Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba13På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba14På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba15 
Lori
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba13På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba14På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba15 
Jake
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba13På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba14På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba15 
Valentine
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba13På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba14På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba15 
Edgar
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba13På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba14På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba15 
Lenore
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba13På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba14På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba15 
Abigail
På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba13På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba14På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

På en måde farvel. [Fravær og nyhed]

2 deltagere

Go down

På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Empty På en måde farvel. [Fravær og nyhed]

Indlæg af Gæst Tirs 17 Mar 2015 - 21:35

Hej alle!

Jeg har valgt at slette alle mine karaktere udover Nille, så alle emner over dem er afsluttet.
Karakterne er Allyson og Brandon.
Jeg stopper med at emne på UW, men jeg beholder Nille for at kunne deltage i chatten til tider.
Måske en dag vælger jeg at starte at emne igen, men lige nu gider jeg bare ikke forum rollespil mere.

- Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Empty Sv: På en måde farvel. [Fravær og nyhed]

Indlæg af Camille Ons 18 Mar 2015 - 14:46

Nille,

Du er og har været en særlig person , på siden her. Jeg taler på vegne af os 'gamle' der har været her fra sidens start, men også nye har haft glæde af dig.
Tag din tid....se om glæden vender tilbage til rpg. Og vid at du er en afholdt person Smile


Jeg venter med drinks !
-Camille/Millicent



[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Empty Sv: På en måde farvel. [Fravær og nyhed]

Indlæg af Gæst Ons 1 Apr 2015 - 16:01

Kender I det hvor man ser en film og pludselig - BAM! - masser af kreativitet!
Sådan har jeg det efter at have set Skammerens datter... xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Empty Sv: På en måde farvel. [Fravær og nyhed]

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Apr 2015 - 16:49

Ej hvor nederen at du stopper Nille :/ Du har været her siden jeg selv startede så det er sku lidt syndt at du vælger at stoppe :/ Men sådan er det jo jeg kan gå og sige du skal blive alt det jeg vil men det ændre ikke på det er din beslutning Smile

Hilsen ja du kender mig bedst som Markulius Very Happy

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Empty Sv: På en måde farvel. [Fravær og nyhed]

Indlæg af Gæst Ons 1 Apr 2015 - 16:51

Zero, jeg begynder igen - men jeg emner kun med en af gangen. Skammerens Datter filmen gav mig et boost. Dog, hvis jeg begynder at stresse og blive irriteret igen, hver gang jeg logger på, så stopper jeg nok. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Empty Sv: På en måde farvel. [Fravær og nyhed]

Indlæg af Zero Bang Ons 1 Apr 2015 - 17:36

Okay det lyder godt Nille det er jeg glad for at høre Very Happy

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

På en måde farvel. [Fravær og nyhed] Empty Sv: På en måde farvel. [Fravær og nyhed]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum