Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
So you want to do business [XxX] - Page 6 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba15 
Lori
So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba15 
Edgar
So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba15 
Valentine
So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba15 
Abigail
So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba15 
Genevira
So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba13So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba14So you want to do business [XxX] - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

So you want to do business [XxX]

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2018 - 19:19

Winky var på en måde taknemmelig over at han stoppede med at piske hende. Tårerne løb stille ned over hendes kinder og hun gispede nervøst, da han kyssede hende på kinden. En nervøs skælven gled gennem hendes krop, da hun hørte hans spørgsmål. Hun rystede på hovedet mens kroppen virkelig skælvede og tårerne løb lidt hurtigere ned over kinderne.
"Nej, åh nej herre. Jeg beder dem. Ikke det, ikke det."

Mel sad bag ved skærmen og mærkede hvordan hendes krop kom med små skælv af ophobet nydelse. Hun måtte bruge sin egen hånd og bide sig i læben fra tid til anden for at stilfærdigt udløse små portioner af sin ophidselse, men samtidig gjorde det hende også mere ophidset. Noget hun håbede at Arthur og Xiomorn ville frigøre hende for bagefter, ellers ville hun nok blive vanvittig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 15:16

Arthur så på hende og løftede et øjenbryn, hvad troede hun det her var? Troede hun der var mulighed for at sige nej? Han sukkede og stak hende en hård flad.
"Vi prøver igen, modtag eller give?" spurgte han, denne gang var han langt mere autoritær i tonen. Han så med vrede øjne på hende, imens hans ansigt kom helt tæt på hendes.
"Jeg henter gerne flere folk, som kan tage tur på dig.. Hvis du ikke svare mig." lød det køligt, som han lagde hovedet på skrå.

Xiomorn var gået helt tæt op af bag Winky og kærtegnede den røde ryg, imens hans manddom nok kunne blive mærket af hendes ryg, som han nu var helt tæt på hende. Hans hænder var ned over hendes ryg, som han lyttede til hans herre, der bestemte hvad der skulle ske. Han var dog tændt efter hans behandling af fruen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 15:41

Winky rystede af angst over den tone han brugte og hans trussel om at hente flere. Hun gispede da hun mærkede hænder på sin ryg og noget der sikkert var en manddom. Det fik hende til at skynde sig.
"Ggive..." Oret blev fremstammet af nervøse læber, men hun turde ikke dreje hovedet af frygt for endnu en omgang bank. Derfor så hun med nervøse øjne på Arthur foran hende, mens hun lod tungen væde de tørre læber.
"Ønsker herren, at jeg tilfredsstiller dem?" Det var ikke til at undgå at høre hvordan hun langt om længe var ved at overgive sig til det som skete i rummet.

Mel nød at se Winky i så store problemer. Når hun enlig tænkte over det, så havde pigen enlig været rimelig med gørlig mens Jake havde været på ferie på øen. Og var så blevet besværlig igen på turen her til. Hvis det at tjene flere mænd skræmte hende, ja så ville Arthur sikker få pillet det af hende. Ellers skulle Mel nok sørge for det, og så var der ingen 'kære mor'. Hun sad allerede med tanker om hvordan hun vil få Winky lænket i et værelse så en gruppe mænd kunne fornøje sig på flere måder med hende på en gang. Bare tanken gjorde hende ekstremt tændt og hun måtte ligge en hånd hen over sin egen mund for at dæmpe det lille støn der undslap hende.
Hun kunne se at Winky heldigvis var for meget i panik til at hun ville opfange det. Men Arthur og Xiomorn ville sikkert have hørt det. Hun var ikke sikker på om den anden slave kunne høre det der hvor han stod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 15:48

Arthur viftede med hånden mod Xiomorn, som atter nikkede og bevægede sig ud mod Melisandre. I mellem tiden grinte Arthur let, som han gik hen tog fat i en stol, satte den foran hende og betragtede hende. "Der er to slaver på vej, de vil begge morer sig med dig, imens jeg observerer dig." sagde han køligt. Som han nævnte det, åbnede døren sig og tog store slaver. Den ene slave var over to meter høj og meget bred, ligeså var den anden.
"Mor jer med hende." sagde han køligt, som han skubbede sig tilbage i stolen. De to store mænd, smed begge bukserne og gik tættere på Winky og begyndte at befamle hende.

Xiomorn kom hen imod Mel og fjernede denne gang sine klæder, så hans manddom gled frem mod hende. Så kunne hun blive underholdt med dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 16:49

Først var Winky tæt på et angstanfald da hun så de to store mænd smide tøjet. Men der gik dog ikke lang tid fra de begyndte at befamle hendes krop, før alle tegn på at hun var blevet lysten kom frem. Hun var selv overrasket over denne opdagelse, men tænkte ikke meget over det. Derimod fik hun øjenkontakt med den ene af mændene.
”Må jeg smage deres manddom?” Hvis hun fik lov og blev sænket ned til hun kunne nå, ville hun tage manddommen i munden og begynde at sutte prøvende på den.

Mel havde godt set Arthur vifte af Xiomorn, som så bevægede sig hen mod hende. Hun stoppede omgående med at lege med sig selv, da hun så at han smed tøjet og så hans lækre manddom. Som en sulten kat slikkede hun som om munden inden hun lod sine hænder finde vej om til hans baller, der blev kærtegnet med klem, nussen og små klap. Og lod sin mund nærmest sluge hans manddom til roden, hvor hun begyndte at lade sin tunge lege med ham på vej op. Derefter brugte hun nogle minutter til at tænde ham helt ved brug af sin mund, tunge og tænder på en erotisk måde.
Da hun syndes det havde været sjov nok, slap hun hans manddom og rejste sig fra stolen, som hun gjorde tegn til at han skulle sætte sig. Så snart han havde gjort det, smed hun kjolen og satte sig ned over ham, så hendes skød slugte hans manddom og hun lod derefter sin tunge glide op langs pulsåren i højre side af hans hals til hun var ud foran øret ved ham. Her hviskede hun erotisk:
”Min kære. Jeg har tænkt mig at drikke fra dig, mens jeg knepper dig. Du er velkommen til at bruge dine hænder som du lyster.” Derpå lod hun tungen glide rundt langs hans hals til hun var unde hagen på ham og nappede ham tirrende der, blot for at forsætte med at lade tungen glide videre rundt til den modsatte side af hvor hun var startet her nappede hun tirrende i hans øreflip inden hun forsatte et lille stykke ned på hans brystkasse og igen op til stedet omkring hans kraveben, hvor hun nappede hårdt nok til at der ville gå hul og begyndte at suge blodet i sig. Mens hun drak begyndte hun at bevæge sig rytmisk og nød den erotiske stemning det hele gav hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 16:58

Arthur var bestemt en mand, som kunne nyde med øjne. Det var let at mærke Mels hjerte begyndte at slå hårdere, som Xiomorn var begyndt at lege med hende. Dog var blikket stift rettet mod Winky, som blev befamlet og følt på alle mulige måder, som de to store mænd ønskede. Deres manddomme var langt over gennemsnittet, og for sådan en lille person som Winky, var det måske i overkanten. Dog vidste Arthur også at kunder kunne være krævende.
Da hun spurgte om hun måtte smage den enes manddom, nikkede Arthur, som lod hende komme ned, så hun kunne gå på knæ. Han var konstant opmærksom på hvordan hun stod, så hun ikke opdagede Mel.
De to store slaver rettede begge deres manddomme mod hende, som de nu begge var stive.

Xiomorn mærkede hvordan hun omslugte hans maddom, nærmest slugte ham. Han bed sig i læben, lod en hånd glide ned over hendes hår og mærkede hvordan hun legede med ham. Da han blev bedt om at sætte sig ned på stolen, fulgte han trop og lod hans manddom glide op i hende, et svagt gisp kunne høres, som hans hænder gled ned over hendes bagdel, som hun begyndte at bide i ham. Hans hånd massagerede balderne, og langsomt gled den ned til hendes andet hul, hvor den langsomt kærtegnede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 17:18

Winky, som nu lå på knæ på gulvet og suttede først den ene og kort efter skiftede over til den andens manddom, kunne tydeligt mærke at disse to nok var de største hun havde slikket og det gjorde hende en del nervøs, når hun tænkte på hvor meget de måtte fylde i hende. En lille del af hende var nysgerrig, mens resten af hende ikke havde lyst. Mens hun tænkte på det, kom hun til at skubbe hovedet lidt for langt frem og slugte dermed en del mere end hun havde plads til i munden, så hun kunne mærke hvordan hendes krop reagerede med opstarten til brækfornemmelsen. Men hun viste bedre end at stoppe nu og forsatte med lidt mindre indtag, mens hun skiftede mellem de to.
”Umm, hvor i smager godt. Og så store i er.” Ordene var ærlige nok, selv om der stadig var antydningen af angst at spore.

Mel begyndte at spinde stille ved lyden af hans gisp og fornemmelsen af hans hænder der kærtegnede hendes krop. Hun mærkede tydeligt hver millimeter han berørte og hun nød det. Og hun nød lyden af Winkys stemme fra den anden side af skærmen, noget tydede på at tøsen var varmet lidt op. Hun slap kort sit drikkeri for at hviske:
”Gør det, min kære.” Hun regnede med at han viste hvad hun hentydede til og forsatte sit drikkeri. Kun afbrudt af en stille stønnen når han lod sin eller sine fingere trænge ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 17:27

Arthur mærkede hvordan han blev tændt af at se hende behandle hans to slaver så godt, hun var dygtig når hun kendte sin plads.
"Tag dem dybere.." lød det beordrende fra Edward, som ville se hendes evner an. De ene slave, tog fat om sin manddom og førte den mod hendes mund, hvorefter han så ned på hende og hvordan hun tog den dybt. Derefter lod han hænderne glide ned i hendes hår, hvorefter han langsomt selv bevægede sin hofte, så han kunne støde let mod hende.

Xiomorn som var i fuld gang med at hjælpe Melisandre med at ride ham, imens hun spiste, lyttede intenst til hendes kommentar og lod en finger glide op i hendes andet hul, han lod den være der kort, hvorefter han langsomt begyndte at lide den glide ud og ind af hende, imens hun red ham. Det var lidt besværgeligt at skulle være stille, men udfordringen var ganske god. Xiomorn holdte sig i hvert fald stille, som hun red løs, imens hans finger gled ind og ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 20:02

Winky forsøgte at tage dem dybere og kæmpede en kamp for ikke at lade kroppen vinde med sine brækfornemmelser. Man kunne godt høre på hende at hun var ved at blive kvalt når hun slugte dem og det hjalp ikke at ham hun suttede begyndte at støde let mod hende. Det gjorde faktisk kun det hele værre, bræk og kvælnings fornemmelserne blev værre og værre. Plus hun gispede efter vejret når manddommen næsten var ude af munden på hende. Hun viste ikke om hun kunne holde det ud ret meget længere.
Hun forsatte knapt et halvt minut længere inden hun var nød til at trækket hovedet til sig og gøre nogle kraftige synkebevægelser for at holde mavesyren nede og hostede lidt bagefter. Hun havde godt på fornemmelsen at hun stod til straf, og så forsigtigt op på de to mænd foran hende, mens hun forsigtigt talte til dem.
”Jeg undskylder, men det er første gang jeg prøver nogen så stor og stærk som de er. Hvordan kan jeg gøre det godt igen?” Hun fortrød sine ord en smule kort efter at hun havde sagt dem, godt klar over at hun lige havde givet dem sig selv på et sølvfad. Men nu måtte hun så bare se hvad der skete.

Mel nød følelsen af ham alle steder og var, ligesom ham, udfordret af at skulle være stille. Men det hjalp at hun drak fra ham, hvilket automatisk dæmpede hendes stønnen. Efterhånden som hun mærkede hvor godt han havde fingeren inde, satte hun farten op og håbede at han ville følge trop. Hun klemte et par enkelte gange med røven og måtte synke en ekstra gang, da en nydende skælven gled gennem hende. Hun slikkede såret let og flyttede hovedet nok til at kunne se om det blødte meget eller lidt. Hvis det blødte meget ville hun holde et par fingere over det til det stoppede. Hendes mund gav sig til at udforske hans hals og begge øreflipper. Og kort efter hun var nået over til det højre øre, hviskede hun med en erotisk spinden:
”Mere, dybere og hurtigere.” Derefter forsatte hun med at pirre ham med sin tunge, mund og tænder omkring hans hals og øre, samt fra tid til anden nogle lidt dybe kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 20:14

"Jeg sagde ikke du skulle stoppe." lød det køligt fra Arthur, som stadigvæk så til imens hun hostede og undskyldte. Han ville ikke have hun stoppede, derimod skulle hun forsætte indtil andet var sagt.
"Jeg skal nok sige når de skal andet." lød det med et smil.

Xiomorn satte langsomt tempoet op, og han mærkede hvordan fruen også begyndte at ride hårdere, hvilket blot fik ham til at forsøge at sætte tempoet mere oppe, han lod fruen udforske ham. Han lod en finger mere glide op i hende, som han mærkede hun også var varm nok til at kunne tåle mere end den enkle finger hun havde oppe i sig.
"Vil fruen tages i begge huller?" hviskede han og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 20:40

Winky trak nærmest hovedet ned mellem skulderne på sig, da hun hørte herrens ord. Og med et indvendigt suk tog hun fat igen på den dybe sutten af først den ene og så den anden. Efter knap fem minutter var hun tilbage i samme problem med kvælning og brækfornemmelser, men nu viste hun at hun risikerede større problemer hvis hun stoppede. Hvis hun havde haft sine hænder til hjælp, ville hun have holdt om hver af dem og brugt hænderne til at hjælpe med til at de fik nydelse. Men eftersom de stadig var lænket så måtte hun nøjes med munden.
Efter yderligere et par minutter blev den manddom hun havde i munden skubbet så dybt ind at kroppen protesterede ved at sende mavesyre op igennem halsen på hende og gav nogle opkastnings bevægelser. Og samtidig følte hun at hun blev kvalt ved at hun ikke kunne få luft. Hun forsøgte desperat at tække sig tilbage og fri af manddommen.

Mel gøs nydende ved tanken om at en anden kunne fylde hende bedre ud end hans fingere, så hun lænede sig en smule tilbage og så på ham mens hun nikkede med et sultent blik i øjnene og et skælmsk smil på læberne.
”Det kunne være så lækkert, men jeg ved ikke om jeg kan være stille hvis det sker… Men pyt med det. Jeg kan høre at hun er ved at blive kvalt i lækkert kød, så hun går nok snart i panik igen. Hvem har du i tankerne, min kære?” Det hun sagde om Winky var mere en højt tænkende tanke end en enlig bemærkning til ham. Hvor imod det sidste blev sagt i et meget erotisk spørgende toneleje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 20:52

Arthur grinte let som han så Winky der havde svært ved at have styr på den store mand, som havde placeret sit lem i munden på hende. Han holdte sin manddom inde i hendes mund i yderlige et par sekunder, inde han gav hende lov til at få fri. Arthur rejste sig op, og grinte stadigvæk. "Jeg tror jeg vil være med.. Du kan bare smutte over i hjørnet indtil andet.." sagde han til den store slave, som ikke var i brug. "imponer mig."lød det fra Arthur.

Xiomorn smilte og satte tempoet op med hans fingre, som hun spurgte hvem han ville have med. Hans øjne gled hen på den store slave som var kommet hen til dem.
"Ham." hviskede han og hentød til den kæmpe slave, med et enormt lem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 21:34

Winky panikkede ganske rigtigt som Mel havde forudset og gispede sindssygt, da hun endelig fik lov til at få munden fri. Da hun hørte herrens ord, begyndte hun at skælve kraftigt over de nervøse tanker om hvad han kunne finde på. Han havde pisket hende uden at blinke, men det havde fruen også i sin tid. Da han så kom hen og afløste den ene af de store mænd, rystede hun af rædsel for hvad han ville. Hun havde lige fået vejret igen, da hun hørte hans ordre. Et lille suk undslap hende, uden at hun bemærkede det, inden hun fangede Arthurs lem med munden og begyndte at sutte ham i et roligt tempo, hvor hun stadig kunne få den luft hun havde brug for.

Mel fuldte hans blik og gjorde letter store øjne der var sultne efter at få mere. Hun lænede sig så meget til siden at hun kunne nå hans lem med munden og uden de store problemer slugte den til roden. Derpå lod hun tungen lege med lemmet, mens hun suttede et par gange op og ned over den, for rigtig at kunne mærke størrelsen. Da hun slap lemmet smilede hun kærligt og sultent.
”Det var noget af et lækkert stykke kød du er udstyret med. Hvis det skal lege med min røv kræver det en langsom og blid tilvendelse... Ellers kunne det være at dit lækre lem, min kære, skulle overtage min røv og den nye lækkerbisken skulle overtage mit veltrænede skød.” Hun startede med at se på den nytilkommende mens hun hviskede erotisk til ham og slikkede sig om læberne. Og sluttede af med at se varmt på Xiomorn mens hun hviskede det sidste ligeså erotisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 21:43

Xiomorn grinte og greb fat i fruen, hvorefter han trak hende tæt på sig, hans spredte let hendes balder til den større slave, som fugtede sin manddom yderlige med noget spyt og satte den for fruens røv. Han skubbede langsomt sit lem op i hende, skridt for skridt, Xiomorn var også stoppe med at stødde, indtil den store slave havde fået hele sit lem op i hende.

Arthur som mærkede hvordan Winky tog hans lem i munden, sukkede tilfreds og greb hårdt fast om hendes hovedet og begyndte selv at støde mod hende med sin manddom, markant hurtigere end de andre slaver havde gjort. Han var mere rå og brutal end slaverne var, som stadigvæk havde en vis respekt forhinanden. Arthur vidste disse var ikke andet end ejendom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 22:16

Mel, som var varmet godt op af Xiomorn, mærkede kun lidt ubehag ved indførslen af det store lem. Hun kunne tydeligt mærke at han var en del større end Arthur. Hun forsøgte et par gange at klemme sin ringmuskel omkring ham, og gøs behageligt da hun mærkede den store størrelse.
”Pas på med at lege med mig for tit. Det kunne risikere at Arthur bliver jaloux over hvor meget større du er. Men jeg må indrømme at det føles godt med dig inde.” Mens hun hviskede erotisk, så hun smilende på den nyes slave og aede ham kærligt ned over kinden, mens hun roligt lod sine muskler spænde og slappe af, for at vende sig til den nye størrelse.

Winky panikkede yderligere over hans faste greb om hendes hoved og hans hurtigere støden i hendes mund. Og det fik hende til at klynke, mens hun kæmpede for at få sit hoved væk fra ham. Men alt sammen uden held, da han havde godt fat og hun stadig var lænket. Jo mere han forsatte, jo mere gik hendes klynken over i paniske forsøg på skrig, selv om hendes mund var fyldt med hans lem. Hun vred sig i lænkerne og forsøgte at kæmpe sig op på benene, hvilket bare resulterede i at hun kom til at stå godt og grundigt foroverbøjet, mens hun prøvede at trække sig væk fra herren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 22:24

Den større slave, som Winky tidligere havde haft i munden fugtede også godt sin manddom inden han greb fat om hoften på Winky, førte sit lem op i hende i et hårdt stød. Samtidig med Arthur forsatte behandlingen af hende, hårdt, kontakt og direkte. Hun skulle ikke have det let, hun skulle brydes ned. Vide at hun nu blot var en slave, intet andet.

Xiomorn begyndte langsomt at støde, samtidig med den større slave smilte ved kommentaren og begyndte også at støde. Det startede langsomt, men blev hurtigere hårdt og dybt, så på den måde kunne hun ikke undgå at mærke dem begge dybt inde i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2018 - 9:13

Winky skreg hjerteskærende, da den store slave stødte hårdt op i hendes skød. Tårene løb ned over kinderne på hende og hun forsøgte stadig at komme væk, uden held. Men hun kunne ikke stoppe sin krop i at forsøge om hun så havde ønsket det, den var i for meget panik og angst til at hendes hjerne kunne tage over. Men selv hendes hjerne var på nuværende tidspunkt i høj alarm over deres behandling af hende. Hvordan kunne fruen finde på at lade herren gøre dette? Hvor var fruen? Men så klikkede hendes tanker på lidt på plads. Hvis fruen havde været vidne til dette, ville hun blot sætte sig på en stol og se på. Hun ville ikke standse dette, tvært imod, hun ville opfordre herren og slaven til at forsætte.

Mel kunne ikke tilbageholde stønnene nu hvor de begge begyndte at støde, først langsomt så hendes krop kunne vende sig til den nye størrelse og derefter hurtigere, hårdere og dybere. Hun havde en arm om hver af deres nakke for at have en form for kontakt til virkeligheden, da nydelsen sendte hendes sind ud på en lille udflugt af erotisk velvære. Hendes spinnen og stønnen blev kraftigere og kraftigere i takt med at kroppen nærmede sig sit toppunkt. Hendes øjne var halvt lukket af nydelse og fingrene flyttede hun ned til deres skuldre hvor de holdte fast, mens de til tider i krampagtige ryk borede neglene ned i kødet på dem.
Da hun endelig nåede toppunktet, kunne hun ikke tilbage holde et kraftigt og langtrukkent støn der havde en undertone af en mægtig drages brummen. Hele hendes krop blev stiv, selv om hendes muskler bogstaveligt talt malkede de to. Men om det var nok til at de afgav deres safter eller ej var ikke til at sige for hende. En del af hende ønskede at mærke mere, men hun huskede samtidig på at det ikke var hende det drejede sig om. Nej, de skulle knække Winky. Hun så lette fortumlet på den store slave og flyttede sine fingre op til nakken så hun kunne trække ham ind i et dybt lidenskabeligt kys som tak for hans gode behandling af hende. Da hun brød kysset så hun varmt på ham.
”Jeg kunne godt tænke mig at se dig tage tøsens røv på samme måde, som du har været sød at gøre ved mig. Lad hende blev fyldt ud alle tre steder og befamle hende gerne samtidig.” Hun talte med en varm lav stemme, som alligevel var høj nok til at hun ville væde med at Arthur kunne høre hende, på tros af Winkys lettere kvalte skrig.
Derefter ville hun løfte sig af Xiomorn, og knæle foran ham. Hvis han havde fået udløsning ville hun rengøre hans lem med mund og tunge, ellers ville hun tage sig kærligt af ham til han fik udløsning og sluge det hele, for så at rengøre lemmet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2018 - 10:24

At hun pev kom ikke bag på Arthur, det virkede til alt som Winky ikke var fan af pev hun over. Dereftertrak han sig fri og stak hende en lussing, hvorefter han satte sig op hug foran hende, imens den store slave forsatte sin hårde behandling.
"Koncentrer dig, eller jeg hænger dig op." lød det køligt, sm han rettede sig op.

Den store slave, som havde taget Mel i det andet hul, gled tilbage og fulgte fruens ordre. Hans store lem skulle ikke gå til spild. Arthur smilte, sm han så hvordan den anden slave kom.
I løbet af et par enkle sekunder, havde den store slave som tog Winky, fået hende placeret så hun nu red ham, men hvad Winky ikke lagde mærke til var den anden slave, som var færdig med Mel skubbede hende ned mod slaven, så hun strittede med sin bagdel.
Arhur smilteog så på hende. "Klar til 3 styks." lød det begærligt, som han så hvrdan den anden slave stak sin store lem op mod hendes andet hul, imens den første slave fyldte hende ud.

Xiomorn mærkede hvordan fruen spændte og red ham, men han var ikke færdig. Dog gjorde han store øjne, som han satte sig på knæ og tog ham i munden og begyndte at sutte ham. Hans hånd gled ned omkring hendes hår. Hun var altså dygtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2018 - 13:28

Winky gispede kraftigt da han stak hende lussingen og hendes underlæbe dirrede kraftigt, som hun prøvede at holde gråden tilbage. Hun turde ikke sige noget, så hun nøjedes med at nikke til svar.
Et lille gisp undslap hende dog, da hun blev flyttet lidt. Særligt fordi hun endnu ikke havde vendt sig til den store størrelse. Derfor blev hun næsten hvid som et lagen da hun hørte herrens ord og rystede kraftigt på hovedet en kort stund inden et skrig af smerte flængede gennem luften, da hun mærkede den anden store slave presse sig ind i det andet hul. Nu hulkede hun højlydt som et lille barn der var blevet slået og hun kunne ikke styre sig. Det gjorde for ondt i hendes røv til at hun kunne koncentrere sig om noget andet.
”Slip mig. Det gør ondt. Lad mig gå.”

Winkys hulken lød som sød musik i Mels øre og gjorde hende mere tændt, da hun viste at Arthur ville elske at sætte tøsen på plads. Hun forsatte mere intens med sin mund og tunge på hans Xiomorn’s lem, mens hun hurtigt fugtede sine hænder ved sit skød inden hun greb om hans pung med den ene hånd og kærtegnede den. Den anden hånd begyndte at gnide mellemkødet, og langsomt lod hun sine fingre glide længere ind mellem ballerne på ham og så op på ham med et spørgende udtryk i øjnene.
Hvis han gik med på den, ville hun lade langfingeren glide blidt ind for at fingerkneppe ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2018 - 13:41

Arthur så på Winky, som skreg og råbte. Hun opførte sig som et barn? Kunne hun ikke finde ud af at opfører sig ordentligt.
Arthur grinte let af Winky, imens de to store slaver stødte hårdt igennem, skånende hende for intet. Arthur stod med sit lem rettet mod Winky og så ned på den.
"Brug i stedet munden til noget fornuftigt." sagde han køligt og grinte.

Xiomorn mærkede hvordan hun behandlede ham og hvordan nød hendes bevægelser med tungen, samt hvordan hun nussede hans kugler. Han gispede let og nikkede til at fruen måtte selvfølgelig gøre, som hun havde lyst til - han var trods alt også bare en slave, dog en respekteret en.
"Må jeg komme når jeg har lyst frue?" spurgte han høfligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2018 - 14:18

Hun kunne ikke forstå hvorfor herren bare stod og grinede af hende. Hun rystede på hovedet så tårene fløj til alle sider.
”Jeg vil ikke sutte deres lem, ikke før de få de to til at stoppe eller gør det langsommere. Det gør ondt. Jeg er ikke trænet til dette… Je…”
Mel nød hvordan Xiomorn så ud til at nyde det og nikkede til hende. Men hun havde ikke mere end lige fået sin langfinger ind i hans hul, før det temperament hun havde skjult brød frem ved Winkys ord. Derfor slap hun Xiomorn og fjernede hurtigt sig selv et par skridt fra ham, så hun var sikker på at hun ikke gjorde skade på ham, da hun afreagerede. Hun greb fat om skærmen og fjernede den med et ryk, så den bragede mod gulvet ved siden af sengen og hendes dybe knurrendende stemme var ikke til at tage fejl af.
”Hold kæft og gør som du får at vide. Du ER trænet, ligesom de andre. At du bare er så DUM en tøs ikke at holde det ved lige og altid skal klynke og jamre over alt, ja det er sku din egen skyld.” Winky havde gispende drejet hovedet så meget hun kunne, da hun hørte fruens stemme. Angsten lyste ud af hendes øjne, da hun så sin frue. Mels øjne var blevet kobberrøde med sorte lodrette pupiller og det havde Winky kun set én gang før, hvor fruen havde slagtet en slave for noget lignende det Winky havde gjort.
Mel stod og dirrede af vrede, samt smilede et dæmonisk smil.
”Arthur, min elskede. Vil du være en fantastisk gentleman og kneppe hendes mund? Lige så længe, hårdt og dybt du ønsker. Og i to skønne mænd med de lækre store lem, knep hende hårdt og brutalt. Jeg er ligeglad med om hun flækker og begynder at bløde. Jeg har virkelig fået nok af den tøs.”

Så snart hun havde sagt det sidste tog hun et par dybe åndedrag og lukkede total af for de lyde Winky lavede. Hendes øjne var igen på Xiomorn, mens hun nikkede hen mod sengen.
”Min kære, vil du være en skat og ligge dig på ryggen der? Så skal jeg med glæde forsætte min lille nydelse af dig.” Stemmen var nu i et erotisk og lystent tone, uden spor af den vrede der for kort tid siden havde domineret den. Så snart han havde lagt sig, kravlede hun op på sengen og slikkede sig sulten om læberne. Hun lod ham få udsyn til at hun væddede sine hænder i sit skød, inden hun lod den ene hånd kærtegne hans pung og den anden lod hun langfingeren glide ind og starte et roligt tempo, mens hun forsøgte at finde frem til hans g-punkt. Hun smilede erotisk til ham og så på ham med sine kobberrøde drageøjne, der endnu ikke var vent tilbage til de normale blå.
”Lad mig lege noget mere med dig, så skal du nok få lov til at få udløsning.” Stemmen var stadig erotisk og havde en tone der lovede ham nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2018 - 14:27

Arthurs blik gled direkte op mod Mel, som kom ud og så dejlig ud, ligesom hun altid gjorde. Han lagde armene over kors, og så på hende få sin aggressioner ud mod Winky. Hun sagde faktisk det Arthur havde tænkt, men Arthur havde bare en anden måde at vise det på end Mel. Der var de nok lidt forskellige.
De to store slaver stoppede også med at støde, de så på fruen og nikkede hurtigt begge. Hvorefter tempoet for alvor blev skruet op og de stødte begge igennem, de fandt hurtigt en rytme som passede dem til at komme godt og dybt ind hver gang.
"Mel, som du dog kan." sagde Arthur med et smil, og gik hen foran Winky, som havde halvt åben mund da hun var igang med at klynke igen. Arthur så sit snit og pressede sin manddom ind i munden på hende. Hvorefter han gjorde som Melisandre havde bedt om, hårdt og brutalt.

Xiomorn som havde mærket nydelse, hvorefter det blev taget fra ham stod forstenet i nogle få sekunder, inden Mel atter vendte sig imod ham. Han smilte let og nikkede, han fulgte hen til sengen og lagde sig, inden han atter mærkede hendes behandling af ham. Han sukkede nydende og grinte let.
"De kan være rolig frue, jeg kommer ikke endnu." lød det udfordrende fra Xiomorn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2018 - 15:34

Winky havde ganske rigtigt åbnet munden for at klynke, men nåede det ikke før herren indtog hendes mund med sit lem. Hun kunne mærke hvordan kroppen protesterede over den hårde behandling og hvordan mave trak sig sammen når hun fik brækfornemmelser. Hun mærkede også mavesyrens grimme smag blande sig med smagen af herrens lem i sin mund og hun kæmpede for at få luft mellem de hårde, hurtige og dybe stød. Hendes røv og skød føltes som om de brændte og hun kunne ikke lide følelsen. Hun forsøgte at vride hænderne ud af lænkerne, men de var i den rigtige størrelse som holdte hende låst fast.

Mel smilede bredere, inden hun lod munden sluge hans lem og legede grundigt med tungen, mens munden slugte og slap hans lem i drillende og tirrende bevægelser. Hun tilføjede en finger mere, da hun fornemmede at han var klar. Hun ville drive ham til kanten og få ham til at slappe af igen og igen, til han tikkede hende om udløsning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2019 - 10:21

Det var en utrolig morsom dans de havde, Arthur lukkede øjne og trak sig for en kort stund væk, så Winky kunne få luft - herefter gik han hen mod hende igen og førte sit lem ind i hendes mund. De to slaver, som begge bare stødte igennem. Havde hårde og faste greb omkring Winky.
Det var en lækkert, Arthur greb fat om hendes hår, denne gang hårdere og satte tempoet højere op i sine stød, og lod stødende blive dybere i hendes bund.

Xiomorn lukkede øjne, mærkede fruens behandling af ham og sukkede nydende og tilfredsstillende, som hun tilføjede en finger mere. Det var dog klart at munden var det han foretrak, frem for fingrene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So you want to do business [XxX] - Page 6 Empty Sv: So you want to do business [XxX]

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2019 - 19:44

Winky greb omgående chancen til at få luft, som herren trak sig ud. Hun kæmpede for at få så megen luft som muligt, selv om hun viste at hun ikke kunne få nok inden han igen kom og fyldte hendes mund ud. Og ganske rigtigt, hun havde ikke haft meget mere end et minuts tid før han igen fyldte hendes mund ud. Hele hendes krop og sind skreg efter at slippe fri fra dette marerigt, Hun bad til at bevistløsheden ville tage hende og gøre så hendes hjerne i det mindste slap for at følge med i hvad hun blev brugt til. Men ak nej, så heldig var hun heller ikke. Tårene strømmede ned over kinderne, og hun kom også med lidt opkastningslyde fra tid til anden når Arthur fik stødt dybt nok ind. Ellers havde hun fundet ud af at det var bedst ikke at kæmpe imod, da det blot forværrede smerterne og de ømme muskler.

Mel nød at se hvordan Xiomorn nød hendes kærtegn. Faktisk gjorde det hende helt vild efter at mærke ham igen på den ene eller anden måde. Så hun stoppede kort med at sutte ham, men lod sine fingere forsætte blidt og roligt.
”Min kære, hvad ville du sige til at få et skød at lege med?” Hvis han var med på ideen ville hun vende sig rundt, så hans hoved kom mellem hendes ben. Uanset hvad så ville hun forsætte sine kærtegn af hans lem, mens hun gjorde det dybere og kraftigere. Fingrene ville ligeledes forsætte deres kærtegn af hans anus og så snart hun fandt hans g-punkt, gik hun efter at køre ham op til bristepunktet og holde ham der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum