Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Håbet - Lunse Joy EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Håbet - Lunse Joy EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Håbet - Lunse Joy EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Håbet - Lunse Joy EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Håbet - Lunse Joy EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Håbet - Lunse Joy EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Håbet - Lunse Joy EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Håbet - Lunse Joy EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Håbet - Lunse Joy EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Jake
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Sasha
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Renata
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Lenore
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Genevira
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Celenia
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Emery
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Taliia
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 
Madelena Gray
Håbet - Lunse Joy Voteba13Håbet - Lunse Joy Voteba14Håbet - Lunse Joy Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Håbet - Lunse Joy

2 deltagere

Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Lør 3 Nov 2018 - 21:53

Sted: kroen, det brændende træ

Tid: tidlig eftermiddag omkring kl 13

Tøj: normalt hverdagstøj af uld

han blev enig med sig selv om at han nu hvor han havde fået en god snak med lunse igen og kendte til hendes by, at møde op uanmeldt på den lokale kro, både for at komme lidt ud men også for at få nogle nye indtryk og alt ik bare var den samme gamle sang om igen
der var meget stille på kroen da han kom der og blev enig med sig selv om at det egentlig var rart at være her.
han virkede meget forventningsfuld, håbede på at se hende igen og måske enda gøre noget ud af de følelser han brændte inde med, han kunne mærke hun var speciel men vidste ikke helt hvordan han skulle sige det, *nu må jeg bare vente og se om hun tilfældigvis dukker op her* tænkte han og satte sig ved det første bord han kunne komme til. han sad bare og nød den milde aroma af spildt alkohol som sivede op i næsen på ham fra bordet han sad ved.
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Lør 3 Nov 2018 - 22:09

Hun havde endelig planer om at have været på markedet, men et eller andet fik hende på andre veje. Hun følte ikke for at hente ingredienser til hendes bagning, ikke lige på det tidspunkt.

Hun nød den milde efterårs vind mens hun stille gik rundt i kroen. Det var anderledes end den sidste kro hun var på, her var det hele roligt, og man følte sig ikke overvåget eller i fare her.

Mens hun gik og kiggede rundt på kroen fik hun øje på en velkendt person. *hva laver han nu her* tænkte hun og begyndte at gå over mod ham "hey Blade" sagde hun stille "underligt at se dig her" sagde hun lidt mere kækt mens hun satte sig ned ved bordet.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Lør 3 Nov 2018 - 22:18

han gik op i baren bestilte 8 øl, prøvede med "stik mig 8 af del kolde" som han plejede, den virkede bare ikke her, nyt sted, nye regler. han bestilte de 8 øl, betalte med det samme og gik tilbage til bordet. han havde godt nok ikke reserveret men der var ingen der kom og smed ham væk. der kom en velkendt lækker tøs hen og satte sig ved siden af ham "jamen hej smukke" hun svarede hurtigt kækt, og han svarede tilbage "jeg min fine ven er bare på udflugt i den store verden og tænkte jeg ville se om jeg kunne score i en ny by for en gangs skyld" han blinkede meget charmerende til hende og kunne se hun rødmede, *mon det her kunne blive til noget* tænkte han. "hey! vil du have en øl? eller 4?" sagde han hurtigt men friskt til hende
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Lør 3 Nov 2018 - 22:26

Hun rødmede lidt over hans svar til hende. "jamen så ved jeg ikke om du er kommet til det rette sted" sagde hun stille "hvis du ikke har lagt mærke til det er her ret stille i forhold til hvor du har gemt dig det sidste lange stykke tid" sagde hun kækt.

"jeg burde endelig ikke, det var meningen jeg skulle handle ind" svarede hun, og grinte lidt over hans tilbud og friste tone. Hun tænkte lidt over det med at tage ned og hente ingredienser og bage noget mere, hun blev helt træt over tanken over at bruge al hende tid på det. "når jeg nu tænker over det så lad mig da få en enkel en" sagde hun kækt efter noget tid.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Lør 3 Nov 2018 - 22:31

han gav hende en enkelt samtidig med han bundede de første 4 øl. "hvaaaaaa hvis du skal så skal du vel, ellers kunne jeg vel komme og hjælpe til" svarede han med et smil på læben. han var ligeså forvirret som da han kom ind på kroen, han kiggede sig lidt om for at se om der var noget interessant kød at stik i der ude men måtte konstatere der kun var Lunse, han kiggede på hende og de fik øjenkontakt, han tog sig selv i måske at smile lidt meget til hende og stirre lidt for intenst på hende
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Lør 3 Nov 2018 - 22:37

Hun tog et par slurke af øllen, mens han bundede 4 lige efter hinanden, hun kunne ikke andet end at grine lidt over det "du er virkelig glad for de øl" sagde hun kækt.

"nej nej det behøves ikke, det kan vente" sagde hun stille, det var ikke fordi hun manglede penge som sådan, hun tjente endelig godt på at være bager, og det hun ikke fik solgt kunne hun jo så selv bruge. Hendes arbejde var bare det der fik hende op det sidste år, så det var bare blevet en rutine for hende at handle ind på dette tidspunkt.

"hvad er der med dig" spurgte hun med et lille smil, da han begyndte at smile og stirre på hende.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Lør 3 Nov 2018 - 22:45

han fortsatte lidt endnu med at stirre på hende "med mig? intet, nope, nix, not at all" sagde han og flækkede af grin, han stak en øl mere i hånden på hende og bundede de sidste 2. "tjoo, når jeg ik kan blive fuld på samme måde som mennesker så må jeg jo bare drikke mere af det" sagde han grinende. han tog hendes hånd og kyssede den blidt.
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Lør 3 Nov 2018 - 23:00

Hun grinte lidt med ham. Og fik stukket endnu en øl i hånden "nej tak, jeg har nok i en" sagde hun lidt overrasket og gav ham den ene øl tilbage.

Hun drak en smule mere af øllen, men hun lyttede til ham "sådan kan man vel også se på det" sagde hun stille og gav ham et skævt smil. Hun blev lidt overrasket over han kyssede hendes hånd og rødmede lidt mens hun forsigtigt tog sin hånd tilbage.

Hun vidste godt hvad han var, de var jo trods alt venner. Men hun vidste ikke hvor hun havde ham, eller hvad hans intentioner var, så hun var meget tilbageholdende overfor ham på denne måde. Hun følte et eller andet i hans nærvær, men vidste ikke om det virkelig var følelser eller om det bare var hans evne..
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Lør 3 Nov 2018 - 23:10

han kunne se på hende hun kunne lide ham, men hun virkede heller ikke helt klar, som om hun var en forsigtig type, han ville dog ikke bruge sin evne på hende, han ville gå den rigtige vej, lade hende være noget specielt og ikke bare et offer, men hvordan skulle han gøre det *jeg må finde en måde at vinde hendes hjerte på uden magi, det er jo trods alt damer jeg er bedst til at lave* tænkte han. han tog øllen tilbage og bundede den, så smilede han igen til lunse og sagde "har du nogle planer for i aften"
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Lør 3 Nov 2018 - 23:25

"ikke udover jeg skal have lavet mad, bagt lidt så det kan sælges og få gjort rent" sagde hun stille.

Hendes bopæl var blot et lille hus, ikke noget stort eller spænende, men det var der, og det lå faktisk ikke så langt væk.

"hvad havde du da i tankerne" sagde hun lidt forsigtigt med et lille smil. Hun drak det sidste af hendes øl, hun var endelig ikke fan af øl, eller alkohol generelt, men nu var hun blevet tilbudt den "tak for øl" sagde hun med et stort smil.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Lør 3 Nov 2018 - 23:31

"når ik noget specielt" sagde han. han plejede ikke at være genert men der var bare et eller andet specielt over hende her, hun var anderledes, ikke som de andre mange shapeshiftere han havde slæbt med hjem før. "vi ku da finde ud af noget i aften hvis du havde lyst" fortsatte han lidt genert. han kunne ikke finde ro i kroppen og havde en vis trang til at drikke mere, så før lunse fik lov at svare stod han oppe i baren og bestilte 2 whiskey. han vidste godt hun ik var den store dranker og hendes krop ikke var så modstandsdygtig men det var nu også for at være venlig. han kom ned til hende, tilbød hende den ene whiskey "hvor kom vi fra" sagde han smilende.
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Lør 3 Nov 2018 - 23:41

Hun skulle lige til at svare men så forsvandt han op i baren igen. *hvad er der med ham* tænkte hun, og lagde hovedet lidt på skrå mens hun ventede på at han kom tilbage.

Han kom tilbage med drikkevare mere, hun kiggede lidt forbløffet på ham "nej tak" sagde hun forbavset med et skævt smil.

Hun rystede lidt på hovedet og kom tilbage til hvor de slap med samtalen "det kan vi vel godt" sagde hun en stille. "men jeg skal bare gerne nå det hele inden i morgen, jeg skal gerne have solgt noget brød og det" sagde hun med et lille smil på læben.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Lør 3 Nov 2018 - 23:47

han smilte til hende, drak den ene whiskey "sikker på du ik vil have en enkelt?" og tilbød igen. *håber ik hun har noget imod jeg drikker som et hul i jorden, bliver jo trods alt ikke fuld* tænkte han. "du skal nok få lov at nå det hele, og jeg skal nok give en hånd med om nødvendigt, måske jeg enda kan komme med nogle gode ideér til at du kan få lidt mere ind på en dag, så kan du jo tage det til dig du kan bruge" sagde han kækt med et smil på læben. der blev stille for et sekundt og han greb chancen og lagde op til et kys, nu havde de jo trods alt kendt hinanden et år, præcis i dag faktisk hvis hun vel og mærket kan huske det.
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Søn 4 Nov 2018 - 0:03

"ellers tak" svarede hun forsigtigt. "du kan virkelig godt lide at drikke" sagde hun lidt kækt.

"det ville være rart med lidt hjælp, hvis du vel og mærke kan magte at bage" sagde hun kækt og grinte. Det var ikke ligefrem et hårdt job, men det tog meget tid hver dag, hvilket endelig ikke gjorde hende noget når hun jo alligevel ikke gik så meget ud.

Han lagde op til et kys, hun blev lidt chokket over det, men afviste "jeg ved vi har kendt hinanden i et år men vi er stadig bare venner" sagde hun stille og forsigtig.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Søn 4 Nov 2018 - 0:08

han drak den anden whiskey selv og fniste lidt kærligt "njaaaah, det renser lige jernen for en kort stund, og har alligevel første gang til gode at drikke mig i hegnet som menneskene kalder det" han smilte til hende og hun lignede en der havde en god tid med ham "self kan jeg magte det hvor svært kan det være at blande vand og mel sammen" sagde han lidt ironisk. han havde aldrig prøvet at bage før men han kunne egentlig bare godt lide at bruge tid sammen med hende og høre hendes stemme. hun så lidt ud som om hun ikke vidste hvad hun skulle gøre da jeg lagde op til et kys "hey, det helt okay, vi tager det bare stille og roligt og ser hvor natten fører os hen" sagde han med et glimt i øjet og smilte
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Søn 4 Nov 2018 - 0:29

Hun grinte lidt over hans kommentar. "tro mig det er ikke bare lidt at blande det sammen der ligger mere i det. Sagde hun med en kort pause "men det finder du jo nok ud af" og grinte lidt.

Hun blev lidt begejstret men på samme tid lidt trist. De havde kendt hinanden i et år, og han var den første hun fik kontakt til efter hun stak af hjemmefra, og de havde ikke set hinanden i lang tid, og pluslig er han her og ligger op til kys. Det var hun ikke klar til, hun var ikke klar til at give slip på dette venskab.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Søn 4 Nov 2018 - 0:31

"Hey!" sagde han spontant "alt vel?" hun så en smule bedrøvet ud, ikke rigtigt som om hun ik var glad mere som noget der måske kunne trykke hende, de havde jo trods alt haft det rigtigt godt sammen og han havde jo været der fra dag 1 da hun havde brug for en frisk start. *måske hun bare har brug for lidt omsorg og tid* tænkte han
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Søn 4 Nov 2018 - 0:56

Hun blev en smule forskrækket over hans spontane respons og rystede hovedet kort efter, hun kiggede på ham "oh ja alt er helt fint" forsikrede hun ham. "undskyld det har allerede været en lang dag" sagde hun, trods hun ikke havde opnået det hun ville.

"det hele er bare lidt underligt" sagde hun stille med en kort pause "først møder man dig når man har mest brug for en ven så forsvinder du og nu er du tilbage og flirter med mig" sagde hun kækt, men på samme tid lød det lidt trist.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Søn 4 Nov 2018 - 0:59

"hmmm okay, jeg stoler på dig" sagde han stille og roligt "skal vi til at komme videre og få kigget på aftens og morgendagens opgaver?" sagde han smilende mens han lagde armen om hende og gav hende et kram
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Søn 4 Nov 2018 - 1:12

"det burde vi nok" sagde hun hurtigt "men først bør vi gå ned og få hentet nogle ting til at bage og lave mad af" sagde hun kækt.

Hun krammede ham igen "jeg har virkelig savnet dig" sagde hun lidt trist med stadig med et smil på læben.

"men jeg er ked af at måtte fortælle dig dette" sagde hun med et glimt i øjet og lignede en der var ved at tabe ansigt "jeg har ingen alkohol hjemme" sagde hun hurtigt og grinte lidt.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Søn 4 Nov 2018 - 1:16

med et sødt smil og et glimt i øjet klemte han hende tættere ind til livet "jeg har også savnet dig" sagde han mens en tåre faldt fra hans kind. Lunse var ret så frisk i mundtøjet den aften så han kunne ikke lade vær at svare igen på hendes kommentar "det gør sq ikke noget, jeg tager bare en tønde med fra pubben" sagde han hoverende efterfulgt af en mild latter.
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Lunse Joy Søn 4 Nov 2018 - 1:25

Hun kunne ikke lade vær med at grine over hans modsvar. "ja det kunne se meget komisk ud at se dig rende rundt med en tønde rundt i byen og så smide den af hos mig" svarede hun kækt.

Hun tog fat i hans hånd og begyndte stille at gå "vi finder nok på noget" sagde hun stille "men nu ikke noget med at smide alkohol i alt det du skal hjælpe med" sagde hun igen kækt.
Lunse Joy
Lunse Joy

Antal indlæg : 22
Reputation : 1
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Vita Nature (Naturbogen)

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af skovmanden Søn 4 Nov 2018 - 1:32

"det går nok, er ik afhængig endnu" sagde han grinende "skal nok være sød" grinede han og fulgte stille og roligt med






afsluttet
skovmanden
skovmanden

Antal indlæg : 21
Reputation : 0
Bosted : ude i en skov langt væk (der for skovmanden)
Evner/magibøger : De Dødes Bog

Tilbage til toppen Go down

Håbet - Lunse Joy Empty Sv: Håbet - Lunse Joy

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum