Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Voteba13Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Voteba14Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Voteba15 
Edgar
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Voteba13Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Voteba14Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Jeg har en bamse i min vindueskarm.

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Fre 31 Maj 2013 - 14:13

Er det så nu vi skal komme med respons til hinanden eller? xD
Ellers begynder her sikkert at blive stille igen ;P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Delilah Fre 31 Maj 2013 - 19:50

Det tror jeg ikke, meen ...
Jeg tror ikke du bliver flænset hvis du gør det xD

_________________
Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Lør 1 Jun 2013 - 17:47

Er der virkelig ikke andre fra Fyn, kan man spørge..
Og hvad skal I i sommerferien?
Ud over måskeeee Roskilde skal jeg på en sommerlejr og med min familie til England.. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 15:12

Jeg kan da sige at jeg er MØG HAMRENE misundelig på jer der skal til Roskilde...
Slipknot kommer jo!! Sad
Nøj hvor er jeg irriteret over det!! D:
...
(skal passe min lillebror i den uge da mine forældre tager på Nibe...)

Men ja.
I de to uger jeg nu har ferie skal jeg nok bare slappe af og ja som sagt passe den lille på de 11år.
Ellers så starter jeg allerede i skole midt-sidst i Juli...
Da jeg rejser til Australien med min HTX-linje så starter vi i skole når deres ferie er slut.
Og eftersom vores sommertid er deres vinter såe har de ikke så lang ferie som vi har Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 15:59

Akuma... Nu husker du adressen her , selvom Australien vil være et overflødighedshorn horn af dejlige oplevelser Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 16:51

Jeg er kun væk et halvt år bette Camille Wink
Bare rolig jeg skal nok være så aktiv som jeg nu kan være Razz
Med Emnesvar på 12timers mellemrum xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 17:02

Dygtig dreng , Akuma. XD

Hmmm jeg tager til Italien D. 05/7 og er væk 2 1/2 uge......der er ikke net!
Få udvalgte steder , kan det købes....men sikkert ret dyrt.
Så der vil jeg være sparsomt på......ellers. Passer keg min dans og mit arbejde her over sommeren Smile

Og lover mig selv at jeg vil arbejde meget seriøst på mit sidste gym år Smile
-sagde dansemusen fra københavnstrup Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 17:07

Det var da en god idé med sådan et emne her, så jeg hopper da også med på bussen. ^^

Mit navn er Rebecca, og jeg er 15 dejlige år. (Den alder, hvor man bare venter af længsel på at blive 16, så man kan få lov til MEGET mere) heldigvis fylder jeg allerede 16 d. 30 August, så der er jo kun *tæller på fingre* mange dage til. Alt for mange.
Jeg har lyst hår (måske lidt mere mørk end blond), grå øjne og så er jeg tynd. Uf... de der mini patter der er sku ikke et most. Så det er derfor jeg nu er på fedmekur... Det går bare ikke særlig godt xD
Jeg er 1.72 høj og vejer 47. Min BMI ligger på 15.9 som ligger på grænsen mellem undervægtig og under normalen. Det er ikke noget jeg er stolt over, men inden fedmekuren, så vejede jeg altså 3 kg mindre.
Nå ikke mere om det, det er jo bare alt for nederen at høre på...
Jeg bor i gammelmands byen Tranum. (Ja, det er her alle de ældre mennesker holder til) Verdens mest nederen by. Jeg siger jer: FLYT ALDRIG TIL TRANUM!
Hvis nogen er i tvivl om hvor Tranum ligger, så er det nogenlunde på Brovst og Birkelse. Birkelse er tæt på Aabybro, og hvis du stadig er på bar bund, Så er der ikke mere end en halv time til Aalborg... Har du en idé om det nu??
Jeg har ingen kæledyr. Jeg er allergisk over for pels, støvmider og græspoln... øv øv. Jeg har engang haft en vinbjergsnegl ved navn Nuser. Den stak af, trist for mig. Ellers har jeg haft et par salamandere, de frøs til is, da vinteren kom... Ja, i kan nok se, at jeg ikke rigtig egner mig til dyr...
Jeg går på en Friskole i Birkelse. Sidste skoledag er d. 26 Juni, og derefter går jeg ud af 9. og starter på Fjerritslev gymnasie, STX.
Efter det, satser jeg på Journalisthøjskolen i Århus. Yes, jeg har da tanker om at blive Journalist OG en MEGET god og berømt forfatter, som bliver kendt over hele verden. Lidt ligesom J. K. Rowling... Eller måske bare sådan, noget i den stil? Ja, man kan da altid håbe xD
Musiksmag er sådan lidt blandet, men jeg er ikke til Rap eller de der Sream, Metal sange, hvor man alligevel ikke kan høre teksten for alt deres skrigeri.
Men, jeg elsker selv at spille og komponere min egen musik. Jeg har gået til klaver i 9 år. Violin i ½ (Har glemt det hele igen, så det er ikke noget jeg kan finde ud af længere) Cornet/trompet i 2 år. Sang i 1 år. Sammenspil i 3 år og kor i 2 år.
I min fritid skriver jeg. Både herinde og også på mine egne historier/bøger. Jeg er også sammen med venner/veninder og ja, jeg har i det mindste et liv der vil noget...

Var det det? Det tror jeg xD

Og hvis i ikke har lagt mærke til det hennem min ååh så hyle morsomme tekst, så er jeg en skør og pige, som næsten altid har noget energi, der bare ikke kan brændes af. Jeg elsker at bruge ironi, og til tider kan jeg blive lidt irriterende. Bare en lille smule, men det arbejder jeg på. Jeg er venner med alle. Har ingen fjender, haters eller noget lignende. Og sådan håber jeg det forbliver, for jeg HADER at være uvenner med nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 12:00

Min tur, min tur Very Happy
Okay, mit navn er anna, og jeg er 17 år. (den kedeligste alder her i danmark) jeg er 1.70 m høj og har en lidt fucked op familie (blev kaldt rocker-anna fordi min papfar ligner en rocker, selvom han ikke er det.) jeg er også på grænsen til at være overvægtig, men er man glad, så kan læger skride med deres "du skal tabe dig bla bla bla". Jeg bor i jylland, og skal i HG efter sommerferien. Jeg har lidt meget at ordne snart (eller... Nu) fordi jeg kigger efter en ungdomsbolig, og det er ikke det bedste at gøre på en mobil >.> jeg er en meget stor ringenes herre fan, og jeg elsker rollespil (har dog aldrig gået til rollespil) plus computer spil. Hvad information kan der ellers komme frem om mig... Oh, jeg spiller guitar Very Happy har tre styks derhjemme, og en bas med ødelagte ledninger i (de var ødelagte da jeg fik den, og det har sikkert været over et år siden nu) ellers så bliver jeg kaldt nørd i skolen fordi jeg bare kan huske sproglige ting >.> spurgt om jeg var tysker to gange i år Razz hmm... Folk beskriver mig oftest som sød, mærkelig og stille. Ain't my fault that I do weird stuff for fun :c x) og så har jeg en dejlig kæreste, som jeg flytter sammen med snart :3 det var vist det, og awesome emne Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg har en bamse i min vindueskarm. - Page 2 Empty Sv: Jeg har en bamse i min vindueskarm.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum