Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Jake
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Sasha
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Renata
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Lenore
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Genevira
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Celenia
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Taliia
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Madelena Gray
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 
Katrina
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba13Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba14Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline

Go down

Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Empty Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline

Indlæg af Assorian Man 18 Apr 2016 - 16:57

Tid: Frokost
Beklædning: Frakken som altid
Vejr: Solrigt
Sted: Ved siden af Drageborgen da hæren er der
@Caroline

Det var nu tid til at samle hans hær for at se hvordan de nu var og deres våben og arsenal osv. han havde dog sin gode veninde og rådgiver med, nemlig Caroline Thunder hun havde nemlig og selv styr på det med krigsførsel og ingen krigsaktioner ville blive iværksat uden hun havde var en del af det. Han kunne sagtens styre dem selv og vidste hvad man skulle gøre osv. men det var nu alligevel godt, og have en der også vidste hvad man skulle gøre så det var jo fint. Asso og Caroline havde nået på den tid de havde snakket sammen blevet ret gode venner og han betragede hende som hans "veninde" og lidt mere end det måske "tætte" veninde de havde udviklet et bånd sammen og han nød faktisk og være sammen med hende trods af hun var vampyr men det havde han valgt og leve med. Han havde sendt besked efter hende om og komme op til borgen hun havde fri adgang til borgen så vagterne vidste godt hvem hun var. Han havde sendt besked til alle soldater i byen om at mødes i træningsgården, nu skulle de inspiceres for at se hvor  trænet de nu var. Da han kom ind til dem inden i gården stod de og trænet og de vendte sig alle mod ham og bukkede for ham når han kom forbi dem "ALLE SAMMEN KOM HER OVER" sagde han og gik op på scenen der var og hele hæren begyndte og samle sig på red og række og de råbte alle på samme tid da de havde samlet sig i formation "SIR YES SIR" og han stod og kiggede på dem og kunne så se Caroline komme ind i gården "OKAY først og fremmest skal i vide, den her pige der kommer nu er MIN rådgiver og det vil sige I respekterer hende som i respekterer mig HÅBER i forstår det" og de vender sig alle mod hende og gøre plads til hende så hun kan komme over til Asso. De bukkede sig alle sammen de hun stod og ventede på de flyttede sig så hun kunne komme over til Asso han stod dog på scenen og kiggede på hende med et smil på læben.

_________________
Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Empty Sv: Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2016 - 17:22

Hun var taget til Dragons Peak. Rejsen var ikke så lang alligevel. Hun vidste Rowan gerne personligt selv ville snakke med Sean inden han lavede nogle større beslutninger, og hun ville ikke flytte ud af til byen, før alt var fastlagt og hun havde snakket med sine søstre. Josette havde givet hende tilladelse til at overnatte ved hende den tid hendes besøg skulle tage. Hun nød sin frie adgang til borgen. Hun skulle også snakke med Sean. Men det måtte vente til en anden dag, imens hun nu var her. Lige nu skulle hun se hæren an. Dragons Peak havde givet hende blandede følelser fra hun tog imod tilbuddet. Mest fordi hun brugte meget af sin tid på at holde sin mørke side i takt. Det kræftede meget kontrol. Men hun klarede den. Det var noget af et syn. Alle de øjne der ramte hende på engang. Men Caroline følte sig ikke dømt, nærmere beundret. Caroline vidste at den måde man så tingene på, ville blive den måde man modtog dem på... i sit eget hoved i hvert fald. Hendes blonde lokker var sat op i en høj hestehale. Hun var klædt i et par sorte jeans og en mørke rød tanktop med en læderjakke over. Derudover havde hun sine sorte stilethæle på. Hun gik over imod Sean. Nød hæren bukke for hende, imens hun gik igennem dem for at træde op på siden af Assorian. Hendes blik gled skarpt henover hæren.

Caroline vidste denne stilling gjorde, at hun ikke skulle frygte fra gamle fjender. Når man var gammel raceleder, så var man intet andet end en trussel. Så dette gjorde, at hendes fjender ligesom tog afstand. Hendes familie var i mere sikkerhed nu end før. Et plus var, at Caroline vidste hvad hun skulle gøre her. Hun kendte til at lede et folk, og til at rådgive. Som Carmillas højrehånd kendte hun også at skifte imellem at være lederen og at hjælpe lederen. Plus så var hun ikke ligeså selvisk som Josette. Hun ville kunne tage mange gode overvejelser og se de løsninger de kunne tage inden en krig ville ramme.
"Jeg er Caroline Thunder. Kendte af nogen og fremmed for andre. Men en ting kan jeg dog sige jer og det er at jeg ser frem til at arbejde side om side med jer allesammen." Sagde hun så og drejede blikket over til Assorian med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Empty Sv: Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2016 - 18:25

//Out xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline Empty Sv: Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum