Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I can take care of myself! - Sajro EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I can take care of myself! - Sajro EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I can take care of myself! - Sajro EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I can take care of myself! - Sajro EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I can take care of myself! - Sajro EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I can take care of myself! - Sajro EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I can take care of myself! - Sajro EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I can take care of myself! - Sajro EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I can take care of myself! - Sajro EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
I can take care of myself! - Sajro Voteba13I can take care of myself! - Sajro Voteba14I can take care of myself! - Sajro Voteba15 
Abigail
I can take care of myself! - Sajro Voteba13I can take care of myself! - Sajro Voteba14I can take care of myself! - Sajro Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

I can take care of myself! - Sajro

Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2016 - 22:00

Tid: Nutiden
Tid på dagen: Middag
Omgivelser: Beskrevet
Vejr: Mild varme, med skyer der trækker ind fra vest.  
Påklædning: En slidt undertrøje samt en trøje der er knappet halvt op. Et par mørkebrune bukser der er bundet sammen i toppen med et par slidte praktiske sko.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det var en dejlig dag i AshenWood forrest. Solen tittede frem en gang i mellem som skyerne flyttede sig. Når den lyste over verdenen ville man kunne mærke de varme stråler. Foråret havde virkelig trådt ind. Træerne omkring i skoven var også roligt ved at blomstre. De grå træer blev hurtigt pyntet af små blade der var ved at springe ud som dagene gik. Dagene havde også været ret kolde på det seneste, men nu hvor varmen trådte mere og mere til kunne blomster og planter få lov til at vokse i fred. Dog var det ikke fredeligt over alt i skoven.

Raegan var ikke engang sikker på hvad der var sket, hvis hun skulle være ærlig. Hun havde gået en fredelig tur i skoven, indtil en ukendt mand, en tyv havde stoppet hende og bedt om at få alle hendes værdier. Men Raegan var ikke typen der ejede særlig meget, ikke siden hendes familie blev myrdet for øjnene af hende. Hun havde rystet mindet ud af hovedet inden det påvirkede hende for meget. Hun tog fat i tyvens krave og tvang ham op af træet, hendes temperament havde altid været et problem for hende:” Jeg ejer ikke noget, fat det!” udbrød hun vredt og slap ham så.
Men det kunne alle have sagt, så tyven tog en mini-bjælke fra jorden og slog hende med den. Hun faldt overrasket til jorden, men nåede at tage lidt af faldet. Hun rullede om på maven idet han slog grenen ned hvor hun havde ligget. Hun havde prøvet at kæmpe før, så i et hurtigt forsøg uden rigtig at tænke trampede hun mod hans ben og til hendes held var han ikke klar på det så han faldt til jorden. Hun satte sig op og tog sig lidt til hovedet inden hun kravlede over ham og samlede hun bjælken op og hævede den over ham. Hun stirrede vredt på ham og overvejede hvor vidt hun skulle smadre ham med den eller ej.
Vis nåde!” bad han og tryglende hende om at lade være, men Raegans øjne brændte af vrede:” Vis nåde? Tror du at du kan komme langt om at tigge?” sagde hun vredt og borede sine negle ind i bjælken inden hun fortsatte:” Tror du at nogen viste mig nåde mens de flåede min far levende og skar min moders hals over?” og med det sagt kastede hun bjælken ind i et træ i nærheden. Hendes bryst havde et svagt lys, hendes evne pumpede sig fuld af energien fra hendes vrede. Hun så på tyven og knugede sine hænder:” Jeg sagde til dig at jeg ikke havde andre værdigenstande…” sagde hun så bare og rejste sig. Hvilket var hendes fejl. Tyven greb hurtigt hendes ben og rykkede i det så hun atter en gang faldt mod jorden. Denne gang ude af stand til at tage af fra faldet.
Så der lå hun bare, hun kunne mærke at hendes baghoved pludselig begyndte at føles vådt, men hun var ikke sikker på hvorfor. Tyven gik hen til et træ og flåede en gren af så den blev spids i enden:” Jeg dræber dig og så hænger jeg dine organer rundt omkring i skoven for alle at skue. Skøre kælling..” mumlede han mens han nærmede sig hende med grenen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Sajro Man 4 Apr 2016 - 23:08

Sajro havde efter en lang tid på flugt fra den civiliserede verden kommet tilbage til dens kov han havde brugt meget af sin tid i. han ahvde været væk fra øen længe, rejst rundt og levet meget mere isoleret end nogensinde før. han havde forsøgt at komme i kontankt med nogle af de folk han havde haft diverse former for forhold til, men mange af dem var kommet en del mere videre i deres liv. Så lige nu flakkede han blot omkring ude i skoven, det sted hvor han altid havde følt sig mest hjemme, der hvor dyrene talte til ham og der hvor det var naturligt for ham at være.

Han kunne høre en råben og skrigen og i første omgang ignorerede han det bare, det vedkom jo ikke ham!? men som der blev råbt igen kunne han ikke ignorere det meget længere, og han bevægede sig meget hurtigt videre i retning af lydene. Som han kom tæt på så han en mand der hev benene væk under hvad der mest af alt lignede en ungpige. Det der skete derefter var dog egentligt det der fik ham til at reagere mest voldsomt, han knækkede grenen af et træ.

"Det der skulle du ikke have gjort!"

Sajro kom gående med tunge hastige skridt hen mod manden bagfra, så han ikke blev set. Hans øjne brændte med en dyrisk vrede som han gik frem mod manden. Han kiggede hurtigt hen på pigen, mens hans hånd vislede i retning af mandens strube mens den blev til de klør han ellers kun havde som varulv. Men lige inden hans klør flåede struben ud på manden stoppede han sig selv, hun var så ung hun skulle ikke allerede se blod på denne måde, hans hånd blev derved normalt og en knyttet næve ramte mandens kæbe hårdt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2016 - 0:09

Hun nåede ikke at opfatte meget. Pludselig stod der en person bag tyven? Hun så hans klør med hendes slørede blik, som bare fik hende til at knibe øjnene sammen i undren. Så hun nu også ting der ikke var der? Hun satte sig op og forsøgte at holde sine øjne åbne, men hun følte sig pludselig meget udmattet. Tyven var slet ikke klar på slaget så han faldt ind i et træ og slog hovedet. Derefter faldt han besvimet om på jorden.
Rae så op på sin redningsmand og tog sig lidt til baghovedet. Hendes øjne mindede en del om hendes mors. Ikke den mor hun mente var hendes mor, men hendes rigtige mor. Men hun var intet som sin mor, og så længe hun ikke kendte til hende, ville hun nok aldrig blive det:” Tak… Fordi du reddede mig” sagde hun kort og rejste sig. Trods sine skader var hun viljestærk og selvstændig. Stædig som sin mor, ville man nok mene. Hun greb ud efter et træ da en omgang svimmelhed faldt over hende igen. Dog kom hun hurtigt til sig selv og rystede på hovedet. Hun kiggede kort på tyven og rystede så bare på hovedet.
Han ville have slået mig ihjel.. Blot for det sjove i det.. Det ville være løgn at sige at han var den første..” sagde hun så og besluttede sig så for at mærke sit baghoved. Hun kiggede på sin hånd derefter. Blod. Hun handlede bare instinktivt og rev sit ærme af inden hun forsigtigt bandt det om sit hoved, dog rystede hendes hænder en anelse. Men hun nægtede at ville have hjælp:” Jeg kan godt selv.. Jeg skal bare lige binde den…” sagde hun og forsøgte atter en gang at binde ærmet om sit hoved.
Efter noget tid ville det nok lykkedes hende. Hun så lidt på manden og kom med en tung udånding:” Du har vel ikke bare slået ham ud så du kan myrde mig helt for dig selv?” kom det roligt fra hende, med et svagt snert af sarkasme. Hun havde regnet med at hvis han ville slå hende ihjel havde han nok gjort det for længst. Hun kunne dog ikke undgå at undre sig lidt:” Var det klør jeg så, lige før? Da du slog manden?” spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå. Hun var stadig ved at komme sig over slaget til hovedet men roligt blev ting klarere og klarere, især nu hvor hun ikke længere mistede blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 5 Apr 2016 - 15:09

Han kiggede på hende da hun takkede ham, han rystede blot på hovedet og trak en smule på skuldrende. Han havde jo egentligt ikke gjort det for hendes skyld, selvom det selvfølgelig var hendes stemme der havde draget ham tæt på i første omgang.

"det er ikke noget du behøver at takke for, han var så vidt jeg kunne se blot afskum der burde fjernes alligevel."

Han lød meget som en der ikke havde haft noget problem med at dræbe manden hvis det havde været det der var sket. Han nikkede derfor også bare til det hun fortalte med at manden havde tænkt sig at slå hende ihjel bare for sjov. Han kunne selv finde på at dræbe bare for at gøre det, men han havde da i det mindste værdighed nok til at spise det han dræbte bagefter.

"ja nogle folk forstår ikke at når man endeligt dræber noget så er det korrekte at gøre at spise det bagefter."

Han kiggede bare på hende, rystede på hovedet da deet var tydeligt hun kunne bruge hjælp med at forbinde sig, men han trak blot på skuldrende og lod hende klare det selv nu hun så gerne ville gøre det. Han kiggede sig en smule omkring. Han kunne ikke lade være med at grine en smule da hun spurgte om han havde tænkt sig at dræbe hende nu.

"Nej du ser alt for mager ud til at jeg har nogen interesse i at dræbe og spise dig."

Han rystede bare på hovedet som svar mens han havde et skævt smil spillende om læberne. Han trak på skuldrende som svar på hendes spørgsmål med om hun havde set klør, hvis han kunne undgå at hun vidste hvad han var så foretrak han det på den måde. Han ville langt hellere have at hun bare troede han var et mildt sindsygt menneske der rendte rundt og slog folk omkuld.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2016 - 15:36

Hun løftede øjenbrynet en anelse da han sagde noget om at spise det bagefter:” Det er da kun sådan noget man gør ved dyr.. Ellers er det kannibalisme.. Det der mange der ser ned på” sagde hun så og virkede nu en anelse skeptisk omkring ham. Det hjalp nu heller ikke meget at han nævnte hvor mager hun så ud:” Spise mig?” spurgte hun og havde et ret overrasket udtryk. Hun gned sin hage lidt overvejende mens hun tænkte, indtil hun indså det. Hun kørte en hånd igennem håret og rystede så bare lidt på hovedet:” Du er en varulv. Det må være den eneste logiske forklaring..” mumlede hun for sig selv og så en anelse ned i jorden.
Hun kiggede så op på ham og gik så bare hen til ham mens hun pegede en finger af ham:” Hvad laver du overhovedet i den her skov, og hvordan kan det være at du lige præcist kunne nå at redde mig inden jeg skulle dø? Er du en eller anden hemmelig spion sat ud for at finde mig? Er der nogen efter mig?” sagde hun og lagde ikke låg på hvor skeptisk hun følte sig omkring ham:” Det virker bare for tilfældigt til at der ikke ligger noget bag det..” hun var lidt ligeglad med at han var langt, langt højere end hende.
Hun lod dog sin pegefinger falde og trådte et par skridt tilbage:” Ugh. Jeg kan ikke huske vejen tilbage..” mumlede hun og så sig en smule om. Det slag hun havde fået havde alligevel været hårdt nok til at hun mistede sin stedsans midlertidigt. Et dybt suk undslap hendes læber og hun stod bare og gloede i noget tid mens hun prøvede at tænke. Så rystede hun bare på hovedet af sig selv:” Undskyld.. Det var grovt af mig at behandle dig på den måde.. Jeg har bare et problem med at stole på folk” sagde hun kort og så ned i jorden.
Hun gned sin næse mellem øjnene og blinkede så et par gange. Hun kunne ikke andet end at føle sig en smule vred på tyven, det var trods alt hans skyld at hun havde ondt i hovedet nu:” Jeg ville hellere have haft at du havde myrdet ham..” sagde hun så bare og kiggede på varulven. Hendes øjne afslørede hurtigt at hun ikke bare var en uskyldig lille pige, hun havde set en del blod og vold gennem sit liv. Så at tyven døde ville ikke ligefrem gøre hende særlig meget, udover tilfreds.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 5 Apr 2016 - 15:58

Han trak p skuldende af hende, han havde aldrig haft noget problem med at spise andre tænkende væsner, for ham gjorde det ingen forskel om maden kom fra et såkaldt dyr eller om det kom fra et menneske. Det var alt sammen det samme eftersom at de allesammen alligevel var dyr på en eller anden måde.

"Hvorfor skulle et menneske gå til spilde bare fordi det er mere ulækkert og urent end de fleste dyr?"

Han sendte hende et undrende blik, men for ham var det lige så meget for at holde folk væk at han kom med disse kommentare, han havde ingen anelse om hvad hun var og det irriterede ham derfor at hun så nemt kunne regne ud hvad han var. .

"Jeg bor i skoven, og bare rolig jeg har ingen intentioner om at spise dig, om du så havde været mindre mager."

Han grinede blot af hvor nervøs hun virkede og hvor utroligt lidt hun stolede på ham. Det var egentligt forståeligt nok, han var fremmede og havde lige slået en mand ned med et enkelt slag. Samtidigt med det havde hun regnet ud han var varulv, og lille var nok ikke et af de ord der normalt ville blive brugt til at beskrive ham med.

"Som du ønsker."

Han gik hen til manden og satte sig så p hug, og greb så fast om halsen på ham, med et stille smil om læberne kiggede han på hende. Han sørgede for at se hende i øjnene mens han lod sin hånd skifte form så kløerne kom tilbage inden han lod dem synke ind i mandens hud, han nåede lige at åbne øjnene og ralle som Sajro hev til og flåede mandens strube ud af halsen på ham. Han kastede så struben hen til fødderne af den fremmede kvinde.

"Jamen værsgo så, men du burde ikke bede om at få folk slået ihjel."

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2016 - 1:01

Det er moralsk forkert at spise noget der ligner en selv!” sagde hun så bare og kiggede på ham. Hun kunne godt se alt hvad der var galt med at spise mennesker, men hun var nu også en engel, og hun havde en gang været en god en af slagsen. Så hun kendte alt til moraler og værdier. Hun sukkede kort og betragtede ham mens han talte. Bare fordi han ikke havde nogen intetioner om at spise hende nu, betød det ikke at han ikke ville gøre det senere. Så hun kunne ikke andet end at føle sig underligt tilpas.
Hendes øjne betragtede tyven med et tomt blik da varulven pludselig satte sig på hug ved hans side. Hun var stille og rettede sit blik op på varulven da han kiggede på hende og lod ikke til at være berørt af det der skete. Hun kom med et suk og kørte en hånd igennem sit hår:” Men det var da kedeligt! Han døde så hurtigt” sagde hun, men mumlede den sidste del ret utydeligt for sig selv, det var nok en god idé ikke at vise hvor forskruet hun nu egentlig virkelig var.
"Jeg beder om folks død når jeg mener verdenen ville overleve fint uden dem i den." Raegan betragtede bare mandens hals mens blodet flød ud af den. Eller nærmere så stod hun og stirrede på det, opslugt af det. Mest af alt fordi det mindede hende om dengang hun blev fanget og holdt nede mens en mand skar halsen over på hendes mor for hende til at skue. Hun blinkede et par gange inden hun rystede på hovedet for at komme ud af sit minde. Hun kiggede så igen på varulven og gik over til tyven mens hun så ned på ham. Med sin fod skubbede hun hans ansigt mod himlen så hun kunne se ham.
Døde mennesker skal altid se så tåbelige ud… Det gjorde min mor også..” sagde hun kort. Hun ville ikke snakke nærmere om det, selvom det lige lød til at hun selv havde myrdet hende. Hvis det var det han ville tro, så ville hun ikke stoppe ham. Måske kunne det få hende til at virke en anelse farligere. Hun tog fat om en pose i tyvens bælte og flåede den af inden hun åbnede den og kiggede i den. Et roligt smil bredte sig på hendes læber idet der lå mønter i:” Fedt. Helt uduelig har han ikke været.” sagde hun så og så på varulven:” Hvis du bor her, så må guld have ingen værdi for dig.” konkluderede hun idet hun spændte posen fast til sit eget bælte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Sajro Fre 8 Apr 2016 - 11:56

"Og hvorfor så det? Så du mener at dyr gør noget moralsk forkert når de spiser en artsfælle?"

Han så undrende på hende, der var intet moralsk forkert i det. Det var en falsk konsensus mange af de "intelligente" væsner havde at det var forkert at spise væsner der lignede en selv. Men alligevel så de intet forkert i at man slog dem ihjel, nej man må gerne slå ihjel og så efterlade dem til at rådne.

"Du er da velkommen til at lege med hans lig hvis du keder dig så meget."

Han kiggede på hende, hun havde godt nok en skrue løs. Hun mente det var forkert at spise andre der lignede en selv, men alligevel havde hun ikke noget imod at dræbe og eller se andre dø så længe hun bare mente at de ikke gjorde noget for verdenen. Kunne hun lyde mere selvhellig?

"Wow... Du er imod at man spiser andre, men at slå dem ihjel hvis du føler for at de ikke er vigtige er helt iorden?"

Han satte sig op af et træ og ignorerede mest af alt det hun sagde. Han trak på skuldrende da hun fandt mandens pung frem og nævnte at han nok ikke havde brug for de penge da han jo bare levede her ude i skoven.

"Sandt, det har du heller ikke. Så hvad med at du bare lægger pungen igen, og går væk fra det lig? Nu hvor du snakker om hvad der er moralsk så burde du nok ikke stjæle fra døde folk? Det er jo også moralsk forkert ikke sandt? Eller måske betyder det ikke noget hvad der er moralsk forkert?"

Han rejste sig op igen og gik frem mod hende med langsomme skridt, mens han slikkede sig om læberne.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2016 - 2:38

Hun rystede bare på hovedet af det han sagde mens hun stirrede ind i hans øjne:” Du ville ikke kunne forstå det, for du har gjort det hele dit liv..” sagde hun blot og kørte en hånd igennem håret. Hun havde ikke tænkt sig at forklare det for ham, hvis han alligevel ikke havde nogle intentioner om at forstå hende:” Du kan spise alle de artsfæller du har lyst til, jeg vil ikke have nogen af dem!” sagde hun kort og slappede af.
Lege med hans lig? Hvad ville jeg få ud af det?” spurgte hun ham og lagde hovedet uforstående på skrå. Hun forstod det ikke, fordi de mænd der havde myrdet hendes familie var så grufulde som muligt, lige indtil den de pinte døde. Så lod de dem være. Hun faldt lidt hen i sine minder indtil han snakkede igen. Hun så op på ham og smilte kort:” Jeg kunne godt selv have taget hans liv. Men du var belejlig nok til at spare mig besværet.” var hendes eneste svar.
Hun rynkede kort på brynene da han sagde at hun ikke havde brug for pengene:” Du kender mig ikke. Modsat dig så fortæller jeg ikke hvor jeg bor eller hvem jeg er. For den sags skyld giver jeg heller ikke ud hvad for et væsen jeg er.” hun stoppede med at snakke da han rejste sig og begyndte at bakke lidt tilbage da hun bemærkede at han gik imod hende. Hun tog en hånd op i luften og så en anelse vredt på ham:” Hold dig væk fra mig.” advarede hun og lagde en hånd på sit bryst.
Svagt begyndte hendes bryst at lyse, men det kunne man ikke se fordi hendes hånd dækkede det. Hun følte sig en anelse bange, og hvis hun ville føle sig bange nok ville hun kunne bruge sin evne. Men kun hvis hun følte sig truet på livet, hvilket hun lidt begyndte at gøre sådan som han slikkede sig om munden. Hun stødte ryggen op mod træet og holdte stadig en hånd beskyttende mod sit bryst mens hendes blik flakkede en anelse.
Hun kunne mærke en snert af panik gå gennem hende og hun begyndte at hive en anelse efter vejret. Hun kiggede ned på jorden og samlede en sten op som hun bare kylede efter ham:” Lad mig være i fred!” sagde hun så bare inden hun bare satte sig ned i knæ og lagde sin frie hånd beskyttende over sit hoved, den anden hånd sad stadig og beskyttede hendes bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Sajro Lør 16 Apr 2016 - 18:29

Han kiggede på hende, det hun sagde var jo egentligt hans pointe. Hvad andre gjorde var ikke nødvendigvis moralsk forkert bare fordi man ikke selv ville gøre det, det kunne blot være en anden måde at leve på.

"Måske du og andre bare skulle droppe at forsøge at smide ting ind under om det er moralsk rigtigt eller forkert?"

Han kunne ikke lade være med at grine af hende som hun sagde hun sagtens kunne have taget mandens liv. Åhhh hvor morsomt, hun havde sandsynligvis aldrig slået nogen ihjel og kendte sandsynligvis slet ikke til den følelse det var.

"Det tror jeg ikke på, du siger du kan, men når det kommer til stykket er du blot en skræmt lille pige der forsøge at virke brutal, følelsekold og ødelagt for at holde folk væk så ingen ser hvor svag og nedbrudt du virkeligt er?"

Han trak på skuldrende da hun bad ham holde sig væk, og han stoppede op roligt mens han så på hende. Han rakte sin ene hånd frem som i en gestus til at hun skulle placere noget i hans hånd.

"Jeg holder mig væk fra dig hvis du smider pungen herover, som sagt du har ikke brug for pengen! Måske jeg ikke kender dig, men ligesom du besluttede at hans liv ikke var vigtigt har jeg nu besluttet at du ikke har brug for de penge... Det er vel kun fair? Du burde egentligt bare være taknemmelig for at jeg ikke tager den beslutning, du tog, om dig?"

Han talte roligt og med en alvorlig stemme. Han havde mindre respekt for hende lige nu end for den døde mand. Ja han havde forsøgt at tage hendes liv, og sajro havde slået ham ihjel, på det punkt havde han ingen skrubler.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2016 - 21:24

Raegan kiggede op og stirrede ham vredt i øjnene da han kaldte hende svag og nedbrudt:” Du… du kender mig slet ikke!” sagde hun så bare vredt og kiggede en anelse surt på ham. Men hendes frygt var helt væk og hun fjernede hånden fra sit bryst som lyset gik ud. Hun rejste sig roligt og overvejede kort om hun skulle give ham pungen eller ej. Hun havde ikke rigtig lyst til det, for hun så ikke nogen nytte i at tyven fik de penge. Og hun brød sig især ikke om at nogen som helst skulle belære hende på nogen måde.
Sargonis?” lød en stemme langt væk fra. Pludselig bag nogle træer kom et velkendt ansigt op. Sylvana. Raegan så op og klemte kort om posen, noget indeni hende sagde at hun kendte denne person men hun var ikke sikker. Sylvana kom roligt hen til dem og smilte så bare stort da hun så at det faktisk var ham:” Åh, det er alt, alt for længe siden!” udbrød hun glad og klappede sine hænder sammen. Hun rettede så sit blik mod Raegan og kløede sin kind en anelse:” Jeg troede aldrig jeg skulle stå og se dig belære et barn på den måde.. Er det dit?” sagde hun så en anelse drillende men hendes blik var lidt trist da det mindede hende om at hendes eget barn var i verdenen, eller forhåbentligt stadig levende, et sted.
God genforening, i må have det godt, farvel!” sagde Raegan så lavt, men hastigt, inden hun roligt begyndte at bakke bagud for at komme væk. Sylvana så på hende og lagde hovedet på skrå:” Hey! Du kan ikke bare gå. Han har ikke introduceret dig endnu.” sagde hun så blidt og smilte let. Raegan rystede bare på hovedet og endte op af et træ igen:” Ehm. Han ved heller ikke hvem jeg er, men han reddede mit liv, og jeg må gå nu. Mit navn er Raegan!
Sylvana løftede sine øjenbryn kort og så på Sajro. Lucy var kommet hen til dem og sad nu et stykke væk, dog kunne hun ikke få øjnene af Raegan:” Det er hende, Sylvi.” tænkte hun bare og Sylvana blev bare ved med at stirre på Sajro. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige men til sidst gik hun bare hen og krammede Raegan:” Raegan…. Det var det navn jeg gav mit barn... inden hun.. blev taget fra mig og givet til nogle andre…” sagde hun så bare og mærkede hvordan tårerne begyndte at presse sig på. Hun prøvede at stoppe det ved at komme med et lettet grin, men en enkelt tåre gled stadig ned af hendes kind.
Raegan bukkede øjenbrynene og prøvede nu bare lidt at få Sylvana væk fra sig:” Jeg aner ikke hvad du snakker om. Min mor er død. Hun døde for øjnene af mig lige ved siden af min far.” hendes stemme var seriøs, men man kunne tyde den lille svage gnist af sårbarhed der var over den. Det var ikke noget Rae gad tænke nærmere over, faktisk slet ikke! Sylvana slap hende dog ikke og så på hende:” Rae… Kig på mig.” sagde hun så og Raegan stoppede med at stritte imod og adlød nu  bare.
Let skubbede hun så Raes øre mod sit bryst og lod Raegan lytte til hendes hjerte, først følte Raegan sig mere end utilpas og rullede kort med øjnene inden hun så begyndte at indse at hun genkendte lyden. Hun stirrede bare frem i luften, målløs, ude af stand til at komme med en passende reaktion, at græde havde aldrig været en mulighed for hende, hun havde overbevist sig selv om at dengang hun så sine forældre dø, ville være den sidste gang. Et horn lød i distancen og Sylvana slap Raegan:” Det er den lokale stamme. Jeg tror hellere vi må gå inden de finder os her.” sagde hun så og så lidt på Sajro.
Vil du med os? Jeg føler at vi har mange gamle ting der skal snakkes om” sagde hun mens et blidt smil gled over hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Sajro Fre 22 Apr 2016 - 22:40

"Mulgivis bedre end du vil indrømme? Man kan lære meget af dyr, alle racer, selv engle er jo blot dyr når det kommer til stykke."

Han sendte hende et blik og lagde tryk på hendes races navn, for at fortælle hende at han ikke var dum og sagtens kunne finde ud af hendes race. Hvilket også var en del af hvorfor han ikke havde noget problem med at fortælle hvem han var til andre, det var kun fair. Lyden af Sylvana fik ham til at sukke. Det var virkeligt ikke den bedste timing, han rystede kort på hovedet.

"Dårlig timing Sylvana, men ja det er helt klar alt for længe siden."

Han sendte hende et roligt smil, mens han slappede en smule mere af. Han rakte dog hænderne forsvarende ud, da hun spurgte om Rae var hans og rystede med det samme på hovedet. Børn havde han da, 3 af dem, den ene var mindst lige så irriterende som Rae her, men de 2 andre var noget af det han havde kærest og var for ham noget af det sødeste i verden.

"Nej nej, børn har jeg, men ikke hende her. Og nej du går ikke nogen steder før du har lagt den pung fra dig!"

Han gav stadig ikke op på at stoppe hende i at tage den pung med sig. Han mente ikke hun havde nogen ret til den. Han kiggede dog på hende da hun nævnte sit navn til Sylvana. Han trak på skuldrende. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han havde lyst til at råbe af Rae men han havde ikke lyst til at råbe foran Sylvana. Han sukkede og lænede sig op af et træ og lod bare dem snakke med hinanden, han lyttede blot med. På afstand. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige eller gøre da Sylvana nævnede hendes barn, han vidste slet ikke hun havde fået taget barnet fra sig, eller at hun faktisk havde født. Han havde dog godt vidst at hun var gravid da de jo havde snakket om det. Han blev derfor en smule glad da hornet lød fordi det gav ham en undskyldning til at bryde ind i den lettere akavede scene foran ham.

"Ja, øhm følg efter mig, selvom de ikke burde gøre noget... Han skubbede nogle grene til side ind i en tættere og dybere del af skoven."

Han ventede på at de var gået igennem, og gik så foran dem og førte dem gennem skoven. Han forstod ikke helt hvorfor hun var bange på den måde? En stamme, de gjorde som regel ikke noget medmindre man var alene og ødelagde skoven eller lignende ting. De var ret ofte harmløse. Men så igen han havde levet i denne skov hele hans liv.

"Men nu kan det da være du kan få lært nogle manere Raegan!"

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I can take care of myself! - Sajro Empty Sv: I can take care of myself! - Sajro

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum