Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» So you want to do business [XxX]
Yesterday at 19:59 by Melisandre

» en ny start - Taliia
Yesterday at 18:45 by Midnight

» Med eller uden ~Legen.~
Yesterday at 16:25 by Allistor

» Hey Daddy, it's me - Gale
Yesterday at 16:09 by Xakle

» Where the hell are we! - Vetis - XXX
Yesterday at 15:49 by Storm

» Do you want to be my friend? Rael (privat)
Yesterday at 14:42 by Nellie

»  It's hard to be pregnant - Keruel
Lør 20 okt - 23:15 by Adalra

» You and I are distant family ~ Adalra
Lør 20 okt - 21:33 by Adalra

» To unge hjerte (privat) XxX ~ Midnight
Lør 20 okt - 21:07 by Midnight

Statistics
Der er i alt 292 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Conner

Vores brugere har i alt skrevet 155869 indlæg in 8094 subjects

Please dont hurt me ~ Sirtimm

Side 8 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Re: Please dont hurt me ~ Sirtimm

Indlæg by SIRTIMM on Ons 3 okt - 13:48

Han hørte hvad hun sagde og smilede svagt " Ja..Det..Det er okay. Jeg trængte til det.." Han kiggede svagt på hende og så hun lå ned og løftede hende op og satte hende ordenligt og bandt hende op " Undskyld for jeg bandt dig fast...jeg...jeg ville ikke riskere du fulgte efter mig..." Han kvalte sine egen ord kunne han mærke over hadet til ham selv og til hans nevøsitet for Lydia og hendes tanker og følser. Han lyttede til hendes ord og smilede svagt som faldt hurtigt igen " Ja jeg burde ha forklaret mig bedre...ser du...ly...Lydia jeg er ikke som din gammle herre..jeg er ikke som den mand som gav dig alkohold...jeg....jeg er ikke en som du ønsker...jeg ved du har din trang og din lyst men jeg ...jeg kan ikke give dig det du trænger til....jeg er rent ud sagt ikke i stand til det selv hvis jeg ønskede at gøre det og forstå mig ret jeg ønsker dig...jeg ønsker dig inderligt men.... fordi du er påvirket af alkohold så kan jeg ikke gøre det... og jeg er mere end sikker på du ville kunne få mig til at føle nydelse men jeg... " Han sukkede svagt " Uden at vide at du kan lide mig Lydia uden det handler om det seksuelle så kan jeg ikke have sex med dig eller give dig anden form for nydelse....jeg kan give dig redskaber så du kan give dig selv nydelse men i sidste ende så kan jeg ikke gøre det...ikke før jeg ved du..e...e...elsker mig som jeg elsker dig..." Han gik ud af døren og ville ha slået igennem væggen men valgte at stoppe sig selv. Han følte sig knækket og ødelagt og at den bedste og muligvis den eneste chance han havde for at nyde Lydias krop havde han mistet. Men inderst inde så vidste han at det var det rigtige at gøre og at Lydia i sidste ende ville tilgive ham for at ha valgt det han gjorde.
SIRTIMM

Antal indlæg : 140
Evner/magibøger : Oldblood

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Lydia on Tirs 9 okt - 0:40

Lydia hørte det som Timm sagde, og undrede sig en smule over det. Han trængte til det? Hvordan kunne man trænge til det? Hun var forvirret, men sagde intet. Så i stedet bare op på ham, som han endelig valgte at rejse hende op igen. Hun blev bundet fri, og hun smilede lidt til ham. Dog lod hun sig selv falde ned på knæ, så hun så op på ham imens. Hun lyttede til det som han prøvede at fortælle hende, men hendes hoved var stadig en smule sløret, så det var ikke helt nemt for hende. Hun rystede krafrtigt på hovedet over ham. Over det som han sagde. Langsomt begyndte hun at kravle over mod ham på alle 4. "Please. Jeg beder dig af hele mit hjerte. Jeg ønsker at lege med dig, så... må jeg ikke nok få lov til at smage din dejlige pik?" prøvede hun nu med, og anede tydeligt ikke hvad han havde ment med elske og det.
Hun så efter ham da han gik ud af rummet. Hun var meget desperart efter at få lov at lege, du hun ikke havde leget i lang tid, og hun trængte. Hendes krop var så småt begyndt at hungre efter det, og alkoholden havde kun gjort det tydligere. Hun vidste dog samtidig at det var forbudt at tilfredsstille sig selv. Så hun blev nødt til at få hans hjælp, og han nægtede. Det var meget frustrende for hende. Hun ønskede næsten hvad som helst lige nu. Selv straf, så hun overvejede faktisk at være flabet, og overtræde nogle regler, bare for at få en straf lige nu.
Lydia

Antal indlæg : 131
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Vis brugerens profil

Indlæg by SIRTIMM on Ons 10 okt - 11:16

Han så undrene på Lydia da hun begyndte at kravle over mod ham og kunne mærke hele hans hjerte slog en enkel gang selvom det ikke havde gjort det i mange mange år. Han rødmede og bed sig så hårdt i læben da hun sagde sine ord. Han kunne ikke tro sine egne øre. Der var ingen tvivl om at Lydia havde været udsat for hård totur for at blive så knækket fordi hun kan umuligt ha ønsket at gøre noget og så specielt ikke med en vampyr. Han rystede på hovdet. Han ville mest af alt give ind for sin lyst og flå tøjet af hende og nyde hendes krop til hun ikke længere ville kunne bevæge sine ben men vidste det var forkert fordi han var en læge og hun hans patient og han var hendes værge hvilket gjorde det mere forkert hvis han prøvede at røre hende på den slags måde hvilket også ville kunne betyde at hun kunne blive fjernet fra ham lovligt og den tanke skræmte ham mere end solens effekt på ham. Hun ville blive ødelagt og misbrugt af folk som ikke kunne forstå hendes udskyld så han ville modstå hendes charme selvom han ville foragte sig selv for det. Han gik ind til hende og sagde fast " Lydia. Jeg vil ikke lege med dig uanset hvad. Hvis du prøver at tigge eller bede eller faktis prøver at få min pik ud af bukserne så vil du blive straffet. Du må give dig selv nydelse og tilfredsstillelse hvis du kræver det men det bliver uden min hjælp fordi jeg gør det ikke. Jeg vil ikke have at man fjerner dig og hvis jeg rør dig på den måde Lydia for nu så vil man gøre det og man vil ødelægge dig. Så du får nu et valg. At du opføre dig ordenligt intil jeg har gjort papir arbejdet og givet dig nogle basale lektioner. Når alt det er ordenet Lydia så..." Han sank en klump og kiggede på hende "Når det er ordnet Lydia så kan vi have sex hvis du stadig ønsker det til den tid " Han kiggede strengt på Lydia og håbede hun forstod at han mente det med straffen fordi han havde desvære nogle metoder som ville virke selvom han vil foragte sig selv for at gøre det i mod en uskyldig sjæl som Lydia. Men nogle gange skal man gøre skade for at gøre gavn.
SIRTIMM

Vis brugerens profil

Indlæg by Lydia on Tors 11 okt - 12:07

Lydia så op på ham med desperation i sine øjne. Da han igen kom ind til hende, lyttede hun til det som han sagde, og hørte han vil straffe hende. Hun burde ikke gøre noget men hun var stadig meget tæt på det alligevel. Hun var snart ligeglad om det var straf hun fik i stedet. Hun bed sig i læben, og så op på ham stadig med bedende øjne. "Så.. str.. straf mig." lød det fra hende bedende. Hun ønskede virkelig meget, at han gjorde noget med hende. Selv straf. Hun havde lært at nyde det meste af den slags alligevel. Og hvis det var det eneste han vil gøre, så var hun okay med det.
Lydia

Antal indlæg : 131
Evner/magibøger : Hun har endnu ikke opdaget sin evne

Vis brugerens profil

Indlæg by SIRTIMM on Tors 11 okt - 12:44

Timm lyttede til hendes ord og han sukkede. Han vidste det han ville gøre var forkert af ham men hvis det hjalp hende med at blive sig selv igen så ville han gøre det. Han sagde intet og nikkede bare og løftede hende og gik ud i køkkenet hvor han satte sig på en stol og tog Lydia over sit knæ inden han sagde " Tilgiv mig. Men det her vil gøre mere ondt på mig end på dig..." Han løftede sit ben op så hun var lidt over jorden og slog hende hårdt i røven. Han kunne mærke hvordan alt i hans krop vendte og drejede sig. Han kunne ikke lide tanken om at gøre det. Men tanken om at hun var liderlig og blev misbrugt af nogle gjorde mere ondt på ham så han forsatte til han havde gjort at hendes røv var ild rød. Han satte hende ned og gik over til is kælderen og tog en nedfrosset køleklud og lagde det på bordet og sagde " Jeg håber du kan tilgive mig for det Lydia.. Men jeg var nød til få dig til at forstå.. Bare læg kluden på bordet når du færdig med at bruge den. Jeg er oven på...skulle du få brug for mig..." Han gik med tunge skridt oven på og tog nogle af bøgerne ud og lagde på et lille bord. Han kiggede på dem og tog den ene bog om børne opdragelse. Han havde store problemer med at læse lige nu pga. tåre fyldte hans øjne. Han havde svært ved at forså hvad det var sket. At han havde slået på en patient, en pige tilmed. En som han skulle beskytte og passe på ikke falde forelsket i og slå på bare fordi hun er lystig. Han havde svært ved det men ville ikke lade sig knække. Ikke i nu. Han tørrede sine øjne og ville vente til Lydia kunne sidde ned igen uden at det gjorde ondt. Når hun kunne det ville han undervise hende.
SIRTIMM

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 8 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Similar topics