Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Velkommen indenfor (Isobel Graf) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Jake
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Sasha
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Renata
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Lenore
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Genevira
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Celenia
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Marcus
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Elizabeth
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 
Emery
Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba13Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba14Velkommen indenfor (Isobel Graf) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 1:44

Tid: 23.30
Sted: Ceciros butik
Omgivelser: Sådan som en normal kunst butik nu ser ud, dog ingen mennesker på den her tid af aften
Vejer: Mørket og koldt
Påklædning: Se profil billede
(Private)
____________________

Solen var gået ned, som om der var noget nyt i det for det var der jo aldrig. Vinden blæste lav udenfor i mørket og folk var gået ind for lang tid siden, det var sådan set en af de mere kedelige aftener hvor der ikke sket det store overhoved.

Ceciro havde brugt en del aften på og male person, person var et af hans små offer som han havde fanget på gaden og nu var der komme en god del voks hen over så person ikke kunne lugt når hun begyndt af råde op, Ceciro var en alternativ kunster hvis det var ordet for ham for man kunne ikke ligefrem kalde ham for helt normal for det var han sådan set ikke. Nej han var en dæmon og han havde sin egen måde og se kunst på i forhold til andre, for ham var kunst en person er var levene eller dø person som han havde kun lave om på, det gik dog ikke helt normal med og lave om på person for først skulle de bades i voks og der efter kun han gå i gang med sit arbejde.

Ceciro var en bleg dæmon som havde rødt går med sort bund, hans tøj bestod i det alternative og hans øjne havde en sort farve som man tit kun stirre ind i uden og blive klog på ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 2:22

Isobel gik sine sædvanlige aften ture, for at se om der skete noget spændene, ude i byen. Men dette var en typisk, kedelig aften. Der var lukket og slukket i alle butikker, undtagen en. Der var lys i et af butikkerne, det var ikke en butik Isobel havde lagt mærke til før. Hun vidste ikke hvad for en butik det var, men der var jo lys, og hun var faktis ret sulten..

Isobel gik forsigtigt ind af døren.. ''Hallo'' Der var en mand, med rødt hår, hun kunne ikke se hvad han lavede, han stod med ryggen til hende, men hun var nysgerrig, og gik tættere på. Da Isobel kom tættere på, kunne hun se hvor bleg manden var.. Isobel listede sig lydløst over det hårde gulv, direkte mod ham. Hun så nysgerrig ud, men samtidig klar til at, flå tænderne i ham. Hun stilte sig bagved manden, og stirrede stift på hans hals, uden at tænke på hvad han lavede, hun var så klar til at flå tænderne i ham, og nyde blodet strømme igennem hende, hun var i et øjeblik helt væk, i sine egne tanker.

Isobel havde inden hun kom, lige været i byen med nogle bekendte.
Hun var iklædt, en stram sort, lårkort kjole, med et lilla mønster. Sorte blanke stiletter, og et mørkt, gennemsigtigt tørklæde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 2:38

En stemme kom bag fra og det gave et lille sæt i Ceciro, normal ville der ikke være folk som kom ind hos ham på den her tid af aften og han vendt sig stille om i mod kvinde som var kommet tæt på ham mens han havde kiggede væk.

"Godaften" sagde Ceciro roligt mens han kiggede på hende, hun havde været utroligt stille og et eller andet sagde ham at hun ikke var et menneske for intet menneske kun være så stille på det her gulv, en vampyr måske? Tanken var der kort mens han kiggede på hende "nogle jeg kan gør for dig miss?" sagde han roligt mens han så på hende, hun var ikke en over klasse person det kunne han let se på hende men hun var heller ikke lav på tøj stillen, klasse var ikke ligefrem en ting som Ceciro gik op i for han havde set dem alle sammen. Narkomaner, rige folk, voldsmænd samt kvinder og hvad der nu eller var rundt om i verden nu til dages, han sat tingen fra sig men han gik en meter tilbage fra hende for hun var lige tæt nok på. Ceciro gave sig selv et øjeblik til og fange hendes duft, en vampyr som han havde gætte på og hun var måske ude for at jage, han kunne ikke være sikker på det og det var os grund til at han holdt en meter mellem dem selvom hun let ville kun springe på ham uden problemer..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 3:01

Isobel hørte ham sige noget, men hun var ikke klar over hvad han sagde, hun var stadig lidt væk, i sine egne tanker. ''Godaften'' Sagde hun så, hun gik ud fra han havde sagt hej, eller noget i den stil. Hun beundrede hans øjne, da han vendte sig om. De var meget mørke. Hun prøvede at gøre sig klog på ham, men hans ansigt var bare koldt. Han var ikke et menneske, det var tydeligt. Hun hørte ham snakke igen. Hun tøvede. ''Isobel, mit navn er Isobel'' Hun studerede hans krop, imens hun ventede på svar.

'' Jeg så bare der var lys herinde, jeg var vel bare nysgerrig, forstyrre jeg da?'' Inden han nåede at svare, kom der et nyt spørgsmål.
''Hvad er du?'' Det fløj bare ud af hendes mund. Hun holdt sig for munden, og hviskede undskyld. Hun gik lidt længere væk, han skulle jo ikke være bange for hende, lige i starten..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 3:18

"Overhoved ikke jeg blot ved og gøre en order færdig til i morgen" sagde Ceciro mens han gik i en lille cirkel rundt om hende "og hvad jeg er?" sagde han kort da han stoppede op for an hende igen "hvad tror du da jeg er?" sagde han roligt mens han kiggede ind i hendes øjne, han holdt sig stadig en meter fra hende men han var ikke bange som et menneske ville være for sådan var det dog ikke med dæmoner. Nej han var den type der gerne ville lege med folk og i sær andre racer end mennesker for det gave en del mere morskab end dødelig gjord, han hold masken et normal poker face der ikke gave nogle form for følelse for han gave ikke særlig mange følelser fra sig uden en god grund.

"hvad er du måske selv miss Isobel?" sagde han kort selv om han var klar over det så ville han gerne se hvad hun ville sige at han kendt hendes race godt, eller beder end godt han var jo gammel meget gammel i forhold til andre men han snakke ikke om hans andre liv her i verden for det var der ikke den store grund til, han bed sig kort i læben men ikke nok til og få blod til og læbe for det var der ikke den store grund til så længe han var samme med en vampyr for han kunne ikke være sikker på om hun var sulten eller ej..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 3:35

Isobel nikkede. Hun fulgte ham med øjnene, da han gik rundt om hende, hun kunne ikke læse hans øjne, de var bare kolde. ''Du er muligvis en dæmon'' Sagde hun med et lille smil på læben. Hun lagde mærke til den meter afstand, han åbenbart ville have der skulle være imellem dem. Hun var ikke sikker på om han var menneske, eller dæmon. Hun trådte hen imod ham, med langsomme små faste skridt. ''Hvad jeg er?'' Hun blottede sine syle spidse tænder. ''Gæt selv?''Hun blev irreteret over hans poker face. Hun begyndte at gå rundt om ham, for at, ja rent ud sagt, irretere ham, og fjerne hans poker face. '' Nå Mr... Jeg fik aldrig dit navn?''

''Du sagde du var igang med en order, inden jeg kom?'' Hun stirrede nu stift, ind i hans kolde, livløse øjne. '' Hvad går denne Order, helt præcist ud på?'' Hun gik hen med det han var igang med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 3:47

"navnet er Ceciro" sagde han kort mens han kiggede på hende "måske er jeg en dæmon måske et menneske, du må selv gæt det" sagde han kort mens han kiggede på hende. Det gjort ham ikke utrykt da hun gik rundt ham "det som du så at jeg arbejde på" sagde han roligt mens han kiggede på hende "og hvis du er en vampyr så vis mig det" sagde han kort selv om han havde set hendes tænder og det var mere end nok.

"er du ude efter mit blod for så må du kæmp for det selv om det ikke har verdens bedst smag" sagde han kort mens han igen flyttede på ham selv, han sat sig hen på disken mens han kiggede på hende og hans ansigt gik over til et drillesygt smile, han var klar over hvordan han skulle lege med vampyrer for han havde mødt en del af dem før han kom her til "men før du tager og vansiger mit hals vil jeg dog bed om en ting og det at du ikke prøver på det igen" sagde han kort mens han kiggede på hende med de samme smil som før, han lod hænder gå op til det røde slips og han bandet det roligt op før han lage det på bordet, han åbent de to øverste knapper på skjorten og rasten lod han dog være, lidt blod skadet ikke og han havde jo os så meget andet tøj han kunne tag på igen i morgen hvis det endelig var..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 10:09

Isobel grinte. ''Tydeligvis en dæmon'' Sagde hun efter en lidt kort pause. Hun nikkede opgivende.. ''Vise jeg er en vampyr? Er mine tænder da ikke nok?'' Da han nævnte ordet Blod, kunnee hun stikke tænderne i ham. Det var som om, hun kunne lugte blodet, inden i ham, høre blodet pumpe rundt i den velpasset krop. ''Nej.. Det er rigtigt, Du har ikke verdens bedste smag'' Hun prøvede at bevare kontrollen, hun havde ikke fået blod i et stykke tid, så hvis det nu skulle være, kunne hun godt stikke tænderne i en dæmon. Man kunne tydeligt se, at han vidste hvordan man håndterede en vampyr. Hans drillesyge smil, gjorde Isobel roligere, hvor hun nu kunne se, lidt af et udtryk i hans ansigt. Hun fulgte hans hånd da han fjernede det røde slips.

Han knappede de to første knapper i skjorten op, og lod resten af knapperne være. Isobel så ud til at hun kunne dø, for en smule blod. Hun gik langsomt hen imod ham. ''Ceciro'' Sagde hun med et suk. ''Du tager alt det sjove ud af det her'' Hun knappede en mere knap op, og kiggede direkte i hans øjne. Hun hviskede i hans øre. '' Men dit blod, er ikke det værd'' Hun trådte lidt væk, og var tavs.. Hun kiggede rundt i det store lokale. Hun kunne forstille sig rummet, med mange mennesker, der ler, og ser på hans kunst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 12:30

"som du vil" sagde han kort mens han kiggede ned på hende, han hoppede ned på gulvet "det sjovt, ah du mere den type der nyder og jage?" sagde han kort mens han kiggede hende med et roligt blik før han gik tilbage over til hans arbejde.

"jeg bør gør det her færdig og bag efter... hmm tja hvem ved" sagde han kort mens han gik tilbage for rettet de små fejl der var tilbage, lag man mærke til det ville man opdag at person der var inden i voksen stadig var levene for personen bevæget øjne men havde dog ingen mulighed for at tal ud til dem, Ceciro tog sig dog ikke at de ting for han var vane til det men han var ikke sikker på om Isobel ville længe mærke til det eller blot tror at det var en normal vokse figur som alle andre. "så hvor gammel er du så i vampyr år?" sagde Cecori kort mens han kiggede på hende med et kort blik, han havde mødt en del vampyrer gennem hans egen lange live men det var ikke samme han kun gæt alderne på og hun var en ag dem..


(jeg har flækket en talenken i mikro ovnen Oo)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 19:05

''Tjaah, ja jeg nyder at jage'' Isobel fulgte ham med øjnene, da han gik tilbage til sit arbejde.

Isobel nikkede '' Ja, hvem ved..'' Isobel har hele tiden, kunne lugte noget menneskeligt, hun troede bare det var ham. Hun gik hen ved siden af ham, og stirrede på voksen. Det var mærkeligt, jo tættere man kom på, jo mere levene så den ud. '' Aah... Levene person?'' De fleste lægger ikke mærke til sådan noget, så hvorfor skulle Isobel dog det. ''Hvor gammel jeg er.. Hmm..'' Isobel tøvede lidt.
''Tja, jeg må vel være 1579 År'' ''Hvad med dig? Jeg går ud fra, at du ved en del om andre racer? Så helt ung kan du vel heller ikke være?'' Isobel plejer at flå dæmoner lige på stedet, når hun ser dem, men det var som om hun kendte Ceciro. Han vidste så meget, og af en eller anden grund, kunne hun ikke være fjendtelig over for ham, som hun gerne ville. '' Har vi mødt hinanden før?'' Det spørgsml fløj ud af hende, hun ville bare havde holdt det for sig selv, men nu hvor det var kommet ud, så kunne hun vel ikke gøre noget ved det. Hun bakkede forsigtigt hen imod døren, for at undgå svaret..

(Det kender jeg Aalt for godt!! ^^)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen indenfor (Isobel Graf) Empty Sv: Velkommen indenfor (Isobel Graf)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum