Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Forum rollespils begynnelse (diskussion) EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Lori
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Lenore
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Genevira
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Celenia
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Jake
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Renata
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Madelena Gray
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Katrina
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 
Sasha
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba13Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba14Forum rollespils begynnelse (diskussion) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Forum rollespils begynnelse (diskussion)

+3
Dust
Katrina
Chester
7 deltagere

Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Gæst Lør 14 Jul 2018 - 23:04

hej folkens jeg syndes det ville være sjovt at finde ud af hvordan vi alle sammen starde vores rejse ned af Forum rollespilets bugtede vej, vi kan fortælle om vores første karakter, hvor, hvornår og hvordan vi begyndte på Forum rollespil

lad mig begynde, jeg startede på Aterswell for ca. 8 år siden, jeg hørte om forums rollespil da jeg gik på østerskov efterskole, men begynte først efter jeg var gået ud

min første karakter var en varulve arkæolog ved navn dr. Dante Fenri (og ja han var pretty much varulve indiana jones)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Chester Lør 14 Jul 2018 - 23:35

Hvor sjovt, jeg er også gået på ØE! Jeg gik der på årgang 9 Very Happy

Jeg kan slet ikke huske min første karakter.. jeg startede forum rollespil på gSm (gosupermodel) da jeg var 11. Lige før ØE viste min veninde @Lux Underworld og jeg lavede så min skønne gut Daron <3
så har jeg været lidt on-and-off herpå siden men lige nu har jeg aldrig før været mere afhængig af den her side og dens amazing plot og fællesskab!

_________________
"You could say, I'm a bit dys-fun-ctional"
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Original
Chester
Chester

Antal indlæg : 116
Reputation : 7
Bosted : En kæmpe villa i Doomsville Angerforge District med Celeste
Evner/magibøger : Bloodmanipulation

Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Gæst Lør 14 Jul 2018 - 23:48

Jeg aner ikke hvor længe siden det er nu, men min første forum rollespils side var Potterskolen, knap et halvt år efter den originalt startede op. Han ikke huske navnet på min figur, men kan huske hun var Ravenclaw da jeg dengang var sikker på det var det, jeg var! Og selvfølgelig var hun metamorfmagus, altså, det var da klart! XD Fik også min første (og eneste) net kæreste dengang...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Katrina Søn 15 Jul 2018 - 8:26

Uh ha Very Happy så skal de små grå igang med at arbejde Laughing
Tror det var tilbage i 2007 eller 2008 at jeg startede på Novítus med min halveler Larlii Very Happy
Hvordan jeg startede der inde kan jeg ikke helt huske, men jeg havde en del gode år.
Det udviklede sig hurtigt til at jeg havde 6 karaktere derinde XD
Jeg stoppede tilbage i omkring 2012-2013, da der kom en ny admin, som pludselig begyndte at lave en masse regler om hvad man måtte og ikke måtte. Det fik siden til at gå mere død en sjovt var, og jeg valgte selv at stoppe da jeg ikke kunne komme overens med den nye admin.

Så her sidste år blev savnet til rollespils forum for stort og jeg startede her med Kira Smile Det udviklede sig igen hurtigt til en form for afhængighed XD Og jeg er 'igen' oppe på 5 karakter Smile

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 782
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Dust Søn 15 Jul 2018 - 10:27

Jeg startede for omkring 12 år siden på potterskolen, dengang potterskolen stadig var relativt ny, så dengang rente folk sågar rundt med våben, selvom de skulle forestille 11 årige magiker mennesker, på en skole der underviste i magi XD
Jeg kan ærlig talt ikke huske min karakters navn eller kollegium, jeg kan bare huske at jeg mødte min første irl kæreste, gennem den side, og at jeg droppede siden, til dels fordi admins strammede reglerne så meget, at det mindede om en fiktiv version af en virkelig skole, men samtidig også fordi admins snød mig for 100 kroner ^^
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Elizabeth Søn 15 Jul 2018 - 12:24

Puha. Jeg har spillet rollespil på habbo i et par år, før jeg fandt en anden side kaldtet Deploratus som jeg også var inde på et stykke tid, hvor jeg viste min søster den. Derefter skiftede jeg over på Underworld som jeg så har været på i en... 5-6-7 år...


_________________
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Sean Søn 15 Jul 2018 - 13:07

Spændende! xD

Jeg startede engang for 12-13 år siden på Potterskolen, dengang man stadig måtte være vampyr eller varulve, have en drage til kæledyr og gå ind i den forbudte skov. Min karakter hed Rammon og var fra Rusland, troooor han var Ravenclaw, men kan ærligt talt ikke huske det. Han nåede til og med sit 7'ende år på skolen, før de ændrede alle spillereglerne og det pretty much ødelagde alt mit spil.
Jeg havde på det tidspunkt fundet nogle faste emnepartnere og en af dem gav mit linket til Vie La Mort - der var jeg kun et øjeblik. Siden og jeg var ikke kompatibel og jeg søgte hurtigt "nye marker".

Der begyndte jeg på Deploratus/lost world og blev hurtigt moderator og administrator. Jeg havde en super spil der og fandt mange fantastiske folk og venskaber. Desværre kom sidens oprindelige admin tilbage med en veninde, hun havde og de havde HELT andre planer for siden. Så jeg forlod siden og tog til Underworld her - og her har jeg været siden. Jeg har og er også på andre hjemmesider, men UW er mit største hjertebarn og jeg elsker både spillet og folk her. Wink


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Gabriello Søn 15 Jul 2018 - 14:17

Hmmm. Jeg tror faktisk at New World var min første, eller det var den. Jeg havde et skytsengel der som gik ved navnet Athan.

Siden kom jeg til UW hvor jeg har været siden 2016.
Gabriello
Gabriello

Antal indlæg : 108
Reputation : 0
Bosted : Aquener mellem sine to herregårde
Evner/magibøger : Bird of War

Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Marcus Søn 15 Jul 2018 - 21:57

Åh, kan huske at jeg blev introduceret af en folkeskole klassekammerat til Potter skolen, og jeg kan huske jeg var solgt med det samme fordi man den gang kunne bruge al sin fantasi der. Det var vel tilbage i 2006 mener jeg. Jeg mener min karakter hed foxi (yes, very nice namexD) og hun var slytherin. Jeg kan også huske det var den gang ALLE havde anime og manga billeder som sine avatar. Da jeg gik i stå der og havde slettet foxi og lavet flere nye i et håb om at komme igang igen, blev jeg introduceret til Lost/deploratus, som jeg var på i mange år med min første vampyr Fie Smile
Siden da har jeg været på en del forskellige sider hist og her, men den der indtil nu har kunne holde min opmærksomhed i mine inaktive perioder er underworld, som jeg holder meget af og som jeg også har tilbragt en del år på nu Very Happy

_________________
Forum rollespils begynnelse (diskussion) Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Forum rollespils begynnelse (diskussion) Empty Sv: Forum rollespils begynnelse (diskussion)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum