Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
My dear sisters. -Aigemfarrel- EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Jake
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Sasha
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Renata
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Lenore
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Genevira
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Celenia
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Taliia
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Madelena Gray
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 
Katrina
My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba13My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba14My dear sisters. -Aigemfarrel- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

My dear sisters. -Aigemfarrel-

Go down

My dear sisters. -Aigemfarrel- Empty My dear sisters. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Man 25 Jan 2016 - 22:29

Påkædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vejr: Koldt, men ingen sne og ingen frostgrader.. bare koldt.
Tid: Førmiddag.

Nu var tiden inde, hun kunne mærke det helt nede i sin mave. De skulle endelig mødes! Efter at have sendt breve til dem begge, som ikke var blevet besvaret, var hun nød til at bruge andre strategier. Nemlig, kidnapning, på en rar måde selvfølgelig! Hvis man da kunne kidnappe nogle på en behagelig måde. I hvert fald, hun havde haft hentet South, ved at bedøve hende med sovemiddel og det samme galt Alex, begge to i de øjeblikke de ikke var forberedte. Hun havde været heldig, begge søstre var stærke, kloge og hun havde blot slået til i det rette øjeblik.
Nu var de begge smidt ind i en hyggelig lille hytte, kaminen var tændt og drikkevarene stod på bordet. Selvfølgelig havde hun placeret begge de sovende søstre på hver deres sofa, de skulle ikke ligge på gulvet som gidsler. De var gæster. Som en nervøs elev før eksamen, rendte hun rundt og ventede på, at de skulle vågne op. Hun havde ikke den fjerneste anelse om hvad hun skulle sige til dem, måske noget lignende: Hey! I er mine søstre!
Ej, det var simpelthen for underligt. Med en øl i hånden, gik hun hen til sofaerne og kiggede på dem, utålmodig og spændt. Til sidst kunne ikke holde det mere.
"Vågn op!" sagde hun højt, trippede på sine små fødder. "Jeg er jeres søster... wait whut.." Hun klaskede en hånd op i sit ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dear sisters. -Aigemfarrel- Empty Sv: My dear sisters. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jan 2016 - 7:46

Hvordan skulle man beskrive Alexs dag, tjo... Den havde været fin, hun havde ikke fået lavet så meget hjemme hos Xander. Han var enlig sjældent hjemme, når hun var, hvilket gjorde at Carrie tit var hos en barne pige. Dog denne gang, på trods af at Alex var hjemme, var Carrie på hvad man kalder en lege date, et eller andet sindssygt lort som Rose havde spurgt om Carrie måtte.
Ikke at det gjorde Alex noget, det var bare det faktum at, det lige præcis var Rose der sagde det, som havde det været sendt fra en lort... Udover at mugge over Rose, måtte hun i stedet komme i noget tøj, hvilket blev det typiske shorts og stor trøje, på trods af at vinteren havde ramt, sammen med de underlige væsner... Vent! Var det overhovedet en god ting at hun lod Carrie lege ude, de væsner kunne komme og... Og... Alting blev sort, yup, sådan var Alexs dag.
Derudover havde South en ok dag, hun arbejdede, trænede og ende med at gå i bad, hvor hun kun lige havde fået tøj på, hvis det endelig havde været en ting, at falde død om på stedet.

Alex var den første der vågnede, hun gned sig i det ene øje, inden hun satte sig op i sofaen, havde hun været så træt, at hun var faldet i søvn på en sofa? Hun tog sig til nakken, inden hun lagde øjnene på Kitana, hvor hendes øjne forblev på hende i noget tid.
Hvad skete der lige for den underlige tøs, der snakkede om søskende skab, som om Alex havde en søssssssssss.....
det ville enlig ikke overraske hende hvis hun havde endnu en, eller noget i den stil. Hun rejste sig kort fra sofaen. "Geeh det siger du ikke.... Hvor er jeg? Og var det den eneste grund til at du har kidnappet m..." Hun stoppede sig selv, da South rejste sig, hvilket fik Alex til at kigge rundt meget hurtigt og sprang ligefrem om bag Kitana.
"Hvad laver DEN her?!" Lød det fra hende, mens Kitana rettede på det mørke skin tøj, hun så mod Alex, inden hun himlede med øjnene, og lod blikket falde mod Kitana. "Og hvem er du?" Lød det fra hende, inden hun lagde armene over kors, ingen grund til at flippe ud, hun havde brug for at falde ned og virke ansvarsfuld, ikke som dæmonen Alex...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dear sisters. -Aigemfarrel- Empty Sv: My dear sisters. -Aigemfarrel-

Indlæg af Gæst Man 9 Maj 2016 - 10:25

Den eneste grund hun havde til at kidnappe dem? Havde hun overhovedet en ordentlig grund ud over, at hun gerne vil samle deres familie? De var de eneste som måske kunne skabe en familie i deres.. tabte.. familie? Hun havde ingen anelse om hvad hun var i færd med.. Men, det skulle nok gå! Det var det nød til!
Da de endelig vågnede, overraskede det Kitana, at se Alex reagere en smule forskræmt på deres mindste søstre South. Nok var hun de god engles leder, men det betød vel ikke, at hun ville slå dem ihjel på stedet.. gjorde det?
"Mit.. mit navn er Kitana," svarede hun lystigt, lukkede øjnene i og satte hovedet på skrå. "Og.. jeg har samlet jer her fordi.. vi skal blive en familie!" Hurtigere end de havde nået at blinke, havde hun rejst sig og dansede nærmest rundt, stadig med den åbne øl i hånden. "Ser i.. vi er søstre.. jeg er midt.. du er ældst.." Hun pegede på alex. "Og du er yngst.." Den sidste var ingen mindre end South. "Er det ikke bare spændende??!"
Igen var hun ikke rigtig til at finde rundt i, da hun pludselig forsvandt, for derefter at dukke op med to andre øl. Hun kastede en til hver en af dem. "Og.. jeg ved allerede jeres navne.. men jeg ved så lidt om selve jer.. så.." Hun satte sig i sofaen med et bump. "Fortæl!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My dear sisters. -Aigemfarrel- Empty Sv: My dear sisters. -Aigemfarrel-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum