Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
By the Laws of the Titans//Nephthys// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
By the Laws of the Titans//Nephthys// Voteba13By the Laws of the Titans//Nephthys// Voteba14By the Laws of the Titans//Nephthys// Voteba15 
Jake
By the Laws of the Titans//Nephthys// Voteba13By the Laws of the Titans//Nephthys// Voteba14By the Laws of the Titans//Nephthys// Voteba15 
Sasha
Renata
Genevira
Celenia
Lenore
Katrina
Lori
Edgar

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

By the Laws of the Titans//Nephthys//

Go down

By the Laws of the Titans//Nephthys// Empty By the Laws of the Titans//Nephthys//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Okt 2015 - 23:00

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

S Gaden, nærme betegnet gyderne.
V Det storme svagt
O En masse folk, som Richard prøver og lade vær med og støde ind i
Tid 19,30
P
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det sku ha været en let opgave, letter end andre job, men hvad i de forbandet titaners navn var der gået galt. Richard, havde skudt hende men hun var ikke blive ramt det var som om hun, havde forudset hvad der ville ske. Richard stormet gennem gaden, mens han hørte råb fra alle folk, hvorfor kunne det ikke være let i denne uge, Richard sætte kursen videre hen mod gyderne, hvis han kunne komme der ind, kunne han miste hvem der var efter ham, komme hjem til shadow og ingen ville vide hvilken forskel der var. Han tænkte for meget for tiden, det var det der gjorde ham sløv efter hans egen mening. Derudover, havde hans kilder ikke fortalte ham, hvad han behøvet og vide, hvilket gik ham så forbandet meget på. Richard stormet videre, mens han prøvet og fokusere på, hvad han skulle gøre bagefter. Dette job var blive indviklede alt for hurtig, kunne han ikke få et lidt mere lige til job, han fik fleste penge for det her ja, men han fik jo ikke hans dræbe. Richard løb videre, mens han prøvet og regne ud af, hvor han skulle hen. Da han endelig mente han havde snydt kvinden, nepthy something like that, han kunne ikke engang huske hendes navn. Storyteller var dog hendes efternavne, det vidste han godt. Richard stoppet op, hvorefter han begynde og gå gennem gyderne, han var fri lige pt. Han, var hundret procent sikker på, han havde mistet hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum