Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyIdag kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba13lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba14lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba15 
Lori
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba13lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba14lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba15 
Jake
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba13lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba14lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba15 
Valentine
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba13lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba14lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba15 
Celenia
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba13lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba14lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba15 
Edgar
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba13lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba14lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba15 
Lenore
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba13lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba14lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba15 
Abigail
lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba13lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba14lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

lejlighed mm (Rafs fraværstråd)

Go down

lejlighed mm (Rafs fraværstråd) Empty lejlighed mm (Rafs fraværstråd)

Indlæg af Rafaela Søn 16 Aug 2015 - 22:41

Ja som overskriften siger så har det noget med en lejlighed, at gøre xD
Mig og min kæreste har nemlig fået en lejlighed som skal gøres i stand og der er temmelig meget der skal gøres da den tidligere ejere havde smadret det meste.
Men det er så det min hverdag kommer til og fylde meget med så har ikke så meget tid og det vil vare ca 1½ måned hvis alt går som planen højst sandsynligt før Smile

Men som mange af jer også ved så er jeg i hjemmeværnet og skal derfor også på forskellige kurser i løbet af de næste par weekender som skal passes Smile

Derudover har jeg en graduering jeg skal passe som er en gang i starten af næste måned så det terper jeg også meget og hvis jeg ikke havde min kæreste til og holde mig i nakken havde jeg ikke lavet andet før jeg skulle op xD

Men som i kan se meget der skal laves og så jeg jo også startet i praktik og det fylder også lidt så jeg er en travl dame xD

Men kommer selvfølgelig og tjekker jer af og til så helt slipper i ikke for mig, men så ved i mine kære emnepartnere, at jeg ikke er til og styre lige nu med hensyn til emner xD så skriv lige hvis der er noget der ok? Aftale! xD Very Happy

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum