Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
it can't be //josefine// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Lori
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Valentine
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Jake
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Sean
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Lenore
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Natalie
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Celenia
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Taliia
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 
Edgar
it can't be //josefine// - Page 2 Voteba13it can't be //josefine// - Page 2 Voteba14it can't be //josefine// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

it can't be //josefine//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:31

hun så på ham og sprang op på hans ryg og krammede ham bag fra ''du den bedste bror i verden victor'' sagde hun med et smil på sine læber, ''kan vi ikke lige hente nogle af mine ting inden vi går victor der er nogle tingjeg gerne vil ha med'' sagde hun kærligt med et smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 21:12

"du føre an" victor gik lige bag hans søster og tænkte tingene igennem "jeg må vide det søs har du en kæreste endnu" han kunne ikke lade være med at tænke på om hun havde en i sit liv som han havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 21:22

josefine så på ham med et smil på sine læber og slapper af med et smil, ''nej det har jeg ik, jeg tror ik der er nogle der er kan lide mig'' sagde hun trist og så ned i jordern og sukker og begynder at gå sammen med ham og sukker...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 22:04

"så er det deres tab men jeg må sige jeg er lettet" Victor tog et lommetørklæde og foldede det til en lille svane hvor efter han lod den folde ud igen og afslørede er bundt blomster "nå hvad siger du så" Victor havde altid haft en evne til at mundre folk op med illusioner "vær så artig det var mors yndlings" de sorte roser så meget farlige ud men som en af art havde disse ikke udviklet torne på samme måde "hvis du vil kan jeg undervise dig i flora og fauna nogle dage i ugen" efter som han var begyndt at lave medicin var han nød til at vide planterne rundt omkring i skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 22:08

josefine smilede stille og krammede ham og tog imod dem g smilede. ''hvorfor er du lettet victor?'' spurte hun sødt og smielde og så på sin bror, ''er det fordi eller skal du være den overbeskyttende storebror?'' spurte hun med et smil på sine læber og slpper af, og går hjem af sammen med ham og henter en taske, ''skal vi gå hjem til dig big brother'' spurte hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 22:21

"ja lad os det men jeg tror hellere vi må tage en karavane der til, det ligger helt ude ved bloodrage village" han fløjtede og en heste vogn kom ridende hen mod dem "desuden har jeg en her der gerne vil møde dig" den gamle kusk der sad der strålede som solen " så det er lille Josefine. åhh det er så længe siden" sagde kusken og victor smilede "Josefine det her er min mentor men vi kalder ham bare onkel ok" han lod Josefine hoppe op i vognen først "nå du kender jo vejen onkel vi skal bare hjem" hans mentor nikkede og slog et smæld med tøjlerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 22:30

josefine holde rom hende med et smil på sine læber og slaper af og smiler, ''wow fedt'' sagde hun med et smil, hun smilede, ''victor hvorfor er du lettet over jeg ik har en kæreste?'' spurte hun med et smil på sine læber....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 22:51

"tjo det må jo være fordi at hvis ikke jeg passer på dig hvem gør så" han smiler med de skarpe tænder og åbner låget på en lille dåse med mynte blade i "vil du have nogen" han tog selv en håndfuld og tyggede dem grundigt så han kunne smage mynte hele tiden " jeg går ud fra at du gerne vil høre lidt om min forlovede" han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 23:00

hun smilede og så på ham med et smil, ''ja fortæl mig om hende jeg ber dig'' sagde hun glad og var spændt på at høre om sine svigerinde, hun så på dem og slappede af med et smil på sine læber og rødmer og ser ned i jorder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 23:57

Victor trak et lille billede op af hans lomme "her det her er min Azazel hun er en draconianer lige som dig og mig og hun har også en mindre hobby med at smadre små flækker" han lagde billedet tilbage i lommen " vores hus er næsten færdigt og jeg har en hel fløj til medicinske forsøg" han så på kusken igen "hvad siger du til det onkel" kusken smilede "du følger din mesters ord. jeg kunne ikke være mere stolt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 0:16

hun smielde og så på ham med et smil og krammede ham og tog den med et smil på sine læber, ''det er fantastisk, jeg glæder mig til at møde hende'' sagde hun med et smil på sine læber og ser på sine forældre og slapper af med et smil og ser ned i jordern...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

it can't be //josefine// - Page 2 Empty Sv: it can't be //josefine//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum