Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Jake
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Sasha
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Renata
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Genevira
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Celenia
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Lenore
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Katrina
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Lori
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 
Edgar
Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba13Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba14Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

3 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 3 Jul 2018 - 14:34

Hun smilede mere rolig over hans svar. Hun havde gengældt kysset indtil han afbrød det og smilede bredere over den lidt drillende tone, samt hans kys på hendes kinder. Hun nikkede nysgerrigt til hans ord om at han lige ville ordne noget og kyssede ham blidt på kinden. Hun var også nysgerrig efter hvad han havde i det der køleskab, som han kaldte det.
"Smut du bare, så finder jeg ud af hvad jeg kan lave af mad imens." Hun gav ham endnu et kys på kinden, inden hun gik hen for at se hvad der var rundt om i køkkenet og hvor de forskellige ting stod.
Hun havde lært at lave mad fra lille af, da hun selv dengang var ret nysgerrig. Oplært af både sin mor og af krokonen i byen, så hun kunne finde ud af lidt forskelligt.

Da hun havde fundet ud af hvordan køkkenet var indrettet og hvilke madvare han havde her nede, gik hun i gang med at tilberede maden. Ind i mellem kom tankerne om det de havde lavet i soveværelset og hun blev roligt tændt af minderne, samt nye tanker om hvad de måske kunne prøve eller udvide deres elskov med. Efterhånden som hun blev mere og mere liderlig, begyndte lændeklædet at genere en smule, så hun gik tilbage til soveværelset og smed det inden hun gik tilbage til køkkenet. Hun smilede lidt, da hun mærkede hvordan hendes safter, der stadig var blandet med Dust's, løb ned af benene på hende mens hun stod stille og tilberede maden. Et skævt smil bredte sig på hendes læber, ved tanken om hvordan Dust ville reagere når han kom tilbage og mærkede hendes duft i hulen. Glemt for nu, var den tanke om at han havde drillet hende med at finde flere slavepiger, hvilket var meget godt. Og hun begyndte at nynne en sang, som hun havde hørt flere gange gennem sin opvækst. Og efter lidt tid begyndte hun stille at synge sangens tekst.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 3 Jul 2018 - 15:50

Dust smilede som en glad lille juledrage, over de kys hun plantede på hans kinder, samt det at hun nok skulle ordne maden, mens han ordnede det han ville ordne. Han plantede et saftigt kys på hendes kind, fordi han var så glad for hans lille engel, før han smuttede ind i soveværelset for at tage sine handsker og ringe på, hvorefter han kom ud i entreen, greb sin long coat fra stumtjeneren, og løb op af trappen til udgangen. Han lagge hænderne mod det bare stykke væg, og tænkte på det sted han ville hen, indtil væggen åbnede sig for ham. Efter han var gået, lukkede væggen sig igen, så Katrina i bund og grund var fanget i hans hule, nu hvor hun ikke vidste hvordan man åbnede den eneste vej ud af hulen.
Dust bevægede sig hurtigt hen til en tøj butik, som gjorde sig i dame tøj, han havde gået forbi den nogle gange i løbet af det sidste års tid, og han havde selvfølgelig noteret sig af en rubin rød kåbe, der passede meget godt til den beskrivelse, som Katrina havde givet tidligere. Den eneste grund til han ikke havde købt den, var fordi han ikke havde haft nogen grund til det, men nu havde han i den grad en grund til at købe den.

Dust gik ind i butikken, og begyndte at snakke med ejeren, som var en venlig succubus, der virkede til at virkede glad for at se en mandlig kunde, der var så lige frem og åben, med hele situationen. Han tog lidt mål på kåben, som han havde tænkt sig at købe, og at dømme ud fra dens størrelse, sammenlignet med Katrinas krops bygning, burde den passe hende perfekt, bortset fra at den kun ville dække hende til lige under balderne, når hun stod oprejst, hvilket kun var bedre. Ejeren foreslog at han købte noget underlivs klæder til, da hun havde noget moderne, der mindede lidt om en meget tidlig variant af trusser, hvilket var dyrt fordi det var svært at lave ordentligt. Efter alt den sex de havde haft, vidste Dust hvilken størrelse der ville passe, basseret på hans øjemål, så han købte et par i samme rubin røde farve, og gennemsigtige stof, og mens han fandt pengene frem til ejeren, pakkede hun tingene ind i en nydelig æske med en sløjfe på.
Dust takkede kvinden, der blinkede til ham, og sendte ham afsted med et luftkys, han gik hen til den væg hans dør var kommet frem på før, tegnede mærket med sine lyn klør, og gik igennem åbningen, som lukkede efter ham uden et eneste spor på at den havde været der. Denne gang bevægede han sig lydløst ned af trappen, mens han lyttede til hende nynne ude i køkkenet, han gik ind og lagge gaven på sengen, fik sin long coat ud på stumtjeneren igen, og da hun begyndte at synge, smilede han mildt, ved lyden af hendes smukke stemme.

Dust hentede sin violin, gik hen til døren ud til køkkenet, og begyndte at spille melodien til den sang hun sang, så de blide toner begyndte at fylde hele hulen. Allerede da han var kommet ind, havde han observeret den liflige duft af mad, men også den lokkende undertone af hendes obstemte underlivs safter, og som han stod i døren, kunne man ikke ignorere det nydende blik i hans øjne, der nærstuderede hver en tomme af hendes yndige krop. Især da han så safterne, der flød ned af hendes ben, kom der et nydende smil på hans læber, da han nød at se hende være opstemt, hvilket var forståeligt nok, når det at hun var opstemt plejede at betyde sex til ham. Da sangen var afsluttet, stoppede han med at spille, og gik ud i køkkenet, så han kunne ligge sin violin på bordet, og vinke hende hen til sig.
"Hvis jeg vidste at madlavning alene, kunne få dine kærligheds safter til at flyde, ville jeg da have bedt dig lave mad noget tidligere!" sagde han i et tonelege der var en blanding af drillen og nydelse, mens han lagge armene om livet på hende, så snart hun stod foran ham "Jeg tror jeg har fundet en ny ting, som jeg elsker! At komme hjem til min dejlige kæreste, som står nøgen i køkkenet med et vådt skød, og laver mad til mig! Det er både nydelse til min mavse, min næse og mit lem!" han grinede lidt drillende, mens han ikke kunne lade være med at læne hende mod bordet, før han tillod sig grådigt at gribe hendes læber, i et langtrukkent og romantisk kys. Hun burde ikke være i tvivl om, at hun var hans et og alt, for han kunne ikke få nok af hende, og hvis hun ville have at kysset sluttede, måtte hun selv stoppe ham.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 3 Jul 2018 - 18:07

Hun blev overrasket over den pludselige lyd af violinen og så op uden at miste en tone i sangen. Hun smilede kærligt til ham mens hun sang færdig og satte maden på et andet køkkenbord end der hvor han lagde violinen. Der efter gik hun over til ham og lod sig omfavne, mens hun lod sine egne arme omfavne ham. Hun grinede lidt til ham.
"Det var ikke madlavningen, men derimod minderne om hvad vi havde lavet og lidt tanker om nye ideer til afprøvning, der opstemte mig. Men jeg skal gerne lade det gentage sig lige så ofte som du ønsker det, min elskede." Hun gengældte grådigt det lange romantiske kys og kunne godt mærke på ham, hvor meget hun betød for ham. Derfor lave hun et lille hop med kroppen, uden at bryde kysset, og lod sin krop læne sig ind over bordet, mens hun svang sine ben på hver side af ham. Samtidig trak hun ham tættere på sig, så hendes våde skød kunne gnide sig op af hans bukser, der hvor hun viste hans penis var gemt. Hun gjorde kysset dybere og mere lystigt, mens hun gnuppede sig mod ham i et forsøg på at drille ham og tirre ham. Selvfølgelig viste hun at hun ville tirre sig selv med dette også, men det gjorde intet. Selv om hun var sulten efter mad, var hun også sulten efter ham.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 3 Jul 2018 - 20:49

Da hun lavede sit lille hop, for at komme op på bordet, og lagge benene om ham, så hun kunne trække ham tættere ind til sig, fulgte han hendes bevægelser, og begyndte at lave nogle nydende lyde mod hendes læber. Han begyndte at snave hende, mens han bevægede sine hofter, i takt med den måde hun bevægede sit underliv mod ham, mens en bule voksede frem i hans bukser, som hun sikkert kunne mærke, på grund af deres bevægelser mod hinanden. Imens han snavede hende, strøg han en tirrende hånd om til hendes mave, og videre ned af hende, til den fandt hendes underliv, så han kunne stoppe hendes bevægelser, før han førte et par fingre op i hende, og begyndte at fingerkneppe hende. Han stoppede deres snaven, og så hende tirrende i øjnene, mens han smilede nydende til hende, og fortsatte med at fingerkneppe hende.
"Rolig nu min lille skat, først skal vi have noget at spise, så du kan mætte den rumlende mave, bagefter skal jeg nok sørge for, at tage mig godt af dit lystige skød!" sagde han med en tirrende, og lettere dominerende stemme, mens han virkede til at nyde følelsen af hendes våde underliv, om hans fingre "Jeg har iøvrigt en gave til dig, den ligger inde på sengen, så hvis du ikke kan vente, må du gerne gå ind og åbne den, mens jeg dækker bordet til os!"

"Desuden, hvis du får nogle gode ideer af, at gå og tænke på, hvad vi ellers kan lave når vi nyder hinanden, skal du ikke være genert over at sige til! Jeg ville nyde at udforske alle mulige måder, hvorved jeg kan elske med din dejlige krop!" hviskede han tirrende. Han trak fingrene ud af hende, og strøg tirrende en finger henover hendes klit, mens han gav hende et blidt kys, før han stak de 2 fingre i munden, og suttede hendes væsker af dem, bare for at tirre hende endnu mere, med et uudtalt løfte om, at han havde tænkt sig at gå ned på hende senere, og slikke hende godt og grundigt.
Om hun valgte at gå ind og åbne sin gave eller ej, ville han begynde at dække bordet til dem, og så snart han var færdig med det, tog han sin violin så han kunne gå ind og ligge den på plads i musik rummet, og gå tilbage til køkkenet igen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tirs 3 Jul 2018 - 22:52

Hvis hun ikke var liderlig i forvejen, så blev hun det i hvertfald, da Dust begyndte at lave nydende lyde mens de snavede og da han begyndte at fingerkneppe hende begyndte hun selv at komme med lyde af nydelse.
Hun skælvede lettere da han talte med sin tirrende og lettere dominerende stemme. Hun blev nysgerrig da han nævnte noget om en gave som han havde lagt inde på sengen og smilede små drillende da han sagde at hun bare skulle sige til når hun fik en ny ide, da han ville elske at udforske hendes krop. Hun stønnede, da han trak fingerne ud og lod en af dem glide hen over hendes klit, inden han kyssede hende og slikke de hendes safter fra hans fingere i sig. Hun skælvede igen af forventning om hans vidunderlige mund og tunge ved hendes underliv, hvilket igen fik safterne til at løbe.
Dog var tanken om en gave for stor en spænding til at hun kunne holde ud at vente, så hun gik ind i soveværelset og åbnede æsken der lå på sengen. Her gispede hun kort da hun så det tynde stof i den smukke rubinrøde farve. Hun løftede kåben op og smilede mens hun tog den på. Hun lod hænderne glide ned over den og klukkede lidt, da hun fandt ud af at den kun lige ville dække hendes baller, når hun stod op. Hun smilede bredere da hun så at der var noget andet stof i æsken og tog det op. For hende lignede det som om nogen havde forsøgt at lave noget lignede et færdig sat lændeklæde i stof, men hun var ikke sikker på hvad det var, så hun tog det i hånden og løb ud i køkkenet til Dust. Her faldt hun ham om halsen og kyssede ham lidenskabeligt inden hun smilende så på ham.
"Mange tak for gaven, den passer utroligt godt. Og så er jeg nysgerrig hvad dette er." Hun holde det sidste stykke stof frem mod ham i hånden.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tirs 3 Jul 2018 - 23:21

Da hun kom tilbage til ham, iført hendes gennemsigtige kåbe, kunne man godt se på ham, at han nød at se på hende i den, og så snart hun faldt ham om halsen, lagge han armene om livet på hende, og gengældte kærligt hendes kys. Han smilede et glad smil til hende, da hun var glad for gaven, men da hun spurgte til det andet stykke stof, rødmede han en lille smule, før han svarede på hendes spørgsmål.
"Damen i butikken fortalte mig, at det var en nymodens slags lændeklæde, som skulle være meget populært, blandt nogle af de lidt rigere kredse! Fordi der er så lidt stof, skulle det forestille at fremhæve kvinders feminine former, bedre end et normalt lændeklæde plejer at gøre, og derfor tænkte jeg, det kunne være frækt at se dig i den!" sagde han lidt genert, mens han blidt nussede en finger op og ned, mellem hendes bryster "Jeg købte dem, så du kunne bruge dem, til mere afslappede tidspunkter, men lige nu ville jeg værdsætte det ret meget, hvis du kun havde din kåbe på, da jeg nyder at dufte dig, og godt kan lide tanken om, at der er fri adgang til dit skød, når du er opstemt!"

Han gav hende et blidt kys mere, før han slap hende og satte maden på bordet, han trak stolen ud for hende, og hjalp hende ind til bordet som en gentleman, før han gik hen og satte sig overfor hende.
"Det ser virkelig lækkert ud skat!" sagde han kærligt, mens han tog sig en solid tallerken mad.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 4 Jul 2018 - 12:23

Hun smilede bredt da han fortalte hende hvad det skulle bruges til. Hun aede hans rødmende kinder med en finger og syndes selv at det ville føles frækt kun at gå rundt i dem og kåben. Hendes halvt lukkede øjne og let åbensående mund ville fortælle ham at hun nød hans nussen mellem hendes bryster. Hun kunne lige forstille sig at det var hans penis som kørte mellem hendes bryster. Da han forsatte bredtes det skæve smil igen på hendes læber.
"Bare dine ord giver mig selv lyst til at lade dem ligge til en anden gang. Du gør mig mere våd end jeg allerede er."
Hun satte sig på den stol han havde trukket ud til hende og smilede til ham.
Efter at han selv havde sat sig og var begyndt at spise, kunne hun ikke dy sig fra at drille ham lidt. Så hun mens hun tog mad over på tallerken med den ene hånd, så spredte hun benene lidt og flyttede den anden hånd ned til sit skød, hvor hun lod et par finger skille sine skamlæber. Det resulterede i at hendes safter flød ud af hende som om hun havde holdt dem tilbage og landede på stolsædet. Hun kunne selv begynde at dufte sine safter, eftersom hun havde dryppet rundt i det meste af køkkendet og ned af sine ben. Den søde duft af solmodne ferskener. Hun holde roligt blikket på ham, for at se hvordan han reagere på den friske duft af hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 4 Jul 2018 - 12:52

"Jeg begynder at tvivle på, at der er nogen grænser for, hvor opstemt du kan blive skat!" svarede han drillende, til hendes kommentar om at hun blev mere våd af, at høre ham sige, at hun skulle gå rundt med underlivet blottet. Da han mærkede duften af hendes safter, begyndte at blive stærkere, kunne han godt regne ud, at hans lille engel havde gang i noget med hendes underliv, og sådan som hun sad, afslørede at hun havde en hånd nede mellem benene. Han smilede nydende til hende, mens han gav hende et tirrende blik.
"Hvis du ikke opføre dig som en artig lille engel, og spiser helt op, bliver jeg nød til at straffe dig, når vi har spist!" sagde han tirrende, og blinkede til hende "Og hvis du nægter at spise ordentligt, så kom herover og sæt dig på mit skød, så jeg kan holde styr på dig, og sørge for du ikke lader dig distrahere, af dine lyster til at pille ved dig selv!" dette sagde han som en ordre, så hvis hun ikke kunne styre sig, skulle hun komme hen til ham. Hvis hun kom hen til ham, ville han trække sig lidt ud, så der var plads ril at hun kunne sidde på hans skød, med siden mod ham.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 4 Jul 2018 - 14:42

Hun spillede øjnene op i overraskelse over at blive beskyldt for at pille ved sig selv.
"Jammen, herre. Jeg piller skam ikke ved mig selv, ikke på den måde. Ville blot sørge for at din næse fik lidt glæde af den duft du nyder så meget." Hun løftede hånden op fra skødet og viste den fra begge sider, for at vise at den ikke var smurt ind i hendes safter. Kun lige spidsen på to af fingrene kunne man svagt ane lidt indtørret væde.
"Og hvis jeg sætter mig på dit skød, elskede herre. Så vil jeg først blive distraheret fra maden." Hun tog en mundfuld og begyndte at tykke den, mens hendes øjne spillede af latter.

Hun spiste nogle mundfulde inden hun skælmsk smilede til ham.
"Men på den anden side, så kunne det være spænende at se hvordan du ville straffe mig for at være ulydig." Hendes krop gav en lille skælven fra sig af spænding og hendes skød slap en ny gang safter ud på stolen, mens hun vred sig som om hun ikke kunne holde sig. Hun overvejede kraftigt at sætte sig over på et andet bord og begynde at tirre sig selv for øjnene af ham. Bare tanken fik hende til at udstøde et lille halvkvalt støn.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 4 Jul 2018 - 15:45

"Så okay jeg tror på dig, men selvom jeg nyder den liflige duft af dit lystige skød, så ber jeg dig holde hænderne oppe på bordet, jeg skal nok give mig tid, til at nyde dine dejlige safter, når jeg har lyst til dig!" sagde han i et tirrende dominant tonelege, som en herre der prøvede at styre sin lystige slave. Han spiste selv noget af sin mad, mens han lyttede til hende, og et smil dannede sig på hans læber, da hun sagde at det ville distrahere hende mere, hvis hun sad på hans skød "Okay så har jeg et tilbud til dig! Hvis du opføre dig som en god slave, og spiser dig mæt, må du komme herhen og sidde på mit skød, hvor jeg vil belønne dig med en orgasme!" han smilede et lokkende smil til hende, mens han holdt de 2 fingre op, han tidligere havde fingerkneppet hende med, som en hentydning til hvordan han ville give hende, den orgasme han lovede hende.
"Men hvis du har tænkt dig at være ulydig, vil din straf være at jeg piner din krop, uden at give dig nogen forløsning, indtil vi skal have sex på stranden! Selv hvis jeg har lyst til at komme i dig inden da, kan det jo klares enten med din mund, eller mellem dine balder, så jeg er sikker på at du ikke misser din straf!" sagde han med et lumskt smil, før han spiste noget mere af sin mad. Det tog ham ikke lang tid at færdiggøre sin mad, og så snart han var færdig trak han sin stol lidt ud, så der var plads til at hun kunne sidde på hans skød, før han lænede sig behageligt tilbage, så han kunne slå mave.

"Mens jeg husker det, tror jeg også at tidevandene passer perfekt i aften, til vores lille plan om sex på stranden!" sagde han mildt, mens han gav hende et glad smil, og blinkede til hende "Jeg vil gerne have tid til at gøre dig klar, inden vi tager til stranden, så jeg er sikker på du er opstemt, og lige klar til en orgasme, når du begynder at ridde mig!"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 4 Jul 2018 - 16:09

Alt hvad han sagde gav hende behagelige gys gennem kroppen. Mens hun spiste tænkte hun som en rasende om hvad der ville være mest ved. At opføre sig ordenlig og blive belønnet med en orgasme mens han fingerekneppede hende. Og muligvis lidt andet bagefter. Eller blive straffet af ham, hvor han tirrede hendes krop til vanvid. Begge dele tiltalte hende som bare pokker. Men da han snakkede om at aftenen ville passe godt med dere plan om at elske på stranden, besluttede hun sig for at straffelsen måtte vente til bagefter. Derfor spiste hun pænt op med hænderne oppe på bordet. Og da hun var mæt efter to tallerkener, rejste hun sig smilende og tog af bordet. Hun satte endda tallerkenerne og bestikket i blød, sammen med de skåle og andet hun havde brugt. Derefter gik hun roligt hen foran Dust og stilede sig med let spredte ben.
"Hvordan skal jeg stå eller sidde, min elskede?"

//sorry for det korte svar

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 4 Jul 2018 - 16:53

Efter hun havde ryttet af bordet, og stilte sig lydigt ved ham, med let spredte ben, smilede Dust nydende ved duften af hendes safter, der var stærkere nu hvor hun stod tættere på, og det frie udsyn han havde til hendes krop, selv med den gennemsigtige kåbe på. Han rejste sig op, og gik rundt om hende, som om han vurderede hende som en vare, før han stoppede bag ved hende, så han kunne trække hende ind til sig, lægge en hånd på hendes bryst, og lade den anden glide ned af hendes mave, mens han hviskede i hendes øre.
"Du har været en meget dygtig slave!" hviskede han tirrende i hendes øre, mens hans hånd nåede ned til hendes underliv, hvor han kunne sprede hendes skamlæber, og skubbe 2 fingre op i hende, så han kunne fingerkneppe hendes saftige skød "Hvis der er noget der gør mig glad, er det en lydig slave, med et vådt skød, og en stor appetit for sin herres krop!" han kyssede hende tirrende bag øret, mens han masserede hendes bryst, og begyndte at lade sine fingre glide hen over hendes klit, i takt med at han fingerkneppede hende.

Han trak let fingrene ud af hende, efter at have behandlet hende lidt, så han kunne vende hende med ryggen mod bordet, og føre hende op og ligge på det, så hun lå med røven ved kanten, benene spredte med fødderne på bordet, og underlivet fuldt blottet for ham. Han stilte sig foran hende med et nydende smil på læben, mens han åbnede sine bukser, og lod dem falde til gulvet, så hun kunne se at hun havde tændt ham, da hans stive lem strittede, faretruende tæt på hendes underliv. Han trådte lidt tættere på, så han kunne stryge sit penis hoved henover hendes klit til den var lige i stilling, ud for hendes underlivs indgang. Dette gjorde han kun for at tirre hendes krop, med tanken om at han ville kneppe hende, for han fjernede sit lem igen, så han kunne gå ned i knæ, med hovedet mellem hendes ben.
Han kyssede tirrende hendes skamlæber, før han spredte dem med tungen, og begyndte at slikke hendes safter i sig. Der gik ikke lang tid, før han stak et par fingre i hende, så han kunne fingerkneppe hende igen, og nu gik han virkelig i gang med at bygge hendes orgasme op. Han gjorde sit bedste, for opbygge en kræftig orgasme i hende, så hun kunne mærke hvor langt han var villig til at gå, når han belønnede hende for god opførsel.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 4 Jul 2018 - 17:40

Hun ventede spændt mens han gik rundt om hende og endelig stillede sig bag hende. Hun stønnede da han tirrende hviskede hende i øret og greb om hendes ene bryst. Og igen da han skubbede to fingere op i hendes indre. Hun smilede bredt mens hun nød hans blanding af fingerkneppen og kærtegn af hendes klit. Hun havde endda lukkede øjnene halvt af nydelse og stønnede nydende. Så da han stoppede og flyttede sig lidt, så hun undresøgende på ham inden smilet blev bredere, da han fik hende op og ligge på bordet.
Hun løftede sig en smule og så han løsnede sine bukser. Hendes krop begyndte at dirre ved synet af hans stive penis og stønnede nydende da han lod den glide hen over hendes klit til indgangen af hendes underliv. Hun så lidt skuffet på ham med en lille klynken, da han fjernede sin penis. Men da han tirrende kyssede hendes skamlæber, undslap et "Åååhh." hende og hun lod sig falde tilbage på bordet, som han begyndte at slikke hendes safter i sig. Og da han begyndte at fingerkneppe hende igen, begyndte hun virkelig at stønne.
Det var tydeligt at han ville drive hende så langt at han fik opbygget en kraftig orgasme som belønning og hun takkede sig selv i sit stille sind for at hun havde valgt rigtigt. Hendes hænder greb fat om bordkanterne og holde fast, mens hun mærkede hvordan orgasmen blev opbygget. Der gik længere tid end tidligere før hendes krop begyndte at skælve, hvilket fortalte hende at han havde fået skubbet til hendes grænser på en god måde. For nu skulle han arbejde længere og hårde for at drive hende ud over kanten. Hvilket han alligevel formåde på ukendt tid. Hun viste ikke hvor længe han havde været igang og det var også ligegyldigt. Kroppen rystede igen som espeløv og tårene løb stabilt ned af hendes kinder. Hendes jamren, klynken og stønnen var igen der hvor det var nærmest umuligt at høre hvor det ene stoppede og det andet startede. Hun fornemmede at det var pænt tæt på, så hun tikkede ham.
"Elskede herre, jeg beder dig. Knep mig med dit skønne lem, knep mig til du kommer og lad mig først der få orgasmenen." Hun håbede på at hun kunne holde på den så længe, men måtte indrømme for sig selv at hun ikke var sikker.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 4 Jul 2018 - 20:18

Dust havde også godt lagt mærke til, at der skulle mere arbejde til, for at få hende op og ringe, end der skulle til den gang de mødtes, men heldigvis for ham galdt dette også for hans lem, så når endelig de havde sex gik det nogenlunde op, at de begge var blevet mere holdbare. Desuden var det kun bedre, at hun kunne holde til mere, for det betød bare at han kunne nyde hende mere, før hun ikke kunne mere.
I takt med at han arbejdede på hendes belønning, var det herligt at hun var så våd, og som altid blev det kun bedre, i takt med at hun blev mere og mere opstemt, jo tættere hun kom på sin orgasme, for han elskede at høre de lyde hun kom med, og se hendes krop vride sig under hans behandling. Dog var der en ting han elskede mere, end at høre hende stønne og klynke, og det var lyden af hende, der tiggede efter at blive kneppet, han kunne ikke stå for hende, når hun tiggede ham om hans lem, mens hendes krop hungrede efter ham.

Han trak fingrene ud af hende, og gav hende et sidste langttrukkent, pirrende slik, før han kyssede hende op af maven, mens han rettede sig op. Han rettede sig helt op, så han stod oprejst, mens han nydende så henover hendes krop, da han elskede at se på hende, når hun lå med spredte ben, og en krop der var helt klar til at modtage hans lem. Han lagge hænderne på hver side af hendes krop, lige over hofterne så hans tommelfingre pegede ind mod hendes navle, pladserede sit skaft mod hendes klit, og strøg den frem og tilbage, bare for at pirre hende endnu mere, da han ønskede at belønne hende, med så god en orgasme så muligt. Han gjorde det dog ikke længe, før han trak hofterne lidt længere tilbage, så hans lem faldt på linje med hendes underliv, og i et hårdt stød sammen med et nydende støn, stødte han helt i bund på hende.
"Siden det her er din belønning, har du lov til at komme når du føler for det, min dejlige slave!" sagde han nydende, mens han begyndte at støde i hende. I takt med at han kneppede hende, begyndte han at finde det tempo og stød kræft, som hun virkede til at nyde allermest, hans hænder fandt vej til hendes bryster, som han kærligt masserede, mens han nulrede hendes bryster, da han ville have at hun fik mest muligt ud af hendes belønning.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 4 Jul 2018 - 21:08

Hendes sind var igen ude på eventyr, faktisk en del længere ude en hun havde været sidst. Men det føltes skønt. Da han gav hende et sidste slik jamrede hun af nydelse. Og da han lagde skaftet mod hendes klit, samt stødte den et par gange frem og tilbage over klitten, klynkede hun utålmodigt efter at han skulle tage hende.
Det støn der kom fra hende, da han stødte ind i hendes underliv var fyldt med så meget nydelse, at man skulle tro at hun ikke havde fået sex i en måned eller mere. Hun hørte hans ord og fik frem mumlet:
"Men jeg ønsker at komme sammen med dig." Derefter overtog nydelsen helt hendes sind, hvor hun kom med sine elskovs lyde i takt med hans stød. Hendes underliv løftede sig en smule for at tage imod ham hver gang han støtte ind i hende. Hun nød hans hænders berøring og hans hurtige hårde stødende rytme. Hun knugede om bordets kanter, så hendes hænder nærmest lyste hvide og kæmede for at holde orgasmen tilbage til hans var lige ved at komme. Der var noget over det at de kom på samme tid. Noget der gjorde det til en større nydelse for hende og som gav hende en sult efter det.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 4 Jul 2018 - 21:35

Dust kunne ikke lade være med at smile et kærligt smil, da hun sagde at hun ønskede at komme sammen med ham. Han nød det lige så meget som hende, men hvis hun ønskede at komme sammen med ham, fik hun virkelig sin sag for, med at holde sig i skindet indtil da, for Dust ville tirre og pine hende til en orgasme, i takt med at han kneppede sig vej til hans egen, bare for at se om hun kunne holde det inde. Han vidste at hvis hun kunne holde til det, ville hun sikkert ende med at være helt væk i orgasmen, men det betød bare at hun fik mere ud af hendes belønning, for at være en god slave.
Han holdt en kort pause med at støde i hende, så han kunne løsne hendes greb i bordet, lægge hendes ben om hans hofter, og løfte hende op i sine arme, uden at hans lem forlod hendes indre. Han gik hen til en væg, så han kunne stødte hendes ryg mod den, og med et fast greb om hendes balder, begyndte han igen at kneppe hende, i det tempo og styrke der skulle til, for at give hende mest muligt nydelse. Nu hvor de var tættere sammen, kunne han nemmere stønne mod hendes øre, og kysse hende tirrende ned af halsen og brysterne, for at stimulere hende mest muligt, mens han havde en nærmest dyrisk udstrålning, og lyst til at kneppe hende.

Hvis hun kunne holde sig i skindet, under hans intense lyst til at kneppe hende til en orgasme, ville der gå hvad der føltes som en evighed i nydelse, før han ville få sin orgasme sammen med hende, men det var først da hun kom, at han pressede sig op i hende, og sprøjtede sine safter op i hende.
Hvis hun ikke kunne holde sig til han kom, ville han blive ved med at kneppe og pirre hende, igennem hendes orgasme, bare for at få hendes orgasme til at holde længere, hvorefter han ville kneppe videre, til han kom.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Ons 4 Jul 2018 - 22:11

Hun mærkede godt at han holde en kort pause, mens han løsnede hendes greb om bordet og løftede hende op. Hendes arme låste sig straks fast om hans skuldre og mærkede knap nok at han flyttede hende hen så hun fik ryggen mod en væg, mens han holdt hende om ballerne. Hendes elskovs lyde blev hastigere og hun begyndte at vride sin svedige krop, mens han støtte og kyssede hendes hals og bryst med en dyrisk lyst. Hun fik større og større besvær med at holde orgasmen tilbage, men selv om det holde utrolig hårdt fik hun alligevel holdt den tilbage længe nok, så da orgasmen hammerede igennem hende skreg hun og kroppen krampede så kraftigt at den låste sig. Kramperne fik hendes muskler til at klemme hårdere om hans lem end den havde tidligere. Orgasmen var så kraftig at den langt overgik den første hun havde fået i hulen. Hun mærkede hvordan hans lem frigive sine safter i hendes indre og det fik hendes orgasme til at strække sig lidt længere end ellers, da kroppen var blevet utrolig fint følende grundet den lange pinsel og tirren. Hun gispede efter vejret og ville gerne have hvilet sig op af Dust, men hendes rystende og svedige krop tillod ikke at hun flyttede eller bevægede sig. Hvilket også gjorde at hendes ben var låst om hans liv og hendes hænder om hans skuldre med neglene begravet i hans hud.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Ons 4 Jul 2018 - 22:57

Hendes orgasme var fantastisk, og han blev overrasket over, hvor meget hun strammede om hans lem, men han brokkede sig ikke, da det kun gjorde hans egen orgasme det bedre. Han var også blevet overrasket over, at det var lykkedes hende, at holde sig i skindet så længe, men det at hun havde holdt det ud så længe, var sikkert også grunden til, at det føltes som om, hendes krop var låst fast om ham lige nu. Han var blevet stakåndet, efter den herlige nydelse, men det forhindrede ham ikke i at kysse hende blidt på kinden.
"At dømme ud fra den herlige lyd du kom med, gætter jeg på at du nød din belønning, min kære lille elskovs slave!" sagde han mildt, mens han løftede hende op i sine arme, så han kunne tage hende med ind i soveværelset, dog stadig med hans halv dovne lem, helt begravet i hendes i hendes fugtige indre. Han satte sig på knæ i sengen, og lænede sig fremad, til hun lå på ryggen med ham over sig, før han kærligt kyssede hende, samtidig med at han blidt bevægede hofterne frem og tilbage i små bevægelser, så hun kunne nyde hans stadig halv stive lem.

"Lad os se hvad vi kan gøre ved eftervirkningerne, af din lille belønning!" sagde han kærligt, og begyndte at stryge sin ene hånd langs hendes arm, mens han lynmasserede hendes muskler, så de begyndte at slappe af igen. Efter han havde taget hendes arme en af gangen, og givet dem en grundig behandling, gjorde han det samme med hendes ben, indtil han nunne mærke på hende, at hendes krop var faldet til ro igen. På intet tidspunkt havde han fjernet sit lem fra hendes indre, da han nød bare at lade den hvile i hende, især nu hvor hun var afslappet, og han kunne ligge sig til rette over hende, med hovedet på hendes bryster.
"Kunne du være en skat, og nusse lidt om mig, jeg elsker når du nusser om mig, mens jeg hviler mig og nyder din dejlige krops varme?" spurgte han mildt, mens hun sikkert kunne mærke på ham, at han havde tænkt sig at slappe af, og bare nyde hendes selskab for en stund "Jeg nød virkelig, at høre dig synge tidligere, du har en meget smuk stemme! Er der noget som helst ved dig, som ikke er smukt?" han lød allerede meget mere afslappet, men hvad kunne man også forvente? Siden hun kom ned i hulen, havde han kun sovet en halv time, mens hun havde fået 3, og når ikke de lavede andet, havde hun fået ret meget af hans opmærksomhed og energi, i forbindelse med deres lystige legen. Dog havde han ikke lyst til at sove endnu, han følte sig ikke rigtig træt, han havde bare brug for at hvile sig, og få lidt af hendes kærlige opmærksomhed imens.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 5 Jul 2018 - 9:25

Hun smilede svagt ved hans blide kys og lyden af hans stemme, men fik ikke samlet sig til at prøve at svare før han løftede hende, så han kunne bære hende. Hun klynkede anspændt ved bevægelserne, da bevægelserne sendte små friktioner gennem hendes anspændte krop. Hver friktion var som en eftervirkning af orgasmen. Og da han lagde hende på sengen jamrede hun over den fornemmelse sengetøjet mod hendes ryg gav.
Heldigvis begyndte han at bruge sin lynmassage og det fik hurtigt en fantastisk følelse og afslapning til at sprede sig. Hun sukkede af velbehag og smilede afslappet til ham ved lyden af hans spørgsmål.
"Selvfølgelig min elskede." Hun lagde armene om han og begyndte at nusse hans ryg, men stoppede kort ved de mærker hun havde lavet. Hun hviskede "Undskyld", inden hun forsatte med at nusse ham på ryggen og i håret. Ved hans ord om at han havde nyt hendes sang tidligere, fik hende til at smile. Hun nød den måde han lå og hvilede sig på, mens hans halv stive lem stadig var inden i hende.
"Hvem ved min elskede. Det vil tiden vel vise." Hendes stemme var blid og varm. Hun begyndte at nynne den vuggevise hendes mor altid havde sunget for hende. Efter at have nynnet lidt begyndte hun at synge blidt og lavt. Hun elskede virkelig den sang og kunne den uden ad. Mens hun sang nussede hun blidt og kærligt sin elskede drage.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 5 Jul 2018 - 10:37

Han lukkede halvt øjnene, og kom med nogle søde små lyde, som tegn på at han nød at blive nusset, mens han puttede sig mod hende, engang imellem gav han hende et kærligt lille kys på hendes bryst, bare for at være kærlig ved hende, og da han hørte hende undskylde for de mærker hun havde lavet, smilede han mildt for sig selv "Det er okay skat, de mærker betyder bare at du nød mig, så de genere mig ikke!" svarede han med en afslappet tone, mens han bevægede sine hofter lidt frem og tilbage, bare for at nyde følelsen af hendes underliv, når hans lem bevægede sig i hende.
"Efter min mening, er alt ved dig smukt, og sådan vil jeg altid have det! Derfor ved jeg, at jeg vil elske dig resten af mit liv, for du er min mest dyrebare skat, lige som jeg er din loyale drage!" hviskede han med en tone, der tydeligt indikerede hvor meget hun fik ham til at slappe af. Så snart hun begyndte at nynne for ham, og senere begyndte at synge, gik han dog for alvor i stå, han lå helt stille og var nærmest hypnotiserer til at være rolig, under hendes kærlige hænders nussen, og hendes blide stemmes klang. Katrina havde fået en særlig magt over ham, en evne til at kunne berolige ham, som ingen andre kunne gøre det, hvilket kun kunne være en bekræftigelse af, hvor stor en plads hun havde i hans hjerte, når hun kunne bringe ham sjælefred.

Efter hvad der føltes som en evighed, hvor han bare nød at slappe af under hendes behandling, rettede Dust sig op på albuerne, så han kunne tilegne sig et af hendes kys, før han smilede kærligt til hende, mens han så ind i hendes øjne, med et blik der skinnede igennem, af hans kærlighed til hende. Nu hvor han havde haft tid til at slappe af, virkede han mere energisk igen, man kunne endda se det på hans kærlige smil.
"Det var lige hvad jeg trængte til! Jeg er glad for at jeg har dig i mit liv skat, du er det dejligste der er sket for mig i lang tid!" sagde han med en glad tone, før han kyssede hende intimt og romantisk. Nu hvor han var frisk og frejdi igen, efter hendes kærlige nussen og syngen, var han blevet mere kærlig og kontakt søgende overfor hende, hvilket nok var til hendes fordel, hvis hun kunne lide den slags "Jeg tænkte på, om du havde lyst til at vi pakker nogle søde sager, som vi kunne tage med os op til stranden? Så kunne vi ligge og hygge os lidt, mens vi kommer i stemning til vores sjov i vandkanten, og når det så er tid, er vi klar til vores hede elskov?"
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 5 Jul 2018 - 12:35

Hun smilede da han begyndte at bevæge sig lidt, så hans lem kærtegnede hendes indre, og smilet blev bredere ved lyden af hans ord. Hun kunne godt mærke at hendes nussen, nynnen og sang havde en særlig virkning på ham.
Kort efter at hun var færdig med at synge, så hun smilede på ham, da han løftede sig op på albuerne og kyssede hende. Hun gengældte det varmt og smilede kærligt til ham, mens hun lyttede til hans ord.
"I lige måde min elskede." Hun tog imod kysset og gengældte det med samme intime og kærlighed, som han gav hende. Hun nød denne nye side af ham hvor han var mere kærlig og kontaktsøgende. Og hun ville gerne nyde den noget længere. Smilende så hun på ham da han spurgte hende om de skulle pakke lidt med sig, så de kunne hygge sig lidt inden deres elskov i vandkanten.
"Det lyder som en god ide. Men jeg tror nu godt jeg vil nyde din kælende side her lidt mere." Hun nussede ham stadig og begyndte at bevæge sine hofter blidt og roligt, som han havde gjort inden hun begyndte at synge for ham. Hun kyssede ham med lidenskab og kærlighed, mens hun håbede på at han selv havde lyst til en rolig omgang.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 5 Jul 2018 - 13:12

Han virkede glad for, at hun følte på samme måde for ham, som han følte for hende, hvad angik det at hun var det bedste der var sket for ham, og denne glæde fik ham til at kysse hende kærligt på kinden, mens han lyttede til hende sige, at hun gerne ville nyde denne kælne side af ham lidt mere. Han opfangede hurtigt, hvordan hun havde tænkt sig at nyde hans kælne humør, da han mærkede hende bevæge sine hofter, og hans lem var ikke sen til at opfange signalerne, sammen med hendes dejlige bevægelser, så den vågnede hurtigt, og voksede sig stiv oppe i hende.
"Det vil jeg gerne gå med til, jeg elsker at kælde med min elskede engel!" sagde han kældent og nydende, før han kældent begyndte at putte sig ind til hende, mens han bevægede sine hofter, så han kneppede hende i et behageligt og sensuelt tempo. Han begyndte at komme med nogle blide støn, i takt med at han stødte i hende, mens hans lyst til at kælde og være tæt på hende, viste sig i den måde han kærligt nussede om hende, og kyssede hende forskellige steder, indtil hans kyssende læber, fandt vej til hendes læber.

Han stønnede stadig blidt mod hendes læber, mens han kyssede hende på en måde, der virkelig gjorde at man kunne mærke, hvor kælden og forelsket han var i hende lige nu, og der gik ikke lang tid, før hans tunge blidt spredte hendes læber, så den kunne snige sig ind til hendes tunge, og lege en kælden leg. Alt hvad han gjorde ved hende, udtrykte virkelig hans glæde og kældne natur, næsten som et dyr der søgte sin ejers kærlige behandling, og et elskende pars sensuelle lyster til hinanden.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 5 Jul 2018 - 14:29

//svaret er aftalt på forhånd

Hun smilede kærligt til ham, da hun mærkede at hans lem vågnede til dåd. Hun nød hans kærtegn og stønnede blidt og roligt i takt med hans bevægelser. Hendes egne hænder var på kælen udflugt ned over hans krop og tilbage til hans nakke. Hendes læber tog med glæde og kærlighed imod hans læber. Og de var ikke sene til at sprede sig så deres tunger kunne lege kælent sammen.
Hvor længe de lå sådan her viste hun ikke, men undervejs fik hun skubbet ham rundt så han lå nederst og hun kunne bevæge sig lidt mere erotisk i det rolige tempo. Hun løftede blandt andet sit underliv så langt ud at han var faretruende nær ved at falde ud, inden hun langsomt og roligt lod deres kroppe genforenes. Hun brød deres tungeleg, for at kysse, nappe og slikke hans hals, bryst og rundt om hans brystvorter. Hun tog dem også ind mellem sine læber og suttede lidt på dem efter tur. Derefter arbejde hun sig igen op af brystet til halsen og på hans venstre side af halsen til hans øreflip, som blev kysset og nappet blidt inden hun igen lod sin mund og tunge genoptage deres leg. Hun lod sine albuer synke ned i sengen, så hendes bryster bevægede sig mod hans bryst og nød den blide friktion det hele gav.
Langsomt, enerverende langsomt begyndte hendes krop at bygge en orgasme på på en måde som var ny for hende, men samtidig dejlig.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Dust Tors 5 Jul 2018 - 15:10

Dust nød alt ved denne kældne måde at nyde hende på, det var lige noget for ham, at kælde med sin dejlige engel, mens han nød den herlige følelse af, at støde i hende på denne afslappede måde. Da hun fik dem vent om, fulgte han frivilligt med hende, og lod hende styre deres sexuelle bevægelser, mens han kældent nussede om hendes dejlige krop. Hans støn blev blandet med kældne lyde, da hun begyndte at kysse, nappe og slikke ham ned af halsen og brystet, på hans brystvorter og tilbage op til hans venstre øreflip. Hans hænder nussede kærligt hendes krop, da han elskede at mærke hendes bløde hud og faste krop, og han tøvede ikke et sekundt, med at tage imod hendes snaven, så han kunne lege kældent med hendes tunge igen.
Undervejs kunne han også mærke sin egen orgasme, der langsomt byggede sig op under denne dejlige behandling, og der skulle snart ikke meget til, før hans orgasme ville gå af, og få ham til at sprøjte i hende endnu engang. Dust nød at komme i hende, og denne kældne form for sex, gjorde at han nød at kneppe hende mere, fordi det føltes så intimt og afslappet.

Imens de snavede, og Dust nød at mærke hendes dejlige ridetur på ham, fik han en ide til, hvordan han kunne give hende mere nydelse, ved at stimulere hendes krop. Hans ene hånd, strøg kældent ned over hendes mave, til den kom ind mellem hendes ben, hvor han spredte fingrene så hans lem kunne være mellem dem, da hans hånd nu dækkede hendes skød, og fulgte hendes bevægelser. Han brugte nu en meget fokuseret version af lynmassage til, forsigtigt at massere hendes g punkter, for at fremprovokere hendes orgasme til et helt nyt niveau. Hvis hun på nogen måde viste tegn på ubehag, smerte eller ikke ville have det af en eller anden grund, ville han stoppe med det samme.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til piratøen, Dust (xxx) - Page 4 Empty Sv: Velkommen til piratøen, Dust (xxx)

Indlæg af Katrina Tors 5 Jul 2018 - 16:29

Hendes krop gøs af behag, da hans hånd gled ned over maven til hendes skød hvor den lagde sig, mens de forsatte deres elskov. Hun klynkede nydende mod hans læber, da han blidt startede sin lyn massage på hendes g punkter. Og hendes krop reagerede hurtigt på hans nye påfund. Der gik ikke længe før hun stønnede og klynkede mens de snavede og hendes krop skælvede af nydelse.
Da hun kom slap hun hans læber og kastede hovedet tilbage med et langtrukket stønnen og hun mærkede hans safter fylde hende endnu mere. Da orgasmen var over så hun ned på ham med alt den kærlighed hun rummede, smilet var bredt og hun følte nærmest hendes krop lyste af kærlighed til ham. Stemmen var lav, varm og kærlig.
"Dust. Min elskede, smukke, sexet drage. Du er mit et og alt, mit liv og min sjæl. Ord alene kan ikke forklare hvor meget jeg elsker dig."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum