Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba13Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba14Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba15 
Jake
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba13Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba14Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba15 
Edgar
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba13Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba14Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba15 
Valentine
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba13Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba14Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba15 
Abigail
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba13Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba14Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba15 
Lori
Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba13Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba14Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Empty Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 18:56

Hej
Jeg har ikke været den mest aktive leder, primært fordi jeg har prøvet at blive bedre til IT så jeg rent faktisk kan lægge de Excel dokumenter osv op på siden, som er nice for jer at få. Men jeg har fejlet grumt og tros lang tids intens krig med min computer, har den fået mig i knæ. hvilket nu er grunden til jeg ydmygt beder om hjælp af kloge computer folk der kan få ting som Excel dokumenter op i en tråd.
Så generalt, hvis du er bare lidt klog på IT shizzel, så kast en pm efter mig. eller en kommentar her.

Thank you!

lodtrækning om et stykke fiktiv bamse bliver givet mellem de frivillige! så meld dig ind i ´hjælp Abaddon klubben´ nu! helt gratis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Empty Sv: Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 19:13

Mighty lord abbadon i bring you our salvation!
eller det tror jeg i værdfald, det har virket for mine bekendte.
http://www.exceleverywhere.com/
Der er et gratis download link næsten ved bunder cirka 3-4 dele ned på side.
Ohh and instead of teddy could i get a chocolate chip cookie ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Empty Sv: Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 15:13

okay? vil prøve at finde ud af den vej! forvent resultater snart, eller din egen grusomme ende for at sabotere mit arbejde! - eller bare givet mig et link til noget jeg ikke kan finde ud af xD

you get neither teddy or cookie. I am evil, lying is a part of my job description

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Empty Sv: Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål

Indlæg af Gæst Man 5 Nov 2012 - 22:20

Hvis du trykker "replay" knappen i venstre hjørne (bund) kommer du ind hvor du har lidt flere valgmuligheder. Hvis du går ned under Dices roll, finder du Attach file. Der kan du vedhefte en fil. Ellers vil jeg forslå dig at tage et skærmbilled og smække det ind som et hvert andet billed, bare husk størrelsen så vi ikke får et brede board end langt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål Empty Sv: Hjælp en leder, og vind en bamse! - Spørgsmål

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum