Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1162

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Latest topics
» So you want to do business [XxX]
Yesterday at 19:59 by Melisandre

» en ny start - Taliia
Yesterday at 18:45 by Midnight

» Med eller uden ~Legen.~
Yesterday at 16:25 by Allistor

» Hey Daddy, it's me - Gale
Yesterday at 16:09 by Xakle

» Where the hell are we! - Vetis - XXX
Yesterday at 15:49 by Storm

» Do you want to be my friend? Rael (privat)
Yesterday at 14:42 by Nellie

»  It's hard to be pregnant - Keruel
Lør 20 okt - 23:15 by Adalra

» You and I are distant family ~ Adalra
Lør 20 okt - 21:33 by Adalra

» To unge hjerte (privat) XxX ~ Midnight
Lør 20 okt - 21:07 by Midnight

Statistics
Der er i alt 292 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Conner

Vores brugere har i alt skrevet 155869 indlæg in 8094 subjects

So you want to do business [XxX]

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Re: So you want to do business [XxX]

Indlæg by Arthur on Ons 10 okt - 21:41

Xiomorn forsvandt ligeså elegant ud fra rummet, som den anden slave fulgte med. Arthur som havde glasset i hånden bevægede sig hen ved sengen, hvorefter han lagde sig i sengen igen. Lod de mørke øjne følge hende som hun gik... "Du får de værelser, som du ønsker. Du er jo trods alt min gæst." lød det med et smil, inden han klørede sig på halsen.

Øjne betragtede hende, som hun gik hen og fik taget sin kjole på. .
"Han siger det jeg har sagt. Nogle er til de finere bordeller, nogle er til de standard indtil de er mere erfarende. Xiomorn mente at Amelia er for nervøs og uerfaren endnu. Det er noget hun skal lægge fra sig. Thom og Joshua er udemærket, men mangler lidt passion. Jeg syntes at Linne var fremragende og klar til et rigtig sted. Kræ og James er dygtig og klar.. Winky er ny og skal trænes lidt før hun er klar. Hun skal prøve det hårdt." lød det analyserende fra Arthur som betragtede hende drikke vinen, som han selv drak resten af.
Arthur

Antal indlæg : 53
Evner/magibøger : Golden whisper

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Melisandre on Tors 11 okt - 20:51

Hun lyttede roligt til hans ord og så på ham mens han talte. Dog ændrede hendes ansigt sig til et mere ligegyldigt og tvært udtryk, da han talte om Winky.
"Den tøs er noget af en prøvelse og er nærmest ligeglad med resultatet af sine straffe. Hun klynker konstant når hun skal gøre noget hun ikke er glad for. Så ja. Lad hende endelig prøve det hårde. Og hvis det er muligt vil jeg gerne se med uden at hun ved noget." Hendes tunge gled hen over hendes læber, mens hendes øjne var sulten efter at se tøsen blive sat på plads. Hun gik hen til ham og så kærligt på ham.

Antal indlæg : 193
Evner/magibøger : Birth control

Vis brugerens profil

Indlæg by Arthur on Tors 11 okt - 21:52

Arthur fik et smil på læben og lagde sig rigtig til rette i sengen og lukkede øjne, som han lyttede til hende. Hun skulle virkelig prøve nogle af de hårdere ting, kunder af bordeller, betalte trods alt for at kunne gøre lidt som man havde lyst til.
"Skal vi have hende ind nu, så får vi Xiomorn og jeg kan da snildt sætte hende på plads? Lege hårde kunder?" lød det grinende, som han lagde hænderne på bag nakken. Der var mange muligheder han kunne gøre ved den stakkels Winky.
"Jeg er ret kreativ" lød det fra Arthur med et grin. Han kunne finde på mange måder, at sætte den gode Winky på plads. "Du er velkommen til at se på der." lød det med en drillende erotisk stemme.
Arthur

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre on Fre 12 okt - 18:55

Mel slikkede sig sultent om læberne og hendes øjne lyste af lyst til at være led mod slaven.
"Har du et sted jeg kan gemmes bagved og samtidig følge med i jeres leg? Og hun skal ikke vide at jeg er her eller vide at det er jer to, ellers gemmer hun sig bag en fasade. Hun viste at Winky ville reagere anderledes hvis hun ikke kunne se fruen eller andre hun kendte til.
Et virkelig skælmesk smil bredte sig på hendes læber, og en gysen gled gennem hendes krop hvor den efterlod hende lettere tændt.
"Lad en anden slave føre hende til værelset og give hende bind for øjnene, eller lad et par af dine andre slaver starte med hende. Og så kan du tage over når du mener hun skal straffes."

Vis brugerens profil

Indlæg by Arthur Yesterday at 17:44

Arthur rejste sig op, hvorefter han med rolige skridt bevægede sig hen imod et diskret skærmbræt, som han trak med sig og satte lidt fra sengen. Skærmbrættet var 4 solide plader, alle dekoreret smukt, dog var der nogle enkle huller hist her og der. Det sikrede den ønskede anonymitet, når man ønskede det. Arthur smilte til Melisandre og grinte, inde han gik hen og tog en stol som han placerede ved skærmbrættet.
"Hun er allerede på vej, en af Xiomorns mange evner er telepati, og han ved når jeg ønsker noget. Så han kommer med en af mine slaver, så vil han selv deltage. Du kan blot sætte dig til rette derinde." sagde han grinende, inden han også tog et mindre bord og stilte derind, til sidst satte han også karaflen med vin derind.
Arthur gik hen og tog sine rober omkring sig, imens han ventede på Xiomorn, som lige var på trapperne.
Arthur

Vis brugerens profil

Indlæg by Melisandre Yesterday at 19:59

Mel rejste sig smilende.
"Lov mig at i vil være noget af det værste." Hun blinkede til ham og tog en stol med sig om bagved skærmbrættet, hvor hun satte sig. Hun var spændt på hvad Arthur kunne finde på og se hvordan Winky reagerede på det hele.
Noget ved tanken om hvad der kunne ske, gjorde hende varm.

Winky var lidt nervøs for hvad der nu skulle ske. Hun var blevet bedt om at følge med, så det havde hun gjort. Lige nu gik hun efter Xiomorn og en anden mandlig slave. Hun gjorde et par synke bevægelser uden at lave en lyd. Hvad mon dette ville ende med? De kunne da ikke allerede have tænkt sig at hun skulle ligge med en af herrens kunder, eller kunne de?

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen