Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
AU stories: Den øde ø EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
AU stories: Den øde ø EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
AU stories: Den øde ø EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
AU stories: Den øde ø EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
AU stories: Den øde ø EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
AU stories: Den øde ø EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
AU stories: Den øde ø EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
AU stories: Den øde ø EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
AU stories: Den øde ø EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Jake
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Sasha
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Renata
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Genevira
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Celenia
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Lenore
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Katrina
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Lori
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 
Edgar
AU stories: Den øde ø Voteba13AU stories: Den øde ø Voteba14AU stories: Den øde ø Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

AU stories: Den øde ø

Go down

AU stories: Den øde ø Empty AU stories: Den øde ø

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 11:14

Alisons hyggehistorier


Det hele var sket så hurtigt. Sean og Assorian havde været på vej hen til Hawaii på deres bryllupsrejse. De havde dog ikke forventet at flyveren ville styrte ned, og det ville blive efterladt på denne ø ude i ingenting.
"VI SKAL ALLESAMMEN DØ!" Råbte Assorian imens han løb frem og tilbage med armene i vejret. Sådan havde han lydt de sidste to dage. Sean tog sig irritabelt til hovedet og ønskede, at Assorian for engangs skyld ville prøve at tage den med ro, men det lykkedes tydeligvis ikke.
Sean lod Assorian være en af dagene, de måtte finde noget mad. Måske se om der var andre fra flyet der havde overlevet.

Sean kom til skoven, hvor han kunne lugte noget. Duften af mad. Han bevægede sig forsigtigt igennem træerne, og stoppede op da han så en lille lejr. Der var liv på denne ø. Det måtte være muligt at overleve. Sean hentede Assorian og viste ham lejren. Han bad Assorian om at være stille, men til hvilken nytte da Assorian uden at tænke sig om allerede stod midt ude i lejren. De indfødte kiggede op på ham. Inden de sprang på ham, Sean fløj ud for at håbe på, at han kunne hjælpe sin elskede. Dog endte det med at de begge blev bundet til en pæl.
"Hvem er i folk?" Spurgte Sean vredt.
"VI SKAL ALLESAMMEN DØ!" Græd Assorian.
"HOLD KÆFT ASSORIAN, JEG PRØVER AT FØRER EN SAMTALE HER!" Udbrød Sean vredt, hvilket fik Assorian til at holde bøtte.

To kvinder gik tættere på dem. Deres udsmykning viste de var døtre af høvdingen. Alitheia og Josette så undersøgende på Sean og Assorian.
"Du spørger os hvem vi er, men det er tydeligvis jer.. som har invaderet vores hjem." Sagde Josette og lagde hovedet let på skrå.
"Vores fader vil afgøre jeres dom." Tilføjede Alitheia. Høvdingen kom ud. Cadmon den almægtige kom ud. Han gik hen til sine døtre og nikkede til de kunne gå væk fra fangerne.
"I har trængt ind på mit land. For det, vil jeres straf blive, at i nu er mine døtres undersotter." Sagde han og Alitheia samt Josette klappede i deres hænder.
"Vi får flere dukker!" Lo de glade i kor.
Ramsay kom ud og satte sig ved sin elskede Josette.
"Har du hørt det min elskede. Vi får flere dukker" Fortalte Josette til Ramsay, og han kyssede hendes kind. Nu rejste han sig op og gik over til Assorian og Sean.
"Hvis i rører min pige.. eller har jeres øjne på hende for langtid.. så skære jeg jeres øjne ud." Sagde Ramsay truende. Assorian peb og Sean sank en klump.
"Hvis vi nægter at være jeres legetøj.." Sagde Sean så til høvdingen. Caedmon lo let.
"Så bliver det jeres død."


Fortsættelse følger ikke xD...


Sidst rettet af Alison Man 11 Apr 2016 - 13:53, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AU stories: Den øde ø Empty Sv: AU stories: Den øde ø

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 11:29

hahahahah. wow! Jeg vil se frem til fortsættelsen, som du nu er tvunget til at skrive!!! hæ hæ. Hvis det indbefatter at Assorian tisser i bukserne!!!

AU stories: Den øde ø Post-34556-joffrey-clapping-gif-Game-of-T-OtFe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AU stories: Den øde ø Empty Sv: AU stories: Den øde ø

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 11:55

Haha xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

AU stories: Den øde ø Empty Sv: AU stories: Den øde ø

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum