Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Sasha
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Renata
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Celenia
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Lenore
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Katrina
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Lori
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 
Edgar
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

2 deltagere

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 28 Jul 2018 - 10:37

Hun havde været på nippet til at skubbe ublidt til ham for at få svar, da han viste hende hvad han havde tænkt sig. Hun glippede overrasket med øjnene, men ente med at smile kærligt til ham, da hun hørte hans ord til kvinden. Hun elskede ham virkelig for hans godhed, som han blandt andet viste denne kvinde ved at give hende friheden.

Hun smilede mere kærligt til ham, da han forklarede sig over for hende og hun nikkede til ham med kærligheden lysende i hendes øjne. Da han så lænede sig frem og kyssede hende nær øret og hviskede til hende, gik en behagelig gyssen gennem hendes krop og et svagt støn forlod hendes læber, som antydede hvordan ilden i hendes krop igen var ved at komme ud af hendes kontrol. Hendes stemme var letter skælvende, da hun hviskede sit svar.
"Jeg var en del bekymret i starten, men din handling talte for sig selv. Vi mangler stadig at finde en rubin til Izzys nye smykke, samt opalerne som vi finder i handelshuset." Hun skubbede ham en smule væk fra sig med letter rystende hænder og et lille skævt smil på læben. Hun forsatte sin hvisken.
"Indtil da, beder jeg dig om ikke at gøre noget der får min kontrol til at byde sammen. Ellers ender jeg måske med at tage dig på åben gade." Hendes øjne var bønfaldende i de få sekundter hun så på ham, inden hun trådte et skridt tilbage og lukkede dem for at koncentrere sig om at få styr på sig selv.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 28 Jul 2018 - 11:43

"Jeg er glad for, jeg ikke gjorde dig alt for urolig min skat, trossalt synes jeg at have nok, i jer 2 dejlige piger, så jeg har vist ikke brug for flere, under mine vinger!" sagde han med et stort smil på læben, mens han lod hende skubbe ham lidt væk, da han godt kunne dufte og mærke på hende, at hun lige skulle sunde sig, og have sine lyster under kontrol inden det endte som hun sagde med, at hun ville kneppe ham midt på åben gade "Hvis i kan klare jer selv herfra, hvad siger i så til, at jeg tager jeres poser med hjem til hulen, mens i tager halsbåndet med, og får købt rubinen til den? Bagefter kan vi så mødes i handelshuset bagefter, hvis i har mere der skal ordnes!"
Han nikkede til hvad hun sagde, angående med lige at lade hende få et øjeblik, så hun kunne styre sig selv, mens han smilede mildt til dem. Imens tog Izzy et par skridt hen mod herren, så hun stod lige foran ham, og kunne give ham en krammer, samt et kys på halsen, for at vise ham hvor glad hun var.

"Tak fordi de var her, til at hjælpe os søde herre!" sagde hun mildt, og slap ham igen, med et kærligt blik rettet mod ham "Og tak fordi de hjalp den kvinde! Det gjorde mig ondt at se hende, med en herre der behandlede hende så dårligt!" hun vendte sig også mod Kat, og så snart hun så ud til at have fået styr på sig selv, fik hun også en stor krammer, som en del af Izzys tak for, at hun beskyttede Izzy, mod den dumme varulv.
"Jeg er også glad for, at de passede på mig søde Kat, tusind tak fordi de stoppede ham i, at slå på mig!" hun turde ikke kysse Kat, i tilfælde af at hun mistede kontrollen, eller fortælle hende at Izzy havde tænkt sig at forkælde hende senere som tak. Så snart Kat var klar til at gå videre, ville Izzy følge med hende, med et varmt smil på læben, glad for at hendes herre og frue, var sådan nogle stærke typer.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 28 Jul 2018 - 12:34

Hun smilede kærligt til ham, da han lod hende få ro til at styrke sin kontrol. Mens hun fik mere styr på sig selv, smilede hun da hun hørte Izzys ord til ham. Izzy var en virkelig kær pige.
Efter et par minutter åbnede hun igen øjnene og lo da Izzy gav hende en stor krammer, som hun hjerteligt gengældte. Hendes stemme var kærlig og varm.
"Det var så lidt min kære. Jeg vil aldrig lade nogle lægge hånd på dig. Dertil betyder du for meget for mig."

Hun så over på Dust og smilede kærligt. På en måde ville hun gerne forsætte alene sammen med Izzy, men på en anden måde...
"Bliv hos os, elskede. Jeg vil helst ikke risikere noget lignede igen."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 28 Jul 2018 - 14:58

"Jeg holder også meget af dem!" sagde Izzy med et varmt smil, før hun vendte sig mod herren, så hun kunne følge med i, hvad herren og Kat snakkede om. Dust gav Kat et blidt kys, da hun bad ham om at blive sammen med dem, før Izzy glad tog hans arm, og trak ham ind mellem pigerne, så de stod på hver side af ham, og havde en arm hver.
"Det ser vist ud til, at i begge gerne vil have mig, til at gå sammen med jer, så jeg bøjer mig for flertallet, og bliver sammen med mine piger!" sagde han med et smil, og gav Izzy et kys på panden, hvilket fik hende til at knuge hans arm ind til sig, med et glad lille smil. Dust holdt sin arm frem mod Kat, hvis hun ikke allerede havde taget den, så hun kunne tage den og lede vejen frem, mod den næste bod eller butik, som de skulle hen til.

"Det så ud som om, mine piger hyggede sig meget, inden i blev forstyrret af ham varulven!" sagde han med et smil, mens han så skiftende på dem, for at høre im de havde hygget sig, på deres tur sammen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 28 Jul 2018 - 16:27

Kat smilede bredt da han kyssede hende og da Izzy sørgede for at han kom ind mellem dem, grinede Kat hjertelig. Det var dejligt at Izzy var blevet så rolig sammen med dem på bare et døgns tid, og noget tydede på at hun sikkert ville blive mere frisindet som tiden gik, hvis hun fik muligheden for det stille og roligt.
Hun tog leende imod armen han holdte frem, og ledte dem nogle boder længere frem, hvor de nåede frem til en som handlede med ædelstene, her i blandt rubiner.
"Izzy. Hvis du finder dit nye halsbånd frem, så kan vi se efter en rubin, der ville passe i størrelse og form. Hun fandt en virkelig flot halskæde." Det sidste var rettet til Dust. Han ville også kunne høre på Kat, at hun var stolt af Izzys valg af smykke.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 28 Jul 2018 - 19:19

Dust smilede, da Kat sagde til ham, at Izzy selv havde fundet, en flot halskæde, alt imens Izzy slap hans arm, gav de andre poser til Dust, som tog imod dem, og fandt sin æske med halskæden frem, så hun kunne åbne den, og vise den til herren. Han kom med et varmt smil, da han så halskæden, og strøg blidt Izzy i nakken, mens han gav hende et hurtigt lille kys på kinden, da han godt kunne lide den.
"Den er rigtig flot, jeg glæder mig til at se dig i den, min kære!" sagde han mildt til Izzy, der rødmede lidt genert, men også kom med et stort og glad smil, fordi hun var stolt over sig selv, og glad for at herren kunne lide hendes valg.

Med et blidt smil til Kat, løftede han armen lidt, så hun kunne slippe den, før han tog hendes poser, så begge hans piger havde hænderne frie, på nær æsken med halskæden som Izzy havde. På den måde kunne de frit kigge sten igen, uden at skulle stå og rode med ting og sager imens. Han gav Kat et kærligt kys, før han tog et skridt tilbage, og smilede glad til dem.
"Kig i bare så tosset i vil, så venter jeg lige her imens!" sagde han mildt.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 28 Jul 2018 - 19:42

Kat smilede glad, da hun så hvor glad Izzy blev over de ord Dust sagde. Hun var så glad på Izzys vejene og samtidig kunne hun heller ikke selv vente med at se det færdige smykke på Izzys hals.
Hun slap hans arm, da han gjorde antydning af han gerne ville have at hun slap ham og smilede bredt da han tog poserne fra hende. Hun lagde blidt sin ene hånd på hans kind mens de kyssede, hvorefter hun smilede taknemmeligt til ham, inden hun fulde med Izzy ind og bad om at se på nogle rubiner, der ville passe i størrelse og form til den store plads på halskæden. Hun bad Izzy vise den til sælgeren, som straks fandt nogle forskellige sten. Nogle af dem var lidt større end sorte sten der sad i halskæden, men som sælgerne sagde, så kunne de altid slibes lidt mindre så de passede.
Kat så roligt til mens hun ventede på at Izzy fandt den hun syndes bedst om.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 28 Jul 2018 - 20:32

Izzy fulgte med Kat indenfor, mens Dust blev stående udenfor. Han satte poserne ned, så han havde dem mellem sine ben, og tog en slurk af den flaske rom, han stadig havde fra da han købte den tidligere, mens pigerne var inde og kigge.
Da de var kommet indenfor, kiggede Izzy sig nysgerrigt omkring, da hun aldrig havde været i sådan en butik før, og ærlig talt aldrig havde troet, at den slags ville ske for hende. Hun tog forsigtigt Kats arm, og holdt sig ind til hende, mens de kom hen til sælgeren, som hun viste halskæden til, før han begyndte at vise dem nogle forskellige sten. Der var en bestemt sten, som sælgeren fandt frem, der specifikt fangede Izzys øjne. Den var næsten perfekt i størrelse og form, men det der virkelig fangede hendes opmærksomhed ved den, var at den var næsten identisk med herrens pupiller, hvad angik farven.

"Den der er perfekt! Den skal nok slibbes en smule til, men udover det synes jeg den er helt perfekt!" sagde hun med et glad smil, mens hun pegede på den rubin, hun havde udset sig. Hun krammede Kats arm lidt, fordi hun var så glad for, at blive forkældet så meget, samtidig med at hun fik mulighed for, at bruge tid sammen med hendes frue "Kan vi få den slebbet til her, eller skal vi klare den slags et andet sted?" spurgte hun lidt lavmælt til Kat, da hun ærlig talt ikke havde en ide om den slags.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 28 Jul 2018 - 20:56

Kat smilede og nikkede til sælgeren, som pakkede rubinen i en pose. Sælgeren rakte posen til Izzy med et smil og Kat betalte. Hun talte lavmeldt til Izzy, mens de gik ud til Dust.
"Vi får den ordnet i handeshuset, hvor vi også finder de sorte opaler der skal bruges." Hun kyssede ham på kinden og smilede kærligt, inden hun så over på Izzy.
"Er der mere du ønsker at se på, min kære?" Hvis Izzy ønskede at se på mere, så gjorde de det. Ellers ville Kat lede dem tilbage til handelshuset, hvor de kunne se på de sorte opaler, som skulle være Kats mærke i Izzys halskæde. Hun kunne dog ikke helt bestemme sig for om de skulle have ilden, være blå eller have regnbuens farver. Men det ville hun høre Dust efter om han havde noget særligt ønske når de kom der til, med mindre hun selv have besluttet sig.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 28 Jul 2018 - 22:09

Izzy tog imod posen med stenen, med et pænt tak til sælgeren, hun nikkede glad til Kat, som svar på det hun sagde med, at få stenen slebet i handelshuset, før hun fulgtes med Kat ud til Dust, hvor hun smilede kærligt til ham, og samlede nogle af poserne op, så herren kunne have en fri arm til hende. Han tilbød hende sin arm, som hun ikke var sen til at tage imod, med et genert lille smil.
"Jeg ville gerne ud og købe lidt ind til mad og sådan, men hvis det er, kan vi tage tilbage til handelshuset, så vi kan få sat de her ting fra os, og ordnet det med halskæden, så den kan blive gjort klar, mens vi er ude og købe mad ind?" foreslog hun til Kat, mens Dust rakte sin flaske frem mod Kat og derefter Izzy, for at tilbyde dem lidt at drikke. Izzy tog gerne imod en lille tår, og gav så flasken tilbage til Dust, som puttede den i en af poserne, og samlede dem op. Han tilbød Kat sin arm igen, med et varmt smil, sendt i hendes retning.

"Det lyder som en plan for mig! Køleskabet derhjemme i hulen, trænger alligevel til at blive fyldt op igen!" sagde han mildt, mens de begyndte at gå, så snart Kat havde taget imod hans arm.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 28 Jul 2018 - 22:50

Kat smilede til Izzy og nikkede mens hun tænkte over det med at handle ind. Hun tog de sidste poser og tog imod hans arm, hvorefter de begyndte turen tilbage ti handelshuset. Dog havde hun på fornemmelsen at når hun kom tilbage til New Hope, så ville de nok kræve at hun så nogle papir igennem.
Og ja, ganske rigtigt. De var ikke mere end lige kommet ind før Kat blev hevet til side og bedt om at gennemgå nogle regnskaber. Hun smilede og vinkede til Dust og Izzy.
"Beklager, men I må selv klare indkøbet." Hun så over på dem som stod ved disken med opalerne.
"Izzy har et smykke, der skal bruge nogle sorte opaler. Enten med ilden i sig eller en anden farve og de skal skrives til mig. Stenene skal sættes i smykket, gerne her og nu." Folkene nikkede til Kat, hvorefter en kvinde vente sig mod Izzy og Dust.
"Mit navn er Lilly, og jeg hjælper jer hele vejen. Må jeg se det smykke som opalerne skal på?" Hun fandt et stykke mellemgråt klæde som hun lagde på disken og da hun havde set smykket, fandt forskellige opaler frem som hun lagde på klædet.
Nogle af opalerne havde en rød-orange ild i sig, andre var domineret af en blå farve og andre igen var nærmest en regnbue af farver.

Kat blev slæbt med ned til regnskabs lokalet, hvor hun tilbragte nogle timer med at gennemgå regnskaberne for nogle måneder. Hun var ganske godt tilfreds med hvordan stedet kørte og lod lederne vide det. De snakkede også lidt om mulige planer for fremtiden.

//Opalernes farver:
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/d3fd0210.jpg
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/opal_o10.jpg
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/50-pz-10.jpg
http://www.gemstory.com.au/images/black-opal-face.jpg
https://df2sm3urulav.cloudfront.net/tenants/oa/uploads/images/255000-259999/255139/255139_1291362680.jpg
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/blacko11.jpg
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/blacko10.jpg
https://i.servimg.com/u/f29/19/91/52/82/synthe10.jpg
https://df2sm3urulav.cloudfront.net/tenants/oa/uploads/images/505000-509999/505289/54f7f568a8d6d.JPG

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 29 Jul 2018 - 1:59

Da de kom frem til handelshuset, fulgte Dust og Izzy med indenfor, så over mod den person, der trak Kat til side, og fortalte hende at de havde nogle regnskaber, som hun lige skulle se igennem, og med en blid hånd, strøg Dust hende på ryggen, mens han lænede sig ind mod hende, og gav hende et ømt kys på kinden.
"Få du ordnet dine ting, så skal Izzy og jeg nok tage os af de sidste indkøb, og få tingene ned i hullen, imens du klare det!" sagde han mildt, med et tilsvarende smil på læben "Når vi har gjort vores sidste indkøb, sigter vi efter at gå ned i hullen igen med tingene! Hvis du har lyst, kan vi mødes dernedde, og så kan vi ordne den ting, vi talte om tidligere!" det sidste hviskede han lidt mere diskret, så hun vidste at han snakkede om sex, og så der ikke var nogen andre der kunne høre dem. Trossalt ville han ikke gøre hende forlegen, ved at sige den slags højt, så alle kunne høre, at han havde tænkt sig at hygge sig med hende.

Så snart Kat og Dust havde snakket færdig, vente Dust og Izzy sig mod Lilly, og fulgte med hende, for at se på opaler til Izzys halskæde. De satte tingene fra sig, så Izzy kunne tage halskæden frem, og vise hende den, og så snart opalerne var lagt frem, så Izzy på dem med store øjne, og et nysgerrigt blik. Hun tog forsigtigt fast i herrens arm, for at holde ham lidt ind til sig, mens hun nærstuderede alle opallerne med øjnene, indtil hun havde fundet ud af, hvad hun bedst kunne lide. Hun så op på Dust med et lille smil, mens hun nussede hans arm lidt.
"Jeg kan bedst lide dem med blå i dem! Hvad synes de herre?" spurgte hun lidt genert, hvilket fik Dust til at vurdere opallerne lidt, før han svarede hende.
"Dem kan jeg også bedst lide min kære, jeg tror virkelig de ville klæde dig! Så vælg dem du bedst kan lide, så tager vi dem til din halskæde!" sagde han mildt, hvilket fik Izzy til at rødme en smule, mens hun valgte dem hun ville have. Derefter spurgte Dust ind til, om de kunne klare et lille stykke arbejde, med at tilpasse opalerne og rubinen de havde med, så de kunne erstatte stenene i halskæden, mens Izzy tog rubinen frem, og så snart tingene var på plads, nikkede Dust og samlede så poserne sammen, så han og Izzy kunne tage dem med ned i hullen.

Da poserne var blevet afsat nede i entre rummet, tog Izzy og Dust op til overfladen igen, for at gå ud og handle. Siden Izzy ikke var så bekendt med markedet, nævnte hun blot for Dust, hvad hun gerne ville købe ind, til maden hun ville lave for dem, så tog han hende med hen til de forskellige boder og butikker, hvor hun fandt alt muligt interessant, lige fra gode madvare, som hun havde lært at identificere friskhed på, til krydderier af forskellige arter, som hun kunne bruge, til at lave lækker mad med, for både herren og fruen. Da de endelig var færdige med diverse indkøb, og kom tilbage til handelshuset, passede det med at de havde færdiggjort Izzys halskæde, så de kunne få den med, på derew vej ned i hulen igen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 29 Jul 2018 - 8:58

Lilly smilede venligt til dem, mens Izzy valgte opalerne og nikkede til Dust's spørgsmål omkring tilpasning og klargøring af ædelstene og halskæden.
"Jeg får vores juveler til at se på det med det samme. Så burde det være klar i løbet af en times tid eller to." Efter Izzy havde valgt de sorte opaler hun syndes bedst om, sørgede Lilly for at de resterende opaler der skulle bruges var af samme farvespil og nuance, som dem Izzy havde valgt og afleverede det hele hos juveler holdet, med besked om at det var et stykke arbejde på Katrinas ønske. Det overraskede dem alle, men de skyndte sig at gå igang med smykket og ædelstene.
Imens sørgede Lilly for at handlen blev skrevet ind i regnskabet til Kat personligt.

Efter omkring tre timer var Kat endelig færdig med regnskabet og de møder der havde været nødvendige, så hun meddelte at hun ville tage hjem til Dust og at de kunne efterlade beskeder på hendes værelse. Hun bad også om at få skiftet sengetøj og luftet ud mens hun var væk.
Derpå gik hun ind på værelset og tegnede det tegn hun havde lært af ham, samt brugte sin vilje og styrke til at åbne døren til hulen.

Da hun var hjemme fandt hun dem, kyssede kort Dust og trak Izzy til side, mens hun hviskede til hende.
"Hvilket sæt skal vi lade ham se i dag?" Hun var helt vild efter at vimse rundt i næsten ingen ting, og alligevel så meget at han skulle arbejde en smule for at kunne nyde hendes krop, periode eller ej.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 29 Jul 2018 - 11:43

Dust og Izzy var inde på artefakt lageret, fordi han havde givet hende en ordentlig rundvisning, og nu tøffede de rundt og så på artefakter. Izzy var nysgerrig omkring herrens samling, hun fandt det spændene, både at høre om artefakterne, men også at høre om historierne bag dem, og historierne herren havde, om hvordan han havde opsporet dem, da nogle af hans historier, indbefattede interessante ting der var sket, mens han prøvede at finde frem til artefaktet, og få fingrende i dem. Da Kat kom ind, gengældte Dust hendes kys, og så smilende på hans piger, da hun trak Izzy til side, for at høre hende om, hvad hun synes de skulle vimse rundt i for herren.
"Kom med, jeg har allerede valgt noget, og planlagt lidt!" hviskede hun med et glad smil, før hun tog Kats hånd, og så om på Dust "Min søde herre, kunne de være en skat, og vente på os inde i soveværelset?" Dust nikkede til hende med et let smil, hvilket var alt hvad Izzy behøvede, for at smile glad til ham, og tage Kat med sig ind i entreen, hvor hun greb posen med frækt tøj, på vejen mod toilettet. Imens gik han ind i soveværelset, og satte sig til rette på sengen, mens pigerne var ude på badeværelset og skifte.

"Jeg tænkte på vi skulle holde os til, at gå i matchende tøj, når vi er hernedde, så vi ser lækre ud sammen!" sagde hun mildt, mens hun tog trøjen og nederdelen af, aå hun kunne lægge dem pænt til side "Og så havde jeg også den tanke, at vi gemmer engle/dæmon temaet, til en lille overraskelse, når deres periode er slut, samt sættene der kan åbnes ved brysterne og underlivet, til en anden god dag! Så i denne omgang, kunne vi overraske herren, med toppen og nederdelen, det giver ham fri adgang til deres mås, og mine indgange hvis herren har lyst til mig!"
Hun så spørgende på Kat, for at høre hvad hun syntes om hendes ideer indtil videre, mens hun smed undertøjet, så hun var klar til at tage noget af det frække tøj på, når Kat havde givet sit vesuv med, på hvad hun synes de skulle bruge.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 29 Jul 2018 - 12:41

Kat smilede og fulde livligt med Izzy, samt lyttede til hendes ord.
"Det lyder som en rigtig god ide. Det er det glimtende sæt du tænker på, ik?"
Mens de var igang med at skifte tøj og talte sammen, fandt Kat en lille pakke frem fra sin skjorte og åbnede den lidt, så hun kunne trække et stykke beskyttelse ud af pakken. Denne havde dog mindre huller i sig og Kat fyldte den med noget rå uld fra en pose som hun havde gemt i kanten af sine bukser. Derefter tog hun tøjet af, vaskede sig mellem benene.
Vasketuren gjorde hendes skød lystigt og hun viste at det ville være nemmere at få 'proppen' ind på den måde. Hun kunne ikke tilbage holde et par små støn, mens hun vaskede sig og da hun spredte sine skamlæber for at føre 'proppen' op. Hun lod et lille stykke af 'proppen' hænge ud, så den var nem at få fat i når det skulle skiftes. Derefter tog hun det sæt som Izzy havde snakket om og tog det på.
Hun smilede til Izzy og kunne næsten ikke vente til de kom ind til deres 'herre' og elsker.
"Hvad siger du til at vi tager lidt vand og andet med ind til sengen, så vi eller han kan rengøre hans skønne lem derinde? Eller skal vi lade ham gå frem og tilbage, mens vi forsætter med at holde hinanden tændt?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 29 Jul 2018 - 14:14

"Ja lige præcis, det glimtende sæt!" sagde hun med et glad smil, mens hun fandt begge sæt frem, så hun kunne lægge det ene frem til Kat, før hun tog det andet på. Hun kunne godt høre, at Kat blev en smule opstemt af, at vaske sig mellem benene, og sætte hendes "prop" op, så hun havde styr på sin periode, Izzy kunne heller ikke lade være med at smile lidt, over hendes søde små støn, mens hun tog sin top på.
Efter hun havde fået nederdelen på, fandt hun sin nye halskæde frem, tog sit halsbånd af, og tog så halskæden på, så hun kunne være ekstra smuk for herren, mens hun ventede til Kat havde fået hendes sæt på, før hun med kærlige hænder, lagge armene om livet på Kat, pladserede hænderne på hendes mås, og trak hende ind til sig, så deres kroppe blidt blev presset mod hinanden. Hun kyssede nænsomt Kats hals, før hun kærligt så hende i øjnene med et lille smil.

"Det er nok en ide, at tage et kar med ind, så vi kan vaske herrens dejlige lem, for jeg har lidt planer med dig, på grund af vores lille aftale, fra da vi var i tøj butikken!" hviskede hun kærligt, mens hun nussede Kats mås, og plantede et par blide kys på hendes hals "Men først, skal vi sørge for en vigtig detalje! Herren har en god lugtesans, og han virker til at nyde duften af os, når vi er opstemte, sikkert fordi han dufter vores skød, men nok også fordi han kan dufte vores feromon udslip! Så hvis vi rigtig vil forkælde herren, skal vi være opstemte, før vi kommer ind til ham, så han får lyst til os, så snart han dufter os!"
Hun gav Kats mås et tirrende klem, med et tirrende smil på læben, før hun genoptog sin kyssen af Kats hals, for at lokke hende med på planen om, at være opstemt for herren.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 29 Jul 2018 - 14:37

Kat smilede til Izzy og gav et lille støn, da hun mærkede hendes hænder på sin røv, deres kroppe mod hinanden og Izzys kys på sin hals.
Izzys ord fik en let skælven til at glide gennem Kats krop af spænding, så hun nøjedes med at nikke smilende til Izzys ord, mens hun slikkede sig lidt om læben. Hun fik lidt styr på sig selv og hviskede smildende til Izzy.
"Min kære. Gør lige hvad du ønsker og kræv lige hvad du vil af mig. Vær min herskerinde for en tid." Hendes øjne lyste af lyster og nysgerrighed for hvad Izzy havde i tankerne. Hendes krop kunne næsten ikke vente. Hun lod en af sine hænder lede Izzys ene hånd ned til sit skød hvor 'proppen's ende hang ud fra hendes skød og lukkede blidt fingerne om enden.
"Skal denne blive i eller tages ud, min herskerinde?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 29 Jul 2018 - 17:25

"Nu ikke være fjollet, min søde frue, det er herrens job at dominere dem, jeg har bare tænkt mig at forkælde dem!" hviskede hun kærligt, mens hun mærkede sin hånd mod fruens skød. Hun valgte at svare med handling, i stedet for ord, da hun spurgte om proppen skulle blive i, ved blidt at tage den hånd Kat havde på hendes, og føre den ned til sit eget skød, da hun gerne ville have Kat, til at gøre hende opstemt, så hun duftede godt for herren. Imens Kat gjorde hende våd, strøg Izzy blidt en finger henover Kats klit, og begyndte at tirre hende, for at gøre hende godt opstemt, så hun også kunne dufte tillokkende for herrens næse, og så snart de begge var våde og klar, kyssede hun kærligt Kat på munden, og flyttede sig lidt væk fra hende.
"Sådan! Nu tror jeg vist at herren, kommer til at nyde os ekstra meget! Og hvad angår dig min smukke frue, så skal vi ind og lege med dig først, så vær hellere klar på, at få ordnet de kradsende lyster!" hun blinkede drillende til Kat, og gik så hen for at hente et kar, som hun fyldte med lidt varmt vand, og en klud de kunne bruge til at vaske herrens lem med. Hun sørgede for at bukke sig, da hun tog karet op, så Kat kunne se lige op under nederdelen, og havde fri udsigt til Izzys våde underliv, og stramme anus.

"Kom med min søde frue, vi skal ind og lege med vores smukke herre!" sagde hun tirrende, på hendes vej hen mod døren, og så snart hun var sikker på at Kat fulgte med, gik hun ind i soveværelset, hvor Dust sad afslappet på sengen, kun iført sine underklæder. Han kom med et nydende smil, da han så sine frække slaver komme ind, iført deres matchende tøj, og duften af dem havde ganske rigtigt en stærk effekt på ham, da noget dyrisk glimtede i hans øjne, mens en bule voksede i hans underklæder.
Izzy satte let karet på natbordet, før hun kravlede forførende op i sengen, og vinkede Kat hen til dem, da hun gerne ville have hende med, til at kælde om herren, hvilket hun startede ud med at gøre, ved at kysse ham tilbedende på halsen og brystkassen. Hun begyndte at åbne herrens underklæder op, og så snart han løftede røven lidt, trak hun dem blidt af ham, så hans stive lem strittede stolt ud fra hans krop. Med forførende hænder, trak hun Kat hen til sig, og begyndte at snave hende henover Dust, mens han nydende strøg en hånd ned af hver deres ryg, til han fandt deres numser. Hans hænder fuldte deres former ind mellem deres ben, til han havde fundet deres underliv, på Kat begyndte han at tirre hendes klit, mens han på Izzy førte et par fingre op i hende, så hun begyndte at stønne mod Kats læber, mens hun fortsat snavede Kat.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 29 Jul 2018 - 18:01

Kat klukkede ved Izzys ord om at Kat var fjollet og lod sin hånd blive ført til Izzys skød, hvor hendes finger hurtigt begyndte at lege med både indgangen og klit'en. Hun smilede skælmsk til Izzy og overvejede om hun skulle beordre hende til at kommendere med sig, men valgte at vente til et andet tidspunkt.
Der gik ikke langtid før hun kunne dufte Izzy og sin egen duft, og smilede da Izzy snakkede om at de skulle gå ind til Dust. Kat kunne ikke lade vær med at spinde nydende ved synet af Izzys dejlige underliv. Og da Izzy kom hen forbi hende med hænderne fulde, måtte Kat virkelig kæmpe for ikke at rage på Izzy. Hun fuldte roligt med ind i soveværelset, hvor hun ikke var sen til at kravle op ved siden af ham, da Izzy åbnede hans underklæder og afslørede hans stive lem.

Da Izzy inviterede hende til at snave henover ham, lod hun sig lystigt følge med og begyndte at spinde. Og da han begyndte at tirre hendes klit begyndte hun at stønne mod Izzys læber. Det og Izzys stønnen fik hendes lyster til at blive større. Hendes hænder nærmede sig hans stive lem, men stoppede få centimeter fra det, for i stedet at finde frem til Izzys dækkede bryster som hun begyndte at massere med sultene bevægelser, samtidig med at hun bevægede skødet let mod hans tirrende finger.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 29 Jul 2018 - 19:08

Izzys stønnen mod Kats læber, blev kun mere nydende af, at Kat begyndte at massere hendes bryster, mens hun mærkede herrens fingre i hendes skrævs indre. Hun slap lidt modvilligt Kats læber, så deres stønnen kunne få frit løb, bøjede sig ned over herrens lem, så hendes underliv blev mere åbent for herrens fingerkneppen, og med blide læber, begyndte hun at sutte hans lem. Hendes tunge dansede henover hans skaft, da hun ville sikre sig, at hans lem var godt fedtede ind i savl, mens Dust stønnede nydende, i takt med at hun suttede ham, og så snart hans lem var klart, var det tid til at hun tog sig af Kat, hvilket var planen med at fugte herrens lem.
Hun rettede sig op igen, og flyttede sig lidt fra herren, trak Kat hen til sig, så hun sad med front mod Izzy, ryggen mod Dust og spredte ben, så der var plads til, at herren kunne sidde bag Kat. Izzy genoptog deres snaven, mens hun begyndte at nusse om Kat, til hendes hænder fandt Kats røv, så hun kunne trække hende op i en position, hvor hendes røv var blottet for Dust.

"Kom så min søde herre, din engle slave er klar til dem!" sagde hun tirrende, og klappede blidt Kat på røven, som man plejede at gøre på en sofa, når man ville have en hund til at springe op, før hun blidt spredte Kats balder, så der ikke var noget, der kunne fohindre Dust i at trænge op i hende. Dust var hurtig til at komme op på knæ bag Kat, han satte sit lems hoved mod hendes blottede anus, og greb om hendes bryster, så han kunne presse sig op i hende, med et nydende støn, og begynde at kneppe hende, mens han masserede hendes dækkede barm.
Imens Dust kneppede Kats stramme mås, genoptog Izzy sin snaven af hende, mens hun blidt nussede Kat i nakken med den ene hånd, og fandt hendes klit med den anden, så hun kunne begynde at ornanere hende. Denne gang ornanerede hun Kat lidt anderledes, hun brugte nogle små kneb der gjorde det så ophidsende for Kat så muligt, men Dust syntes der skulle lidt mere til, fordi han ville have at Kat blev udmattet af alt det hun oplevede, så han lænede sig ind mod Kat, så hun kunne mærke hans bryst mod sin ryg, for at snakke til Izzy.

"Brug din evne på hende, min kære lille slave, og lad hende ikke slippe for nydelse, før hun bliver helt slap i kroppen af det!" sagde han lystigt, mens han masserede hendes røv, med sit stive lem, der pumpede utrætteligt frem og tilbage i hende. Med et smil mod Kats læber, gjorde hun som herren bad om, og rettede sin evne mod Kat, for at gøre hende mere lystig efter Izzy.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 29 Jul 2018 - 19:52

Kat klynkede en enkelt gang da Izzy brød deres snaven, men fandt sig hurtigt i det, da hun så hvad Izzy gav sig til. Hun slikkede sig om læberne, da hun selv havde lyst til at hjælpe til med at kærtegne sin elskede på den bedste måde, men hans fingres tirren fik hende til at skælve let, så hun sad bare der og nød hans kærtegn.
Da Izzy så pludselig begyndte at trække i hende flyttede hun sig hurtigt, da Izzys læber igen tiltrak hende. Kats snaven blev grådig som om hun ville gøre op for den forsømte tid, mens Izzy havde kærtegnet hans lem. Så Kat tænkte ikke over hvordan Izzy fik flyttet hende, ikke før Izzy igen brød deres snaven og talte tirrende til Dust. Kat mærkede nu Izzys hænder på sin røv, og som klappede blid hende på den ene balle, samt blidt spredte hendes baller. Hun så sig kort over skulderen og fik øje på Dust, der hurtigt kom op på knæ med sit stive lem og fornemmede sulten strømme fra ham. Hun brummede nydende da hun mærkede spidsen af hans lem mod sin anus og hans hænder på sine bryster. Et højt støn forlod hende, da han pressede sig ind og hun kastede hovedet til side så hendes hals var blottet.
Hun tog sultent imod Izzys snaven, da den blev genoptaget og stønnede nydende gennem den grådige snaven over at Dust kneppede hendes røv og Izzy onanerede hendes klit på en ny og tirrende måde der virkelig ophidsede hende. Hendes ene hånd fandt igen Izzys bryst og den anden fandt Izzys skød hvor den lod to fingere glide ind i hendes våde skød og en anden finger der tirrede hendes klit.

Da Dust lænede sig ind over hendes ryg, stønnede hun kraftigere da hun nød den vægt han lagde over hende. Hans ord til Izzy fik hende til at bryde deres snaven i et gisp, mens hun drejede hovedet nok til at hun kunne se lidt på ham. Et skævt smil kom over hendes læber sammen med en hed tirrende stemme, der rystede let under hans kneppende tempo.
"Din slemme drage... Du kan bare vente dig..."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 30 Jul 2018 - 1:37

"Sssshhhhhhh, nu ikke så flabbet min lille slave, ikke når din herre, bare prøver at give dig nydelse!" hviskede han tirrende i Kats øre, mens han blidt klemte hende ind til sig, så hun var mere eller mindre fanget, mellem hans masserende hænder på hendes bryster, og hans lem der pumpede hende i måsen. Han begyndte at nappe og kysse hende tirrende på halsen og skulderen, mens han kom med nydende støn, hver gang han stødte ind i hende, alligevel kunne han ikke lade være med, at hviske noget mere til hende "Vær en god slave, og kom så meget du kan for din herre! Du ved jeg elsker når du får dine orgasmer, især når jeg knepper dine dejlige huller!"
Imens de snakkede lidt, flyttede Izzy sig tættere på Kat, så hun nærmest ikke kunne rykke sig frem eller tilbage, men derimod bare var nød til at blive hvor hun var, og lade sig blive brugt af Dust og Izzy. Hun fyrede ekstra godt op for sin evne, så Kat rigtig kunne mærke indvirkningen af hendes tiltræknings evne, mens Izzy ivrigt ornanerede Kats skød, for at få hende til at få hende til at komme.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 30 Jul 2018 - 7:34

Hun stønnede hedt ved hans tirrende hvisken, og som om det var en invitation voksede hendes lyster til nye højder, mens han kneppede hende lystigt. Hun lukkede øjne i nydelse og mærkede nu virkelig den fordel af at have 'proppen' siddende, da det føltes lidt som et ekstra lem, som fyldte hende ud. Hans tirrende nappen og kys på hendes hals gjorde stønnene dybere og højre.
Da Izzy rykkede tætter på hende og nærmest låste hende mellem dem, begyndte hendes krop at ryste. Hun åbnede øjnene og så på Izzy, netop som tiltrækningen til Izzy blev gevaldig kraftig. Kats hænder rystede, da hun løftede dem op på Izzys skuldre og trak hende ind i den mest lystige, erotiske og grådigeste snaven hun kunne præstere. Hendes rystende hænder krævede igen Izzys bryst og skød, hvor hun ihærdigt gjorde sit for at Izzy selv fik nogle udløsninger. Hvordan hendes hånd i Izzys skød præsterede at dreje hånden så hun kunne kærtegne Izzy ved alle tre steder på en gang viste Kat ikke, men hun gjorde det; to finger inde i Izzys indre, en ved klit'en og en ved hendes anus.

Klynk, jamren og stønnen flød ud imellem deres læber, som orgasmen blev bygget op i Kat og når den blev udløst kom hun med forskellige små og mellem store skrig af nydelse inden hun igen krævede Izzys læber. Hvor længe der gik inden hendes krop var så skælvende og musklerne så opspændte at hun havde besvær med at forsætte hos Izzy, viste hun ikke. Men på det tidspunkt var det som om at orgasmen blev udløst med få sekundters mellemrum, og det gjorde det besværligt for hende at få en lyd over læberne, ud over nogle halvkvalte klynkende skrig. Dog forsøgte hun at få nogle ord over de anspændte læber.
"Hherre... Ffrue... Be... Beder dem... Ssstooop.."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 30 Jul 2018 - 13:15

Dust nød at give sin lille engel, alt den nydelse han kunne høre på hende, sammen med Izzy, og det føltes fantastisk at tage hende i måsen, med alle de orgasmer han kunne mærke, at hun fik. Izzy stønnede nydende, over den behandling det lykkedes Kat at give hende, imens hun ivrigt gjorde sit bedste, for at give Kat mest mulig nydelse, og hun gengældte alt den snaven Kat ville have, med den samme nydende intensitet, hun kunne mærke fra Kat gennem hendes snaven.
Da det lykkedes Kat at fremsige sit ønske om, at de skulle stoppe, stoppede Izzy med at pille ved hende, lagge sine hænder på hendes lår, og kyssede blidt Kat på kinden og halsen, mens Dust der havde holdt sig i skindet, under deres behandling af Kat, blidt knugede hende ind til sig, og stødte et par sidste gange op i hende, til han kom med et hårdt stød, så han med et nydende støn, sprøjtede sine væsker op i Kats, lettere misbrugte mås. Han nussede kærligt Kat på maven, mens han nød sin orgasme og dens eftervirkninger på ham, Izzy slukkede også for sin evnes effekt på Kat, og flyttede sig lidt væk fra dem, så Dust havde plads til at flytte på hende, når han var helt færdig med Kat.

"Du har været så dygtig, min kære lille engle slave, så nu får du lov til at slappe af, mens jeg nyder min anden slave!" hviskede han kærligt ind i Kats øre, før han lagge hænderne på hendes hofter, trak sig ud af hendes mås, og førte så armene om hende, så han kunne føre Kat ned og ligge i sengen, hvor hun kunne ligge og se på, mens Dust tog sig af Izzy. Han rejste sig op, så han stod med front mod sengen, ved siden af natbordet med karet, så Izzy kunne kravle hen til ham, sætte sig så Kat kunne skimte hendes våde underliv, hvor væskerne flød ned af hendes inderlår, mens hun tog kluden, og kærligt vaskede herrens lem rent, så han var klar til at kneppe hendes skød.
"Hvis du har lyst, har du lov til at spise af mig, mens jeg nyder dig, min kære slave!" sagde Dust mens hun vaskede ham, og han strøg en hånd gennem Izzys hår, hvilket fik hende til at smile taknemligt til herren "Tak dejlige herre, det er virkelig sødt af dem!" da hun var færdig, med at vaske hans lem, lagge hun kluden tilbage i karet, hvorefter Dust førte hende længere ind i sengen, og placerede hende, så han kunne sætte sig foran hende, med Izzys ben rundt om hans hofter, og hendes ryg mod væggen.

Dust tog et let greb i hendes mås, og begyndte at snave Izzy, mens hun nussede ham blidt i nakken, og kørte sit våde skød, frem og tilbage mod hans lem, for at gøre ham stiv igen, så hun kunne tilfredsstille herren, med sin krop.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 8 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 30 Jul 2018 - 14:04

Hun gøs oven i den rystelse der herskede over hendes krop ved hans hvisken. Utrolig lykkelig over alt den nydelse hun havde fået af dem begge, og over den kærlighed han udviste ved at lægge hende blidt ned i sengen. Hun klynkede en smule, da han trak sig ud, men det var mere over at miste følelsen af hans lem end af smerte. Hendes øjne fulde med da han kravlede ud af sengen og hun smilede da hun så Izzy vaske hans lem. Selv om hendes sind var letter sløret over den nydelse hun havde været igennem, så opfangede hun godt den samtale der var imellem Dust og Izzy. Han gav hende lov til at spise af sig igen. Hun skulle lige til at åbne munden, men ændrede mening i sidste øjeblik. Hun kunne altid give Izzy lov til at spise af hende lidt senere, når hun var kommet noget mere til sig selv.

Hun drejede hovedet så hun kunne se hvordan Dust satte sig med Izzy op af væggen, og følge med i hvordan Izzy bevægede sig for at få hans lem stift igen. Selv om hun var udkørt lige nu, fik hun drejet kroppen en smule, så hun kunne nusse deres ben der vente om mod hende. Hun smilede op til dem, med et letter drillende glimt i øjet.
"Min kære, vil du bruge din evne på ham, ligesom du gjorde ved mig? Jeg er sikker på at det ville give jer begge ekstra nydelse. Og ønsker du den vilde drage i ham, så tik ham." Hendes stemme var noget mere rolig nu og næsten uden rystelse. Hun blinkede kærligt til Izzy og grinede erotisk til ham, mens endnu en gysen gled gennem hendes krop.
Når ugen var omme, ville hun tikke ham til de alle tre blev sindsyge af det. Det var i hvertfald hendes tanker lige nu. En anden tanke der også legede lidt i hendes baghoved var at det kunne være sjovt at finde en mand mere, så der rigtig kunne komme skub i sengelegene. Men den tanke ville hun gemme til en anden gang hvor de bedre kunne snakke om det forskellige.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum