Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
South - ny Raceleder for englene EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
South - ny Raceleder for englene EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
South - ny Raceleder for englene EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
South - ny Raceleder for englene EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
South - ny Raceleder for englene EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
South - ny Raceleder for englene EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
South - ny Raceleder for englene EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
South - ny Raceleder for englene EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
South - ny Raceleder for englene EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 
Lori
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 
Valentine
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 
Lenore
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 
Jake
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 
Sean
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 
Abigail
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 
Celenia
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 
Edgar
South - ny Raceleder for englene Voteba13South - ny Raceleder for englene Voteba14South - ny Raceleder for englene Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

South - ny Raceleder for englene

Go down

South - ny Raceleder for englene Empty South - ny Raceleder for englene

Indlæg af Assorian Ons 10 Jun 2015 - 14:05

South Den Nye Raceleder For Englene
South - ny Raceleder for englene Tumblr_npq7383oBA1ur9766o1_500
Da deres leder forsvandt efter at have slået en elev valgte South at træde til som den nye leder

Det siges at Josh(den gamle leder)havde slået en elev, og eftersigende forsvandt og efterlod så sin race uden en leder hvilket gjorde dem sårbare overfor mulige angreb. Men der var en engel - South som trådte ind som leder for at beskytte sin race og ville beskytte dem mod fare.

Jeg har stillet South nogen spørgsmål omkring hendes nye titel som leder.

1. Hvordan var det lige, at det lige blev dig der blev den nye raceleder for englene?

- South: Jeg blev leder efter Josh(den tidligere leder) forsvandt, efter at have slået en af sine elever. I starten ønskede jeg det dog ikke, da jeg mere gik efter at gøre de andre engle trygge og sørgerede for at der ikke kom kaos over racen, for ikke pludseligt at blive set som en svag race, mens deres leder var væk. Så for at undgå en masse angreb fra de andre racer trådte jeg ind, jeg blev til leder for at beskytte racen og ikke mindst for at sikre mig at ingen af dem ville komme til skade, over den pludselige forsvinden fra lederen.

Hvad blev der af den gamle Raceleder?

- South: Jeg aner intet omkring den gamle leder Josh, alt jeg ved er at han forsvandt og vi leder stadigvæk efter ham. Vi ønsker at få ham tilbage, han var kærlig, rar og stærk hvilket gjorde det en hel del nemmere for os alle, ikke at jeg ønsker det bliver nemt. Jeg ønsker mere at vi kan sikre os fred i fremtiden, intet andet.

3. Hvad er det du vil opnå ved at være raceleder for englene?

- South: Endnu engang ønsker jeg at forsvare englene, jeg ønsker intet andet end at passe på dem. Ikke andet end det, derimod ville jeg sikre mig at englene på intet tidspunkt bliver set ned på igen, vi virker svage på grund af vores tro på det gode. Men så svage er og bliver vi aldrig, vi ønsker derimod bare ikke at dræbe, i håb om at undgå krig.
Jeg håber dog stadigvæk at Josh en dag vil komme tilbage, og tage den retmæssige plads som leder.


Jeg siger tak for at måtte stille dig mine spørgsmål South!

- Vi på teamet håber at englene finder Josh og at i andre engle vil tage godt imod jeres nye leder!

_________________
South - ny Raceleder for englene Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum