Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
(Admin nyhed) dejlige brugere EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
(Admin nyhed) dejlige brugere Voteba13(Admin nyhed) dejlige brugere Voteba14(Admin nyhed) dejlige brugere Voteba15 
Edgar
(Admin nyhed) dejlige brugere Voteba13(Admin nyhed) dejlige brugere Voteba14(Admin nyhed) dejlige brugere Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

(Admin nyhed) dejlige brugere

Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 7:24

kære, dejlige, kreative, og højt elskede brugere.

vores alle sammens lille rare Valetta, har valgt at forlade siden, indenfor en enten nær eller fjern fremtid.
Min tunge, kan ikke udtale ord, der tilhøre en andens mund, men hvis jeg skulle det, ville jeg sige, at jeg er 100% overbevidst, om at det intet har med jer at gøre, og hun håber virkeligt at i forsætter med at have socialt sammenspil her på siden, og at hvert smil her på siden, bliver til flere og flere.

da jeg kom hertil, var det oprindeligt, kun for Valetta.
- Admin arbejde tiltalte mig ikke
- Jeg kendte ikke den tredje admin
- Jeg havde slet ikke tid til at begynde på en side, havde så meget arbjede, at ikaros ikke engang ville prøve at flyve op til enden af papirer.
- Og her var ingen brugere at føle sig påkrævet til at være her for (da her ingen var)
- Min eneste viden om en computer, var: Hvordan man stopper den med at virke
- Og genealt, er jeg bare doven.

Nu er jeg admin, og har haft nogen ret fede eventyr herinde. men skal spare jer den lange takke tale, alle skal have en individuel en af slagsen, så ønsker du en, så bare spørg over privat besked, om jeg har ´kendt dig´ eller ej, det spiller ingen rolle, i har alle givet mig mine dejlige input om siden, og været en del af det samlet indtryk.
Men takketaler, som de kloge af jer ved, sker kun, i begyndelsen, eller slutningen, af begivenhed/hændelse.. eller hvis folk er fulde nok.

Nurh. jeg troet engang, at når jeg forlod siden, skulle det være af samme grund, som da jeg kom.. for min bedste veninde Valetta.
Og selvom hver ting, der bliver lagt i Valettas kuffert, føltes som endnu en sten, der bliver spændt om min ankel, og gør hvert skridt hårdere end det sidste, så forlader jeg af andre grunde, end at hun gør det, hvis det var så simpelt, kunne og ville jeg ikke være bekendt at gøre det mod jer.
hvis jeg har forstået valettas grund til at gå rigtigt, så deler vi samme synspunkt, og når Valetta forsvinder ud af døren, med sin kuffert, vil i se mig begynde at pakke min egen.

Beslutningen er taget, og selv guderne, ville stå håbløse i forsøget at ændre det. (udover Loke, han er for sej, til jeg ville kunne sige nej) og hvis i skal høre hvorfor, jeg er begyndt at advare jer, om at jeg forsvinder, er min indbakke, ikke et farligt sted at befinde sig, og skal nok svare på jeres spørgsmål (selvfølgelig angånde alt andet også)

Det skal siges, at Loke stadig holder vagt ved døren, så jeg er her stadigvæk, og vil være det så længe, at Valetta er her, så hun og sakref, ikke skal stå alene med problemet der går mig på.

Giv ikke op på siden, den har stadig en masse ting at give jer, og Sakref, håberjeg, vil rejse sig, som den titan, der løfter jer på skuldren, og bære jer til nye eventyr.

Jeg skrev tidligere i alle skal have en individuel takketale, og det tilbud står stadig ved magt, indtil jeg forlader siden.
Denne beslutning, har ikke været nem, ej heller, har den været hurtig. og selv nu, hvor beslutningen er taget, rokker min båd mig frem og tilbage, men hvis i ser dette, er det tydeligvis fordi jeg fik kæmpet mig til ´send´ knappen, eller måske fejlet i at undgå det, kommer an på hvilket syn i har på det Smile

Om vi ses igen- ved jeg ikke, men hvis vi gør, er det uden admin hat på hoved Smile

Your Admin
- Isabella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 13:26

O.o

Ej helt ærligt!
Først læste jeg Valettas indlæg - og nu dit.
Sikke en skod dag!!
Og undskyld...tusinde gange undskyld jeg ikke bare kan sende jer afsted med kys og med kram, men jeg bliver overvældet af egoisme lige nu- og ulysten til at miste to af mine tætte emne kammerater, og grund stenene her.

Jeg skal nok finde på noget pænt at skrive til jeg begge, når tid er, men lige nu er jeg mest af alt lamslået.
Hvad pokker sker der ? Og hvorfor kan i ikke blive hos os?

Knus,
Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 13:41

Camille, det er vist os der skal skrive noget pænt til dig, og ikke den anden vej Smile men der er stadig tid til vi forsvinder endnu jo, vi er ikke væk imorgen. og jeg forsvinder nok også først et par dage, måske en uge efter Valetta.
det er okay at være overvældet af egoisme C ^^ det er en anden form for smiger

Your Admin
- Isabella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 14:35

Igen, det er sørgerligt når nogle forlader siden.
Især når det er admins, det er jer der sørger for at siden er noget.
Mange tak for det, jeg bruger rigtig meget tid herinde og nyder det, i har skabt en rigtig dejlig oplevelse for mig.
Tak:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 14:47

Ej, mange tak Blair. en admin må ikke have sine favoritter, men er det ikke så længe endnu, og efter at have læst nogen af dine emner, og hørt på dine dejlige kreative ideer, vil jeg sige du er en af mine yndlings Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 14:49

Aww, mange tak:)
Det er jeg rigtig glad for, jeg vil også rigtig gerne hjælpe med at holde siden kørende, det er en rigtig dejlig side så den skal selvfølgelig eksistere mange år endnu xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 14:52

Lyder dejligt Smile
Sakref kunne måske bruge din hjælp? ville være rart at vide siden bliver fed, selvom man går Smile
I have faith in you! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Ons 27 Jun 2012 - 14:54

Det får han nok:)
Så prøver jeg lige at tale med ham for at høre om han har brug for en arbejdsbi.
Takker xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Gæst Fre 29 Jun 2012 - 0:45

Det her mener du ikke
*Falder for dine knæ*
DONT GO! You make my black heart crush Sad

If you also go then who is gonna pay me? Sad

And by the way...
MAKKER! Nu havde jeg jo fundet frem til dig fra en anden side af og nu vil du forlade mig igen? Det syndes jeg ikke du kan være bekendt!

Men vil også sige et par ord... *at rejse sig op igen*
Jeg havde ikke regnet med at en enkel kommentar fra min side af ovre på Deploratus vil have taget dette eventyr så langt.
Jeg så dig som en sjov Herre (eller du havde den sygeste humor) og du fandt på de sygeste ideer.
Og de ting vi fik nået ovre på den side var ikke mange men de var så fangedene at jeg ikke kunne slippe dig (mest af alt fordi du var nice at skrive med over PM).
Men så gik jeg hen og blev slettet fra den anden side og det var noget møg... Mest af alt fordi så kunne jeg ikke emne færdig med dig for dine emner var dem der skabte min karakters personlighed. Før det var han jo bare en morderlysten idiot.
Men jeg fandt dig igen takket være Camille og lidt hackerig *kikker uskyldigt væk* Hvor jeg så fandt herind og glædet mig som et lille barn til at komme igang med vores eventyr igen.
Og vi har da haft de mest uforglemmelige eventyr herinde (mest med dig som npc) dog heller ikke så mange som jeg havde håbet men du har endnu engang gjort min iskolde Akuma blød om hjertet!
Hvordan du bære dig ad ved jeg ikke.
Men altså...
Tak for et fantastisk halvår her på Underworld og et fantastisk kvart-år på Deploratus.
Og tak for endnu et par glade måneder hvor vi har skrevet sammen.

Jeg værdsætter og respektere dig skal du lige vide. Wink

Og nu ville jeg ønske at jeg kunne påkalde Loke så han kunne lænke dig fast til denne side...
Men det kan jeg ikke og denne tale vil selvfølgelig heller ikke (for jeg kender din stædighed Wink )

Så tak for denne gang og jeg vil være den første til at bemærke den stilhed du efterlader dig...

Till We Meet Agian *gør honnør*
Lad mig dedikere denne sang til æren https://www.youtube.com/watch?v=_XzA0FEEyF8

Your Demon and forever Servant.
-Akuma

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin nyhed) dejlige brugere Empty Sv: (Admin nyhed) dejlige brugere

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum