigge så meget, du må undskylde At min ulv nærmest overfalder dig, han er altid sådan." Sagde Geralt, hvorefter han kigget på hende "jeg kan vel gi en drink som en undskyldning." Sagde Geralt, hvorefter han sætte sig ved siden af, "jeg skal ha en whisky, og hvad med dig hvad vil den skønne kvinde ha at drikke." Sagde Geralt, hvorefter han sende hende et svagt smil, "så hvad hedder de." Lød det svagt fra Geralt af, hvorefter han sende hende et charmerne smil. Ari talte kort til til Geralt, *se det var ikke så svært vel.* Lød det drillende fra Ari af, hvorefter Geralt smile kort til hende, * fuck af kan du ikke bare ligge dig som en god bror.* Kom det lidt provokerne fra Geralt af, hvad var der dog lige sket med ham lige nu. Det var nok lidt lige meget, han var jo altid charmerne men det med at Ari ikke kunne vente pisset ham lidt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 21:24

Allyson kørte en hånd nedover hendes kind og måtte indrømme at hun gerne ville hjemad igen. Hun fik et lille chok, da en ulv lagde sine poter på hendes ben, men et stort smil bredte sig straks om hendes læber. Hun aede ulven bag ørerne. "Hej med dig, min ven. Hvor kom du dog fra?" Åh, hun elskede dyr, især ulve. De var utrolig fascinerende og smukke! Hun blev ve med at ae ulven, indtil at fyren dukkede op. I det han gjorde og begyndte at snakke med hende forsvandt glæden i hendes øjne sammen med hendes smil. Hendes blik var helt dødt og alt ved hende udviste afvisning. Hun så kort efter ulven, inden hun så på ulvens tilsyneladende ejer.
"Ari er et pænt navn. Han er meget sød." Sagde hun og satte sig bedre til rette, selvom hun tænkte på at gå snart, så hun slap for at snakke med ham. Hun var ikke rigtig i humør til at snakke med nogen, hvilket hun faktisk aldrig var. "Skønne kvinde." Hun fnøs lidt og rystede på hovedet. Hun så hen imod bartenderen. "Nu hvor du betaler, så kan jeg vel godt tage imod tilbuddet. Jeg tager også bare en whiskey." Svarede hun. Hun overvejede om hvorvidt det var en god ide at fortælle ham hendes navn, og nåede frem til en beslutning. "Allyson. Hvad er dit navn?" Hun så kort på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 22:21

Geralt lagde ikke vildt meget mærke til, hvordan hun ændret sig mere nok fordi han prøvet og holde sit liv hemmeligt. Da hun talte til ham om ulven, sende han hende et svagt smil "well yeah andre gange han han os være meget provokerne men han ser ud til og ka lige dig." Sagde Geralt. Geralt træk på skulderen da hun sagde det sammen han, havde kaldt hende "well yeah du virke som en skøn person." Lød det fra Geralt af, da hun valgte at tag imod hans tilbud. Geralt kigget på Ari som bevægede sig tætte på dem igen, "du må godt løfte ham, hvis du kan bære ham." Sagde Geralt, mens han sende et smil til hende hun virket som en perfekt person, hvilket Ari åbenbart os tænkte. Manden kom kort efter med deres drinks, Geralt kigget på ham og lagde de penge som han ville ha op på bordet, det var nu ikke så mange igen når man tænkte på, hvor mange penge han havde. Geralt kigget på hende da hun fortælte, hvad hun hedde. Geralt smilede svagt til hende, "Allyson det er et smukt navn, jeg hedder Geralt." Sagde Geralt, hvorefter han lænte sig frem til sin whisky, Ari, var dog blive vildt glad for hende på ingen tid så han talte ikke rigtig til Geralt. Han slikkede bare Allysons hænder,
*hun hedder Allyson, hvis du ikke hørte efter.* Lød det drillende af, fra Geralt af til Ari. Ari kigget bare på Geralt, *well i det mindste ved jeg hvilken race hun er.* Geralt kigget forvirrede på Ari, da han nævnte det, hvordan kunne han dog vide det han ville ikke tro på hans bror ikke lige nu. Han gjorde det sikkert bare for at provokere ham, det  havde han jo op til flere gange lavet. "Så Allyson, er du ny i byen har nemlig ikke set dig før eller er du bare på gennemrejse." Sagde Geralt, mens han smilede charmerne til hende, hun var faktisk meget spænde om det var fordi hun var ny, eller fordi Geralt ikke vidste noget om hende var svært at sige. Men det var sikkert det sidste det,havde det altid været når folk gjorde ham spændt eller bekymret, var det meget normalt for ham. Sådan fanget folk altid hans opmærksomhed, hvilket var meget svært ellers at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 9:48

Allyson blik søgte tilbage til ulven. En lille del af hende ville gerne have en ulv selv, men hun var ikke sikker på at det var en god ide, når hun var en vampyr og lige nu levede af dyreblod. Hun ville ikke være fristet til at bide sin egen ulv. "Sjovt hvordan mener jeg er en skøn person, når du lige har mødt." Han kunne ikke helt seriøst mene at hun var en skøn person? Det var nok noget af det sidste hun var! Hun aede igen ulven bag øret, da han kom tilbage til dem. Hvad var det nu fyren havde kaldt ulven? Hun måtte lige tænke sig lidt om. Han havde kaldt ulven for Ari. Han måtte være en santuine. Hans fært henviste i hvert fald til det og Ari virkede meget klog. Det var bare noget man kunne se hans smukke dyreøjne som udviste klogskab. "Hm, jeg tror ikke jeg kan løfte ham, desværre." Det kunne hun sikkert, men hun ville ikke vise at hun var vampyr, selvom han nok allerede havde regnet det ud.
"Geralt.. hyggeligt at møde dig." Tror jeg nok. Hun smilede falskt til ham. Hun overvejede virkelig bare at smutte for at slippe væk. hun gad ikke at lave skuespil lige nu. "Man kan vel sige jeg er på gennemrejse. Jeg er normalt i Doomsville." Eftersom hun boede der, men det ville hun ikke sige. Hun blev ved med at kigge på Ari og ae ham. Han var jo så kær! "Jeg gætter på du er santuine, Geralt?" Denne gang så hun på ham. Hendes blå øjne lyste op, og udviste kulde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 10:17

Geralt lyttede til hende, men Ari nød hendes opmærksomhed. Hun var kold så, hun var helt klart en vampyr, tænkte Ari. Men han kunne se, at hans bror ikke, havde hørt efter og han orket ikke og fortælle det igen. Geralt kigget på hende, og lod et lille grin forlade hans læbe, "Yeah du fik mig, jeg syndes nu bare du er spænde ikke andet og det siger meget siden jeg ikke tit møder spænde folk." Geralt sende hende et varmt smil. Hende her var, hvis ikke en normalt pige som man kunne charmere sig selv ind på. så måtte han jo bare bruge det jeg han var når han ikke var på job. "Domsville, hvor fanden er det nu det lægge jeg kan slet ikke huske det." Da han mødt hendes koldt blå øjne, bliv han i et kort øjeblik bange, men da hun nævnte hvilken race han var sad han bare og kiggede, forvirrede på hende. "hvor..., hvordan vidste du det." Han prøvet ikke og vise det jo, var det nu hans ulv hans bror der, havde afslørede ham. Eller havde hun selv, lagt to og to sammen,  så god kunne hun jo os have været. Da hun sagde hans navn, efterfulgte af hyggeligt kiggede han på hende, *yeah right folk havde aldrig sagt det til ham før så han ville ikke helt tro på det.* "Jamen i lige måde Allyson," sagde Geralt og sende hende et svagt smil.  Når deres møde var forbi, måtte han undersøge hvem hun var selv om han ikke havde hendes efternavn. Geralt kigget på hende, hvorfor var hendes øjne så fangene det var nok lige meget, siden Geralt nok ikke ville, komme til og se hende igen. Siden hun jo bare var på gennemrejse, han så kort ned i hans whisky og tog så en til tår. Da han vende hans blik igen, så han op på hende, han sende hende et smil "gennemrejse, well det lyder meget normalt da." Sagde Geralt, hvorefter han kigget ned på Ari, som var begynd og nyde det i fulde drag at hun kløede ham, "jeg vil passe på med Ari, han kan måske finde på at følge efter dig siden, han nyde dit selskab så meget." Sagde Geralt, mens han kiggede ned til ham. Mens hans brune øjne, kigget ind i hendes blå. Der var en hvis koldehed, men lige meget, hvad ville Geralt prøve at finde frem til den varmehed, som mange væsner havde som de bare gemte væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 21:03

Så, hun skulle føle sig beæret over at han fandt hende spændende? Han fik det til at lyde som om at han var hævet over alle andre, men at lige netop hun var ikke. Typisk. Han beviste bare hvad hun altid havde tænkt om andre - de var selviske og tænkte kun på hvad de ville. Allyson ville ikke sige at hun var bedre selv, men hun kæmpede for ikke at være selvisk, og hun klarede det ret godt indtil videre mente hun selv. "Aha. Så møder du vel ikke mange spændende væsener. Hvor trist." Mumlede hun lavt. Så lavt at hun var lidt usikker på om han havde hørt det, og ærlig talt, så var hun ret ligeglad.
"Det er ikke nemt at forklare, hvor det ligger henne." Hun trak lidt på sin ene skulder. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt over hans overraskelse over at hun vidste hvad race han var. "Din fært og forbindelse til Ari afslørede dig. Desuden, så kan man bare se at Ari er mere intelligent end andre ulve." Hun strøg sin hånd henover Ari's pels med et lidt bredere smil som selvfølgelig forsvandt efter lidt tid.
"Det ville jeg ikke have noget imod at han gjorde. Han er noget så sød!" Da hun vendte sit blik tilbage på ham var hendes blik ikke så koldt og afvisende. Derimod var der en lille smule varme over det. Hendes svaghed var dyr, uden tvivl!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Lør 14 Feb 2015 - 16:43

Geralt følte sig ikke hævet overfor folk, hvilket nok ville chokere folk for den måde han viste sig på, gjorde at folk ikke rigtig fandt ud af ham før, han forsvandt ud af deres liv. Men det var nu liget meget, Geralt lyttet til hende og skulle lige til og forsvare sig, "jo men dem ved jeg nok om i forvejen ellers kender jeg nogen der ved det." Geralt lyttede til hende, da hun forklaret hvordan, færten og deres forbindelse, havde afsløret dem. Geralt begynde og lugte til sig selv, "hvilken fært, jeg forstår ikke jeg lugter da meget normalt gør jeg ikke." Sagde Geralt, hvorefter han kiggede op på hende igen. Da hun talte om at hun ikke ville ha noget imod, at  han fulgte efter hende, kunne han ikke lade vær med og smile til hende. "Well, det ville nu være sjovt, hvis du havde ham med dig," grinte Geralt men han mente det dog os, "det er lidt lige meget, hvor det ligger jeg har nok at gøre i denne by." Sagde Geralt, hvorefter han selv begynde og klø Ari bag øret, *hvad tænker du dog på Geralt lade mig se verden uden dig, nogen gange ved du ikke hvad du laver.* Geralt skar en svag grimase, da han hørte hvad Ari sagde*vi er normalt ikke sammen og det ved du os godt Ari.* Sagde Geralt til ham, hvorefter han sætte sig til rette igen, "men, hvad arbejde du så med Allyson, om jeg må spørge."  Geralt ku ikke vende sit blik fra Allyson og Ari, de så ud og lød til at de, havde det sjovt med hinanden. Geralt, havde ikke mødt mange som Ari, havde det så godt med han, havde kun mødt en kvinde mere som Ari kunne lige at være sammen med, så det var meget mærkeligt og ha mødt en til som han godt ville være ved. Geralt kiggede op på Allyson igen, "må jeg kalde dig Ally det er let lettere og kalde dig det, selv om Allyson os er et godt navn." Sagde Geralt og sende hende et varmt smil, hvorfor kunne Ari så godt lige hende, Geralt forstod det ikke.  Næsten alle han ellers, havde kendt ku han jo ikke lige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Man 16 Feb 2015 - 10:06

Allysons tanker om at gå sin vej forsvandt langsomt i takt med at de snakkede. Hun var ikke i tvivl om at de nok ikke ville hende gå bare sådan. Hvad hun ikke forstod var at de virkede så interesseret i at snakke med hende. Hun brød sig på en måde ikke om det fordi hun var så dårlig til at være social. "Alle racer har en speciel fært. Mine skærpede lugtesanser gør at jeg bedre kan genkende de racer, hvis jeg har mødt dem før." Forklarede hun, omend en smule irriteret, men det var godt skjult.
"Hvis jeg havde ham med mig, hvem skulle så passe på dig?" Der var en svag drillende tone i hendes stemme, da hun sagde det og hun fik et lille smil om læberne. Dog forsvandt det smil straks i det at han spurgte ind til hendes arbejde. "Du må gerne kalde mig Ally." Sagde hun. Hun tænkte sig lidt om før hun valgte at svare på hans spørgsmål omkring arbejde. "Jeg er en jæger kan man vel sige."

//kort svar, sorry Dx

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Gæst Man 16 Feb 2015 - 17:27

Geralt grinte svagt, da hun mente at han sikkert havde mere brug for Ari end hun havde. "Yeah, det lade jeg som om jeg ikke hørte, jeg kan da sagtens klare mig selv." Lød det drillende fra Geralt af, hvorefter han tømte sit glas med Whisky og bedte om et nyt. Geralt vende dog, hans opmærksomheden over til hende igen. "Ally, det er da dig der har brug for ham, jeg kan da godt klare mig uden." Han drillede hende, bare igen, men da hun ændret stemning lidt stoppede han. Geralt lyttede til hende og det samme gjorde Ari, som nu havde valgt at ligge sig på ryggen. Geralt lyttede på hende, da hun sagde hun vel var en slags jæger nikkede han,"det lyder som et spænde job Ally." Ari begynde lige så stille at holde øje med, hvad der skete omkring dem. Hvilket på en måde faktisk provokeret Geralt, men han lod det ikke blive set, nogen gange følte han bare at de var alt for meget oppe på dupperne. Så da Ari begynde og gå lidt rundt, talte Geralt til ham i tænkerne. *Hvad er der, du prøve virkelig at smadre mit møde med Ally kan du ikke bare være rolig tak.* Ari smilede lidt, * yeah det er slet ikke fordi, du måske er ved at falde lidt for hende selv om i ikke kender hinanden.* Da Ari havde sagt det til Geralt begynde Geralt at få røde kinder.* Virkelig du spiller det kort, Ari jeg er da ikke ved at falde for hende, hun er bare spænde.* Ari kiggede op på ham, hvorefter han lagde sig op af Allyson igen.* Yeah bare bliv ved med og sige det selv, * Geralt kiggede over på Allyson, hvad skulle han ellers spørge om lige nu, det var lidt svært, måske kunne de snakke om noget andet senere, hvem vidste "Men du må da lære mig og Ari at jæger så." Lød det kækt fra Geralt af, hvorefter han tog en ny tår af sin drink.
//går nok, håber mit os kan bruges :9//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson// Empty Sv: To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum