Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Jake
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Sasha
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Renata
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Celenia
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Lenore
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Genevira
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Edgar
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Marcus
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 
Elizabeth
ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba13ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba14ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

ny start på livet, på en måde ( Fravær )

3 deltagere

Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 10:50

hey, om ca 14 dage da skal jeg ud, og sån, skal osse til tyrkiet den 2 august til den 9 august, imens de gør min lejlighed klar til mig på det sted jeg skal være nu, hvor jeg skal *starte* et nyt liv, hvis man kan kalde det for det, da jeg skal ud blandt folk, selv om jeg er utryg ved det, men skal begynde på arbejde når jeg kommer ud til min lejlighed som.

STU Kok.
Udsmider.
Sikkerheds vagt.

så jeg begynder at få hænderne fulde, og jeg mærker allerede små stres ved alt det jeg er igang med at lære og sådanne ting, det osse derfor jeg nok har været lidt nedern over for nogle, og det vil jeg gerne undskylde, og tja de emner jeg har gang i er stort set alle sammen uaktive, men jeg besvare de emner da nu er, og hvis man ønsker et emne med mig, her eller på NewWorld hvor min bruger hedder Kuuma, jamen så er jeg frisk, jeg ved dog ikke hvor tit jeg kan komme på mere, dog vil jeg gøre mit bedste for at komme på, og så vil jeg ønske alle en god fremtid, fordi min ser mere lys ud end den længe har gjort. så vil osse sige tak til folk på UnderWorld for deres støtte selv om jeg var lidt af et dumt svin i nogle ( mange ) tilfælde, men håber jeg kan forbedre mig, blandt andet ved og møde nogle jeg har lavet aftaler med, og som jeg håber jeg ikke har stødt fra mig, og tja ved ikke hvad da mere er og sige, udover tak for en god tid på underworld, det er ikke farvel, men ses, jeg vil stadig være her, bare ikke ret meget Smile

kærlig hilsen jeres dumme svin af en bamse bjørn Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Rafaela Tirs 30 Jul 2013 - 10:58

Det da godt, at du kom videre EFTER og havde stødt mig væk -.-'
Er selvfølgelig glad på dine vegne og at du kom videre ved og støde mig væk, men det er vel en anden side af sagen.

Held og lykke med en ny fremtid.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Alítheia Tirs 30 Jul 2013 - 11:00

Jamen lille bamsebjørn det er jo dejligt Very Happy
Jeg håber du får det så supersen dejligt Very Happy
Det er dejligt at høre at det går godt for dig (: og det er helt forståeligt hvis tiden ikke er der (for der er aldrig nok tid... 24 timer alt for lidt tskkk xD)

Alt godt og ses og alt det man ville skrive til folk, men jeg ikek kan finde på Very Happy

-penny ^^

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 11:05

Awh baloo! Det er fantastisk! :3
Håber du får det rigtig godt!
Er meget glad for din fremtid ser mere lys ud og jeg håber virkelig at du får det godt, som jeg skrev lige før! :3

Hyg dig i Tyrkiet!
Håber din nye lejlighed bliver god at bo i! :3


Sidst rettet af Nille Fre 4 Okt 2013 - 13:44, rettet i alt 3 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 11:18

Baloo,
Du er bestemt ikke noget dumt svin, alle bliver frustreret og taber tråden ind imellem.
Det skal du ikke tænke mere over.

Men alle dine planer og Jobs, lyder da herligt.

Du er altid velkommen her....og på NW XD

- Camille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Delilah Tirs 30 Jul 2013 - 16:55

Vi krydser alle sammen fingre for dig, Big! Vi ved du kan klare det, selvom du nogle gange har tvivlet på dig selv! Vi glæder os til at se dig igen!^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 17:47

Luce: Luce, jeg gjorde hvad jeg følte var rigtigt selv om det var forkert og det ved jeg, og du virker ikke glad, snare komplet ligeglad og det ikke for og lyde ond eller grov, du virker bare komplet ligeglad men tak vil jeg tro..

Ali: hallo, Ali, jeg er ikke lille, >w< men yea det er dejligt og håber osse det bliver dejligt hehe :3 og tja er enig, 24 timer er for lidt, men jeg prøver og udnytte den tid jeg har, finde emner på uw, og den slags ting der men tusind tak osse Smile

og ses og alt det man normalt ville svare men som jeg ikke ved hvad skal svare xD

Baloo :3

Nille: tak Nille, ja det er uber dejligt ^^ håber osse jeg får det super godt, men man skal osse forberede sig på nedture, dog håber jeg mest på opture Very Happy tja min fremtid ser skam lys ud, jeg skal bare ikke svine den til som jeg har gjort før i tiden, dog håber jeg på det bedste hehe Very Happy

cam: er nu lidt uenig med dig på det punkt, er et dumt svin, på nogle punkter Smile og tja så taber jeg tråden ret tit, men tja det noget jeg håber på at kunne arbejde med Very Happy og tja jeg nød til og tænke over det for og kunne bearbejde det i fremtiden så ja men håber det bedste :3 og tja jeg glæder mig osse til og se hvordan det skal gå med mine jobs og ting ^^ skal osse fortsætte min træning som bokser, så er pænt glad hehe :3 får osse et bokse sæt til min nye lejlighed ^^

og det glæder mig, hvis vi ikke allerede har et emne på Nw, så er jeg skam frisk på et Very Happy

kærlig hilsen Baloo :3

Deli: tror ikke alle gør det, men det glæder mig da, Deli hehe, jeg håber jeg kan klare det hehe så det skal nok gå håber jeg Very Happy og tja jeg tvivler tit på mig selv da det føltes som det nemmeste at gøre :3 og jeg glæder mig osse til og se jer igen, selv om jeg dog dagligt er på og tjekker PM, så vel som skype, har dog ikke just meget tid, men jeg håber som sagt på det bedste, og ellers kan du jo fange mig over skype xD glæder mig osse til og se jer igen ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Alítheia Tirs 30 Jul 2013 - 17:59

Ali: hallo, Ali, jeg er ikke lille, >w< men yea det er dejligt og håber osse det bliver dejligt hehe :3 og tja er enig, 24 timer er for lidt, men jeg prøver og udnytte den tid jeg har, finde emner på uw, og den slags ting der men tusind tak osse Smile

og ses og alt det man normalt ville svare men som jeg ikke ved hvad skal svare xD

Baloo :3



Nu er du en lille dejlig bamsebjørn Very Happy (Det er altså en god ting i mit hovede xD) Men emner skal du nok få Very Happy Men håber det kommer til at gå dig godt med det kokkenoget Very Happy

And all the rest of it that i forgot... o.o xD

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Rafaela Tirs 30 Jul 2013 - 18:03

Hvorfor skulle jeg være oprindeligt glad?
Jeg mistede stort set ham jeg stollede aller mest på IGEN!
Jeg kæmpede for dig da andre stak dig i ryggen og det var takken.
Så nej jeg er ikke glad! For sådan som du behandlede mig ville det virke mere realistisk hvis du havde blevet der hvor du var og ALDRIG kom ud, men sådan tænker jeg ikke! Du sårede mig dybt Baloo og det var du rent faktisk ligeglad med. Så ja jeg er rent faktisk ligeglad med, at du kommer videre i livet.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 18:23

Så du har ikke luret ad hvem jeg er derinde endnu xD
Jeg er.... Granny lille barnebarn med æblekinderne xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Delilah Tirs 30 Jul 2013 - 19:04

Big, lad være med at tvivle på dig selv. Du har problemer, men du er stærk nok til at kunne komme op igen, og du ved vi er nogle du altid vil kunne snakke med, hvis der er det mindste^^
Vi syntes om dig! Du er virkelig flink!

Luce: Undskyld, jeg ved godt jeg slet ikke er med i det i snakker om, og jeg ikke ved hvad der skete. Men søde, Big laver en fin tråd hvor han er glad for at han kommer ud, og du kommer og virker virkelig kold og syntes at forsøge at ødelægge hans humør. Han undskylder og er igen virkelig sød ved dig, hvorefter du bare bliver værre og syntes at prøve at få ham til at lægge sig ned og græde og føle han er verdens værste person.
Lad ham være glad. Please, jeg vil ikke have noget skænderi, og jeg vil ikke blande mig i det i snakker om, men hvis du skal være utroligt sur på ham, vil du så ikke i det mindste gøre det privat? Jeg ved det ødelægger ikke blot mit men også andres humør, og det er virkelig ubehageligt at læse. Jeg vil ikke lyde sur eller bestemmende, men jeg beder dig som din ven om du ikke vil tage den privat, eller lade ham sige undskyld i det mindste. Giv ham en chance, hvad end der er sket.
Undskyld. Vær sød ikke at blive sur på mig. Jeg vil ikke være ond eller en bitch. Jeg vil bare gerne opretholde alles humør - og hvis du er sur over noget, så vær sød at skrive til mig om det. Jeg vil gerne hjælpe, så længe det ikke går ud over andre.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 23:17

Ali: nurh hehe takker, tror jeg nok, føler mig dog ikke ret lille, men vil tage det som en kompliment haha yea :3 og yea håber jeg osse, elsker og lave mad og vide folk påskønner det og sån ^^ og det cool nok hehe Very Happy

Cam: nurrrh så du er hende's barnebarn ting? har flere gange ville skrive en PM men kan ikke, da den åbenbart ikke vil, så har ikke kunne spørge om et emne, men er da frisk på et emne med dig der inde, hvis du er? owO?

Luce: jamen hvis du er ligeglad.. hvorfor skulle du så skrive her i den tråd jeg lavede, fordi jeg er glad? jeg vil ikke lyde dobbelmoralsk men ja du blev såret, men hvorfor så forsøge og såre mig? ja du stolede på mig, og tja jeg ville ikke såre dig, men jeg som sagt flere gange, så ville jeg såre dig lidt, end det meget da kunne være sket, så du kan være såret og sur eller hvordan du opfatter det, men det rør mig ikke rigtig, fordi hvis du er ligeglad med om jeg kommer videre eller ej, så syntes jeg bare du skal lade vær med og kommentere på den tråd jeg har lavet.. intet ondt ment :I var dog ikke ligeglad med jeg sårede dig, det derfor jeg valgte og cutte kontakten, for ikke at gøre det værre.. men ved ikke, som jeg ser på det, så er det ligemeget, fordi du ikke selv gider indse det, så tja det er ligemeget..

Del: yea i know, er osse begyndte og have det lettere, men tja det skal nok gå med alt mi haløj, og skal nok skrive over skype hvis det nu er ^^ og syntes osse i er flinke ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny start på livet, på en måde ( Fravær ) Empty Sv: ny start på livet, på en måde ( Fravær )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum