Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jeg har en bamse i min vindueskarm. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Jeg har en bamse i min vindueskarm. Voteba13Jeg har en bamse i min vindueskarm. Voteba14Jeg har en bamse i min vindueskarm. Voteba15 
Abigail
Jeg har en bamse i min vindueskarm. Voteba13Jeg har en bamse i min vindueskarm. Voteba14Jeg har en bamse i min vindueskarm. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Jeg har en bamse i min vindueskarm.

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Lør 30 Jun 2012 - 20:01

Ja, I må undskylde for den randome overskrift, men jeg anede i kke hvad jeg skulle skrive Smile

Jeg tænkte det kunne være hyggeligt at vide lidt om hinanden IRL.
Så har man et bedre indblik af hvem I er.

Det er selvfølgelig op til jer selv hvad i ønsker at fortælle Wink

Jeg hedder Mette, er 16 år gammel.
Jeg kommer fra Midtjylland hvor jeg har boet hele mit liv.
Jeg er lige gået ud af niende klasse og skal til at have et afslapningsår.

Jeg har ikke haft det helt så godt på min tidligere skole og det har ændret meget på mig og hvem jeg er.

Jeres tur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Lør 30 Jun 2012 - 21:19

Jeg hedder Knud. jeg er 56 år gammel. bor på Lolland, med min kone. ej okay, det er ikke helt rigtigt xp

Jeg er 18 år gammel, og bor i vordingborg på sjælland. men har boet lidt over hele landet. Jeg har lige afsluttet mit første år, på min handelskole. jeg er stor fan af L.O.C, men har en blandet musik, så alt fra bubbi bjørnes tema sang, til Sabaton. jeg er en meget ondskabsfuld menneske, men meget hyggelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Lør 30 Jun 2012 - 21:20

Ondskabsfuld? Please^^
Du er nok en af de dejligeste jeg nogensinde har skrevet med xD
Men tak fordi du skrev Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 1 Jul 2012 - 10:41

puuuuha! Så kommer der jo en hel roman her fra Billund, hvor man lige pt opholder sig i en hytte man har lejet. xD

Navnet er Helene, alderen er 17 fine år, boet i samme by hele mit liv. Har type 1 Diabetes, og har haft det i snart fire år.
Går på Sorø Akademi, som sjovt nok ligger i Sorø. Studerer biotek på snart andet år.
Kæresten, som FYI også er herinde Wink , hedder 'Mamsegøj' i min opfattelse, og fylder snart 18.
Jeg elsker bøger, krimiserier, serier der foregår i middelaldermiljøet (Camelot, Arthur, Game of Thrones, Pillars of The Earth osv osv)

fremtidsplaner kunne vi da også komme ind på; regner med at flytter til kbh når jeg har afsluttet min STX, få første barn omkring alderen 22 år. Ja livet ligger på en snorlige streg.

Tror ikke der er så meget mere at sige. I er velkommen til at spørge ind til det Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 1 Jul 2012 - 10:50

Hvor spændende:)
Jeg har også en plan for hvornår jeg skal have børn og alt muligt, men det kræver så bare lige at jeg får en kæreste først xD
Men du lyder rigtig interessant, jeg tror vi kunne komme godt ud af det med hinanden:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 1 Jul 2012 - 11:11

Jeg heder Emil jeg er 16 år gammel.
Jeg bor i en lille by der heder Støvring,
som ligger i nordjylland. Hvis i stadig ikke har nogen anelse ..
Så ligger den tæt ved Aalborg.
Jeg skal til at gå i 9. klasse
Jeg regner med at komme ind på gymnasiet STX,
efter 9. klasse, eller så blive det noget efterskole.
Jeg har en meget blandet musik smag,
Det kan være alt fra Rock til Rap eller Metal, dubstep osv.
Jeg er interesseret i Anime som fx. One Piece.

Osv, osv. ;-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 1 Jul 2012 - 11:16

Jeg ved skam godt hvor Støvring ligger, min tidligere stedfars søster boede der:)
Men det lyder spændende, jeg er lige gået ud af niende klasse:)
Jeg håber du får et godt år i niende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 1 Jul 2012 - 11:17

I lyder begge to spænende. hviilken efterskole overvejer du jason? eller er det ikke planlagt endnu. som backup, hvis du ikke skal på STX?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 1 Jul 2012 - 13:24

Mange tak Blair ;-)

Castle, det har jeg faktisk ikke tænkt over endnu, men jeg har kigget på flere, så har dog overvejet det:-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 1 Jul 2012 - 17:18

Jeg hedder Kakashi, hvad jeg hader og elsker kan være ligemeget... og fremtidsplaner? Det har jeg aldrig tænkt over....

Eller det er ikke mig Razz
Jeg hedder Rask, er 16, syndes det klæder mig VILDT meget med pink hår, bor i samme by som Dude'n Jason der, elsker spejderlivet, er en cosplayer af fryd, Gamer i min fritid når jeg ikke spiller RPG, syndes Top Swag er en kedelig livsstil men sjov at gå i og skal ind på HTX efter ferien.

Når ja og jeg håber engang at lære flydende Japansk Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Rafaela Søn 14 Apr 2013 - 18:43

Skulle man også skrive lidt? Aija Wink

Hedder Pólina og er 18 år og går på stv social- og sundhedsskolen i Thisted.
Bor i Fjerritslev som ligger i Nordjylland, men kommer fra Færøerne.
Har boet det meste af mit liv i Danmark og har boet mange steder bland andet Frederikshavn, Støvring og mange andre steder (Ja flytter meget)
Har en hudsygdom som hedder akne. Mange kan blive helbredt af det, men har været under den stærkeste behandling der er fundet indtil nu og har det stadig. Har også der færøerske syge. Forstår godt, hvis i ikke kender til den, men det den gør er, at hvis jeg ikke spiser rigeligt med kød hver dag kan jeg blive alvorlig syg. Derfor skal jeg ikke blive vegetar ^^

_________________
Jeg har en bamse i min vindueskarm. 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 18:56

Uh mig oss skrive lidt xDD

Jeg hedder Caroline, jeg er 15 år gammel, jeg bor på Sjælland i den lille by kaldet køge... Meget lille men det er så oss ret dejligt for så kender man de fleste. XD

Jeg er alternativ hvis i ved hvad det er... Emo.. Um ja. Jeg går i ottende klasse og der sker ikke en skid i mit liv andet end en masse humoner som leger med mig xD
Jeg er en meget glad, hyperaktiv, irriterende skør person, men lad vær med at gøre mig sur for jeg har temperament xD
Jeg elsker rockmusik, heavymetal og Screamo xD Mit yndlings band er BOTDF og BVB... Oversat, Blood on the dance floor og Black Veil Brides xD
Mit liv er virkelig fucked up og... Ja resten vil sikkert provokere nogen af jer så det lader jeg bare vær med at sige xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 19:02

Så gør jeg det også! XD

Navnet er Line, jeg er 16 år og bor i Midtjylland i noget man kan kalde en bondeby. Der sker ikke en skid XD

Jeg har mange sider af mig selv, for det meste er jeg bare underlig som mange nok har opdaget. Jeg har det med at snakke for meget fordi jeg ikke kan lide akavede stemninger, jeg er lidt overfølsom.. Men har meget temperament. XD

Jeg drømmer hen af forfatter retningen, og bare blive noget stort.

Desuden kunne jeg godt tænke mig at rejse rundt omkring i verden ^^


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 19:03

hej man skal vel skrive noget ikke Very Happy
Jeg hedder henrik irl
Komme fra en by i midtjyland skive nærme betegnet
Er igang med 10 år og skal ha et år for lige og for det hele med
er 16 irl og fremtids planer regne med og flytte til silkeborg og arbejde i en butik
har fem halv søstre ja det var vel det Smile og overveje og blive forfatter Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 19:22

tror også gerne jeg vil være med ^^
jeg hedder Louise IRL og er 16, jeg bor i Herlev hvis der er nogen der lige ved hvor det ligger Smile min fremtids planer er nok enten at blive arkæolog eller noget i den stil. Jeg vil meget gerne når jeg er færdig med min uddannelse rejse til England og bosætte mig der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 19:25

ku jeg også finde på amun at flytte til england

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 19:26

mhh jeg elsker det engelske og en britiske accent er virkelig sej ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Rafaela Søn 14 Apr 2013 - 20:22

Sikke mange kom efter jeg begyndte Wink

_________________
Jeg har en bamse i min vindueskarm. 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 18:55

Andre som vil byde ind på Blairs tråd ^^?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 0:34

Måske lidt (:
Jeg er en hemmelighedsfuld person fra Fyns land.. Odense.
Jeg er 19, går på STX indtil engang i næste måned (dramatisk musik)!
Og hvad skal jeg så? Det må fremtiden vise. Jeg skal nok på uni, men hvad jeg skal læse og hvornår.. Afhænger meget af, om jeg får et job så jeg kan holde et friår..

Som de fleste andre hører jeg en del forskelligt musik, jeg svømmer og så udfolder jeg mig kreativt, syr, tegner og fotograferer.. Sådan.. meget almindeligt.. XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 19:29

Weeeeeeeeell eftersom det nu er et år siden at jeg sidst skrev her såe...
No jokes, just facts:

Jeg hedder Peter og bor i Støvring (22km syd fra Aalborg, ingen kender den jo xD)
På det ene år her har jeg (sjovt nok) rundet de 17 og nogle herlige 10taller på mine karakter skalaer.
Well kan vel ikke prale af andet lige nu da det vist er det eneste jeg opnår for tiden Razz
Men lige nu går jeg på HTX og går igennem en periode af livet hvor jeg lære mange "livslektioner" som jeg sikkert vil fortælle til mine fremtidige venner/familie/børn xD
Hmmm tjo fremtidsplaner har jeg vist ikke så mange af lige nu andet end måske at flytte til Århus når jeg nu er færdig med gymnasiet samt værnepligt (hvis de siger jeg skal).

Jeg er alternativ punk, elsker musik samt fantasier omkring stort set alt (den skulle ikke misforstås...) og er en kristen dreng der nok er en af de få der faktisk blander videnskab og tro sammen ;P

Tja og så rejser jeg til Australien d.11 Juli og bliver der til december ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 19:56

Jamen, så vil jeg da også være lidt med på moden her! xD

Jamen, jeg kan da starte med at sige at, jeg hedder Lærke, meeen, det kalder folk mig nu ikke.. Og fordi at jeg er MEGA fan af TVD = The Vampire Diaries, og er fan af Katherine Pierce = Nina Dobrev, bliver jeg kaldt Kat.
Mm... Jeg går dsv stadig i folke skole men jeg skal til at gå i 9 klasse.
Og så har jeg en stor overvejelse, om at tage til England og arbejde, eller Frankrig.
Jeg ved det ikke helt med sikkerhed, nu skal jeg lige have en uddannelse her i Danmark først. Men jeg vil gerne være dyre passer, designer, eller kok. - Fritid, holder jeg meget af, at være på RPG sider, som det her, og være sammen med mine elskede klasse kammerater, som jeg ser som min familie.
Og så skal jeg gå i 10 klasse, på en rollespils efterskole.
Mhmm.. Hvad er der sådan helt og sige mere..


Jo, og så er jeg mega Awesome.. !

- Knus jeres Kat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 21:18

Hmm, mon ikke man lige skulle hoppe med på denne her også Wink

Navnet er Rikke, 16 år gammel og kommer fra Midtjylland i en lille by kendt som Fårup xD ( Og nej, ikke fårup sommerland! xD )
Hmm.. Hvad er jeg fan af.. Puha! der er virkelig meget på listen, da jeg har en meget bred smag hvis jeg selv skal sige det o.o Det kan lige være fra en god Disney film, til en action film som the Expendables! Jeg elsker at tegne og har jeg gjort lige siden jeg var helt lille! Elsker skam også at skrive og håber at jeg en dag vil få et job ved siden af som forfatter, men mit helt store drømmejob er at arbejde med film! Om det så er at tegne for Disney eller være med til at finde på karaktere og handlinger til en ny Hangover film xD (Bare et eksempel xD)
Mine venner og familie betyder alt for mig! Min bedre halvdel er min søster, da hun er ligeså skør som jeg selv er og vi elsker de samme ting xD
Jeg går snart ud af niende ( faktisk i morgen ) Også skal jeg starte i tiende på kunstlinjen ^^ Er der mere?.. Hmm.. Jeg elsker 80erne, deres film og musik! Og.. Skuespiller er jeg typen der holder mig til de klassiske som: Johnny Depp, Richard Gere, Leonardo Dicaprio, Serah Jessica parker, Julia roberts.. osv! xD

Skal vist ikke skrive mere, haha! xD Lidt om mig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Delilah Tors 30 Maj 2013 - 22:41

Oh ... Siden i alle sammen gør det, må jeg nok hellere følge strømmen.^^ xD

Mit navn er Helene, og jeg fyldte 16 år, her den 8. marts. Jeg er blevet sendt et år for sent i skole, så jeg er den lykkelige ejer af en plads i 8. klasse på en af Danmarks største folkeskoler. Jeg bor i en mini by kaldet Ry, der ligger en tyve minutters-tid fra Skanderborg. Ry - det er os med Himmelbjerget!
Jeg har ikke rigtig nogle fremtidsplaner, ud over jeg har et kraftigt ønske om at blive hobby-forfatter når jeg når voksenårene. Ikke fuldtidsjob idet jeg slet ikke er god nok til at kunne leve af at skrive sådan, men som en hyggehobby ved siden af. Derudover vil jeg også super gerne gå på IB i Aarhus, men fordi mine forældre er karakterfreaks der bliver super sure hvis jeg får under 10, så vil de ikke lade mig gå et sted hvor der er en chance for at jeg måske får en tand mindre karakterer.

I fritiden ... Ja, er jeg her. Altid. I har sgu nok set mig på online-listerne rimeligt mange gange, fordi jeg bruger ret meget tid her hos jer. Derudover ... Ja, lektier. Hund. Løbe. Venner. Teenage-stuff^^
Jeg er på ingen måde interesseret i pladerromantiske klisterfilm, hvor der ikke kan være en helt uden hans prinsesse. Jeg er typen der, i alle film, sidder og hepper på at heltens elskede bliver flået brutalt op til sidst, simpelthen fordi jeg ikke vil have helten er lykkelig! Og det underlige dertil er, at jeg hader gyser- og splatterfilm. Så ja .. Jeg er ikke en sød person, heheh! xD

End!

_________________
Jeg har en bamse i min vindueskarm. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Fre 31 Maj 2013 - 14:02

Så er det vist min tur:-P

Mit navn er Katrine Gøzte jeg er 16 år gammel og er lige gået ud af 9 klasse,
Jeg bor i en (Meget) Kedelig by ved navn Hundige, ligger tæt på Greve, jeg har boet i hundige siden jeg var tre år, eller har jeg boet i valby med min mor og min far og storebror, nu har jeg så også en lillebror og en lillesøster, her efter sommer ferien flytter jeg til fynen, på en spejderefterskole:-)
Øhm ja hvad er der mere, jo jeg har en kæreste på 18 som muligvis skal flytte til Jylland i 4 år (Trist) han bor i greve så vi ligger meget tæt på hinanden:-P

Min mustik smag har været hos mange, da jeg var minder hørte jeg meget Nik og Jay om kan de fleste af deres sange, jeg har hørt Puls (Hvis nogen af jer kender dem) men hører dem stadig lidt, jeg har hørt Joey moe og en hele masse andre, men for det meste hører jeg mustik som passer til mit humør:-P

Min tøjstil, ja den er jeg jo meget glad for:-P og i vil nok spørger om hvorfor jeg er så glad for den ja ser I, jeg er ikke en helt pige-pige jeg er mere en dreng-pige (hvis nogen af jer kender den talemøde) jeg går meget i lyst tøj for der føler jeg mig af slappet, men jeg kan godt havde nogen tæt siddende busker på hvis jeg er være pæn:-P

Ja tror jeg fik det hele med:-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum