Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Voteba13frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Voteba14frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Voteba15 
Abigail
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Voteba13frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Voteba14frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

frygt ej kære medlemmer. (information til alle)

Go down

frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Empty frygt ej kære medlemmer. (information til alle)

Indlæg af Sakref Morladin Tors 28 Jun 2012 - 14:27

som i alle har nok fundet ud af ved den her tid så forsvinder Valetta og Isabella meget snart.
hvis i ikke har vidst det så vil det her komme som et chok til jer.
jeg ved dog ikke selv hvad deres årsag er til at smutte. jeg selv er blevet holdt meget i skyggen på det sidste. men jeg ønsker dem en god tur hvor end de dog tager hen.

jeg har også hørt meget bekymring fra forskellige bruger. angående det med at Valetta og Isabella smutter. at hjemmesiden vil ende med at dø på grund af det.
jeg vil sige med det samme til jer allesammen at frygt ikke. for jeg vil ikke lade denne hjemmeside dø.
hele denne hjemmeside er en stor del af mig og den vil ikke forsvinde så længe jeg lever.

selvfølgelig vil mange ting ændre sig på denne side og det skyldes at der er mange huller stadig i denne hjemmeside som har brug for at blive lappet.

jeg vil også have jer alle til at forstå at på grund af at valetta og isabella smutter så er det helst mig i skal skrive til angående problemer eller faceclaim eller ideer eller spørgsmål til siden og jeg vil svare med den bedste viden jeg har. i skal forstå at min dør står altid åben og i må endelig skrive en besked over PM hvis der er noget.

jeg vil også fortælle jer hvad for nogen ændringer der kommer til at ske ved denne side.

der kommer til at blive små eller store ændringer på racereglerne og selve racerne også så hold øje for ændringerne når de begynder at komme op.

jeg vil søge nogen nye admins som kan tage over for valetta og isabella. så hvis der er nogen der har noget viden inde for hjemmesider eller hvis i tror at admin jobbet vil være noget for jer så kontakt mig endelig. jeg har nemlig brug for nogen nye admins der er villig til at gøre et godt arbejde og som kan være med til at komme med nye ideer og som kan arbejde sammen med andre.

og så vil jeg til sidst også begynde at planlægge nogen events der kommer til at ske så hvis der er nogen af jer der har lyst til at give en ide til en event der kan ske så som sagt så skriv en PM til mig og jeg vil med stort hjerte læse den igennem.

der er ellers ikke så meget andet jeg ville sige til jer allesammen. jeg ville bare informere jer om de ændringer der kommer til at blive efter de har forladt os og så ville også sige til jer at hjemmesiden vil ikke dø. ikke på min vagt!
ellers vil jeg ønske jer allesammen en god dag og jeg håber ikke at der er nogen af jer der forlader siden på grund af det med valetta og isabella.
og så vil jeg også sige god tur til valetta og isabella og håber ikke i falder på vejen.

_________________
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) 333lgex
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Empty Sv: frygt ej kære medlemmer. (information til alle)

Indlæg af Gæst Tors 28 Jun 2012 - 16:26

*Mærker en underlig rysten under sine fødder, og på toppen, af den sky høje bjerg side, der kærtegner himlens blå top. der kan man se en gigantisk hær, med store sort og grønne The Underworld flag, og Melvin står i alt sin maskulinitet, og holder et brag af en tale, hvorefter jorden igen rokker af bare lyden, af de alt for mange folk, der tager et skridt fremaf, og mens Melvin holder sin vidunderlige tale, kan man se han vokser ti centimeter af selvsikkerhed, og i hans ryst, kan man høre en krigers sang, for at vise at selv hvis guderne komned fra himlen, og truet siden, ville han dem ingen nåde vise, for dette var hans sted, og deres, og ingen skulle true deres lykke*
https://www.youtube.com/watch?v=lTs6a0ORdQU

Cool nok, Melvin. held og lykke med det hele Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Empty Sv: frygt ej kære medlemmer. (information til alle)

Indlæg af Gæst Tors 28 Jun 2012 - 16:54

Det lyder super dejligt Melvin - og jeg VED at du vil gøre dit aller bedste for siden og ikke mindste alle os spillere der leger herpå , tak for det Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Empty Sv: frygt ej kære medlemmer. (information til alle)

Indlæg af Gæst Tors 28 Jun 2012 - 16:57

Jeg kan stadig ikke lide at Valetta og Isabella forlader siden *snøft*
Men det er stadig rart at vide der er en tilbage der vil gøre en masse for siden:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Empty Sv: frygt ej kære medlemmer. (information til alle)

Indlæg af Sakref Morladin Tors 28 Jun 2012 - 22:04

jeg takker jer alle for rosen i giver mig og jeg vil gøre alt for denne side da jeg ser denne side som mit eget barn jeg skal har været med til at skabe og få til at vokse op Smile

_________________
frygt ej kære medlemmer. (information til alle) 333lgex
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Empty Sv: frygt ej kære medlemmer. (information til alle)

Indlæg af Gæst Tors 28 Jun 2012 - 22:09

Ja, så må man håbe, at der kommer til at lykkes med at holde Underworld i live. :-)
Men sådan som folk næsten reagere panisk, så er der altså stadigvæk nogle måneder endnu, jeg ville bare sige det på forskud, som en forklaring på blandt andet min manglende skrivearbejde inde for alt det som siden mangler og så det ikke kommer som et chok. :-)

så derfor i må endelig stadigvæk vælge at skrive pms til sakref omkring faceclaim osv, men jeg er stadigvæk gældende admin i lang tid endnu, så i må endelig stadigvæk skrive til mig. :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frygt ej kære medlemmer. (information til alle) Empty Sv: frygt ej kære medlemmer. (information til alle)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum